Dáda01 17.07.2009 11:34
delgáti 

Nevím podle čeho je cetovky vybírají. Jsou milý a na první pohled ochotní, ale nemají většinou zkušenosti, neumí informovat. Vždy se snažím si vše dopředu zjistit a tak mám nakonec pocit, že toho vím víc než oni. To mě mrzí, jde jim prodávat zájezdy, ale poradit a nabídnoud dobrou informaci, zejména lidem co nemají možnosti si vše zjistit. Jednoduše řešeno, nesmíte nic moc chtít vědět a nebo mít nějaký problém:-)

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Vlado 1
17.07.2009 13:43 88.101.202.***
RE: delgáti 

Souhlasím s Dadou.Platí to speciálně u Eximu tam je ta úroveň horší jinak Sunnydays i Fisher myslím má
delegáty na vysoký úrovni.Po Evropě jezdím radši sám a vystačím si bez cestovek a jejich delegátů.

ZU*LU
29.07.2009 10:22 90.179.151.***
RE: RE: delgáti 

No myslím,že pani nemá celkem pravdu lebo ja když porovnám delegátku z fischeru/úplně mi zkazila výlet do Luxoru tím,že se k nám chovala jako k děcká na školním výlete-úplně jako by jsme nebyli svéprávní-její povely rychle nemáme čas amo ma wc,rychle rychle nemáte kondici honem,honem. Pak jsme byli s eximem na Djerbě a klobouk dolu/hotel zephir-delegát super člověk i na výletě i celkově se o nás staral opravdu vzorně-tunisan a studoval u nás v Brně, pak jsem byli v Tabě s eximem a taky super Romanka !!!!!!!!! a výlet do Káhiry úplně super-nedá se zrovnat s Luxorem.

Sand 19.08.2009 16:54
RE: RE: RE: delgáti 

Byla jsem zatím s Eximem jednou a myslím, že delegáti jsou jejich velká slabina. :-( Usuzuji tak pokud srovnám s jinými CK. Naštěstí je nepotřebuji...
Jejich infromační schůzky jsou tragédie...pokud se dá nazvat cca 15 minut, které této schůzce delegátem věnovány..Pro lidi, kteří necestuji, neumí jazyk..zcela nedostačující..toť názor můj.. ;-)

delfin_brb 19.08.2009 21:50
RE: RE: RE: RE: delgáti 

Po jednom zazitku generalizovat je trosku unahlene :)

mikhail 20.08.2009 09:48
RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

to delfin brb: ale právě na tom prvním dojmu a zážitku dost často záleží, ne? pokud budu hned napoprvé nespokojený, raději vyhledám propříště služby jinde...

delfin_brb 20.08.2009 19:00
RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Taky zalezi na mire ocekavani a jinych vecech. Osobne jsem s nima byl 3x a vzdy jsem byl spokojen. Na ruhou stranu jsem videl i dost nespokojenych klientu se sluzbami cestovky (dle meho v drtive vetsine neopravnene, ale to je jina vec), ale ze by byl nekdo nespokojeny primo s delegaty(kami) (nekdy lidi obcas zamenuji sluzby cestovky a delegaty), to ne. Na druhou stranu je pravda, ze kdyz jsem jel na pobytovy, tak jsem stejne vetsinu casu travil na vyletech a delegatu jsem si narozdil od jinych uzil az az :).

Sand 20.08.2009 19:00
RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Domnívám se, že první dojem je ten nejdůležitější!!!!
A propos .... delegátku jsem viděla na letišti kdy mi dala voch., pak vstoupila do busu řekla, že bude tato trasa s hotely v tomto pořadí - vyjmenovala- a poté jsme busem s řeckým řidičem jeli na místo pobytu..pokud Vám toto např.připadá dostačující, tak to je pak vše v pořádku. Ovšem pokud posoudím dojem ostatních klientů, kteří byli s námi v tomto buse / starší pár, mladý pár apod./, který absolutně nevěděli kde jsou a u jakého hotelu..tak to si myslím, že ze strany CK fajn není.Dlužno podotknout, že řidič zrovna angličtinou nevládl..a většina turistů také..Tak pokud Vy si představujete takto služby delegátů, tak to je vše v pořádku. Já pokud porovnám s jinou CK, tak absolutně nedostačující.
A myslím, že to není problém jen jmenované CK.

Globík 20.08.2009 20:56
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Má podle Vás delegát podniknout pokus se rozpůlit, rozčtvrtit atd. a přitom zůstat živý? Protože mrtvý delegát by Vám asi byl k ničemu. Ale ve zcela běžném případě, kdy se mu cestující nevejdou do jednoho autobusu, je to asi jediná možnost, jak Vám vyhovět.

delfin_brb 21.08.2009 12:27
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Prvni dojem je spis emocionalni rozhodnuti postradajici racionalni zaklad, ktere zavisi na predsudcich dane osoby. Pokud jsem jel do hotelu, tak jsem znal jeho jmeno, ktere byva na jeho budove ci u vjezdu vetsinou napsano. Na to, aby rekl ridic jmeno hotelu nepotrebuje dle meho znat anglictinu (a klienti rovnez). Minimalne ten voucher ma na sobe napsano jmeno hotelu a staci ho ukazat ridic ... Pravda je, ze pocty delegatu jsou dimenzovany na normalni provoz, takze kdyz treba muz vykopne manzelku z pokoje, protoze je impulzivni (nekdo by rekl debil) a mysli si, ze mu s nekym zahyba, tak se to delegat snazi vyresit a pak zakonite nekde chybi. Uz se mi stalo, ze jsem mel v cilove zemi pristani na riziko, ktere dopadlo nakonec dobre, ale protoze to byla bohem zapomenuta koncina, tak nahradni dily tam rozhodne nemeli a delegati se museli postarat nejen o nas, ale i o ty, kteri nemohli odletet (opozdeni bylo jeden den, takze je rozvazeli v noci do hotelu .. opravdu se rozkrojit, aby se to dalo podle Vas zvladnout). Letos jsem mel soucasti dovolene 3 denni vylet do sousedni zeme (nebylo to s eximem). Diky nizkemu poctu ucastniku bez ceskeho pruvodce. Dostal jsem asi 30 papiru na kdejakou blbost a starej se. Pro porovnani uvadim, ze narozdil od "civilizovaneho" Recka tam byla napriklad jedina samoska o velikosti Billy, kde dohromady meli jednu litrovou lahev vody a jeden balicek susenek :). Myslim, ze to chce byt alespon trosicku schopny samostatnosti (videl jsem, jak se pan na Ruzyni dozadoval, at ho pani z cestovky dovede k odbavovaci prepazce a nejlepe skrz pasovku az do letadla k jeho mistu ... a tech 100 lidi, co stalo za nim asi at vyridi az potom, az odleti jeho letadlo) a pak clovek nebere takovehle veci jako problem. Ale mate pravdu, s timhle pristupem najdete u kazde cestovky neco :).

Sand 21.08.2009 19:01
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Globíku..asi některé cestovky umí zázraky..ale např.minulý rok na Krétě byl delegát v každém autobuse. Vaší podrážděnost přehlédnu, jak sem řekla..já osobně delegáty nepotřebuji vůbec. V zahraničí jsem žila x let a tudíž já problém nemám..řekla jsem jen svůj názor..pokud tady mám popisovat znalosti delegátů o Rhodosu, tak by můj názor byl stejný..Slabota..Třeba na dalším zajezdě s Eximem bude delegát super..Nevím, ale že už jsem těch delegátů zažila..a tak tedy zdali dovolíte mohu říct svůj názor, že? Děkuji. Tudíž čtvrtit se nikdo nemusí../Kvůli mě už vůbec ne..pro mě za mě klidně raději nebudu platit v ceně zájezdu delegáta/ A jak píše Delfin brb...je to o samostatnosti,ale pokud jedou na dovolenou lidé, kteří celý život nebyli nikde...tak pak to pro ně může být nehezký zážitek..Stačí Vám to takto?

Globík 21.08.2009 21:24
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Inu, pokud to náhodou tak vychází a současně delegát nepotřebuje jet na/z letiště z organizačních důvodů autem, tak je holt v každém autobuse. Svůj názor samozřejmě říci můžete, stejně jako já. Pro někoho může být nehezký zážitek, že v transferu z letiště nemá pečovatele, ale stejně tak může být pro někoho (možná pro stejnou osobu) nehezký zážitek orientovat se na letišti, ať už na pražském, tak na zahraničním (inspiroval jsem se příspěvkem Delfina). Což může být logicky mnohem více stresující záležitost než transfer, kde má člověk neznalý možnost se obrátit na spolucestující, kteří většinou mluví stejným jazykem, jako dotyčný nezkušený turista. Na zahraničním letišti se nemá obrátit na někoho, kdo mluví česky, pokud se nechytne rovnou někoho ve frontě na checkinu a nedrží se ho jako klíště. Takže mi to přijde trochu jako účelové, s trochou nadsázky řečeno hysterie, hodnotit CK podle toho, jestli je průvodce v transferu nebo není, protože je na pobytovém zájezdu mnoho situací, kdy by byl delegát po ruce potřeba mnohem více, než v transferu z letiště a není, protože prostě nemůže být.

Joanna 21.08.2009 23:10
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: delgáti 

Nevím, zda se svým názorem nebudu trochu mimo mísu, ale každý rok létám na Krétu a každý rok je s námi průvodce už v busu. Než první cestující opustí bus, už ví skoro vše o ostrově, o zvycích, o počasí - jaké bylo a jaké se očekává, jak je v Česku, kdy bude informační schůzka, kde najdou cestující první pokyny. Kde najdou svého delegáta. Pak bus staví u každého hotelu, studia a každého cestujícího doprovodí buď na recepci anebo ke studiu. Slyšela jsem komentář v busu už tolikrát, a přesto každý rok oceňuji, že ti, kteří letí poprvé, jsou obraze, jako jsem byla já,když pro mně bylo poprvé. ;-) Na informační schůzce delegátka informuje o možném i nemožném, oznámí klinetům, že nemusí mít zábrany volat jí kteroukoli hodinu, kdyby byl nějaký problém. Že je na příjmu 24 hodin, když ne ona, tak kolegové.Kde najdou lékaře a že je tam doprovodí, kdyby byl problém. Na zpáteční cestě opět nastupuje s prvním cestujícím, informuje o stavu na letišti, co si má neznalý cestovatel připravit k odbavení a pak všechny poprosí, aby po vystoupení a převzetí zavazadel počkají, aby jim mohla říct číslo odbavovací přepážky a kam potom jít. Delegáti z busů jsou pak přítomni po celou dobu, než všichni přejdou do odletové haly. Naše delegátka mi nabídla pomoc při zapůjčení auta, překontrolovala náležitosti a upřesnila i místo vrácení auta. Taky bych mohla mít názor, že delegát musí řešit i jiné záležitosti, než být s cestujícími v busu. Ale najděte mi jiné místo, kde všem může říct to nejzákladnější, co turista potřebuje vědět. Informační schůzky bývají až druhý den, a ten, kdo cestuje poprvé, to uvítá. Ne každý je jazykově vybaven, a pokud by byl, možná nebude využívat služby CK a pojede na vlastní pěst. Protože když si zaplatím zájezd od CK, přepokládám, že mi nablízku bude delegát a to od prvních kroků v cizí zemi. Mně jako turistovi nepomůže vědomí, že sice delegát přítomen je, ale pendluje někde po ostrově, protože řeší důležitější věci, než je jeho přítomnost v busu. Autobus plný turistů přece důležitá záležitost je. A necestují jen zdatní globetrotři, ale i rodiče s dětmi, starší cestující, mnohdy s nějakým handicapem. A proto s CK jezdí. Nikdo podle mně nehledá pečovatele, ale očekává služby, které si zaplatil. :-D Jsem ráda, že jsem měla štěstí na CK, která tuto službu považuje za samozřejmou a jsem ještě raději, že jsem samostatná a znalá místních poměrů, že vlastně delegáta k pobytu nepotřebuji, ale mám dobrý pocit, že kdyby nějaký problém nastal, mám se kam obrátit. Vím totiž na koho, protože znám delegáta už z autobusu. :-D

Sand 23.08.2009 08:59
: delgáti 

Děkuji Joanně.Ano, o tomto tady mluvím. Co se týká letiště, tak např. delegátka na Rhodose byla pouze u odbavení, nemohla říct z jakého gate se letí, protože to nebylo, ještě přesně oznámeno. Konstatovala asi by to mělo být z ...Tudíž, když jsem se dostali do prostoru za tzv, přepážky lidi si museli poradit sami.A tak dva manželé s vnučkou zcela nevěděli kam se vydat.Hlášení o tomto bylo v angličtině a řečtině. Tudíž jsem jim to pověděla já,když jsem viděla jejich vyděšený výraz.
A tak koukám, že to o čem tady mluvím umí jen na Krétě. Jedná se o Pradok a Ck Tep.rekrea.Mino jiné v Egyptě s námi jel také delegát...A propos Globíku..část vašeho souvětí "Takže mi to přijde trochu jako účelové, s trochou nadsázky řečeno hysterie, hodnotit CK podle toho, jestli je průvodce v transferu nebo není" mi příjde jaksi zcestné,protože se tady nebavíme o CK jako celku, ale pokud dobře čtu, tak toto téma má název :Delegáti Exim tour...
Co se týče ostatních služeb této CK nemám výtek.. ;-)

fiona 23.08.2009 09:17
RE: 

Nedá mi to a musím reagovat. Myslím si, že 20 let po revoluci vy snad každý mohl být schopen na letišti najít odbavovoací přepážku, svůj gate a i své místo v letadle. Delegáti dle mého by měli být k dispozici hlavně pro výlety nebo řešení vážných problémů v hotelu, i když i toto by si cestující měl umět vyřídit sám. Jsem pro základbní informační schůku, kde delegát řekne tipy a zajímavosti z destinace, nabídne výlety a zodpoví dotazy ale dále, pokud nejde o vážné zdravotní problémy, by si měl každý poradit sám, nechceme přece být pro smích jako největší burani z Evropy :-) :-).Pokud jde konkrétně o delegáty Eximu, tak zažila jsem skvělou v Egyptě, perfektního v Salvadoru a milou a ochotnou na Kubě. OT: mám kamaráda, co dělá delegáta různě, buď s Fischerem nebo Firem a osobně jsem zažila jak se ho na Kanárech slečna snažila znemožnit stupidními dotazy např. zda nenašel její sklíčko od hodinek, které ztratila v letadle a jaké potápěčské školy působí na Gran Canarii. Obdivovala jsem jeho svatou trpělivost :-) , já bych jí určitě neměla.Myslím, že by se Češi měli naučit samostatnosti, protože některé dotazy jsou fakt neuvěřitelné.Obracet se na delegáta s každou rozvrzanou postelí nebo kapajícím kohoutkem je trapné.

  • Anonym (1)
Sand 23.08.2009 09:27
RE: RE: 

Fiono:To co píšeš je pravda..Ovšem i 20 let po revoluci jsou opravdu lidi, kteří vyrazí za hranice poprvé..Pracovala jsem v cestovních ruchu 6let a tak vím jaké stupidity musí kolikrát delegáti řešit. To je potom o IQ daného turisty a to je takto všude. Nejde jen o Čechy..i když mezi námi samostatnost chybí..Ale každý je nějaký, né? A bohu´žel mám pocit, že spousta delegátu info schůzku nere jako prodat, co nejvíc zájezdů..co si budeme povídat..A jistě si nemyslím, že všichni delegáti Eximu jsou špatní je to individuální přece/..zkrátka až zase vyrazím s Eximem / a to vyrazím/, tak určitě napíši.. ;-)

Globík 23.08.2009 17:55
RE: : delgáti 

Pokud jste pracovala v cestovním ruchu, tak byste měla vědět, že delegát je běžně pouze u odbavení. Do tranzitního prostoru nemá standardně přístup. Takže nechápu, co je špatného na tom, že byl "pouze u odbavení". A ještě mi vysvětlete, jak by měl podle vás stíhat doprovázet klienty až do gatu a současně vítat nové a rozvážet je autobusem. "Odbavoval" jsem chartery měsíc v Soluni a ve chvíli, když uzavřela checkin přepážka, již kolegyně o patro níž vítala první hosty. Možná byl zbytečně dlouhý průlet, to už nevím, ale i být "jen" u odbavení a současně vítat nové, se někdy nedá stíhat. Promiňte, já jsem občas dost ostrý, ale Vaše názory a nápady jsou občas mimo realitu. A co se týče mého souvětí, tak když píšete, že "některé CK" (ne "někteří delegáti";) umějí zázraky, tak to beru jako hodnocení CK. Ano, jsme v auditku o delegátech Eximu, ale už jsme se tématu trochu vzdálili.

delegat-ka
26.08.2009 13:29 90.177.109.***
RE: RE: RE: 

Pripada mi, ze nekteri lidi zasadne jezdi na dovolenou proto, aby pak nasledujici rok mohli pomlouvat a hodnotit sveho a ostatni delegaty. Je za tim zavist, zavidi mu jeho plat, jeho neustaly pobyt na slunicku, pokud je to holka, tak moznost byt neustale s mistnima krasavcema :-D . Je to dost ubohe.Snad zadne jine povolani neni tak kritizovane a posuzovane jako prave delegat. At si to kazdy zkusi a pak hodnoti.

  • Anonym (3)
Vladěnna
27.08.2009 08:11 213.192.60.***
RE: RE: RE: RE: 

mas recht Delegat-ko :-D ;-)

Sand 07.09.2009 18:43
RE: RE: : delgáti 

To Globík: Jaksi jste přesně nepochopil o čem to jsem přesně mluvila.Nikdo nechce, aby delegát byl u gate..atd. Diskuze se dostala zcela někam jinam...Každopádně diskuzi uzavírám..je mi zcela jasné, že patříte k lidem..kteří zcela jistě nikdy nepochopí o čem jsem mluvila..nic ve zlém..V cestovním ruchu jsem pracovala, ale pro holandskou společnost ve spolupráci s Angličany a né jako delegát..To jen jako dodatek ;-)
Jinak všem krásnou dovolenou ;-)

vlado1
09.09.2009 08:16 88.101.202.***
RE: RE: RE: : delgáti 

Cestovka Eximtours má neschopný delegáty to je známá věc ale nikdo Vás nevyslechne v případě problémů ani v jejich oddělení péče pro zákazníky přesto že máte pravdu.Jednání má cestovka hrozný a příjemný jsou pouze když se informujete na zájezd.Máte ale jistotu že nezůstanete někde na letišti.

jojo lopez
02.08.2010 21:54 96.24.145.***
RE: RE: 

Pripominate mi hrdiny z filmu Slunce seno erotika, taky chcete byt svetova, ze? Snad je uplne jedno, jestli nekdo cestuje po desate, padesate, nebo poprve. Dovolena s cestovni kancelari znamena, ze o vas bude postarano a nejen co se tyce jidla a ubytovani. Protoze jestli tomu tak neni, tak potom muze clovek cestovat na vlasni pest, kdy si treba na expedii zaplati letenku plus all inclusive a zajezdy mu koneckoncu v hotelu uz take nekdo proda.

Pedroso
04.08.2010 07:17 147.32.195.***
RE: RE: RE: 

A ktera hrdinka jste ze zmninovaneho filmu Vy? :) Ja zase slysel delegatku stezovat si, jak ji volaji v 4 rano, ze jim praskla zarovka v lampicce a nemuzou si cist (velke svetlo pry nebylo ono). Nebo ve 2 rano, ze ji manzel vyhodil z pokoje a nema kde spat (flirtovala vecer se sousedem a manzel to nevydychal). Opravdu si nemyslim, ze ma byt delegat 100% k dispozici :). Mozna dochazi k popleteni pojmu delegat a pruvodce (a pro nekoho osobni poskok) :). Asi jste nikdy nejela na vlastni triko. Potvrzena rezervace hotelu najednou neexistuje, kufr se ztratil, nedejboze, ze letite beznou linku s prestupem a vsemi moznymi lapaliemi, kterymi se diky charteru vyhnete. V beznem hotelu Vam zajezdy neprodavaji :) (muzou mit na recepci nejaky propagacni materialy mistnich agentur, ale ta treba odmitne neco poradat pro min jak 10 lidi). Osobne jsem s delegaty ani sluzbami eximu nemel problem (mozna stesti).

Lizinka
04.08.2010 08:51 212.47.15.***
RE: RE: RE: RE: 

1. Váš delegát nemôže za to, že vlny v mori sú priveľké a nemôžete sa kúpať
ani za to, že more je kľudné, vlny takmer nie sú, takže „to ste mohli ísť radšej na senecké jazerá a nedrb... sa do Turecka.
2. Nemôže za to, že fúka vietor a naozaj nevie , kedy fúkať prestane.
3. Nemôže za to, že more niekedy cítiť rybami, za to môžu ryby, ktoré v mori na počudovanie mnohých jednoducho plávajú.
4. Naozaj nemôže vybaviť aby tú „ nepeknú hudbu z tureckého kostola“ (= mešita) stlmili.
5. Za to, že si ruský turisti naberajú na tanier oveľa viac jedla ako sú neskôr schopní skonzumovať a nie je v jeho silách dennodenne o probléme rokovať s ruským delegátom a žiadať ho, aby ich to odnaučil.
6. Ani za to, že vďaka vašim susedom na vedľajšej izbe už poznáte komplet súčasnú ruskú pop music.
7. Nie je zodpovedný za to, že hotelový personál nehovorí česky ani slovensky. Neustále pomalé opakovanie slovenských slov im nepomôže k porozumeniu. Zrejme ani Vy vete v turečtine neporozumiete len preto, že Vám ju niekto pomaly ešte raz zopakuje.
8. Nemôže za to, že Vám pred oknom vo výhľade na more bráni čerešňa, palma...
9. Za to, že susedný balkón je väčší od Vášho.
10. Ten výlet na ťavách k pyramídam, ktorý ste si naplánovali už doma sa v Turecku naozaj jednoducho nedá absolvovať.
11. Delegát Vám nepríde pomôcť hľadať Vášho opitého manžela v noci po pláži.
12. Nebude Vám hľadať veci, ktoré ste si zabudli v taxíku alebo miestnom autobuse.
13. Nepomôže Vám vybaviť výlet u pouličnej cestovky, lebo vy sa s nimi nedorozumiete.
14. Nemôže za to, že „jednoducho Vy ste si to všetko predstavovali ale úúúúplne inak“.
15. Špeciálne pre ženy: Nie, delegát Vám nebude zháňať telefónne číslo, toho animátora , čo včera chodil okolo bazénu v takom žltom tričku.
16. Váš delegát trpí chronickou alergiou na všetky rozhovory začínajúce frázou „ no ale to keď sme boli v Egypte....“ ani „no ale toto, tak to by sa nám v Egypte stáť nemohlo.“
17. Delegát je zväčša mladý inteligentný človek. Ak sa aj Vy viete rovnako inteligentným spôsobom vyjadrovať, je vysoko pravdepodobné , že Váš problém pochopí už na prvý krát a naozaj nie je potrebné mu dookola to isté 50krát opakovať.
18. Delegát nie je doktor s 30ročnou praxou, ktorý Vám cez telefón dokáže určiť presnú diagnózu na Vaše zdravotné problémy.
19. Delegát nie je vaša osobná aupair, nie je chodiaca predpoveď počasia, nie je Vaša mama, sestra, ani opatrovateľská služba pre mentálne zaostalých.
20. Keďže Váš delegát je osoba, ktorá sa Vám snaží pomôcť často vo veciach, ktoré zvyčajne vôbec nie sú jeho povinnosťou a robí to len a len zo svojej dobrej vôle, veľmi dobre si rozmyslite tón a spôsob akým sa s ním budete rozprávať . Kričaním, vulgárnosťou, drzosťou a iným poukazovaním na vlastnú tuposť sa jeho snaha určite nezvýši.

Svanen
04.08.2010 13:33 81.201.62.***
RE: RE: RE: RE: RE: 

Výborně, konečně vtipné a výstižné shrnutí. Nevím, jestli je Lizinka sama delegátka, ale jako turistka je určitě pohodová :-D

Sally 04.08.2010 15:06
RE: RE: RE: RE: RE: 

Lizinka bravo ;-)

menima 04.08.2010 19:23
RE: RE: RE: RE:  

Lizinka super :-D :-D

Támarsi 05.08.2010 18:14
RE: RE: RE: RE: RE: 

:D parada, diky :D

jojo lopez
09.08.2010 15:37 96.24.145.***
RE: RE: RE: RE: 

Pokud se tyka problemu spojenych s hotelem, bezbeci ci zdravotnich problemu, mel by byt delegat vzdy k dispozici. Je sice smutne, ze lide, kterym praskne zarovka, nejsou dost ohleduplni na to, aby pockali do rana, ale s tim musi delegat bohuzel pocitat.
Ja cestuji na vlastni triko dost casto a rada, procestovala jsem s rodinou cast jizni Ameriky, nikdy se zatim nestalo, ze by rezervace neexistovala, orbitz, expedia a dalsi webovky funguji na 100%. A zajezdy v hotelu prodavaji, od toho je tam tzv. concierge.
Nekolikrat jsem cestovala i s nemackymi, rakouskymi nebo holandskymi cestovnimi kancelaremi a mohu vam rici, ze jejich delegati se chovaji uplne jinak. Nikdo si zatim nedovolil dojit pozde (beru v potaz akademickou ctvrthodinku), byli mili, starostlivi, peclivi a vzdy napomocni. Delegatka Eximu v Tunisku byla neustale podrazdena, otravena a neustale chodila na schuzky o hodinu i dele pozde. Delegat v Hurghade byl mily, ale kdyz se pak s nami u panaka slivovice jeste s dalsimi kolegy bavili o svych klientech, moc mili uz mi nepripadali, podle toho, jak vsechny turisty pomlouvali. Prislo mne to fakt lito, jak moc je to obtezovalo.
Ja fakt nemam rada, kdyz se k nam, ceskym turistum, nekdo chova opovrzlive a ja slysim: "No jo, Cesi." Prece ne vsichni lide jsou zkusenymi cesovateli, mnozi si konecne na vysnenou dovolenou nasetri, vyrazi za exotikou poprve a nikdo jim nemuze mit za zle, ze nevedi, ze na letisti jsou nejake ocislovane brany nebo ze nerozumi hlaseni o zpozdeni letadla.

edith 15.08.2010 13:47
RE: RE: RE: RE: RE: 

k tomu textu lizinky není co dodat. přesně tak to cítím i já... :-P

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@