A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Wizz air

20.01.2010 09:28:45 | jimr
jimr
Vážení, máte nějaké zkušenosti s touto leteckou společností? Jak probíhá nástup do letadla bez místenky? Uvítám jakýkoliv poznatek, kterým se liší od jiných společností - díky.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
admin2 22.10.2015 15:24
Re: Wizz air  

Aktuálně: Wizz air právě dosáhla 100 milionů přepravených zákazníků. U této příležitosti nedávno zavedla možnost rezervovat si své místo a klientům s přednostním odbavením nabízí možnost brát si sebou společně s kabinovým jedno drobné zavazadlo navíc.

Sofokla 31.05.2012 22:18
Re: Wizz air  

Wizz už nikdy více. Vloni jsme byli v Paříži a vše v pohodě.Letos jsme objednali letenky+ zaplatili ,ale pak už nepřišla potvrzenka mailem. Na mail nereagovali ( na webu uvádí, že na mail odpoví do 30 dnů), tak jsem volala na tu jejich předraženou linku. Až po druhé urgenci (opět drahá linka) mi pak po 14 dnech poslali zpět peníze. Prý nastala jejich interní chyba při spárování platby. Trnuli jsme, jestli peníze přijdou, nedá se s nimi kromě toho telefonu nijak rychle komunikovat, kamennou pobočku žádnou nemají, kam by se dalo zajít. Silně mi to připomíná stav skyeurope před zkrachováním. Levné letenky tedy ano, ale pak se modlit, aby se nic nemuselo řešit, v tom momentě se Vám to díky jediné možnosti drahého telefonu nevyplatí.

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
Klarice 09.08.2011 10:08
Re: Wizz air  

Honzo, já si od nich kupovala letenku před 2 týdny a vše fungovalo :-)

  • Anonym (4)
  • Anonym (9)
Honza117 08.08.2011 10:12
Re: Wizz air  

Nevím jak dřív, ale teď mi to připadá, že tahle společnost snad už ani nefunguje. Už asi 2 měsíce nebo dýl se mi nezobrazily jejich webové stránky, natož abych si mohl koupit letenku

  • Anonym (4)
  • Anonym (8)
rid
04.11.2010 20:32 80.188.71.***
RE: RE: RE: Wizz air  

Ja byl se službami spokojen. Platil jsem bankovním převodem. Vše v poho.

  • Anonym (4)
  • Anonym (6)
já market 03.11.2010 12:53
RE: RE: Wizz air  

Dara1..mám také špatné zkušenosti..Dcera letěla do Anglie,na internetu se ji objevilo v červ.rámečku i konečná cena, ale někde jsme vyčetly že se platí poplatek.Volali jsme na CC,velice milá slečna nás slovensky přesvědčovala,že ten poplatek je již započítán v KONEČNÉ CENĚ a že se má dcera online odbavit.Po třech dnech neustáleho volání na CC že toto nejde,tamto nejde...proč to nejde(jako např.placení kreditkou...prostě to nešlo a nakonec nám řekli,že nemáme originál VISU A PROTO TO NEJDE ZAPLATIT)...tak se slitovali letenku vystavili a zaslali dceři na email, kde se dozvěděla že musí zaplatit 260kč poplatek..opět jsme volaly proč,když slečna opět krásnou slovenštinou sdělila,že se neplatí poplatek když se odbavíme online na internetu...odpusťtě mi ten výraz ,ale s dcerou jsme si připadaly jak dve BLBKY,které nic nepochopily a neumí... nejvíc mě dostalo, když se dcera na letišti šla odbavit( a to byla odbavena online na internetu) a chtěli po ní dalších 300kč za odbavení ... :-( tak to jsem zuřila .... :-x )

Ale zase mám švagra v zahraničí a byl s jejich službami spokojen..... :-?

  • Anonym (3)
  • Anonym (9)
Dara1 25.06.2010 09:27
RE: Wizz air  

TAk jsem se vrátila po několikahodinových útrapách a trapných akcí Wizzairu zpět domů. Letadlo mělo letět v 18:40hod a když pominu že do večera svítilo na informační tabuly "Go to Gate" lidé přebíhali mezi prostorem odbavení a informačními tabulemi, mezi slečnami které posedávaly u odbavení apod. tak opravdu úsměvné. Nejdříve že letíme za hodinu, pak zase dalších 30min a pak že si můžeme vyzvednout poukázky na jídlo a pití, které nebyly pravdou a prý se jen spletli. Dále jsme se divali na naše letadlo, které přiletělo před 20hod a stálo bez jediného pohybu organizátorů letu jak naše kufry nejdříve byli vpraveny do letadla a po sléze jak je opětovně zase vyndávají z letadla. TAk po těchto směšných karambolech nakonec zrušili let. Další perlička byla od slečen v místě odbavení, že máme volat call linku, která ovšem funguje pouze od 8-20hod. Pak že přepážka Wizzair bude fungovat a nikdo tam nebyl. Dále pak že bude přepážka pro klienty na letišti otevřena ráno ve 4hod, dále pak následovala informace že až v 8hod.. NO organizace této společnosti mě opravdu udivuje.Nyní někteří čekají na změnu letenek kterou lze očekávat až za dalších 5dnů, což pro cestující s dětmi na prázdiny, pro pracující kteří mají své povinnosti v Barceloně apod.je opravdu vskutku výborná nabídka. NO a mi ostatní čekáme na vrácení finančních prostředků. No tak hodně štěstí s Wizzair a hodně štěstí v komunikaci s jejími fugovanými zaměstnanci dara1
Nováček


Příspěvky: 1
Registrován: 25. 06. 2010, 09:02
Soukromá zpráva

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
jimr 18.02.2010 10:35
RE: Ryanair  

Díky za info, jde mi hlavně o našeho malého vnoučka, abychom seděli pohromadě - od dítěte nás snad nikdo nerozdělí, to je doufám nesmysl.

  • Anonym (3)
  • Anonym (5)
MikeX
17.02.2010 18:07 89.176.63.***
Ryanair  

Ahoj, mám zkušenosti s Ryanairem, který také prodává letenky bez místenky. Nejdřív pustí k nástupu lidi, co si koupili priority check-in a pak ten zbytek. Každý si sedne tam, kde je volno - jednoduché a často rychlejší než banda lidí hledající své místo a prodírající se přes cestující, kteří sedí před nimi :-)

  • Anonym (5)
  • Anonym (7)
admin2 20.01.2010 11:21
admin  

Zdravim, nez nekdo odpovi, mrknete prosim treba sem:
http://mesta.orbion.cz/londyn/diskuse/wizz-air-9756/
nebo vyzkousejte nas vyhledavac, na nekterych strankach o konkretnich destinacich jiz na toto tema uzivatele hovorili.
Mejte se!

  • Anonym (4)
  • Anonym (6)
Zpět na všechny diskuze