A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Zkušenosti s CK A21

07.04.2011 17:23:51 | Věra Halová
CK A 21 nabídla naší škole poznávací zájezd do Londýna za velmi příznivou cenu. Byla jsem moc ráda, že nízká cena umožní, aby jelo více žáků. Někteří rodiče se chtějí znát více informací a reference o této cestovce. Mohli byste mně poradit? Děkuji za Váš názor. Věra Halová, ředitelka ZŠ Liptál
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Libor
21.07.2015 18:54 37.9.199.***
 

Jedem autobusem s ck.A21 do Drveniku do penzionu s polopenzi .Mate nejake zkusenosti.

  • Anonym (2)
  • Anonym (6)
Lenny
24.06.2015 09:44 194.228.20.***
Zkušenost  

Když si čtu tak vaše komenty, tak je jasné, že někteří lidé opravdu nejsou nikde spokojeni. Já byla v kempu Dole a nemohu si stěžovat, delegát správně trhlej, krásné chatky, za tu cenu prostě bomba :)

  • Anonym (2)
Mirek Faldýn, CK A21
10.06.2015 00:22 31.47.97.***
Re: Vánoční Vídeň  

Dobrý den Simono, děkujeme Vám za příspěvek.
Píšete, že zájezd nebyl špatný, ale že jsme "šetřili na všem" - přičemž "šetření na všem" znamená, že jsme "si nechtěli zaplatit parkovné".
Chci Vás ujistit, že na parkovném jsme nikterak nešetřili, autobus parkoval ve Vídni u stadionu, jako snad všechny autobusy v tomto termínu.
Důvodem potřeby rychlejšího výstupu a pak i nástupu ve Vídni byla naše snaha zastavit k výstupu a nástupu co nejblíže centra Vídně - zastavování autobusů, zejména přes Adventní termíny je v centru i blízkém okolí centra Vídně omezeno, takže pokud to aspoň trochu jde, zastavíme operativně, přičemž pak máte kratší přesun do centra.
Při cestě autobusem cestujete s více lidmi - někteří si přejí více zastávek - na kafe, na záchod, někteří méně a všem stejně "uhovět" nelze.
Ano, cesta trvá z důvodu více nástupních míst po celé Moravě déle, ale zase od nás máte zájezd s průvodcem za ceny od 459 Kč/os. (podle termínů) - již nabízíme letošní Advent ve Vídni :-)

Mirek Faldýn, CK A21
10.06.2015 00:03 31.47.97.***
Re: Zkušenosti s CK A21  

Dobrý den Lukáši, dovoluji si reagovat na Váš příspěvek.

Píšete, že jste zažil v jiném autobusu "lepší luxus na nohy". Naše autobusy mají standardní vzdálenosti mezi sedadly, kdy 12 m autobus má 49 sedadel a 14 m autobus 59 sedadel.
Cestoval jste s námi do Paříže - jednalo se o 4 denní diskontní zájezd v Silvestrovském termínu za cenu 2280 Kč/os. (při 3 osobách na pokoji, při 2 osobách na pokoji s příplatkem 390 Kč). V ceně je doprava z Ostravy s nástupními místy přes ČR bez příplatku do Paříže a zpět, po Paříži, na ubytování a zpět, ubytování v Hotelu F1 a služby průvodce.

Při tomto typu zájezdu a dané ceně musí být autobus naplněn (pokud možno zcela) při standardním počtu sedadel. Můžeme Vám, cestujícím, zvýšit "luxus na nohy", což znamená, že snížíme počet sedaček (zvýší se prostor mezi sedačkami), osob bude v autobusu méně a budeme proto nuceni zvýšit cenu zájezdu, protože se při nižším počtu osob v autobusu při stejné ceně vybere méně peněz na úhradu nákladů spojených s realizací zájezdu.
Zájem o zájezd se pak sníží, protože většina potenciálních zájemců upřednostňuje nižší cenu oproti "lepšímu luxusu" na nohy.

A jestli Vaše "obrovská" nespokojenost vyplývá např. z toho, že Vám "v roce 2014" sdělí řidič či průvodkyně informaci, že na "velkou stranu" můžete na toaletu při zastávce na benzínové stanici (nikoliv na toaletu v autobusu), tak Vás ubezpečuji, že v žádném autobuse není běžné chodit na toaletu na "velkou stranu".

Píšete, že jste s námi cestoval autobusem, jakým jeli Vaši rodiče před 15 lety na dovolenou, což není pravda. Všechny provozované nebo najímané autobusy jsou novější než uvádíte, pravidelně udržované a servisované v odborném servisu, každoročně procházejí bez závad technickou kontrolou.

Mirek Faldýn, CK A21
09.06.2015 23:21 31.47.97.***
Re: Zkušenosti s CK A21 - silvestrovská Paříž  

Dobrý den Radko, dovoluji si korigovat Vaši nepřesnou informaci, že jste s námi cestovala "zastaralým autobusem, jakým jste jeli před 15 lety do Řecka", což není pravda. Všechny provozované nebo najímané autobusy jsou novější než uvádíte, pravidelně udržované a servisované v odborném servisu, každoročně procházejí bez závad technickou kontrolou.

Pokud cestujete autobusem, je delší čekání u toalet o přestávkách, zejména u těch ženských, běžné.

V každé nabídce vždy uvádíme o jaký typ hotelu se jedná, nejinak tomu bylo i v případě tohoto zájezdu do Paříže.

Nesouhlasím s Vašim tvrzením, že řidiči i průvodkyně byli "naprosto neprofesionální" jen proto, že z důvodu uzavření části ulic v centru Paříže v průběhu silvestrovské noci nemohli přijet autobusem na místo, kde běžně zájezd nastupuje - naopak operativně reagovali a komunikovali s průvodkyní po telefonu, aby vzájemně našli nejbližší jiné možné nástupní místo a Vy jste nemuseli chodit na nástup příliš daleko.

Mirek Faldýn, CK A21
09.06.2015 22:40 31.47.97.***
Re: Chorvatsko - Drvenik  

Dobrý den Jirko, reaguji na Váš příspěvek.
Mám za to, že všechny reklamace jsme vyřizovali, nebylo jich mnoho, tím spíš, že jste měl zaslat fotodokumentaci, jak uvádíte.
Můžete nám prosím zaslat Vaši reklamaci znovu na náš e-mailový kontakt dle cestovní smlouvy - ale bez fotografií, abychom vyloučili nepřijetí zprávy z důvodu její velké kapacity (fotografie), děkuji.
Pro informaci uvádím, že v Drveniku ubytováváme v penzionu (jsou zde pokoje či apartmány) nebo v apartmánových domech. Ubytování v penzionu provozují majitelé sami, většinou zde mají pobyt hosté s polopenzí, ubytování je jednodušší, ale levné, pokud není lednice na pokoji, je samostatná lednice na chodbě.

Mirek Faldýn, CK A21
09.06.2015 22:27 31.47.97.***
Re: TVRDÁ REALITA  

MILÁ BĚTKO, PÍŠEŠ ZDE O "ZKUŠENOSTECH" TVÉ KAMARÁDKY S NAŠÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘÍ - SAMA O NAŠÍ PRÁCI NIC NEVÍŠ, ŽÁDNOU VLASTNÍ ZKUŠENOST S NÁMI NEMÁŠ.
JEN SLEPĚ "REPRODUKUJEŠ" ÚDAJNÉ ZKUŠENOSTI ČI NÁZORY SVÉ KAMARÁDKY STEFANIE.
TO JE OPRAVDU HODNĚ MÁLO NA TO, ABY JSI O NÁS PSALA VÝMYSLY A POMLUVY - MY, NA ROZDÍL OD TVÉ KAMARÁDKY, MŮŽEME DOLOŽIT, ŽE TI BYLY POSKYTNUTY LŽIVÉ INFORMACE.
DOVOL NÁM, ABYCHOM SE S TEBOU PODĚLILI O NAŠE ZKUŠENOSTI (A NEJEN NAŠE) S TVOU KAMARÁDKOU STEFANIÍ, KTERÁ MĚLA "VŠECHNO DĚLAT A VIDĚT NA VLASTNÍ OČI".
JAK PÍŠEŠ - STEFANIE MĚLA "DĚLAT VŠECHNO", VE SKUTEČNOSTI ALE NEDĚLALA ANI TO, CO DĚLAT MĚLA. STEFANII JSME VYSLALI DO CHORVATSKA NA SEZÓNNÍ PRÁCI KONCEM ČERVNA, ALE PO DVOU TÝDNECH JIŽ STEFANIE Z CHORVATSKA ODJÍŽDÍ DOMŮ, PROTOŽE JÍ "NENÍ DOBŘE", CESTU JÍ OPĚT PLATÍME MY. V PRŮBĚHU POBYTU DOMA NÁM SDĚLÍ, ŽE BYLA U LÉKAŘE A ŽE JÍ NIC NENÍ, TAKŽE PO VÍC JAK TÝDNU ODJÍŽDÍ ZPĚT DO CHORVATSKA. V CHORVATSKU PRACUJE TAK, ŽE KDYŽ JÍ "NENÍ DOBŘE", PRACUJE ZA NI JINÁ HOLKA - NA KTEROU TI MŮŽEME PŘEDAT KONTAKT, KDE SI MŮŽEŠ OVĚŘIT TYTO I JINÉ INFORMACE. MŮŽEME TI PŘEDAT KONTAKTY NA NAŠE KLIENTY, KTEŘÍ VIDĚLI STEFANII "V AKCI" - ŘEKNOU TI, JAK HODNOTILI JEJÍ PRÁCI.
NÁM MIMO JINÉ ŘEKLI, ŽE OBLÍBENÁ A ČASTÁ PRACOVNÍ POLOHA STEFANIE BYLA U STOLU S NOHAMA NA STOLE.
SE STEFANIÍ JSME UKONČILI DOHODU O PROVEDENÍ PRÁCE KE KONCI SRPNA, KDY JSME JÍ DOVEZLI 30.8. Z CHORVATSKA ZPĚT DOMŮ.

V CHORVATSKU TEDY STEFANIE POBYLA A ODPRACOVALA ANI NE MĚSÍC A PŮL - V PRŮBĚHU TÉTO DOBY JSME JÍ POSKYTOVALI UBYTOVÁNÍ V CHORVATSKU V APARTMÁNU ZDARMA, I STRAVOVÁNÍ ZDARMA, TEDY NA NÁŠ ÚČET, STEJNĚ TAK CESTY DO CHORVATSKA A ZPĚT, VČETNĚ TĚCH, KDY JÍ "NEBYLO DOBŘE" JSME JÍ HRADILI MY.
PŘIJĎ SE OSOBNĚ PŘESVĚDČIT K NÁM DO KANCELÁŘE, KOLIK JSME STEFANII ZAPLATILI ZA JEJÍ PRÁCI V CHORVATSKU - ZJISTÍŠ, JAK LŽIVOU INFORMACI SI ZDE NAPSALA - ODMĚNU JSME ZASÍLALI BANKOVNÍM ÚČTEM, TAKŽE O ČÁSTKÁCH NEMŮŽE BÝT POCHYB, PŘESTOŽE JSME BYLI S JEJÍM PŮSOBENÍM V CHORVATSKU NESPOKOJENI.

KE VŠEM ZAVÁDĚJÍCÍM A NEPRAVDIVÝM INFORMACÍM BYCHOM SE MOHLI POSTUPNĚ VYJADŘOVAT - NAPŘ. ŽE "HOSTÉ ČEKAJÍ U PENZIONU CELÝ DEN" - V SOBOTU DOPOLEDNE ČEKAJÍ HOSTÉ PO PŘÍJEZDU NA UBYTOVÁNÍ - DOKUD SE NEUKLIDÍ A NEPŘIPRAVÍ POKOJE A APARTMÁNY PO PŘEDCHOZÍM TURNUSU. HOSTÉ, KTEŘÍ UKONČILI POBYT PAK ČEKAJÍ U PENZIONU ČI SI ZDE ULOŽÍ VĚCI DO DOBY ODJEZDU DOMŮ.

ZÁVAŽNĚJŠÍ JSOU TVÁ NEPRAVDIVÁ TVRZENÍ, ŽE JSME "NEMĚLI ZAPLATIT MAJITELŮM PENZIONU", POPŘ. "ZAMĚSTNANCŮM".

ANO, JISTĚ, TY JEN PÍŠEŠ, CO TI ŘEKLA KAMARÁDKA.

JE TO VŠAK POMLUVA, ZA KTEROU MŮŽEŠ BÝT TRESTNĚ PRÁVNĚ ODPOVĚDNÁ. PISATELE JE MOŽNÉ POLICÍ DOHLEDAT PODLE ELEKTRONICKÉ STOPY.

NABÍZÍME TI MOŽNOST, OVĚŘIT SI U NÁS SKUTEČNOST, SCHŮZKU SI MŮŽEŠ SJEDNAT E-MAILEM na adrese zajezdy@a21.cz nebo telefonicky na 777812 024.

Jirka
10.03.2015 14:46 82.117.130.***
Chorvatsko - Drvenik  

Byli jsme velice zklamáni s ubytováním. Zaplatili jsme si apartmán s plnou výbavou - hlavně jsme chtěli lednici, ostatní bychom snad i oželeli. Dali nám malý pokojík (soba), kde nic nebylo kromě dvou postelí, ani skříň na šaty. Vedle malá místnůstka s WC a sprchovým koutem. Dveře nebylo možno zavřít - byly rozměrově větší, tak byl cítit stále nepříjemně odpad. Kohoutek od vody mi málem zůstal v ruce. Na úzkém balkonku do hlučné ulice byl plastový stolek se dvěma židlemi, ale balkonové dveře nebylo možno vůbec uzamknout, takže kdokoliv z vedlejší strany mohl klidně bez problému vstoupit do pokoje. Delegát reklamaci nebyl schopen vyřešit, pak se raději už vůbec neukázal. CK na naši písemnou reklamaci s fotodokumetací dodnes nereagovala.

  • Anonym (3)
Bětka
04.03.2015 15:07 31.47.96.***
TVRDÁ REALITA  

Abych pravdu řekla tak tahle cestovka je opravdu KATASTROFA...Je jen otázkou času, kdy zanikne. Nejenže jsou stížnosti zde na internetu, ale kamarádka všechno viděla NA VLASTNÍ OČI, protože pod touhle cestovkou pracovala...a říkala, že už nikdy více. Starala se o všechno a byla odměněna nulově.

Ano je pravda, že když je cena zájezdu nižší, lidé nemají očekávat luxus. Ale příjde Vám v pořádku čekání hostů před penzionem celý den?Jen proto, že Vás vlastně delegáti ani nemají kde ubytovat, a příjde Vám v naprostém pořádku, když se to děje každý turnus:D?!Směšně titulky na internetu jak tam není lednice, trouba a přitom vejdete a tam jenom postel v místnosti 2x2. Nebo když nemáte z čeho nakoupit suroviny abyste mohli uvařit pro hosty, když teda mají už zaplacenou tu polopenzi. A to prosím v restauraci, která ještě ani nebyla schválená. A pak Vás ještě majitel ojebe o peníze které máte dostat za měsíc jako výplatu a to mu tam dělala úplně všechno..a ve skutečnosti dostanete 34 Kč na hodinu...A to do dnešního dne ještě ani nemají zaplaceno majitelé penzionu..a ostatní zaměstnanci. Třešničkou na dortu je, že se zde nevede žádné účetnictví a takzvaný "majitel" tam prý vlastně vůbec během sezóny není. Není tam ani nikdo pověřený pouze brigádníci.

Bylo tam samozřejmě více věcí, o kterých už jsem ani nechtěla slyšet jen to tady napsat.

Ale proč to tu vlastně píšu je, aby si lidé byli vědomi jak to chodí dnes v ČR. Obzvláště u některých podnikatelů, kteří nemají pevně v rukou svůj byznys a ještě chtějí poskytovat zájezdy a starat se o druhé, přitom se ani neumí postarat sami o sebe. Věřím, že ne všichni měli špatnou zkušenost, ale kdo měl, radši si připlatí za lepší dovolenou :-)
A aby jste si dávali pozor na to s kým uzavíráte dohodu nebo pracovní smlouvu. Moje kamarádka si vše musela zažít, ale věřím že by to nikomu nepřála.

Dvakrát řeš, jednou měř :-*

  • Anonym (1)
Jiří
26.02.2015 17:07 88.101.162.***
Vzpamatujte se  

90% lidí co si tu stěžuje asi nechápou poměr cena/výkon. Pokud chcete jet luxusním autobusem a bydlet v luxusním hotelu a být prováděni nejlépe rodilým francouzem, pak vyhledávejte jinou cenovou relaci zájezdu. To co tady zmiňujete není chyba cestovky.

  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze