A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Travel Service - letecká společnost

01.09.2008 12:33:45 | Míša96
Míša96
Po dovolené v Egyptě a v Thajsku a hrůzou 16h letu v narvaném letadle,jsme na Srí lanku vyrazili s německou cestovkou a letěli s Emirátes ar.a byl to šok ,vše perfektní servis ,jídlo,prostor no prostě pro nás neskutečné.Vřele doporučuji zkusit letět z ciziny dovolená vyšla o 8000 levněji i s dopravou do Mnichova .Proč venku poskytují lepší služby?a ještě levněji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
18.09.2018 22:08 94.143.172.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Úplně přesně ta samá zkušenost (((clap)))

Neregistrovaný uživatel
17.09.2018 11:25 109.69.214.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

To nejsou závady.Mají málo pilotů a ti mají vylétané hodiny tak musí dělat pauzy.Proto ty zpoždění.Poté při následujících reklamacích nejdříve zkouší srážku s ptákem aby nemuseli vyplatit nic.Poté nabízí 50% nárokovaných peněz a když se to začne řešit přes letecký úřad tak vyplatí vše.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
16.09.2018 12:09 46.13.20.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Nějak moc " závad na letadlech, jen za letošní 3 měsíční letní sezónu v Burgase měl Travel servis zpoždění na cca každém 2 letu, samozřejmě se vždy jednalo o zpoždění do 2 hodin, kdy jako odměnu za čekání dostali klienti bagetu + malou lahvinku vody...

Neregistrovaný uživatel
16.09.2018 11:38 62.209.192.***
Re: Aktuálně  

Dobrý den, bude přeprava zavazadel stále bezplatná?
Jantarka66

admin2 16.09.2018 10:41
Aktuálně  

Od zimní sezóny 2018/9 ruší váhový koncept 15 kg zapsaného zavazadla.

S účinností od 1. 11. 2018 společnost Travel Service, a.s. přechází na koncept kusový o váze 23 kg u zapsaného zavazadla + 8 kg u kabinového zavazadla. Již nebude možné váhy zavazadel sčítat, limit jednoho zapsaného zavazadla bude 23 kg. Jednotná zavazadlová politika pro cestující smluvních CK je následující:

· Povolená váha zapsaného zavazadla bude 23 kg / 1 kus + 8 kg kabinové zavazadlo.

· Nelze tzv. „poolovat“ (nelze sčítat váhu zavazadel v rámci rodiny/rezervace), bude povolen jen jeden kus zavazadla 23 kg na osobu.

  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
14.09.2018 08:44 193.85.207.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

No ono je to těžký..my měli zpoždění "jen 2 hodiny" chvíli jsem byla naštvaná, ale pak jsem si řekla, no co.. hlavně že nás v pořádku odvezli a dovezli.. měli závadu na letadle, tak muselo přiletět jiné..ale raději si pár hodin počkám, než letět s pokaženým letadlem..

ale chápu rodiny s dětmi, to je těžký..

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
21.08.2018 18:25 94.113.110.***
Re: Zkušenost s Travel Service  

Divím se, že to v takovém celkem jasném případě ( technická závada na jejich straně ) stojí TS zato. Nejde jen o částku, na kterou máte nárok ale i o náklady řízení a úroky z prodlení. Určitě to ale vše stojí za dotažení do konce, protože moc argumentů, resp. žádný, na jejich straně nestojí, takže je celkem 100% jistota úspěchu případné žaloby.

Neregistrovaný uživatel
21.08.2018 08:51 194.228.18.***
Zkušenost s Travel Service  

Let loni v srpnu - Kos - Praha. Zpoždění cca 4,5 hodin zaviněné poškozenou pneumatikou. Hala na Kosu není stavěná na pobývání 300 cestujících navíc. Aktivita Travelu nulová, i posádka zřejmě "instruovaná" neposkytovat žádné informace. Občerstvení zajištěno po cca 3,5 hodinách zpoždění v podobě 3dl kelímku nápoje a 1 toustu. Travel neposkytnul žádné informace, neinformoval o možnosti odškodnění, neřešil nic. Měsíc po letu jsme odesílali výzvu k náhradě dle evropských směrnic za zpoždění nad 3 hodiny a nad 1500 km. Bez reakce. Po 3 týdnech odeslán další dopis - opět bez reakce. V listopadu výzva advokátem s hrozbou žaloby - Travel opět nereagoval. V prosinci podána žaloba - v dubnu vydán platební rozkaz - řešil obv. soud pro Prahu 6. Travel zásadně natahuje lhůty - tedy vše řeší obvykle až poslední den - tedy 10. den podal odpor proti platebnímu rozkazu. Soud vyzval Travel k odůvodnění odporu se lhůtou 30 dnů. Travel nereagoval a odpor neodůvodnil. Soud po dalších cca 15 dnech poptal nás ke sdělení, zda-li Travel jednal o smíru :-). Po dalších 30 dnech vynesl rozsudek pro uznání dluhu (byl vydán protože žalovaný Travel neuvedl jakýkoliv argument). Tento rozsudek byl vyhlášen 9.8.2018 - tedy rok po cestě. Dosud nebyl stranám doručen a tedy nezačala běžet lhůta pro případné odvolání. Politika Travelu je jednoduchá - zásadně nereagovat na jakékoliv písemně sdělené nároky. Proti platebním příkazům podávají odpor - aniž by ho odůvodnili. Maximálně natahují lhůty. Moto - pokud po nás něco chcete, tak vám to dáme pořádně sežrat.

Neregistrovaný uživatel
25.07.2018 17:37 185.193.86.***
Re: Travel  

Je to tak, sedel jsem v tom letadle take s pritelkyni a synem. Nebylo to dobré. Jediné štěstí bylo, ze jsme sedeli v novém letadle, takže klimatizace fungovala jak ma.Nedokazu si predstavit, ze sedime v letadle 45min a klima nepremava jak ma, tak se tam asi upeceme. Jeli jsme poslednim busem k letadlu, kdy v buse se cekalo na řidiče asi 10min., v buse mohlo byt kolem 50 'C, masakr. Ze vsech lilo jak kdyby prisli ze sprchy. S tim jidlem to bylo hustý, pár baget za 100kc/ks na celé letadlo. Dovolená krásná, ale zakončení nebylo good :-(
Ale co jsem se dival na hodniceni se zazitky teto spolecnosti, kdy cekani i 12h i více, tak jsme dopadli ještě dobře. Na spolecnost jsem podal ofi stížnost pres právní agenturu.

  • Sally
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
24.07.2018 18:44 84.242.114.***
Travel  

v Neděli cesta ze Sicilie ( Catanie). Odlet měl být v 15:40. na letiště nas autobus s CK dovezl cca ve 12:30 ( v pohode protoze cesta z hotelu nam trvala 2h) už při odbavení naskočilo 2h spoždění na 17:30. Po 2h se posunulo spoždění na 17:45. Letadlo už samozřejmě mělo spoždění z Prahy, protože v Catanii přistálo az v 17:05. V 17:45 byl teprve otevřen gate a byli jsme dopraveny k letadlu. Při nástupu jsem si všimla, že se teprva vykládají kufry ( ani bych se nedivila kdyby se nekmu něco ztratilo, protože více kufrů leželo snad pod letadlem než na tom vozíku). V 18:20 když už netrpělivě čekáme na odlet pilot oznámil, že nemáme povolení ke startu a minimálně ještě 40minut mít nebudeme. Byla nám nabídnuta voda, bohužel většina lidí byla už po celé tzé době hladová. Po 19h pilot konečně dostal povolení k odletu . Já už hlady ani neviděla tak jsem se těsila jak si něco koupime k zakousnutí. Seděli jsme v zadní části letadla, takže na nás brzo přišla řada. Chtěla jsem sedvič ( bohužel už žádný nebyl) jediné co bylo tak panini (vzala jsem si ho) bohužel uz jsem nejspíše vzala poslední a pro spousty lidi nebylo nic?!?! Nechapu. Pár co seděl dvě řady před námi si koupil víno ( za dvě malé flaštičky myslím 220Kč..koupil si 2x takže nic nelvného ale ok) Po vypití druhého vína ale zjistil, že jsou vína prošlé. Nevím jak dlouho, ale slyšela jsem že říkal kdyby to bylo jen měsíc ale tohle? No jako opravdu nemám slov. Hodně špatný.

Zpět na všechny diskuze