A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com

04.06.2012 09:56:38 | misulka03
misulka03
Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
vera27 29.07.2014 12:04
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

To je tedy situace, je mi vás líto. =-O
Nás šest dní před odjezdem postihla infekční nemoc a skončili jsme s malou v nemocnici. Měli jsme přes Booking dvě tranzitní ubytování a jeden pobyt. Ty tranzitní hotely se daly zrušit bez storno poplatků a za sedmidenní pobyt v Chorvatsku v Biogradu na Moru jsme měli zaplatit 120 euro, což nebylo tak zlé. Manžel ale objevil, že stejný penzion má volno i v pozdějším termínu, takže to znovu zarezervoval a přímo s majitelem se domluvil - a on nám ten storno poplatek odpustil.
Napište, jak jste nakonec dopadli vy. Držím vám palce.

Jiří Kuchta 24.07.2014 21:56
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Podstatné je uvědomit si, že každý hotel nebo penzion může mít svoje podmínky. Některý má bezplatné storno 14 dní pře příjezdem, některý do posledního dne před příjezdem. Některý má různé varianty odlišené cenou. A tohle co je pod modrám otazníkem v rubrice Podmínky berte jako závazné. Samozřejmě, když se s nějakým hotelem domluvíte napřímo, tak vám dá stornopodmínky zase jiné (a cenu možná taky).

jjilek 19.07.2014 17:48
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Z vlastní zkušenosti jen poznámku.Rezervovali jsme si ubytování v horách v Albanii, odjeli jsme o 3 dny dříve. Zaplatili jsme při odjezdu hotově jen skutečnou dobu pobytu a druhý den nás čekalo milé překvapení od booking.com ve formě dodatečné změny rezervace. Vše bez problémů. Asi záleží na hotelu, doporučuji proto včas dotaz mailem přímo na hotel.

Sally 17.07.2014 06:33
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Já mám s booking.com pouze ty nejlepší zkušenosti. Je fakt, že si pečlivě pročítám podmínky a objednávám jen se "storno zdarma". I když občas taky něco zmastím. Takže jsme měli velice levný hotel (BB), aale nepodařilo se mi na celou dobu pobytu abychom měli stejné pokoje. Museli bychom se stěhovat, i když v rámci hotelu. Tak jsem zkusil do hotelu napsat, ale naše angličtina - jejich angličtina a dopadlo to nakonec tak, že jsem zavolal přímo na pražskou linku, která je bookingu uvedená a během 10 minut bylo vše vyřízené. Pokoje máme tak, jak jsme původně chtěli. Zkus to ještě přes telefon +420 239018307. Slečna byla velice ochotná a skutečně to bylo za chvílu vyřízené. Letíme už v sobotu, a tak to bylo všechno nahonem, ale takoví jsme my chlapi :)

Ondrejjj
09.06.2012 08:13 78.45.55.***
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Ještě je tu jedna možnost - která funguje.
Hotel celkově když dá kapacitu bookingu, nevydělává tolik a právě třeba váš případ je pro něj ideální, tedy nikdo nepřijede a je storno, peníze se nevracejí, pokoj se mu zaplatí 2x. Tím si vlastně natáhne marži.

Zatím nemá jediný důvod proč jít na ruku s podmínkami. Kolikrát se ale stalo že ital s italem se umí domluvit a mezi sebou nejsou takoví....

najděte někoho kdo umí italsky, dobře, třeba má někdo někoho v okolí kdo žije v Itállii. Ten člověk ať pak zavolá na hotel a zkusí to vykomunikovat. Vzpomínám že jsem měl podobný případ s italskou spedicí (posílali jsme dárek na italskou svatbu a samozřejmě se někde zastavil a nestihl dojet-místní DHL). V tomto případě italové dělají mrtvou rybu a anglicky umí pouze YES/NO. Tehdá jsem ale poprosil, zavolala mi tam známá, italsky - zvolila ten jejich vtipný a hlučný model komunikace a najednou se vše našlo, vše šlo, všichni se pak doslova předháněli aby dáreček na svatbu dovezli. Možná by to šlo zařídit i s vaším hotelem - nějak to vykomunikovat, vymyslet nějakou story.....(v reálu nějak nechápu/nepíšete proč nechcete jet)

Dobré pořízení
Ondřej

  • Anonym (4)
  • Sally
  • Anonym (64)
misulka03 05.06.2012 13:11
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Jojo, pomalu se s tím začínám smiřovat, i když stále usilovně hledám zájemce.
Rozhodili jsme sítě všude možně, uvidíme, co z toho bude...
Když to nevyjde, tak pojedeme a nejlepší bude, když to hodíme za hlavu
a dovolenou si užijeme na plné pecky...ale jde to vůbec???
Jsme blbci...nééé my, můj manžel, že to takhle hloupě odkýval, já chtěla
ještě čas na rozmyšlenou, ale on to odtroubil, vidím to na tichou domácnost... :-( :-X

  • Anonym (5)
  • Anonym (5)
Yanina 05.06.2012 11:57
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Ano, Ondrej ma pravdu - s tim nic neudelate, protoze ty tvrde podminky jsou na bookingu zcela jasne napsane, uz urcite vite sami, ze verit nekomu jinemu nez sobe je nesmysl. Radeji si tedy jeste rychle overte cenu za dite. Pokud hotel neni vstricny, tak booking to nevyresi. A moje zkusenost je ta, ze zejmena italske hotely nejsou nijak vstricne k vraceni zaloh. Pojisteni proti stornu - to vlastne neni zajezd, ale vase soukr.aktivita a i kdyby nejaky tento typ pojisteni existoval, tak by pri stornu pusobilo dost spekulativne, ze pojistka byla uzavrena az po.... Je to hodne drsna zkusenost, ale moc moznosti tam nevidim a je otazka, zde zkusit prodat ( na rovinu-asi s poradnou slevou) nebo zatnout zuby a zkusit si tu dovolenou uzit.

  • Anonym (7)
  • Anonym (56)
misulka03 04.06.2012 19:28
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Jojo, děkuji, také myslím, že je to průšvih a nedá se to zvrátit.
Zkoušeli jsme to vyměnit za ten dražší pobyt s tím stornem a prosili jsme je, jesti nám pobyt zkrátí z 10 na 7 dnů, ani z jedné strany není kladná odpověď. Přehazují si nás jako horký brambor, Booking píše, že je to pouze na vůli hotelu, hotel píše, že tohle musí řešit Booking. Kamarád má bloklých 5.000 EUR na účtě, ačkoliv jedna rezervace se rušila a má být bloklých pouze 3.000 EUR. Napadlo mě též zablokovat kartu, ale máme strach, že hotel podá trestní oznámení a pak už se v Itálii nebudeme moci ukázat, aby nás tam někde nečapli jako lumpy!
Jsem z toho opravdu hodně otrávená, znechucená a když vidím fotky hotelu a přístup, tak se mi chce :'(! Jelikož se nám pobyt prodraží o dalších 10 tis. a k tomu vezeme 4 leté dítě (mají psáno, že dítě do 2 let zdarma, ale co se starším už neuvádí), takže nám hodí ještě další palbu na dítě! Chjo, jojo, ne nadarmo se říká - dvakrát měř a jednou řež!
Pokoušíme se pobyt prodat, ale nevidím to slavně!

  • Anonym (2)
  • Anonym (63)
Ondrej
04.06.2012 19:00 194.213.43.***
Re: Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Dobrý den,
tady myslím že je to smolná situace - jakmile se peníze nevracejí, tak se opravdu nevracejí - většinou je tímto podmíněná lepší cena. Pobyt lze většinou přes booking zakoupit za o něco vyšší cenu s tím, že storno lze udělat např. do týdne před odjezdem bez poplatku. Pořád tam ale ručíte kartou.

Mne jednou jeden nejmenovaný online booking chtěl stáhnout docela slušnou částku z karty, i když dle podmínek bylo vše v pořádku. Banka to ale utípla, zavolala a musel jsem zablokovat kartu a kartu vyměnit. Takže pozor na mezinárodní online portály, obzvlášť made in USA :)

  • Anonym (5)
  • Anonym (1)
misulka03 04.06.2012 10:56
Storno zájezdu objednaného přes www.booking.com  

Dobrý den,

moc a moc prosím zkušené bookaře o radu.
Známý objednal s manželem dovolenou pro dvě rodiny přes www.booking.com.
Jedná se o hotel v Itálii - Rimini - Hotel Aqua, termín od 5. 7. 2012 - 15. 7. 2012.
Jelikož do Rimini jezdí známý už asi 5 let a zná tamější hotely, řekl nám, že rezervaci
zabookuje na 10 dnů, ale že dle pravidel hotelů se kdykoliv můžeme sebrat a odjet,
když naúčtovány nám budou pouze dny, kdy jsme byli v hotelu. Dále nám sdělil, že
pokud budeme chtít rezervaci zrušit či změnit, není problém, vše je zdarma, avšak 3 a méně
dnů před zahájením pobytu se platí storno částka rovnající se částce za jednu noc v hotelu.
Vše bylo jasné, vše bylo OK.
Jenže když jsem si pak přečetla potvrzení rezervace, polilo mě horko. Nejenže nelze změnit
ani zrušit rezervaci a pokud k tomuto dojde, hotel účtuje plnou cenu za celý pobyt. Takže když
v hotelu budeme 7 dnů, vždy budeme platit za 10 dnů a pokud nám onemocní dítě, tak přijdeme
o částku za celý pobyt.
Ano, jsme blbci, co k tomu víc dodat. Neměli jsme se spoléhat na informace, které jsme neměli
sami ověřené.
Ale jsem z toho zoufalá, pobyt bude stát o 10 tis. víc, než jsme chtěli a pokud opravdu nebudeme
moci odcestovat, vyjde nás to na 35 tis. Kč.
Ráda bych se zeptala, zda vidíte nějaké kloudné řešení našeho problému. Je tu lhůta 14 dnů, kdy
lze odstoupit od smlouvy realizované přes internet? Jenže v tomto případě to zřejmě neplatí...
Lze pojistit zájezd alespoň proti stornu?
Jsem bezradná a dovolenou jsem nabídla se slevou k prodeji.

Děkuji mnohokrát za postřehy a rady.

Zde je odkaz na hotel:

http://www.booking.com/hotel/it/aqua.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fit%2Faqua.cs.html%3Flabel%3Dfac419jc%3Bsid%3D92cf731fa7c461a711d54d98773c0130%3Bdcid%3D1%3B&do_availability_check=on&dcid=1&label=fac419jc&sid=92cf731fa7c461a711d54d98773c0130&checkin_monthday=5&checkin_year_month=2012-7&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2012-7

Podmínky:
- snídaně v ceně
- peníze se nevracejí

Děkuji mnohokrát všem za příspěvky!

  • Anonym (1)
  • Anonym (7)
Zpět na všechny diskuze