A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

zavazadla a jijich zničení

30.07.2007 20:59:10 | lolaaa
ahojky nemáte někdo zkušenosti s reklamací.totalně nám zničili kufry.letěli jsme s koral blue ces.kan. Medina. na letišti jsou pěkný prasata.a to jsme je měli zabalený do folie. vše u vnitř zničený a na kufrech ulámaný kolečka.prosím budu ráda za každou informaci
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Lidu 14.03.2008 08:13
jj  

tak musím říct,že jeden kufr byl v poho,druhý totálně zničený,otevřený,neztratilo se nic,ale je na vyhození,přesky utržené a zámek uražený.Bylo to z Hurghady 1.3.2008
:-( Překvapila mě všude ruština a totální nepořádek. 8-O

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
77752 02.03.2008 14:41
zničená zavazadla  

ahojky,nám taky na při vyzvadnutí kufrů na Djezbě vylezly oči s důlku 8-O protože naš kufr byl poničený,trčely z něho věci,byla sem neštastná,byla jedna hodina v noci a na letišti snad ani živáčka.delegátka řekla že to máme reklamovat až na zpáteční cestě,což jsme ale nechtěly,vyhledaly jsme pracovníka na letišti a sepsaly formulář,po příletu do Brna jsme vše odevzdaly na Ck a zaplatily nový kufr..... ;-)

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
Kalimera
25.02.2008 18:05 80.212.130.***
Zničená zavazadla  

Ahoj,
podle mě pokud máš uzavřené cestovní pojištění, je to lepší hnát přes pojišťovnu, ne?
Vyplnila jsi formulář na letišti?
Tady: http://www.zkratkaletenky.cz/clanky/letani/zpozdene-ci-poskozene-zavazadlo/ najdeš nvod, jak postupovat. Držím palce

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Marcela Mádlová
22.08.2007 13:38 83.69.52.***
RE: zavazadla a jijich zničení  

Ahoj,
reklamovat jsi měla přímo na letišti, já jsem to tak udělala a už mám doma nové kufry. Zkus zavolat na letiště, jestli se dá teď ještě něco dělat. Trvalo to 14 dní.
Zkus to, za to nic nedáš.
Ahoj

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
lolaaa
31.07.2007 14:11 82.150.166.***
RE: zavazadla a jijich zničení  

moc moc díky tak to asi už nezvládnu přiletěli jsme 10.7. ale zkusím to ještě jednou moc děkuji

  • Anonym (1)
z
30.07.2007 23:06 195.78.44.***
RE: zavazadla a jijich zničení  

Musíš to okamžite do 7 dní reklamovať písomne na aeroliniách Koral Blue. Nestačí reklamácia po prílete, ale musíš písomne nahlásiť reklamáciu do 7 dní, priložiť potvrdenie o poškodení kufra, ktoré si dostala na letisku po prílete.Nezabudni si všetko prefotiť! Musíš priložiť originály bločkov, čo všetko sa ti stratilo, či poškodilo, priložiť fotodokumentáciu poškodených vecí a to všetko musíš stihnúť do 7 dní!!! Inak ti nič nezaplatia!!! Nás odbili s tým, že sme to nestihli do 7 dní, pričom Sky Europe nám odpovedal na 30-ty deň!!! Nájdi si na internete reklamačný poriadok (napr. Sky E..)Nestrácaj však čas, ak chceš niečo vyreklamovať! Držím palce!
P.S. Poškodené kolieska a rukovete nespadajú pod reklamácie. Nám zničili úplne nový kufor, ktorý sme si kúpili v zahraničí, lebo sa nám nezmestili vianočné darčeky, chýbal nám na ňom kódovací zámok!!! No neuznali nám reklamáciu, lebo reklamáciu nedostali do 7 dní, hoci nám na letisku podali informáciu, že to máme reklamovať do 21 dní!!!

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
lolaaa
30.07.2007 20:59 82.150.166.***
zavazadla a jijich zničení  

ahojky nemáte někdo zkušenosti s reklamací.totalně nám zničili kufry.letěli jsme s koral blue ces.kan. Medina. na letišti jsou pěkný prasata.a to jsme je měli zabalený do folie. vše u vnitř zničený a na kufrech ulámaný kolečka.prosím budu ráda za každou informaci

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze