A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com

04.06.2012 10:56:38 | misulka03
misulka03
Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
27.08.2018 23:04 84.73.37.***
Re: Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

Neviem, ci sa da povedat, ze zakaznik neplati bookingu nic. Ceny hotelov su niekedy vyssie ako rezervacia priamo kontaktovanim hotela, takze "skryte poplatky" booking asi mat bude.
Ja mam s bookingom dobre skusenosti a mala som pri cestovani aj problemy. Ak sa vyskytne zrusenie ubytovania zo strany hotela, tento je povinny spolu s booking vam najst ubytovanie v rovnakej kvalite, rozdiel ceny sa bude booking snazit vykompenzovat (a bude ho vymahat od zariadenia, ktore rezervaciu zrusilo), prave riesim taky problem.
-dana-

  • Anonym (1)
Jiří Kuchta 25.07.2018 11:03
Re: Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

Cena je vždy dohodou. U přímého jednání mohu dosáhnout i nižší (už jsem dostal nabídky že při příští cestě mám zavolat přímo), ale přes Booking.com mám výhodu pohodlné rezervace.

  • Sally
Sally 25.07.2018 06:30
Re: Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

Ale to je u všech slevových portálů a já jako zákazník nic neplatím. Ceny jsou vždycky nižší, než přímo přes poskytovatele. Jde o to, jak se zachová. Když budu poskytovatele kontaktovat přímo, jestli mi to dá za podmínek jako booking a on bude souhlasit, budiž. (Tak to dělá jedna restaurace v Brně proti Slevomatu).
Ale mně jako zákazníka ta platba nepostihne. To je stejné jako platba kartou nebo stravenkou. Já nic neplatím, platí obchodník.

Neregistrovaný uživatel
24.07.2018 14:46 185.131.60.***
Re: Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

Nesouhlasím s tím, že já jako zákazník Bookingu nic neplatím.Ano peníze jim přímo neposílám,ale z toho co zaplatím ubytovateli musí on poslat Bookingu 20 - 25 procent. Blanka

Sally 24.07.2018 06:38
Re: Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

To by musela EK zrušit všechny zprostředkovatele všech možných služeb. Mj se EK tímto "problémem" zabývala už v roce 2016 a dfc. se to vyřešilo. Pokud vím, teď je již delší dobu na paškále airbnb.

Kdo si řádně přečte pravidla bookingu a podmínky rezervace, ten by neměl mít problémy. Maximálně, když pronajímatel lže nebo nafotí něco jiného než je skutečnost. A je potřeba číst i recenze, které jsou ve většině případů pravdivé.

Já osobně bych si přes airbnb nikdy ubytování nebukoval. Booking je pořád lepší než veškeré eurotickety apod. Navíc je "jen" zprostředkovatel a já jako zákazník bookingu NIC neplatím.

  • Jiří Kuchta
Neregistrovaný uživatel
23.07.2018 12:31 104.222.107.***
Konečne si EK vezme Booking.com do parády  

už se jí znelíbilo jakou hru BK hraje se zákazníky,Pokud všechno klape, není co řešit. Bohužel tahle partička v Bookingu se dovede mistrovsky vytočit z případných problémů. Tj. když vám např. hotel na poslední chvíli odřekne potvrzenou rezervaci.Nebo Booking hraje hru na "špatnou platební kartu".Pokud něco zpackám tak nemůžu hrát hru - já nic já jen zprostředkovatel.Takovou hru na nevinného ubožáčka.Motivovat k nákupu různými průpovídkami dokáží tihle šejdíři královsky.Ale když něco nevyjde - šup hlavu do písku. Vyhýbejte se této pochybné společnosti.

  • Sally
Neregistrovaný uživatel
09.07.2018 21:40 193.165.96.***
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

áááá promluvil nám pan chytrý. Na výletě byl maximálně za lesem u rybníčka. Károvaná košile, gumáky a radiovka s anténkou. Takový opravdový světák.Je pohroma jak se kdejaká lopata tobě podobná dorve ke klávesám.

  • Sally
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
27.06.2018 17:51 212.96.160.***
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Ty ses ale hnup,,,,,

  • Sally
Sally 10.06.2018 07:21
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Luďku,
dobře to chápu. Já si sice bukuji třeba 10 ubytování (přeháním), ale během týdne dvou to vyselektuji a už si zpracovávám itinerář. Nebo si zabukuji na delší dobu a pak to upravím. Vše záleží na letenkách a plánu trasy. Jednou jsem si zabukoval ubytování už před koupí letenek, a pak jsem měl na Sicílii problém. Nakonec se to, díky operátorce Bookingu všechno vyřešilo. Navíc nejedeme sami, a tak i vybraná ubytování přeposílám známým a po jejich schválení okamžitě "nevyhovující" ubytování uvolňuji.
Vloni na Lefkádě jsem bukoval asi 6 ubytování. Všude nám ubytování potvrdili (jeli jsme s dvouma jorkšírkama), ale na jednom nám druhý den přišlo storno, že prý v našem termínu tam mají hodně dětí. Na jednu stranu je chápu, na druhou stranu nemají nabízet ubytování se psem, když ta možnost dfc. není. Takže i proto, že jedeme se psama, bukuji toho víc, protože ne všude psy chcou a navíc mnohdy je okamžitě ubytování obsazené (loňská Lefkáda).
Kamoš ten to dělá obráceně - přijede na ubytování, zeptá se na cenu a když mu cena nevyhovuje, tak si to jednoduše bukne přes Booking a má to za cenu, která je na bookingu.
Ale zatím, kromě Sicílie, jsme nikde žádné velké problémy neměli.

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
08.06.2018 14:45 47.63.41.***
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Budu psát za ubytovatele. Víte, právě proto, že klienti ruší své rezervace dva a ménně dní před příjezdem máme podmínky, že 14 dní před příjezdem lze ubytování zrušit,ale se 100% stornem. Zkuste se vžít také do role ubytovatele( hotel). Žádný hotel nemá zájem následně váš zrušený pobyt prodávat za nižší cenu. To je asi logické. My nabízíme velmi kvalitní ubytování s hodnocením 8,9,ale vše musí mít svá pravidla. Mnoho klientů si dělá 10 a více rezervací a následně je ruší den před příjezdem....ano jistě..ale v tom případě za poplatek. Pěkný den. Luděk

  • Sally
Zpět na všechny diskuze