A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Travel Service - letecká společnost

01.09.2008 12:33:45 | Míša96
Míša96
Po dovolené v Egyptě a v Thajsku a hrůzou 16h letu v narvaném letadle,jsme na Srí lanku vyrazili s německou cestovkou a letěli s Emirátes ar.a byl to šok ,vše perfektní servis ,jídlo,prostor no prostě pro nás neskutečné.Vřele doporučuji zkusit letět z ciziny dovolená vyšla o 8000 levněji i s dopravou do Mnichova .Proč venku poskytují lepší služby?a ještě levněji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
20.08.2017 14:42 178.72.244.***
Travel servise  

Včera z Itálie a dnes z Hurhgady poruchy na letadla společnosti Travel servise. Je to již otřesné jaké letadla dávají do provozu. Kdyby tady měli konkurenci, tak by si to nemohli dovolit. :-!

  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
07.07.2017 15:56 46.33.112.***
Občerstvení v letadle Travel Servis.  

Let do Marsa Alam s Travel Servis trval 4,5 hodiny a za tu dobu jsme dostali jídlo a jen 1 dcl nápoje dle vlastního výběru. O jídlo nám nešlo, raději bych byla bez něj a měla více tekutin.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
05.07.2017 21:13 81.90.252.***
Nic není tak horké...  

V pondělí v noci jsme se vrátili s Travel Service z Rhodosu. Před odletem jsem si četla tyto diskuze a trošku se děsila, ale zároveň se připravila na vše. :-)

Nechápu tu hysterii s jídlem a pitím?!!! Cestovka nás předem v pokynech na cestu upozornila, že jídlo a pití je během našeho letu pouze za poplatek. Platit můžete během letu i kartou. Před nástupem do letadla můžete nakoupit jídla a pití dostatek - ano je to dražší, ale možnost je. A i v letadle si nějaký ten toust, nápoje atd koupíte. Takže nevím v čem je problém? Zbytečně si tu cestu všichni komplikujete. Dětem jsem svačinu a pití vezla z domova a normálně nám ho kontrola nechala. Zbytek jsme dokoupili v letadle. Kelímek vody se rozdává hned po vzlétnutí a můžete dostat i další. Pak si můžete vesele stoupnout do fronty na záchod :-)

Co se týče posádky - tak buď jsme měli oba lety štěstí nebo opět nechápu? Na nás byli všichni milí, ochotní, piloti o všem informovali. A obě cesty jsme odletěli o deset minut dříve.

Jediný problém byl při návratu na letišti v Ruzyni. S čím už nemá Travel Service vůbec nic společného. Tam čekáte neskutečně dlouho na zavazadla, přestože jiné letadlo nepřiletělo... My čekali jen 45 minut, ale let před námi z Kosu tam byli chudáci hodinu a půl.

Neregistrovaný uživatel
16.06.2017 13:15 109.183.140.***
V rámci zpřísněných kontrol se chová Travel service jako lupič, beztrestně Vám doslova uloupí vše, c  

právě jsem se vrátila z dovolené v Turecku - viz níže zaslané podklady uplatněné reklamace u ERV).

Při příletu na letiště dne 7.6.t.r. v Antalyi u výdeje zavazadel nebyl nikdo, u koho by bylo možno jakýkoliv protokol o škodě sepsat, nemám ani paragon od kufru (5 let starý) či palubní lístek. Takže je mi jasné, že mám smůlu.

Mám však velký vztek a obavu z dalších letů prostřednictvím Vaší společnosti.
Nechápu pravidla, za kterých můžete zvýšenou kontrolu (jejíž opodstatnění chápu) zavazadel provádět, a napříště se budu snažit Vašim službám vyhýbat, a tam, kde bohužel, není jiná varianta, budu velmi pečlivě zvažovat, co by mohlo někomu stát za to si něco "z nabídky" vybrat.

Po podobné zkušenosti před pěti lety, kdy jste mi při cestě na Srí Lanku také zničili kodovací zámeček, nicméně ten jste mi alespoň zničený dali dovnitř, vybavila jsem letos kufřík specielním zámkem Samsonite z Alzy s diamantovým znakem.
Zámeček má (měl) označení diamantového přístupu pro universální klíč, kdy je v případě potřeby bez jakéhokoliv poškození se do zavazadla podívat.
V kufříku navíc nebylo ani žádné upozornění, že se tam někdo vůbec díval, prostě se jen někomu zalíbil nový zámeček a tak si jej uštípl vč. taháčků.
Měla jsem velký problém vůbec kufr při odletu zavřít, a jen díky recepčním na hotelu (nechápali, jak může někdo něco takového vůbec udělat) "zašněrovali" očka drátem - viz foto.

Moc by mě tedy zajímala pravidla, zda je možné si jen tak prostě ze zavazadel vzít" co se komu líbí, poslat je zničené dál a klient má prostě smůlu?

Mohu poprosit o zaslání závazných pokynů pro provádění těchto kontrol a současně doporučení, jak se máme my, jako klienti na podobné kontroly a hlavně jejich dopady připravit

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
01.04.2017 11:13 85.13.100.***
Odlety Egypt  

V poslední době jsou skoro všechny odlety do Egypta zpožděny, TS se asi snaží vyrovnat AC. Nezná někdo důvody?

Neregistrovaný uživatel
31.03.2017 00:17 81.200.55.***
Travel servis- smart wings  

Let z Prahy do Dubaje. Letusky neochotne, neprijemne. Vse byl problem.. cesta zpatky uz byla lepsi, ale po druhe bych si tuto spolecnost uz nevybrala

Neregistrovaný uživatel
27.02.2017 19:17 89.24.238.***
Travel service - cesta ze Zanzibaru  

Letadlo přiletělo se zpožděním 4 hodin. Nastoupili jsme do neuklizeného letadla, kde byli cestující z Prahy, kteří letěli do Mombasy. Zmatky při obsazování sedaček, byl ten nejmenší problém. Někteří měli zdvojené letenky. Po 40 minutách cesty přistáváme v Mombase a musíme vystoupit do tranzitního prostoru. Asi po hodině se vracíme na palubu a letíme přes Hurgádu do Prahy Boeingem 737-800 pro 189 lidí. Letadlo bylo absolutně nevhodné pro dálkové lety. 1x toaleta pro tzv.první třídu, 2x WC pro ekonomy. Z toho jedno WC nefunkční, takže asi pro 170 lidí 1x WC!!! Celý let, který trval necelých 11 hodin, byla v uličce fronta. Po 4 hodinách letu bylo WC jen pro otrlé. Jídla bylo dost 2x teplé, tedy spíše studené a velmi nechutné. Pití dostatek. Kam až sahají hranice hrabivosti Travel servisu? Vypraví někdy letadlo vhodné na dlouhé vzdálenosti? :-(
Hanka

Evka73 31.12.2016 20:20
 

Dneska návrat z Kapverd - cesta tam s Travel Servisem, zpátky se Smart Wings (ale také je to Travel Servis), nevím jestli to tam hraje nějakou roli. Cesta tam - odlet z Prahy na čas, v letadle každou hodinu podáváno jakékoliv pití, k jídlu na výběr kuřecí s rýží nebo kuřecí s těstovinami jako teplé jídlo, houska, máslo, krabička s ovocem, krabička se zeleninou, káva nebo čaj. Na cestě zpátky - dvě hodiny zpoždění už z ostrova Sal (prostě jejich No stress bylo dokonáno), teplé jídlo - kuřecí maso na kari s rýží nebo krůtí maso s bramborovými noky, mini sušenka, houska, máslo, pití dvakrát jakékoliv, jednou voda, možná na požádání by bylo možné i další, ale ne každý chce "otravovat". Dceři nebylo dobře a potřebovala projít na toalety k první třídě - nebylo jí povoleno, protože to je prostě toaleta JEN pro první třídu, u druhých toalet ale pro změnu velká fronta, tam odmítali ostatní cestující dceru pustit. Príma situace :-$. Přišel nám kufr bez koleček. A akce vízum - u nás měla většina lidí vízum už přes cestovku, odbavení rychlé, bezproblémové, kdo měl vízum a kufr, odjížděl prvním autobusem. Další čekali na ty, co si vízum zařizovali až na letišti, čekalo se víc než hodinu. Takže za sebe - asi ušetříte nějaké peníze, ale zase se Vám může stát, že si prostě počkáte a s Vámi i půlka autobusu.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
28.10.2016 16:35 213.74.206.***
 

Hlavne ze se Schnauzer dobre najedl:-)

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze