A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

SnowTrex

05.03.2010 10:00:59 | Filip vanský
Nejhorší cestovní kancelář co jsem se kdy setkal.Specielně jejich pražská pobočka. Nejde se dovolet a e-maily neodpovídají a pak Vám pošlou storno poplatky ve výši ceny zájezdu.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
07.01.2016 10:03 178.209.149.***
Snowtrex  

Poplatek 500kč za změnu jména, 2 měsíce před odjezdem ??? Je to normální ??? :-(

Dušek
12.01.2015 18:30 90.180.79.***
SnowTrex - dovolená druhým rokem  

Komunikace byla s českou stranou výborná. V krátké době se vše vyřídilo bez problémů e-mailem. Byli jsme se vším spokojeni.

Katka
09.10.2014 22:07 46.135.5.***
objednávka a komunikace  

Komunikace na české straně byla výborná. Na mail odpověděli. Na telefon jsem se poprvé dovolala. Na druhé zavolání jsem byla v pořadí, ale ihned po zanechání vzkazu obratem zavolali. Nebyl v ničem problém. V lednu 2015 dám vědět jak dopadlo ubytování a lyžovačka.

Pavel Rapi
20.02.2014 21:27 85.135.5.***
SnowTrex  

Opět Super rodinná zimní lyžařská dovolená za rkvělé ceny.
Jezdíme již třetí szónu a nevidím důvod změny. Jako vždy bez žádných problémů.
Předpoklad je jazyková vabyvenost, ale postačí i základy, nikdy nebyl žádný problém, vždy ochota personálu, holt jiná mentalita a zákazník je pán. Děti nejsou žádný problém, naopak tolerance za všech okolností.
Co je psáno, to je dáno a platí! Letos již cestovali i známí a stejná spokojenost, cenově nejlepší.Příští rok jedeme znova, už se těšíme.

  • Anonym (2)
Globík 10.02.2014 19:54
Re: SnowTrex  

To "vaše" pojištění kryje všechny situace, které můžou nastat a člověk kvůli tomu potřebuje nebo chce zrušit zájezd? Můžete sem dát link na tu zázračnou pojišťovnu?

Stanislav Prokop
10.02.2014 17:32 31.30.32.***
Re: SnowTrex  

Jaké storno poplatky.Máte pojistění proti storno.Pokud je Vám líto 139kč za pojištění proti storno.Tak raděj nikam nejzděte.

  • Anonym (2)
Stanislav Prokop
10.02.2014 17:29 31.30.32.***
Dovolená již po třetí za sebou  

Super dovolená na lyže za rozumné ceny.
Jíž tří roky po sobě na dovolené a bez žádných problémů.
Jen musíte umět anglicky a vše je ok.
Jezdili jsme z jinými kancelářemi ale takové ceny last minute nikde.
Vždy bylo splněno vše jak bylo napsáno na stránkách.Např.bazén, sauna, fitko atd.
A to objednáváme ve středu a v pátek vyjíždíme.
Nikdy nás tato cestovka nezklama.
Stanislav Prokop
tel: 608705284

  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
02.01.2013 22:18 195.14.198.***
Re: Aktuální zkušenosti  

Dobrý den Radime, nevím jestli nejsem pozdě, zkušenost s nimi mám dobrou. Poradili, objednali, všechno mi poslali včas a ještě mi zodpověděli mých 150 dotazů kolem, ochotný přístup, dovolal jsem se skoro vždy a když ne, volali mi zpátky. Všechno dobře zorganizované a na horách se nám líbilo, ale to i tím, že nám vyšlo počasí.

  • Anonym (5)
  • Anonym (1)
RadimNervak
17.12.2012 10:57 87.78.55.***
Aktuální zkušenosti  

Zdravím,

prosím vás nemáte někdo aktuální zkušenosti se Snowtrexem? Mám u nich vyhlídlej zájezd a nutkání rezervovat, ale když to tady tak čtu...

Díky, Radim

  • Anonym (7)
  • Anonym (8)
Globík 17.12.2011 09:53
Re: dotaz na čerstvé zkušenosti  

Jakube,
nevím, jestli jste pracovník, majitel,... Summit touru nebo ne. Budu se tedy vyjadřovat jak k tomu, co je uvedeno ve Vašem příspěvku, tak i k tomu, co je na webu Summit touru.

Toto je ta údajně unikátní a nejlepší garance sněhu:
"V případě, že je z důvodu nedostatku sněhu deset dní před nástupem na zájezd (den příjezdu) v provozu méně než 40% vleků, které jsou součástí vámi objednaného skipasu, můžete zaručeně zadarmo ve stejném termínu přeobjednat zájezd do jiného střediska (pokud jsou ještě volná místa, platí cena* nového zájezdu; vztahuje se na zájezdy v termínu 31.12.11 do 10.03.12). Pro využití záruky nás prosím v daný den (deset dní před nástupem na zájezd) kontaktujte telefonicky nebo e-mailem."
1) Kde mám písemně uvedeno, co se stane, když
- budou všechna střediska, kde sníh je, vyprodána?
- nebudu ochoten do náhradního střediska jet nebo platit rozdíl ceny?
- pojedu na lyžařský zájezd v prosinci nebo na konci sezony?
U 1.a 2.otázky je to nejasné - buď mám smůlu nebo mi vrátí peníze; to je ale dohad a nejistota; u 3.otázky je to asi víceméně jasné, mám smůlu.
Zeptejte se lyžařů, kteří si koupili zájezd od solidních českých CK na letošní prosinec, jak dopadli. Pokud nemohli lyžovat, dostali zpět veškeré zaplacené peníze. U Snow Trex by pravděpodobně nedostali vůbec nic, stejně tak, pokud by si koupili lyžování na konci sezony.

Jak píše poslední osoba zde ve vláknu, stornopoplatky mají více, než drastické. Uveďte mi českou solidní CK, která má třeba půl roku před začátkem zájezdu stornopoplatky 20 %, u leteckých zájezdů 50 %? Žádná, jen zloději!

Skvělému výběru a nízkým cenám lyžařských zájezdů Snow Trex se lze jen smát. Mají na výběr opravdu směšné množství hotelů a apartmánových domů, oproti velkým českým CK. A ceny jsou mírně vyšší, ne nižší!. Podívejte se prosím pořádně a srovnávejte srovnatelné, např.co je v ceně (welness apod.). Stejně tak např. příplatky za skipasy, jsou dražší než u českých CK.

  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze