A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Travel Service - letecká společnost

01.09.2008 12:33:45 | Míša96
Míša96
Po dovolené v Egyptě a v Thajsku a hrůzou 16h letu v narvaném letadle,jsme na Srí lanku vyrazili s německou cestovkou a letěli s Emirátes ar.a byl to šok ,vše perfektní servis ,jídlo,prostor no prostě pro nás neskutečné.Vřele doporučuji zkusit letět z ciziny dovolená vyšla o 8000 levněji i s dopravou do Mnichova .Proč venku poskytují lepší služby?a ještě levněji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
21.08.2018 08:51 194.228.18.***
Zkušenost s Travel Service  

Let loni v srpnu - Kos - Praha. Zpoždění cca 4,5 hodin zaviněné poškozenou pneumatikou. Hala na Kosu není stavěná na pobývání 300 cestujících navíc. Aktivita Travelu nulová, i posádka zřejmě "instruovaná" neposkytovat žádné informace. Občerstvení zajištěno po cca 3,5 hodinách zpoždění v podobě 3dl kelímku nápoje a 1 toustu. Travel neposkytnul žádné informace, neinformoval o možnosti odškodnění, neřešil nic. Měsíc po letu jsme odesílali výzvu k náhradě dle evropských směrnic za zpoždění nad 3 hodiny a nad 1500 km. Bez reakce. Po 3 týdnech odeslán další dopis - opět bez reakce. V listopadu výzva advokátem s hrozbou žaloby - Travel opět nereagoval. V prosinci podána žaloba - v dubnu vydán platební rozkaz - řešil obv. soud pro Prahu 6. Travel zásadně natahuje lhůty - tedy vše řeší obvykle až poslední den - tedy 10. den podal odpor proti platebnímu rozkazu. Soud vyzval Travel k odůvodnění odporu se lhůtou 30 dnů. Travel nereagoval a odpor neodůvodnil. Soud po dalších cca 15 dnech poptal nás ke sdělení, zda-li Travel jednal o smíru :-). Po dalších 30 dnech vynesl rozsudek pro uznání dluhu (byl vydán protože žalovaný Travel neuvedl jakýkoliv argument). Tento rozsudek byl vyhlášen 9.8.2018 - tedy rok po cestě. Dosud nebyl stranám doručen a tedy nezačala běžet lhůta pro případné odvolání. Politika Travelu je jednoduchá - zásadně nereagovat na jakékoliv písemně sdělené nároky. Proti platebním příkazům podávají odpor - aniž by ho odůvodnili. Maximálně natahují lhůty. Moto - pokud po nás něco chcete, tak vám to dáme pořádně sežrat.

Neregistrovaný uživatel
24.07.2018 18:44 84.242.114.***
Travel  

v Neděli cesta ze Sicilie ( Catanie). Odlet měl být v 15:40. na letiště nas autobus s CK dovezl cca ve 12:30 ( v pohode protoze cesta z hotelu nam trvala 2h) už při odbavení naskočilo 2h spoždění na 17:30. Po 2h se posunulo spoždění na 17:45. Letadlo už samozřejmě mělo spoždění z Prahy, protože v Catanii přistálo az v 17:05. V 17:45 byl teprve otevřen gate a byli jsme dopraveny k letadlu. Při nástupu jsem si všimla, že se teprva vykládají kufry ( ani bych se nedivila kdyby se nekmu něco ztratilo, protože více kufrů leželo snad pod letadlem než na tom vozíku). V 18:20 když už netrpělivě čekáme na odlet pilot oznámil, že nemáme povolení ke startu a minimálně ještě 40minut mít nebudeme. Byla nám nabídnuta voda, bohužel většina lidí byla už po celé tzé době hladová. Po 19h pilot konečně dostal povolení k odletu . Já už hlady ani neviděla tak jsem se těsila jak si něco koupime k zakousnutí. Seděli jsme v zadní části letadla, takže na nás brzo přišla řada. Chtěla jsem sedvič ( bohužel už žádný nebyl) jediné co bylo tak panini (vzala jsem si ho) bohužel uz jsem nejspíše vzala poslední a pro spousty lidi nebylo nic?!?! Nechapu. Pár co seděl dvě řady před námi si koupil víno ( za dvě malé flaštičky myslím 220Kč..koupil si 2x takže nic nelvného ale ok) Po vypití druhého vína ale zjistil, že jsou vína prošlé. Nevím jak dlouho, ale slyšela jsem že říkal kdyby to bylo jen měsíc ale tohle? No jako opravdu nemám slov. Hodně špatný.

Neregistrovaný uživatel
20.08.2017 14:42 178.72.244.***
Travel servise  

Včera z Itálie a dnes z Hurhgady poruchy na letadla společnosti Travel servise. Je to již otřesné jaké letadla dávají do provozu. Kdyby tady měli konkurenci, tak by si to nemohli dovolit. :-!

  • Anonym (4)
Neregistrovaný uživatel
07.07.2017 15:56 46.33.112.***
Občerstvení v letadle Travel Servis.  

Let do Marsa Alam s Travel Servis trval 4,5 hodiny a za tu dobu jsme dostali jídlo a jen 1 dcl nápoje dle vlastního výběru. O jídlo nám nešlo, raději bych byla bez něj a měla více tekutin.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
05.07.2017 21:13 81.90.252.***
Nic není tak horké...  

V pondělí v noci jsme se vrátili s Travel Service z Rhodosu. Před odletem jsem si četla tyto diskuze a trošku se děsila, ale zároveň se připravila na vše. :-)

Nechápu tu hysterii s jídlem a pitím?!!! Cestovka nás předem v pokynech na cestu upozornila, že jídlo a pití je během našeho letu pouze za poplatek. Platit můžete během letu i kartou. Před nástupem do letadla můžete nakoupit jídla a pití dostatek - ano je to dražší, ale možnost je. A i v letadle si nějaký ten toust, nápoje atd koupíte. Takže nevím v čem je problém? Zbytečně si tu cestu všichni komplikujete. Dětem jsem svačinu a pití vezla z domova a normálně nám ho kontrola nechala. Zbytek jsme dokoupili v letadle. Kelímek vody se rozdává hned po vzlétnutí a můžete dostat i další. Pak si můžete vesele stoupnout do fronty na záchod :-)

Co se týče posádky - tak buď jsme měli oba lety štěstí nebo opět nechápu? Na nás byli všichni milí, ochotní, piloti o všem informovali. A obě cesty jsme odletěli o deset minut dříve.

Jediný problém byl při návratu na letišti v Ruzyni. S čím už nemá Travel Service vůbec nic společného. Tam čekáte neskutečně dlouho na zavazadla, přestože jiné letadlo nepřiletělo... My čekali jen 45 minut, ale let před námi z Kosu tam byli chudáci hodinu a půl.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
16.06.2017 13:15 109.183.140.***
V rámci zpřísněných kontrol se chová Travel service jako lupič, beztrestně Vám doslova uloupí vše, c  

právě jsem se vrátila z dovolené v Turecku - viz níže zaslané podklady uplatněné reklamace u ERV).

Při příletu na letiště dne 7.6.t.r. v Antalyi u výdeje zavazadel nebyl nikdo, u koho by bylo možno jakýkoliv protokol o škodě sepsat, nemám ani paragon od kufru (5 let starý) či palubní lístek. Takže je mi jasné, že mám smůlu.

Mám však velký vztek a obavu z dalších letů prostřednictvím Vaší společnosti.
Nechápu pravidla, za kterých můžete zvýšenou kontrolu (jejíž opodstatnění chápu) zavazadel provádět, a napříště se budu snažit Vašim službám vyhýbat, a tam, kde bohužel, není jiná varianta, budu velmi pečlivě zvažovat, co by mohlo někomu stát za to si něco "z nabídky" vybrat.

Po podobné zkušenosti před pěti lety, kdy jste mi při cestě na Srí Lanku také zničili kodovací zámeček, nicméně ten jste mi alespoň zničený dali dovnitř, vybavila jsem letos kufřík specielním zámkem Samsonite z Alzy s diamantovým znakem.
Zámeček má (měl) označení diamantového přístupu pro universální klíč, kdy je v případě potřeby bez jakéhokoliv poškození se do zavazadla podívat.
V kufříku navíc nebylo ani žádné upozornění, že se tam někdo vůbec díval, prostě se jen někomu zalíbil nový zámeček a tak si jej uštípl vč. taháčků.
Měla jsem velký problém vůbec kufr při odletu zavřít, a jen díky recepčním na hotelu (nechápali, jak může někdo něco takového vůbec udělat) "zašněrovali" očka drátem - viz foto.

Moc by mě tedy zajímala pravidla, zda je možné si jen tak prostě ze zavazadel vzít" co se komu líbí, poslat je zničené dál a klient má prostě smůlu?

Mohu poprosit o zaslání závazných pokynů pro provádění těchto kontrol a současně doporučení, jak se máme my, jako klienti na podobné kontroly a hlavně jejich dopady připravit

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
01.04.2017 11:13 85.13.100.***
Odlety Egypt  

V poslední době jsou skoro všechny odlety do Egypta zpožděny, TS se asi snaží vyrovnat AC. Nezná někdo důvody?

Neregistrovaný uživatel
31.03.2017 00:17 81.200.55.***
Travel servis- smart wings  

Let z Prahy do Dubaje. Letusky neochotne, neprijemne. Vse byl problem.. cesta zpatky uz byla lepsi, ale po druhe bych si tuto spolecnost uz nevybrala

Neregistrovaný uživatel
27.02.2017 19:17 89.24.238.***
Travel service - cesta ze Zanzibaru  

Letadlo přiletělo se zpožděním 4 hodin. Nastoupili jsme do neuklizeného letadla, kde byli cestující z Prahy, kteří letěli do Mombasy. Zmatky při obsazování sedaček, byl ten nejmenší problém. Někteří měli zdvojené letenky. Po 40 minutách cesty přistáváme v Mombase a musíme vystoupit do tranzitního prostoru. Asi po hodině se vracíme na palubu a letíme přes Hurgádu do Prahy Boeingem 737-800 pro 189 lidí. Letadlo bylo absolutně nevhodné pro dálkové lety. 1x toaleta pro tzv.první třídu, 2x WC pro ekonomy. Z toho jedno WC nefunkční, takže asi pro 170 lidí 1x WC!!! Celý let, který trval necelých 11 hodin, byla v uličce fronta. Po 4 hodinách letu bylo WC jen pro otrlé. Jídla bylo dost 2x teplé, tedy spíše studené a velmi nechutné. Pití dostatek. Kam až sahají hranice hrabivosti Travel servisu? Vypraví někdy letadlo vhodné na dlouhé vzdálenosti? :-(
Hanka

Zpět na všechny diskuze