A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Skvrny na kráse

20.07.2008 15:45:49 | Petrovičič
Nuže, přidám svoji zkušenost s touto CK. Jel nebo spíše letěl jsem s nimi poprvé. A to do hotelu Mediteran do Podgory. Jelikož jsem letěl poprvé, tak nutnost být dvě hodiny před odletem na letišti mne trošku udivila, ale možná je to normální. Letadlo od společnosti Sky Europe mělo bohužel zpoždění zhruba hodinu a bohužel musím konstatovat, že to samé se opakovalo i při návratu zpět. Opět půlhodinová sekera, která ale mohla být fatální vzhledem k tomu, že spousta lidí byla závislá na metru a autobusech, které jezdí o víkendu omezenou dobu. Vím, že za toto CK nemůže, nicméně je to jejich smluvní přepravce a osobně si myslím, že by si toto měli pohlídat či nějak řešit. Dvakrát jsem letěl a dvakrát zpoždění. Ale možná je to normální.
Další skvrnka byla ihned při příletu a dojezdu do hotelu. Měli jsme nárok na večeři. Samozřejmě jsem nečekal, že v půl dvanácté v noci mne někdo naservíruje teplou večeři, ale dostal jsem kousek másla, dva plátky salámu a jeden plátek sýra a kousek nějakého vyschlého masa. K tomu jeden plátek vypadalo to jak toastového chleba. Nedělal jsem kvůli tomu nějaký humbuk, je to prkotina, ale myslím, že toto za večeři moc považovat nemůžu. A na večeři jsme samozřejmě měli nárok.
Mno a co mne teda nakrklo nejvíc byla nástěnka Vítkovice tours. U jednoho z fakultativních výletů (že je to odíračka turistů, na kterých se pakují místí cestovky a potom ještě vítkovice t. je jasné, ale to ponechme stranou) bylo napsáno (konkrétně to byl výlet do Dubrovníku), že v ceně je zahrnuto vstupné do Knížecího paláce a do tuším nějakého kláštera. Samozřejmě, že v ceně nic takového nebylo. Když jsme na to téma s delegátkou Andreou mluvili, schválně jsme ji mystifikovali, že sakrální stavby jsou zdarma, tak jaképak, že je to v ceně. Ona na to, že jsou vlastně zdarma, tak jsou vlastně i v ceně zájezdu. Zaprvé zjevně nevěděla, že i na těchto dvou místech se platí vstupné a zadruhé takové zdůvodnění mi přijde poněkud řekněme vypečené a divné. Samozřejmě nás nenapadlo, že v takových věcech může někdo lhát a neověřovali jsme si to, ale přístup delegátky a CK mi přijde lživý a až podvodný. Navíc to u nabídky zájezdu mají napsáno tučným písmem.
Za celý pobyt nebyl naštěstí problém, takže jsme ji nepotřebovali. Zdála se jinak fajn, ale ověřujte si, co za své peníze dostáváte, protože tam není radno důvěřovat nikomu. A přijde mi, že oni už to berou jako rutinu.
Mno a taková už třešnička na dortu. Když viděla delegátka, že se autobus na smluveném místě při odjezdu na zpáteční cestu na letiště neotočí, řekla, že půjdeme zhruba 500 m jinam (mimochodem do kopce a přes rušnou magistrálu).
Navíc jsem si nevšimnul, že by s námi zůstala byť jen chvíli na letišti při odletu. Kdybychom potřebovali pomoc, tak nevím kam bychom volali. Všechno řekla v autobusu do mikrofonu tak, že jí nebylo rozumět.
Možná jsou to prkotiny, ale moc jsme po nikom na zájezdu nechtěli, ale i v tom málu toho bylo dost negativního.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Big smile 13.01.2011 12:34
Skvrny na kráse  

"nutnost být dvě hodiny před odletem na letišti mne trošku udivila" - když se nezajímáte o to jak funguje letecká doprava předtím než prvně letíte tak se pak divíte a půlhodinová "sekera" opravdu nic není. Předpokládám, že si zas nějací chytráci narvali batohy zásobama tekutin z domova a do kapes pořádnou zásobu mincí :-D

Pokud je vše tak jak píšete tak neinformovanost delegáta je problém.

Ale jinak Vám gratuluji k hladkému průběhu Vaší dovolené :-)

  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
Havel
11.01.2011 11:46 195.113.143.***
RE: RE: Skvrny na kráse  

Na počátku roku jsme si vybrali CK Vítkovice s termínem na počátku září v hotelu Lišajn - Novi Vinodolski. Za klid a nabídku perfektního zprostředkovatelského servisu CK jsme zaplatili zálohu a těšili se na pobyt na Jadranu.
V neděli 23.8.09 jsem si dovolil formou e-mailu skromný dotaz: dvanáct dní před odjezdem si dovoluji připomenout zájezd na Lišajn, objednaný v únoru 2009.
Na který jsem dostal uklidňující odpověď: Dobrý den pane Havle, pokyny k odjezdu odchází poštou v pondělí 24.8.2009.
V poště jsem měl současně se zaslanými vouchery i výzvu k vyzvednutí doporučeného dopisu. V něm CK Vítkovice akceptovala „bez jakéhokoliv ověření“ oznámení hotelu, že v důsledku nutné opravy havárie vody nemůže naplnit rezervované pobyty a nám obratem nabídla výběr z jiných „kotců“. Tak jsme přijali náhradní „kotec“ a jeli na Jadran.
CK Vítkovice si nedala žádnou práci ověřit tvrzení hotelu. Během našeho výletu do Vinodolského jsme mluvili s klienty jiných CK. O žádných opravách vodovodu nebo omezení provozu nevěděli, dvě směny na recepci hotelu rovněž o uzavření kapacit nic nevěděly. Tehdy nás napadlo to přirovnání „navážení telátek do kotců“.

  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
Andy007
18.05.2010 13:21 85.207.219.***
RE: Skvrny na kráse  

My byli s toutu CK loni v Rabacu a samozřejmě drobnosti by se našly, ale nikdy není nic 100% a z velké části jsme byli spokojeni jak s ubytováním, delegátkou tak i se vším ostatním. To co sem četl třeba na CK České kormidlo mi běhá mráz po zádech. Takže pane Petroviči, přečtěte si diskuzi k Českému kormidlu a pak kritizujte maličkosti které jste tu napsal :-P

  • Anonym (2)
  • Anonym (4)
RADEK7 16.01.2010 08:25
RE: stiznost  

Proč je vše anonym :-) vČesku je už 20let svoboda.

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
delegat-ka
08.09.2009 23:05 88.100.88.***
stiznost  

Vazeny pane Petrovicice, kdyz neni delegatku z mikrofonu slyset, neni nic jednodussiho nez prijit dopredu, a delegatku na to upozornit. A letadlo neni autobus, je skutecne potreba byt na letisti driv, je tady zpousta ruznych procedur, zejmena bezpecnostnich, nelze jenom naskocit do letadla a letet. Zpozdeni pul hodiny NENI zpozdeni, to se muze stat i kdyz odletite na cas, ze proste priletite pozdeji, mate protivitr, vyckavani na pristani na cilovem letisti, atd, atd. Vzdy je mozne taky jet taxikem, pokud nejezdi MHD.

  • Anonym (1)
  • Anonym (4)
Glorie
07.09.2009 17:38 194.213.212.***
ck Vítkovice...  

Ahoj.Musím souhlasit,že CK Vítkovice tours není žádný zázrak. Jela jsem s nimi 2x do Podgory. Jednou pavilony Mediteran a podruhé hotel Podgorka,který mimochodem doporučuji.Jeli jsme dle CK luxusním autobusem,kde ovšem chyběl záchod a při náhlém onemocnění mojí tehdy dvouleté dcerky mi delegátka nedokázala poradit,kam a jak se dostanu s dcerkou ve velkých horečkách k lékaři.Oba dva pobyty jsme měli několik problémů,ale delegátka byla opravdu k ničemu a musela jsem se o vše postarat sama. :-x Letos jsem zvolila opět Podgoru,kde je opravdu nádherně,ale tentokrát letecky a CK Čedok.Vše bylo perfektně organizováno.delegátka ochotná a k dispozici ve dne-v noci na telefonu....prostě pohádka. Ještě k vašemu odjezdu-pod "hotel" Mediteran se nedá autobusem zajet,neboť je tam pěší zóna,ale nechápu,proč jste šli až někam na magistrálu?????????-můžete upřesnit místo vašeho nástupu do autobusu? Co já vím z vlastní zkušenosti,tak se již řadu let odjíždí od parkoviště hotelu Aurora,které je asi 200m od recepce Mediteranu.
Hezký den a doufám,že se vám v Podgoře líbilo tak,jako nám. Glorie
p.s. Budu moc ráda,když mi písneš na mail,jaké máš zkušenosti s obsluhou a službami v Mediteranu vůbec.

  • Anonym (2)
  • Anonym (4)
podgorka
22.09.2008 22:16 78.99.203.***
mediteran podgora  

Vážený pane, ste človek, ktorý je spokojný len vtedy, ak je nespokojný a to s čímkoľvek. Poznám Mediteran, jeho personál,
úroveň stravovania už veľmi dlho a aj Andreu niekoľko rokov a všetko ste veľmi dramaticky zveličil, prehnal a vyfabuloval.
Preháňate a želám Vám, aby Vás na žiadnej Vašej dovolenke nepostretlo nič "horšie" ako v Mediterane!

  • Anonym (4)
mikhail
22.07.2008 15:36 83.208.11.***
RE: Skvrny na kráse  

Nezlobte se, ale vzhledem k tomu, co si na těchto diskusích pročítám za horrory ze stran cestovních kanceláří vůči klientům, mi Vaše připomínky připadají jako rozmazlené kňourání ,,princezny na hrášku,,!!

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
Petrovičič
20.07.2008 15:45 194.108.139.***
Skvrny na kráse  

Nuže, přidám svoji zkušenost s touto CK. Jel nebo spíše letěl jsem s nimi poprvé. A to do hotelu Mediteran do Podgory. Jelikož jsem letěl poprvé, tak nutnost být dvě hodiny před odletem na letišti mne trošku udivila, ale možná je to normální. Letadlo od společnosti Sky Europe mělo bohužel zpoždění zhruba hodinu a bohužel musím konstatovat, že to samé se opakovalo i při návratu zpět. Opět půlhodinová sekera, která ale mohla být fatální vzhledem k tomu, že spousta lidí byla závislá na metru a autobusech, které jezdí o víkendu omezenou dobu. Vím, že za toto CK nemůže, nicméně je to jejich smluvní přepravce a osobně si myslím, že by si toto měli pohlídat či nějak řešit. Dvakrát jsem letěl a dvakrát zpoždění. Ale možná je to normální.
Další skvrnka byla ihned při příletu a dojezdu do hotelu. Měli jsme nárok na večeři. Samozřejmě jsem nečekal, že v půl dvanácté v noci mne někdo naservíruje teplou večeři, ale dostal jsem kousek másla, dva plátky salámu a jeden plátek sýra a kousek nějakého vyschlého masa. K tomu jeden plátek vypadalo to jak toastového chleba. Nedělal jsem kvůli tomu nějaký humbuk, je to prkotina, ale myslím, že toto za večeři moc považovat nemůžu. A na večeři jsme samozřejmě měli nárok.
Mno a co mne teda nakrklo nejvíc byla nástěnka Vítkovice tours. U jednoho z fakultativních výletů (že je to odíračka turistů, na kterých se pakují místí cestovky a potom ještě vítkovice t. je jasné, ale to ponechme stranou) bylo napsáno (konkrétně to byl výlet do Dubrovníku), že v ceně je zahrnuto vstupné do Knížecího paláce a do tuším nějakého kláštera. Samozřejmě, že v ceně nic takového nebylo. Když jsme na to téma s delegátkou Andreou mluvili, schválně jsme ji mystifikovali, že sakrální stavby jsou zdarma, tak jaképak, že je to v ceně. Ona na to, že jsou vlastně zdarma, tak jsou vlastně i v ceně zájezdu. Zaprvé zjevně nevěděla, že i na těchto dvou místech se platí vstupné a zadruhé takové zdůvodnění mi přijde poněkud řekněme vypečené a divné. Samozřejmě nás nenapadlo, že v takových věcech může někdo lhát a neověřovali jsme si to, ale přístup delegátky a CK mi přijde lživý a až podvodný. Navíc to u nabídky zájezdu mají napsáno tučným písmem.
Za celý pobyt nebyl naštěstí problém, takže jsme ji nepotřebovali. Zdála se jinak fajn, ale ověřujte si, co za své peníze dostáváte, protože tam není radno důvěřovat nikomu. A přijde mi, že oni už to berou jako rutinu.
Mno a taková už třešnička na dortu. Když viděla delegátka, že se autobus na smluveném místě při odjezdu na zpáteční cestu na letiště neotočí, řekla, že půjdeme zhruba 500 m jinam (mimochodem do kopce a přes rušnou magistrálu).
Navíc jsem si nevšimnul, že by s námi zůstala byť jen chvíli na letišti při odletu. Kdybychom potřebovali pomoc, tak nevím kam bychom volali. Všechno řekla v autobusu do mikrofonu tak, že jí nebylo rozumět.
Možná jsou to prkotiny, ale moc jsme po nikom na zájezdu nechtěli, ale i v tom málu toho bylo dost negativního.

  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze