A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

špatná zkušenost

28.01.2008 10:24:42 | Jan
Čtu tady, jak je Tomi Tour bezva...
To možná platí, když odjedete dle plánu.
Mně se bohužel podařilo neodjet - noha v sádře - a přesto, že jsme měli připojištění na storno, nechtělo se cestovce se mnou moc bavit o návratu peněz.
Přehazovali si mě i s tou sádrou jako horký brambor mezi cestovkou a jakousi slovenskou pojišťovnou a sdělovali mi, že to má řešit "ten druhý". Několik tuzemských i mezinárodních dopisů a telefonátů přišlo na nemalé peníze.

Zaplatil jsem v cestovce a ta se má starat - bez vytáček. Toto nepovažuji za solidní jednání.

Závěr: dostal jsem něco přes 50% zaplacené částky nakonec jako "mimořádnou zálohu" od slovenské pojišťovny a dále se se mnou nebavila už ani ona.

Na jednání cestovky se mnou jako klientem nezapomenu.
Doufám, že se něco podobného nebude stávat klientům této ck častěji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Pavlin 06.02.2008 07:21
Je důvod  

Rybko, ten můj příspěvek <i>Není důvod</i> nebyl určený Tobě, i když to tak teď vypadá. Pár nekorektních příspvěvků tady bylo promazáno včetně toho na který jsem reagoval. Určitě <b>Je důvod</b> Ti sdělit cenné rady a určitě se někdo najde. Já s touto CK mám zkušenosti jen ve stádiu přednákupním a mám zkušenosti podobného ražení jako Ty. Slečna v brněnské pobočce mě nakrmila několika dezinformacemi týkajících se katalogů a odletů z Brna. Tak jsem raději hledal jinde. Pak jsem volal do Prahy, že mi od nich chodí spamy, ochota na bodě mrazu a ani mi nebyli schopni poradit na koho se mám obrátit.

  • Anonym (3)
  • Anonym (3)
jenik 04.02.2008 20:48
RE: RE: RE: Tomi je dobrá  

Moje zkušenosti s Tomi Tour jsou pozitivní.
Naposledeny jsme byli na Mallorce, kde jsme potřebovali asistenci při řešení zdravotního problému a ujali se toho dobře a moc mojí ženě pomohli. Nyní jsem si koupili první moment na Ibizu a zase s vysokou slevou, kterou jsem nikde jinde nenašel. A navíc to byla jediná cestovka, která nám dokázala nabídnou nejenom slevu, ale i děti zdarma. Zaplatili jsme za ně jen tax a palivový příplatek. Pozoruhodné je velmi kvalitní vybavení kanceláří Tomi. Jsem architekt a dlouho jsem žil ve Francii a tak oceňuji styl a kvalitu, které vybavení jejich kanceláří má. Stejně tak, jako příjemné unifirmy, které všichni nosí. Takže celkový dojem je pro mě velmi dobrý a budu s nimi jezdit. Samozřejmě se občas může něco nepovést, ale to , co tady někteří z Vás popisují se mně zdá podivné a nějak mně to - po mých osobních zkušenostech - jaksi k Tomi nesedí.

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
Pavlin 04.02.2008 18:02
Není důvod  

8-) 8-) 8-)

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
rybka
04.02.2008 10:12 89.103.112.***
RE: RE: špatná zkušenost  

Mohl by mi někdo, kdo s Tomitour cestoval, dát nějaké cenné rady a informace. Mám jen já špatné zkušenosti nebo i ostatní?????????

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
rybka
04.02.2008 10:10 89.103.112.***
RE: špatná zkušenost  

Ahojky, my si teprve zarezervovali u Tomitour zájezd, ještě jsme ani neodletěli a už jsme měli několik problémů. Nejdříve nám úplně popletli smlouvu-úplně zkomolili jména, přesto že jsme celou objednávku dělali přes internet a měli tam vše napsané a ještě k tomu navýšili cenu zájezdu o 10 000. Poté co jsme několikrát volali do Prahy, tak vše zpravili. Když jsme přišli na pobočku vše zaplatit, tak jsme s údivem zjistili, že pobočka je v pondělí v 10.00 uzavřena. Volali jsme na číslo místní pobočky a pán nám s naprostým nezájmem, že tam už tvrdnem půl hodiny řekl, že měl vyřizování na úřadech a že se s tím nedalo nic dělat-copak tam nemohli napsat alespoň cedulku? No děsím se co bude dál. Kancelář se mi zdá dosti nesolidní, pracovníci skoro nic nevědí když se jich na něco zeptáme a jednání no comment. :-x :-( 8-O

  • Anonym (3)
  • Anonym (4)
Pavlin 02.02.2008 21:29
8-)  

8-) 8-) 8-)

  • Anonym (1)
  • Anonym (4)
danuše 02.02.2008 21:11
já měla peníze zpátky hned  

V den odletu mi onemocněl syn a tak jsme místo na Mallorku cestovali do nemocnice.
Slečna v kanceláři ve Zlatnické ulici nám pomohla s vyřízením všech formalit a peníze za storno jsme obdrželi během krátké doby. Tak jste měl asi smůlu, že to u Výs trvalo tak dlouho. Ale sádra je zase menší problém než závažné onemocnění mého syna, se kterým se potýkáme dodnes.

  • Anonym (5)
  • Anonym (4)
Jan
28.01.2008 10:24 193.179.216.***
špatná zkušenost  

Čtu tady, jak je Tomi Tour bezva...
To možná platí, když odjedete dle plánu.
Mně se bohužel podařilo neodjet - noha v sádře - a přesto, že jsme měli připojištění na storno, nechtělo se cestovce se mnou moc bavit o návratu peněz.
Přehazovali si mě i s tou sádrou jako horký brambor mezi cestovkou a jakousi slovenskou pojišťovnou a sdělovali mi, že to má řešit "ten druhý". Několik tuzemských i mezinárodních dopisů a telefonátů přišlo na nemalé peníze.

Zaplatil jsem v cestovce a ta se má starat - bez vytáček. Toto nepovažuji za solidní jednání.

Závěr: dostal jsem něco přes 50% zaplacené částky nakonec jako "mimořádnou zálohu" od slovenské pojišťovny a dále se se mnou nebavila už ani ona.

Na jednání cestovky se mnou jako klientem nezapomenu.
Doufám, že se něco podobného nebude stávat klientům této ck častěji.

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
Zpět na všechny diskuze