A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Zatéká do hotelu - kdo za to může?

26.09.2011 16:07:40 | keepsmile
keepsmile
Dobrý den, chci se optat na své šance.

U CK jsem si objednal hotel v Itálii s vlastní dopravou. Vše bylo celkem v pořádku, dokud nezačalo pršet. Jednu noc byla velká bouřka a začalo nám téct do pokoje (nad námi terasa), prosakovalo jak skrz balkon tak kapalo i ze stropu. Nemohli jsme spát a celou noc jsme dávali nádoby na odchytávání vody na zem kudy to prosakovalo stropem.
Ráno se hotel omluvil a pokoj nám byl vyměněn.

Poslal jsem za jednu bezesnou noc reklamaci na CK, přišla mi odpověď stylem že CK nemůže ovlivnit počasí, hotely v letní destinaci nejsou stavěny na nenadálé vodní živly a bouřky a reklamace na vrácení peněz se zamítá. V příloze i vyjádření hotelu v angličtině, kde bylo psáno „hotel se omlouvá za diskomfort způsobený bouřkou, pokooj byl vyměněn a omlouváme se“

Otázka je – mohu reklamovat a chtít peníze zpět po CK?

CK ale dle mého nesplnila hlavní bod cestovní smlouvy – řádně poskytnou ubytování po celou dobu pobytu.
Mohu se obrátit na vás/obchodní inspekci?

Díky za vaše názory.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@