A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com

04.06.2012 10:56:38 | misulka03
misulka03
Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
31.05.2018 17:49 193.165.237.***
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Pořád nějak nechápu, jak může někdo psát o "zájezdu" přes booking. To přece snad není ani možné. Přes ně už hodně let rezervuji hotely, hlavně v USA a Londýně a nikdy nebyl žádný problém. Samozřejmě vybírám pouze hotely, u kterých je Bezplatné zrušení a Bez platby předem. Teď v květnu se nám stalo v USA u jednoho zabukovaného hotelu, že naprosto neodpovídal popisu, prostě byl úplně příšerný, že jsme se v něm ani nemohli ubytovat, na recepci jsme ohlásili, že chceme stornovat a bez problémů, my odjeli a žádné peníze nám nebyly strženy. Kontaktovali jsme i zákaznickou linku bookingu, kde byli velice vstřícní a slíbili, že pokud by nám přece jen hotel ty peníze strhl, že se postarají o nápravu. Naštěstí to nebylo potřeba a i přesto se nás pak přes mail dotázali, zda bylo vše OK. Takže fakt nechápu ty problémy, které zde někdo popisuje. Možná by to chtělo napsat více podrobností, co to bylo za rezervaci, zda Bez platby předem atd..

  • Jiří Kuchta
  • Sally
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
31.05.2018 09:35 84.242.97.***
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Ano loterie! To je to správné slovo.Ale když se vám stane, že vám potvrdí rezervaci - ale po pár dnech vám jí zruší? Prý neplatná karta. Hloupé mají že kartové systémy už jsou tak propracované, že zaregistrují každý pokus o kontakt. Takže náš systém pečlivě zaregistroval, že kartu ověřili - vše v pořádku, ale peníze nestáhli. Pokud s nimi komunikujete odpovídají naučenými frázemi, prostě nikdo za nic nemůže.Takto se nechová profesionál. A stačí se podívat na jiné diskuze. Prostě když to společnosti tzv. "nevyjde" chovají se jako prasata.U takového vychloubače se službami bych to nikdy nečekal. Booking.com je lhář!

  • Sally
  • Anonym (3)
Sally 31.05.2018 06:41
Re: NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

I od mého posledního příspěvku v roce 2014 si nemohu na Booking stěžovat. Vždycky ubytování klaplo tak, jak jsem měl dojednáno. Ať na Sardinii, tak v Itálii, v Řecku na pevnině nebo na Lefkádě. A to jsme si (mimo Sardinie) všude zajišťovali ubytování se psem a ve čtyřech. Já naopak https://www.booking.com/s/52_6/ji008583
a jejich služby doporučuji, nikdy nás nezklamali.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
30.05.2018 21:30 193.165.97.***
NECESTUJTE S BOOKING.COM!  

Opakovaně jsem se přesvědčil že u této společnosti pravá ruka, neví co dělá levá. Na poslední chvíli vám zruší rezervaci. Původně řádně provedenou a s poskytnutím všech osobních údajů. Zašlou nejasnou zprávu o důvodu - ale zejména napíší "neočekáváme žádnou reakci".To mohou někde v džungli. Ale v EU?Česká sekce u Booking? Ti jsou ale vyvedení. 2 lidé se tváří jako team. Navečer odcházejí od telefonu. Ale hrdě machrují že jsou k dispozici 24 hod denně. NE! Necestujte tady s touto partičkou amatérů. S nimi je rezervace ubytování vždy loterie.

  • Sally
  • Anonym (1)
  • Anonym (5)
Neregistrovaný uživatel
30.09.2017 15:55 188.162.38.***
maria  

já řešim veškerý ubytování přes http://www.booking.com/index.html?aid=1228153 ceny jsou tam většinou nižší než na hostelworld i na webech hotelů (u stejnejch hotelu), najdese tam hotely i hostely a neplatí se booking fee

Neregistrovaný uživatel
17.05.2017 23:37 77.236.205.***
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Pro vysvětlení - 1) booking.com je pouze rezervační systém na ubytování. Nejedná se o zájezdy.
2) I když neplatíte předem, tak musíte zadat údaje platební karty, ze kterého si případně strhnou peníze za event.storna, pokud nejsou nasmlouvané příslušné podmínky. Obvykle je cena totožného ubytování odstupňována danými podmínkami, mimo jiné storna.
Úplně stejně funguje ubytování ve velkých hotelích ve městech, hotelových řetězcích, kde nelze udělat rezervaci bez zadání čísla karty.Buš si hotel zablokuje předem příslušnou částku (není pravidlem) nebo může strhnout storno poplatek, pokud se rezervace nezruší v požadovaném termínu

  • Anonym (1)
  • Jiří Kuchta
  • Sally
Neregistrovaný uživatel
11.05.2017 11:01 94.112.255.***
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Tak pojištění storno "před" mákupem zájezdu nedává žádný smysl.
Obvykle se dle podmínek uzavírá při zakoupení nebo do 24hodin po nákupu zájezdu.

vera27 29.07.2014 12:04
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

To je tedy situace, je mi vás líto. =-O
Nás šest dní před odjezdem postihla infekční nemoc a skončili jsme s malou v nemocnici. Měli jsme přes Booking dvě tranzitní ubytování a jeden pobyt. Ty tranzitní hotely se daly zrušit bez storno poplatků a za sedmidenní pobyt v Chorvatsku v Biogradu na Moru jsme měli zaplatit 120 euro, což nebylo tak zlé. Manžel ale objevil, že stejný penzion má volno i v pozdějším termínu, takže to znovu zarezervoval a přímo s majitelem se domluvil - a on nám ten storno poplatek odpustil.
Napište, jak jste nakonec dopadli vy. Držím vám palce.

Jiří Kuchta 24.07.2014 21:56
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Podstatné je uvědomit si, že každý hotel nebo penzion může mít svoje podmínky. Některý má bezplatné storno 14 dní pře příjezdem, některý do posledního dne před příjezdem. Některý má různé varianty odlišené cenou. A tohle co je pod modrám otazníkem v rubrice Podmínky berte jako závazné. Samozřejmě, když se s nějakým hotelem domluvíte napřímo, tak vám dá stornopodmínky zase jiné (a cenu možná taky).

jjilek 19.07.2014 17:48
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Z vlastní zkušenosti jen poznámku.Rezervovali jsme si ubytování v horách v Albanii, odjeli jsme o 3 dny dříve. Zaplatili jsme při odjezdu hotově jen skutečnou dobu pobytu a druhý den nás čekalo milé překvapení od booking.com ve formě dodatečné změny rezervace. Vše bez problémů. Asi záleží na hotelu, doporučuji proto včas dotaz mailem přímo na hotel.

Zpět na všechny diskuze