Zdravím, chci jen upozornit na sjednávání cestovního pojištění k letenkám přes společnost Pelikan.cz... Zaplatit to můžete, ale pokud se vám něco stane... otřesnější zkušenost nemám.. Posílají vám lživé informace, špatné formuláře, v jiném jazyce, protože nakonec zjistíte, že nejste ani pojištěny v ČR. Jsme z toho nešťastní, toto jsou krizové situace a místo pomoci, klacky pod nohy....
Na CK můžete poslat živnostenský úřad a ČOI.
Dohled nad pojišťovnou vykonává Česká národní banka.
Promyslete si všechny argumenty, podívejte se na obchodní podmínky ve vaší pojistce: výluky, povinnosti jednotlivých stran. A pak si dejte práci se sepsáním stížnosti. Neváhejte se na tyto instituce obrátit. Mně loni hodně pomohli.
Moje zkušenost s pojištěním storna letenky u Pelikan: 2 dny před odletem jsem byl uznán nemocným s diagnozou lumbago s ischiasem, doktor potvrdil nechopnost cestovat, Europska to zamitla a nasledne po mé stižnosti znovu, že prý nedošlo k náhlému zhoršení zdravotního stavu. Vše je nutno komunikovat papírově a na Slovensko... v životě už přes Pelikan nepoletím.
Josef
Dobry den,
Chtela bych se jen zeptat, jak cely proces stornovani letenky probiha? Co vse od vas pojistovna vyzaduje?
můžu poprosit o váš email? dle podmínek to tak jednoduše vůbec nevypadá! jejich revizní lékař, na na věc - např. koleno, se kterým se už léčíte, dlouhodobá nemocenská..
mohu poprosit nejake info? mam u neho zakoupene letenky a sjednany ubytovani.