A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com

04.06.2012 10:56:38 | misulka03
misulka03
Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
30.09.2017 15:55 188.162.38.***
maria  

já řešim veškerý ubytování přes http://www.booking.com/index.html?aid=1228153 ceny jsou tam většinou nižší než na hostelworld i na webech hotelů (u stejnejch hotelu), najdese tam hotely i hostely a neplatí se booking fee

misulka03 04.06.2012 10:56
Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!

  • Anonym (1)
  • Anonym (8)
Zpět na všechny diskuze