A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Travel Service - letecká společnost

01.09.2008 12:33:45 | Míša96
Míša96
Po dovolené v Egyptě a v Thajsku a hrůzou 16h letu v narvaném letadle,jsme na Srí lanku vyrazili s německou cestovkou a letěli s Emirátes ar.a byl to šok ,vše perfektní servis ,jídlo,prostor no prostě pro nás neskutečné.Vřele doporučuji zkusit letět z ciziny dovolená vyšla o 8000 levněji i s dopravou do Mnichova .Proč venku poskytují lepší služby?a ještě levněji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
mmarketka21m 28.02.2013 12:58
Re: Travel servis  

Já jsem měla na mysli lety do tří hodin :)..taky jsem jela kolikrát autobusem s taťkou, který má 2 metry a 130 kg, ale nestěžovali jsme si, co jsme si zaplatili to jsme měli, chtěli jsme levně, tak podle toho taky jedeme ;)..Letošní letenka se společností TS nás taky nevyjde na draho, proto žádný luxus nemůžu očekávat :)

Alfred21m
28.02.2013 12:24 147.32.202.***
Re: Travel servis  

mmarketa21m> Ja jo, napriklad, ze autobus svazi po Morave 10 hodin klienty a pak teprve jede do Bulharska. Staci si najit spravnou diskuzi :). Ja letel s TS jednou dalkovy let, narozdil od jinych mam ke vsemu 2 m a to bylo opravdu peklo. Myslim, ze vic se leta 4 hod, nez 2h a to uz je znat.

A jsem ten posledni, kdo by hledal hnidy :)

mmarketka21m 28.02.2013 09:23
Re: Travel servis  

Četla jsem tady mnoho nesmyslných ztížností na "sedačky blízko sebe, málo místa na nohy"..tohle opravdu nechápu, pokud neletíte někam dvacet a více hodin, tak je to úplně nesmyslné na co si stěžujete, 2 a půl hodiny se snad dají přežít..ale kdo si něco najít chce, tak si najde, spousta lidí jezdí autobusy na dovolené a nikde jsem na orbionu na to žádné nesmyslné stížnosti neviděla.

Karel Pech
12.02.2013 16:41 83.208.118.***
poděkování  

Rád bych zde poděkoval za nalezení mé peněženky kterou jsem zanechal v letadle při cestě z Říma do Prahy dne 10.02.2013, přílet v 17hod. 7min. Na ztrátu jsem přišel 11.02.2013 dopoledne, volal na letiště kde bylo řečeno, že zatím nikdo nic nenahlásil. Dostal jsem tel. číslo na Travel Service informace stejná. Volal jsem ještě dvakrát odpoledne - stále nic. Dne 12.02.2013 po desáté hodině volal jsem na letiště a odpověď skvělá - peněženka byla připravena k předání. Děkuji všem kteří moji peněženku předali, měl jsem tam všechny doklady, peníze, bankovní karty. Mrzí mne, že jak na letišti, tak na Travel Service mi nemohli říci komu bych rád osobně poděkoval - tedy ještě jednou moc děkuji. Pech

Utinka 26.12.2012 18:19
Re: Aktuální poznatek  

delfin-brb Jé tak to teda nevím. Ani mi nenapadlo se po tom pídit. :-(

delfin_brb 25.12.2012 20:36
Re: Aktuální poznatek  

Utinka> jake DPH plati nemecke cestovky ?

zdenda
23.11.2012 17:22 90.180.97.***
Se dalo čekat...  

Tak nám TS oznámil, že krachnul jeho projekt spoje do Miami (FL). To se dalo čekat. Za 18tis. Kč v economy sardinkovatym letadlem, s fuel stopem tam i zpět na Azorech, při cestě tam s nemožností vystoupit kvuli US bezpecnostním požadavkům, to by absolvoval jen hodně velký blouznivec:-). Není přesto letět tam s přestupem v Evropě za odpovídající cenu s některými renomovanými aerolinkami, kterými TS ROZHODNĚ nejsou:-(

Nemiuch 06.11.2012 21:31
TVS  

Podle mě je taky poměrně důležité si uvědomit, že většinu toho, co TVS nabízí je low-cost. Protože takové hodnoty, u některých destinací ještě nižší, dosahuje cena letenky. A když si CK zaplatí za letenku okolo 2 500 (například), tak nelze očekávat modré z nebe. A netvrdím, že TVS má bomba produkt. Zpoždění prostě k charterům patří a patřit budou a v tom není velký rozdíl mezi let. společnostmi, snad jen, jestli za to může technický problém, či jiné okolnosti...

Zdeněk
05.11.2012 10:12 194.213.41.***
Jen dodatek...  

Již sám rozsah této části diskuse v rámci aerolinek (t.č. 587 příspěvků), podle mého názoru jen ilustruje úroveň kvality, č spíše nekvality, služeb této letecké společnosti.

Utinka 02.11.2012 16:56
Re: Aktuální poznatek  

Jasně taky objednáváme dost dopředu. Jakmile se nám líbí cena tak neváháme. ;-)

Zpět na všechny diskuze