A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Zájezd s CK QualityTours, Mar Menor, program 55+

24.10.2015 11:37:25 | petrcenek
petrcenek
Ve dnech 16.4.2015 – 23.4.2015 jsme absolvovali zájezd do Španělska, Mar Menor, s CK Quality Tours. Ihned po přidělení pokoje ve 4* hotelu Los Delfines a zjištění jeho nevhodnosti pro náš pobyt (neúnosná hlučnost a špatný vzduch z důvodu orientace oken přímo na hlavní 4-proudovou silnici, další zdroj hluku zapříčiňovaný umístěním pokoje přímo nad tanečním sálem hotelu a do třetice strojovna obrovské klimatizace umístěná na naší pokojové terase) jsme žádali delegátku/zástupkyni CK paní Novickou o jeho výměnu. Delegátka, nebyla ani schopna ani neprojevila podstatnou snahu věc vyřešit, takže jsme po marném vlastním dožadování výměny u recepční byli přinuceni celou dovolenou (8 dní) přetrpět v tomto pokoji. Neprodleně jsme sepsali Protokol o reklamaci se žádostí o kompenzaci za vzniklou újmu z narušení dovolené (§2543 NOZ).
CK Quality Tours nám po 14 dnech sdělila že naši stížnosti a požadavku na kompenzaci nemůže vyhovět, neboť „nedošlo k porušení žádné z jejích povinností“. Quality Tours tedy nepovažuje kvalitní trávení zájezdu za svoji povinnost, takže u ní končíme.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
19.05.2016 15:09 89.177.140.***
Re: Zájezd s CK QualityTours, Mar Menor, program 55+  

Řešit přes ACK a případně soudy. Nenechala bych to. :-(

Neregistrovaný uživatel
25.10.2015 09:51 88.17.95.***
Re: Zájezd s CK QualityTours, Mar Menor, program 55+  

já myslím,že Ck reagovala naprosto v pořádku.

petrcenek 24.10.2015 12:37
Zájezd s CK QualityTours, Mar Menor, program 55+  

Ve dnech 16.4.2015 – 23.4.2015 jsme absolvovali zájezd do Španělska, Mar Menor, s CK Quality Tours. Ihned po přidělení pokoje ve 4* hotelu Los Delfines a zjištění jeho nevhodnosti pro náš pobyt (neúnosná hlučnost a špatný vzduch z důvodu orientace oken přímo na hlavní 4-proudovou silnici, další zdroj hluku zapříčiňovaný umístěním pokoje přímo nad tanečním sálem hotelu a do třetice strojovna obrovské klimatizace umístěná na naší pokojové terase) jsme žádali delegátku/zástupkyni CK paní Novickou o jeho výměnu. Delegátka, nebyla ani schopna ani neprojevila podstatnou snahu věc vyřešit, takže jsme po marném vlastním dožadování výměny u recepční byli přinuceni celou dovolenou (8 dní) přetrpět v tomto pokoji. Neprodleně jsme sepsali Protokol o reklamaci se žádostí o kompenzaci za vzniklou újmu z narušení dovolené (§2543 NOZ).
CK Quality Tours nám po 14 dnech sdělila že naši stížnosti a požadavku na kompenzaci nemůže vyhovět, neboť „nedošlo k porušení žádné z jejích povinností“. Quality Tours tedy nepovažuje kvalitní trávení zájezdu za svoji povinnost, takže u ní končíme.

Zpět na všechny diskuze