A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Travel Service - letecká společnost

01.09.2008 12:33:45 | Míša96
Míša96
Po dovolené v Egyptě a v Thajsku a hrůzou 16h letu v narvaném letadle,jsme na Srí lanku vyrazili s německou cestovkou a letěli s Emirátes ar.a byl to šok ,vše perfektní servis ,jídlo,prostor no prostě pro nás neskutečné.Vřele doporučuji zkusit letět z ciziny dovolená vyšla o 8000 levněji i s dopravou do Mnichova .Proč venku poskytují lepší služby?a ještě levněji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
24.09.2018 05:10 194.213.41.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

k blábolům příspěvkáře 109.69.214.***

ad 1/ kdyby měli "vylétané" hodiny jak píšete, tak neodletí o 2 hod později, ale vymění se kompletně posádka a to trvá poněkud déle

ad2/ šlo o tvz. sloty - kdy nestihlo letadlo svůj čas odletu ve svém přiděleném koridoru a muselo čekat na přidělení jiného, nebe je prostě v létě plné, zvlášť na Balkáně.

ad3/ a k těm kompenzacím za odškodnění - s tím nemá v žádném případě ÚCL (rozuměj úřad civilního letectví) nic společného....

píšete tu naprosté kraviny, nemáte o tom ani páru !!

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
18.09.2018 22:08 94.143.172.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Úplně přesně ta samá zkušenost (((clap)))

Neregistrovaný uživatel
17.09.2018 11:25 109.69.214.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

To nejsou závady.Mají málo pilotů a ti mají vylétané hodiny tak musí dělat pauzy.Proto ty zpoždění.Poté při následujících reklamacích nejdříve zkouší srážku s ptákem aby nemuseli vyplatit nic.Poté nabízí 50% nárokovaných peněz a když se to začne řešit přes letecký úřad tak vyplatí vše.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
16.09.2018 12:09 46.13.20.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Nějak moc " závad na letadlech, jen za letošní 3 měsíční letní sezónu v Burgase měl Travel servis zpoždění na cca každém 2 letu, samozřejmě se vždy jednalo o zpoždění do 2 hodin, kdy jako odměnu za čekání dostali klienti bagetu + malou lahvinku vody...

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
16.09.2018 11:38 62.209.192.***
Re: Aktuálně  

Dobrý den, bude přeprava zavazadel stále bezplatná?
Jantarka66

admin2 16.09.2018 10:41
Aktuálně  

Od zimní sezóny 2018/9 ruší váhový koncept 15 kg zapsaného zavazadla.

S účinností od 1. 11. 2018 společnost Travel Service, a.s. přechází na koncept kusový o váze 23 kg u zapsaného zavazadla + 8 kg u kabinového zavazadla. Již nebude možné váhy zavazadel sčítat, limit jednoho zapsaného zavazadla bude 23 kg. Jednotná zavazadlová politika pro cestující smluvních CK je následující:

· Povolená váha zapsaného zavazadla bude 23 kg / 1 kus + 8 kg kabinové zavazadlo.

· Nelze tzv. „poolovat“ (nelze sčítat váhu zavazadel v rámci rodiny/rezervace), bude povolen jen jeden kus zavazadla 23 kg na osobu.

  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
14.09.2018 08:44 193.85.207.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

No ono je to těžký..my měli zpoždění "jen 2 hodiny" chvíli jsem byla naštvaná, ale pak jsem si řekla, no co.. hlavně že nás v pořádku odvezli a dovezli.. měli závadu na letadle, tak muselo přiletět jiné..ale raději si pár hodin počkám, než letět s pokaženým letadlem..

ale chápu rodiny s dětmi, to je těžký..

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
21.08.2018 18:25 94.113.110.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Divím se, že to v takovém celkem jasném případě ( technická závada na jejich straně ) stojí TS zato. Nejde jen o částku, na kterou máte nárok ale i o náklady řízení a úroky z prodlení. Určitě to ale vše stojí za dotažení do konce, protože moc argumentů, resp. žádný, na jejich straně nestojí, takže je celkem 100% jistota úspěchu případné žaloby.

Neregistrovaný uživatel
21.08.2018 08:51 194.228.18.***
Zkušenost s Travel Service  

Let loni v srpnu - Kos - Praha. Zpoždění cca 4,5 hodin zaviněné poškozenou pneumatikou. Hala na Kosu není stavěná na pobývání 300 cestujících navíc. Aktivita Travelu nulová, i posádka zřejmě "instruovaná" neposkytovat žádné informace. Občerstvení zajištěno po cca 3,5 hodinách zpoždění v podobě 3dl kelímku nápoje a 1 toustu. Travel neposkytnul žádné informace, neinformoval o možnosti odškodnění, neřešil nic. Měsíc po letu jsme odesílali výzvu k náhradě dle evropských směrnic za zpoždění nad 3 hodiny a nad 1500 km. Bez reakce. Po 3 týdnech odeslán další dopis - opět bez reakce. V listopadu výzva advokátem s hrozbou žaloby - Travel opět nereagoval. V prosinci podána žaloba - v dubnu vydán platební rozkaz - řešil obv. soud pro Prahu 6. Travel zásadně natahuje lhůty - tedy vše řeší obvykle až poslední den - tedy 10. den podal odpor proti platebnímu rozkazu. Soud vyzval Travel k odůvodnění odporu se lhůtou 30 dnů. Travel nereagoval a odpor neodůvodnil. Soud po dalších cca 15 dnech poptal nás ke sdělení, zda-li Travel jednal o smíru :-). Po dalších 30 dnech vynesl rozsudek pro uznání dluhu (byl vydán protože žalovaný Travel neuvedl jakýkoliv argument). Tento rozsudek byl vyhlášen 9.8.2018 - tedy rok po cestě. Dosud nebyl stranám doručen a tedy nezačala běžet lhůta pro případné odvolání. Politika Travelu je jednoduchá - zásadně nereagovat na jakékoliv písemně sdělené nároky. Proti platebním příkazům podávají odpor - aniž by ho odůvodnili. Maximálně natahují lhůty. Moto - pokud po nás něco chcete, tak vám to dáme pořádně sežrat.

Neregistrovaný uživatel
25.07.2018 17:37 185.193.86.***
Re: Travel  

Je to tak, sedel jsem v tom letadle take s pritelkyni a synem. Nebylo to dobré. Jediné štěstí bylo, ze jsme sedeli v novém letadle, takže klimatizace fungovala jak ma.Nedokazu si predstavit, ze sedime v letadle 45min a klima nepremava jak ma, tak se tam asi upeceme. Jeli jsme poslednim busem k letadlu, kdy v buse se cekalo na řidiče asi 10min., v buse mohlo byt kolem 50 'C, masakr. Ze vsech lilo jak kdyby prisli ze sprchy. S tim jidlem to bylo hustý, pár baget za 100kc/ks na celé letadlo. Dovolená krásná, ale zakončení nebylo good :-(
Ale co jsem se dival na hodniceni se zazitky teto spolecnosti, kdy cekani i 12h i více, tak jsme dopadli ještě dobře. Na spolecnost jsem podal ofi stížnost pres právní agenturu.

  • Sally
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze