A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Zkušenosti CK Neckermann

05.11.2007 14:16:03 | Meggys
Meggys
Letíme na přelomu prosinec / leden do Punta Cany s německou cestovkou Neckermann. Máte někdo zkušenosti s touto CK ?

Díky moc.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
23.08.2015 20:18 78.102.37.***
Re: Podvodnici  

Lituji každou cestovku, která má zákazníky, kteří nedovedou ani číst. Kdyby dovedli, tak by si přečetli také všeobecné podmínky, které podepisují. Takoví cestovatelé jsou fakt za trest.

  • Anonym (1)
schnauzer 23.08.2015 16:14
Re: Zkušenosti CK Neckermann  

Letěli jsme s touto CK již několikrát a absolutně bez problémů. Vždycky, když objednávám od německé CK zájezd, podívám se na odlety a přílety do destinace, s kterou leteckou společností letí a přes co. To se dá lehce při objednání zjistit a tak vybrat. :-) Kombinací mají opravdu bezpočet. Na rozdíl od českých cestovek, které to mají pro daný zájezd pevně stanovené. A také je pravdou, že první a poslední den jsou určeny pro přepravu.

  • Anonym (2)
Pavel
23.08.2015 15:02 85.71.182.***
Re: Podvodnici  

Paní Lucie,
raději to dál neřešte, jinak budete považována za "přihlouplou." ;-)
První a poslední den je brán na dopravu do a z destinace... :-\

Lucie
22.08.2015 22:04 31.30.37.***
Podvodnici  

Dobry den mame letet od neckermann.cz a dost me zarazilo mame zaplaceny pobyt (ubxytovaci voucher na kterem je datum ubytovani od 3 do 10 vcetne all inclusive) ale letime tak ze v hotelu budeme nejdriv v 01:00 4.9.2015 tzn ze jeden den jsme jako zaplatiki jen tak cestovni kancelari??? Ohani se tim ze maji v podminkach napsano ze letadlo muze priletet az nasledujici den. Dobra fajn to chapu ze se stat muze ale v tom pripade maji upravit cenu zajezdu. Takze misto inzerovanych 8dni 7 noci budeme mit necelych 7 dni a priblizne sest noci a to jen pokud nebudem mit spozdeni. Hodlame to resit dal podvodnici clovek ma zkazenou naladu hned jeste pred odjezdem :-@

  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
Jája nepřihl.
08.07.2015 12:23 178.72.244.***
Re: Dovolená Bulharsko ck neckermann 2015  

Já s touto CK nemám dobré zkušenosti a to s dovolenou v Turecku, hotel TOP. Jednou celkem to šlo, ale v roce 2013 děs a hrůza. Chtěli nás ubytovat pokoji joker,ale museli vyměnit. Delegátka absolutně neschopná. Již by nikdy s nimi nikam neletěla. :-|

Fernižák
08.07.2015 09:16 193.164.219.***
Dovolená Bulharsko ck neckermann 2015  

na dovolenou jsem jel 30,6,2015 Bulharsko s českou pobočkou(ne přes zprostředkovatele), vyřízení smlouvy bez problémů, voucher přišel osm dní před odletem, delegát na výbornou, dopravce Travel Servis, dobrá nabídka výletů a po zavolání delegátovi i na rychlo bez problémů zařízeno
ZA SEBE DOPORUČUJI

ttomass 19.08.2014 17:03
špatná zkušenost s ck neckermann  

Rád bych využil možnosti upozornění na nekalé praktiky, které se nám bohužel dostalo od společnosti Neckermann u které jsme si zakoupili zájezd na podzim 2013 na Bali.

Tímto chci upozornit na nebezpečí, kterému se zákazník vystavuje uzavřením smlouvy s touto společností. Tato společnost se zákazníkem uzavírá smlouvu na společnost v Německu (byť přes českého zprostředkovatele) a tím využívá následné složitosti uplatňování jakékoli reklamace a prakticky nemožné vymahatelnosti práva.

A pokud si myslíte, že můžete ušetřit tím, že poletíte z Německa a třeba se o vás lépe postarají, jste na velkém omylu.

Nebezpečí plyne především z důvodu, že na vyřízení reklamace není v Německu zákonem stanovená lhůta (a proto např. v našem případě je zcela v pořádku 3/4 roku čekat na vyjádření k reklamaci) a také případný soud s vymáháním nároků probíhá v této zemi a dle jejich zákonů, takže pokud nehodláte na soudní výlohy a právníky při reklamaci dovolené, platit desetitisíce, máte prostě smůlu.

Dbejte tedy zvýšené opatrnosti s kým je smlouva podepisována a nepodepisujte nikdy smlouvy s firmami z cizích zemí! Případně si předem zjistěte, jaké to pro vás bude mít důsledky, pokud se něco nepříjemného stane.

Pro příklad uvádím popis naší události a závěr jejich řešení a také vzorek jejich neurvalého chování:

Smlouvu jsme podepsali s Neckermann partnerem, zprostředkovatel prodeje je společnost: Thomas Cook s.r.o., se sídlem v Praze, pořadatelem zájezdu je německá cestovní kancelář: Neckermann Reisen. Na Bali jsme měli odletět z Mnichova 7.12.2013 ve 14:55 s leteckou společností Quatar. Po nasednutí do letadla jsme čekali asi do 18:30, kdy nám oznámili, že letadlo má poruchu a máme si z letadla vystoupit. Zhruba do 22:30 jsme čekali v letištní hale, kdy nám průběžně oznamovali, že poletíme zhruba za hodinu a půl.
Letištní personál vůbec na tuto situaci neuměl reagovat, na cestující byl velmi nepříjemný až drzý a arogantní s tím, že prakticky nesděloval žádné informace. Když cestující žádali o reklamační protokoly a náhrady za zpoždění letu, letištní personál se choval velice hrubě s informacemi, že pokud se cestující neuklidní, vyškrtnou je z letu.
Ve 22:30 nám oznámili, že náš let byl definitivně zrušen a odletíme až další den v 10:00. Dostali jsme tedy zpět naše zavazadla, kdy se ještě letištnímu personálu podařilo jeden z našich kufrů ještě zničit a zhruba ve 23:45 jsme se dostali na hotel. Ráno jsme spěchali na 8:00 na letiště a snažili se ještě zničený kufr vyreklamovat. Z Quataru nás posílali do Lufthansy, která prý má zastoupení v Německu a Lufthansa nás posílala na Quatar, že prý nepřijímají reklamace. Reklamační protokol nám nikdo nenabídl, jen nám paní z Lufthansy napsala na letenku e-mailovou adresu, kam máme stížnost podat. Z uvedené e-mailové adresy se nám dosud nikdo neozval, nikdo na naši reklamaci nereagoval nebo se případně omluvil.
Očekávali bychom, že pokud má letadlo takovéto zpoždění, že se nám Neckermann Reisen/Thomas Cook s.r.o. ozve telefonicky v českém jazyce, za zpoždění letu se omluví, domluví se s námi, zda něco nepotřebujeme, případně nám přeloží informace od letištního personálu. Opravdu jsme na letišti byli ve velmi nepříjemné situaci, anglickým informacím od letištního personálu jsme úplně nerozuměli nebo jim nebylo rozumět pro hluk ostatních cestujících, kteří byli rozzlobeni kvůli stále se zvětšujícímu se zpoždění.
Kvůli zpoždění v Mnichově jsme čekali na přestupu v Doha místo plánovaných 3,5 hodiny celých 7,5 hodin, což bylo velmi nepříjemné a fyzicky i psychicky náročné. Na Bali jsme tedy dorazili se zpožděním asi 24 hodin, unavení po nekonečných čekáních na letištích.
O zpoždění jsme informovali cestovku z vlastní iniciativy již na letišti při čekání s tím, že se o reklamaci po našem návratu postarají a nic není problém. Reklamaci jsme podali 9.1.2014 a do této chvíle, tedy do července 2014, jsme urgovali reklamaci zhruba po 2 – 3 týdnech. Z české strany Neckermanna nám, pokud tedy vůbec nějaká odpověď přišla, bylo oznámeno, že naši reklamaci zhruba 1x do měsíce urgují, že německý Neckermann má velmi mnoho reklamací k řešení a že si máme počkat.
Už jsme nevěděli, kam se máme obrátit, tak jsme zkusili napsat na e-mailovou adresu jednatelky Neckermanna v ČR. Během dvou dnů jsme obdrželi odpověď, kdy nám CK Neckermann přiznává kompenzaci za všechny tyto útrapy v částce 4 000 Kč. Tato částka představuje pouze poměrnou část dovolené, tedy kompenzaci za nevyužité ubytování v rozsahu jedné noci a snídaně v hotelu pro dvě osoby. Nezohledňuje den času strávený na letišti, který jsme si neobjednali a rozhodně nechtěli absolvovat.
Když jsme tuto částku opět reklamovali, bylo nám sděleno toto:
„Od pořadatele zájezdu jste obdrželi nabídku finanční kompenzace, která je konečná, a je v adekvátní výši v poměru k ceně a délce zájezdu. Tato finanční kompenzace Vám bude převedena na Vámi sdělené číslo účtu.“ (citace společnosti)
S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili a opět částku reklamovali, ale nikdo se již neozval. Na naše e-maily, zprávy na FB již nikdo nereaguje.
Přiznanou finanční částky 4 000 Kč, po odečtení zahraniční platby, jsme dostali po dalším více než měsíci. Platbu za zničený kufr 67 euro jsme dosud (již je to více než měsíc) na nás účet neobdrželi a asi se jich ani nedočkáme.
Přemýšlíme, že celou záležitost budeme řešit pomocí médií a soudní cestou.
Máte někdo obdobnou zkušenost a jak jste ji řešili a podařilo se Vám jí uspokojivým způsobem vyřešit?

  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
Jirka
24.07.2014 21:11 217.117.216.***
 

Tak se přidám s recenzí.Letos jsme byli s CK Neckermann v Turecku.Delegátku jsme viděli první den pobytu a to bylo také naposledy.Za dovolenou jsme zaplatili skoro dvakrát tolik,co jiní,kteří jeli s námi od jiné ck na stejnou dobu do stejného hotelu.Na delegátku jsme neměli ani kontakt,na recepci ho také nikdo nevěděl a ck v Čechách na své delegáty kontakty nesděluje.Takže s CK Neckermann poprvé a naposledy!!!

  • Anonym (1)
Jaja 28.09.2013 17:29
Re: CK neckermann .cz  

S českou cK Neckermann bych již nikam neletěla. Lháři ! Letos mám velmi špatné zkušenosti. :-P

  • Anonym (1)
Meggys 27.09.2013 17:49
Re: CK neckermann .cz  

No my jsme tehdy kupovali přes agenturu nacesty.cz (moc skvělá agentura, velmi ochotní, o vše se postarali) a operátor zájezdu byla cestovní kancelář Neckermann - německá pobočka a se vším jsme byli moc spokojeni - rok 2007. Jinak nacesty.cz můžu jedině doporučit - kupovali jsme od nich zájezd několikrát.

Zpět na všechny diskuze