A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

služby průvodce

28.05.2008 10:46:27 | ER
V březnu jsme byli na poznávacím zájezdu s CK Firou Tour na Srí Lance. Cena zájezdu dle katalogu zahrnovala českého a místního průvodce. Český průvodce však nebyl. V pokynech k zájezdu bylo výslovně uvedeno jméno paní Dvořákové. Po návratu jsme reklamovali nedodržení smluvních podmínek. CK sdělila, že průvodkyně se věnovala jinému zájezdu, což zřejmě týden před naším odjezdem CK nevěděla... Na reklamaci CK reagovala vrácením 500,- Kč. Částka se nám vzhledem k ceně zájezdu zdála neadekvátní. Uvádí-li CK v katalogu průvodce a předem ví, že tam nebude, jedná se o podvádění klientů.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Lida2 05.09.2008 14:30
RE: RE: služby delegáta  

Dobrý den,paní CHnoupková,za svým názorem si stojím.Nejsem ani neschopná,ani negramotná,vše si dovedu zařídit sama,pokud mi někdo něco slíbí,tak tomu věřím a spoléhám se na to.Tady pan delegát Martin FOSENBAUER zklamal,bohužel.Nejlepší by bylo,kdyby se ozval sám,obhajoba přes vás je pro mne nepřijatelná a nepochpitelná. :-(

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Pavla Chnoupkova
22.08.2008 17:08 217.14.41.***
RE: služby delegáta  

Dobry den, neda mi,abych nereagovala na prispevek s kritikou na delegata Martina FOSENBAUERA.Reaguji zvlaste z duvodu,ze jak Martina F.,tak i Sarku P. osobne znam a take to,jak pracuji.Nejprve k pritomnosti delegata v hotelu.Sama jste jiste po priletu videla,kolik klientu dane CK do Egypta pricestovalo.Pocet delegatu kazda CK stanovuje tak,aby vyhovoval poctu prijizdejicich klientu.Rozhodne ale neni mozne(technicky ani fyzicky),aby v kazdem hotelu,kterych ma CK v dane oblasti spoustu, cekal delegat,ktery Vam pomuze se zakladni komunikaci na recepci jako je predani voucheru a obdrzeni klice,popr.vyplneni hotelove karty.Jiste jste obdrzeli zakladni informace od delegata v cestine na letisti v buse a do hotelu Vas doprovazel nektery ze zastupcu mistni CK,ktera ma Firo tour na starosti.Antinal..ano, v arabskych zemi smlouvani patri k dennim ritualum.Troufnu si tvrdit, ze i jazykove nevybaveni si v tomto oboru vedou na vybornou.Ono domluvit se na cene,at uz formou pouzivani prstu,ci psani castky na papir a pote odsouhlaseni ceny formou ano-ne..nezlobte se na me,ale na to jste snad delegata nepotrebovali.Navic,pokud si dobre vzpominam,v dobe,kdy jsem tam byla ja, byl to prave tento zminovany delegat,ktery ochotne vozil tento lek ve sve tasce a klientum prodaval-na rozdil od ostatnich delegatu.Neni to ale prece vec,ktera by mela byt od delegata vyzadovana -delegat neni pojizdna lekarna! Posledni Vase vytka patri k poslednimu dni a sice buzeni a balicku,ehm,s jednou houstickou,kouskem syra a marmeladou - ano,mate na to pravo.Vite, navstevou Egypta se musite naladit nejen na jine klimaticke pasmo,ale i na zmenu mentality lidi,na jakou jste zvykla ve stredni Evrope.V Egypte Vam kazdy na vse odpovi,ok,neni problem. Otazkou je,zda to ve finale udela.Opet si nemyslim,ze by toto delegat pro Vas neobjednal.Pokud ale hotel z jakehokoliv duvodu na buzeni a balicky zapomene,Vam rekne SORRY!Nejedna se o placenou sluzbu,nahradni forma snidane a obj.buzeni je neco navic.(Hotel totiz ani v nejmensim nezajima,ze Vam leti letadlo,ma pro Vas snidani nachystanou v cas,kdy je otevrena restaurace) V pripade nesplneni nelze nijak narokovat.Ale pro Vas je nejjednodusi vinu svalit na delegata. Ten za to muze,nic neudelal,nezaridil..ostatne,na koho jineho,ze. Vite, je strasne jednoduche kritizovat,ale zkuste se na vec podivat z opacne stranky.Delegat je pro Vas k dispozici na telefonu 24hod.denne.Porada pravidelne schuzky,na kterych je Vam k dispozici.Zarizuje pro Vas transfery z a na letiste.Organizuje vylety.Resi problemy.Spolupracuje s mistni CK. Je tam pro vsechny a musi vyhovet prani vsech. Jsou tam take jednotlive procesy,ktere delegat musi zaridit,aniz VY o nich vite. Proto tam je.A znovu opakuji,ze kdyby bylo vice delegatu jako je Martin Fosenbauer a Sarka Pospisilova, byla by radost absolvovat organizovane zajezdy CK.Bohuzel,tak svedomitych,fundovanych a ochotnych uz dnes tolik neni.

Lida2 31.05.2008 18:49
služby delegáta  

Bohužel, máme špatnou zkušenost s delegátem
Martin Fošenbauer,sice příjemný,ale to je vše.Měl zájem jen prodávat zájezdy,jinak jen ústní informace,osobní pomoc a přítomnost se nekonala,jen na ohlášených schůzkách.Po příjezdu na hotel 0,30hod.nás nikdo nečekal,nikdo nám tudíž nemohl pomoct s vyplněním kartiček a vyhovujícím ubytováním,zařídili jsme si sami(byli jsme poprvé,neumíme řeči).Největší problém nastal,když jsme potřebovali lék ANTINAL,poradil,že musíme smlouvat i v lékárné,ale na kolik neřekl,přitom smlouvejte,když máte problém,zaplatíte
rádi 5-8 ero a ještě rádi.Potom se dozvíte,že v sousedním hotelu Coral Beach
delegát jiné CK nabídne koupi tohoto důležitého léku za 1 dolar.Nevadí zvládli jsme i toto,jenomže nastal den odjezdu.
Na poslední schůzce,která se konala den před odjezdem,100% nás ujišťoval (10 osob)
že zajisttí balíčky na cestu a jeden delegát(on a nebo kolegyně Šárka Pospíšilová,tu jsme ani neviděli a tudíž ani neznali) že na nás bude čekat,kdyby byli nějaké problémy.Nezařídil ani buzení,které také slíbil,ani jídlo ani nikdo na letišti nebyl.Balíček na cestu jsme si museli vybojovat,ale kuchař byl velice ochotný a narozdíl od delegáta se s námi rozloučil.Přesto se nám zájezd moc líbil,Ck splnila co bylo ve smlouvě,příště budeme spoléhat jen na sebe.Na co ale potom platíme služby delegáta?
A myslím,že jsme toho dostali víc

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
ER
28.05.2008 10:46 193.179.126.***
služby průvodce  

V březnu jsme byli na poznávacím zájezdu s CK Firou Tour na Srí Lance. Cena zájezdu dle katalogu zahrnovala českého a místního průvodce. Český průvodce však nebyl. V pokynech k zájezdu bylo výslovně uvedeno jméno paní Dvořákové. Po návratu jsme reklamovali nedodržení smluvních podmínek. CK sdělila, že průvodkyně se věnovala jinému zájezdu, což zřejmě týden před naším odjezdem CK nevěděla... Na reklamaci CK reagovala vrácením 500,- Kč. Částka se nám vzhledem k ceně zájezdu zdála neadekvátní. Uvádí-li CK v katalogu průvodce a předem ví, že tam nebude, jedná se o podvádění klientů.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze