A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

S Fischerem na horách

26.11.2009 15:47:38 | MCP
s fischere jsme v letních sezonách občas někam vyrazili, tak jsem chtěla vyzkoušet lyžování s nimi. objednala jsem si katalog, což samo o sobě nebylo vůbec snadné. volala jsem jednou, kde si slečna operátorka vzala moje údaje, ještě se mě ptala, jestli mi může výhledově zavolat, až si katalog prohlédnu, ale během dalších 14 dní mi katalog nepřišel. tak jsem volala znovu, jiná slečna mi řekla, že tam záznam o mně vůbec nemají a že mě tedy zapíše.. následovalo další kolo stejných otázek včetně té, jestli mě můžou kontaktovat, až si vyberu. souhlasila jsem, byla jsem ráda, že mají snahu a že na to nemusím myslet. katalog mi opravdu přišel, koukla jsem do něj, ale ty ceny mě hooodně zarazily. progooglovala a sjela jsem při čekání na katalog od fischera různé nabídky jiných cestovek a v hotelech, které se shodovaly s fischerem, jsem pro mou rodinu zjištovala rozdíly v ceně v průměru okolo 4000,-. pro mě je za to samé ubytování a ty samé služby rozdíl 4000,- zcela zásadní a připadá mi to od fischera jako docela arogantní přístup na to, že se zimou začínají. to by ale nebylo všechno, co mě tak rozčílilo. děvčata v call centru, které si na mě braly kontakt, aby mě oslovily s nějakou nabídkou, opravdu nelenily a nebály se mi volat ve 20.30 večer, kdy už jsem tedy opravdu neměla nejmenší náladu vysvětlovat slečně, která se nechtěla vzdát, že 4000 jsou opravdu dost peněz a že je zbytečně nevyhodím a radši za to koupim holce nové lyžáky. hovor jsme vyřešily vzájemnými díky a myslela jsem , že tim pro mě fischer bude vyřešen. ale jaké bylo moje překvapení, když mi o dva dny později volá ta první slečna, která si "jakože vzala" moje kontaktní údaje a volá mi někdy po 21.00?????opět jsem se pokoušela vysvětlit, že peníze a konkurence a tak dále.. opět jsme si poděkovaly a tím pro mě fischer opravdu skončil. takovéto neprofesionální chování a nezodpovědný přístup jim v zimě moc klientů nezajistí. využil jste někdo jejich lyžovačku?
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
MCP
26.11.2009 15:47 90.183.18.***
S Fischerem na horách  

s fischere jsme v letních sezonách občas někam vyrazili, tak jsem chtěla vyzkoušet lyžování s nimi. objednala jsem si katalog, což samo o sobě nebylo vůbec snadné. volala jsem jednou, kde si slečna operátorka vzala moje údaje, ještě se mě ptala, jestli mi může výhledově zavolat, až si katalog prohlédnu, ale během dalších 14 dní mi katalog nepřišel. tak jsem volala znovu, jiná slečna mi řekla, že tam záznam o mně vůbec nemají a že mě tedy zapíše.. následovalo další kolo stejných otázek včetně té, jestli mě můžou kontaktovat, až si vyberu. souhlasila jsem, byla jsem ráda, že mají snahu a že na to nemusím myslet. katalog mi opravdu přišel, koukla jsem do něj, ale ty ceny mě hooodně zarazily. progooglovala a sjela jsem při čekání na katalog od fischera různé nabídky jiných cestovek a v hotelech, které se shodovaly s fischerem, jsem pro mou rodinu zjištovala rozdíly v ceně v průměru okolo 4000,-. pro mě je za to samé ubytování a ty samé služby rozdíl 4000,- zcela zásadní a připadá mi to od fischera jako docela arogantní přístup na to, že se zimou začínají. to by ale nebylo všechno, co mě tak rozčílilo. děvčata v call centru, které si na mě braly kontakt, aby mě oslovily s nějakou nabídkou, opravdu nelenily a nebály se mi volat ve 20.30 večer, kdy už jsem tedy opravdu neměla nejmenší náladu vysvětlovat slečně, která se nechtěla vzdát, že 4000 jsou opravdu dost peněz a že je zbytečně nevyhodím a radši za to koupim holce nové lyžáky. hovor jsme vyřešily vzájemnými díky a myslela jsem , že tim pro mě fischer bude vyřešen. ale jaké bylo moje překvapení, když mi o dva dny později volá ta první slečna, která si "jakože vzala" moje kontaktní údaje a volá mi někdy po 21.00?????opět jsem se pokoušela vysvětlit, že peníze a konkurence a tak dále.. opět jsme si poděkovaly a tím pro mě fischer opravdu skončil. takovéto neprofesionální chování a nezodpovědný přístup jim v zimě moc klientů nezajistí. využil jste někdo jejich lyžovačku?

Zpět na všechny diskuze