A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

reklamace zavazadla

15.09.2009 16:17:20 | Alena kleinova
Dobrý den,při příletu jsem měla poškozené zavazadlo,jaké kroky mam podniknout.Děkuji Kleinová
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
24.09.2015 17:51 178.255.168.***
 

Dobrý den,
máte někdo zkušenost s reklamací u firmy Dolfi.
Letěli jsme s Travelem, kufry reklamamovali na letišti, z domova zavolali na Dolfi...vše jak se má.
Po týdnu přivezla kurýrní služba 2 balíky. Po rozbalení šok-na první pohled jakž takž stejné, ale místo 3 zipů, pouze 2, místo kvalitního pevného držadla, jenom takový kožený pásek, přidělaný 2 nýty...
Telefonát na Dolfi, předají někomu k řešení....dnes telefon, že zamítají, kufry jaké jsme měli se už nedělají. Chtěli jsme tedy peníze, to v žádném případě, při další diskuzi nám pani sekla telefonem bez rozloučení v půlce věty.
Napsali jsme hned email a obratem přišlo : ,,pokud se už něco nevyrábí, nemůžeme Vám to poskytnout. Náhradní kufry jsou zcela adekvátní. Vaše reklamace je zamítnuta."
Co s tím? Přece si nenecháme takové kšunty!!! Tam dám pár hadříků a ty držadla se hned vytrhnou, navíc jezdíme celkem často a s hodně věcma, ale tyhle kufry nejdou zvětšit třetím zipem....
Uvedli jsme cenu jednoho kufru 1200,- a kamarádka mi říkala, že takovéhle mají Vietnamci za tři stovky.....

Neregistrovaný uživatel
26.11.2012 16:15 193.86.230.***
Re: reklamace domácího kina  

proboha to se snad s televizí obraťte na právní poradnu, ne?

  • Anonym (1)
All Nippon 26.11.2012 14:28
Re: reklamace zavazadla  

Jinak k tématu, doporučuju si vždycky před odletem udělat fotku kufru ať už do foťáku nebo do mobilu ;-)

  • Anonym (1)
All Nippon 26.11.2012 14:27
Re: reklamace domácího kina  

Dál bych zašel k příslušnému doktorovi

  • Anonym (2)
Šárka
26.11.2012 11:50 109.80.193.***
reklamace domácího kina  

kino poškrábané nebylo!!!

  • Anonym (1)
Šárka
26.11.2012 11:49 109.80.193.***
reklamace domácího kina  

Dobrý den,
potřebovala bych nutně radu.
14.11. jsme si pořídili novou TV a domácí kino.Hned ten den jsme zjistili, že u domácího kina nefunguje dálkový ovladač. Další den, jsme celé kino v původním obalu poslali zpět. Minulý týden přišel e-mail, že zboží bylo přijato do reklamace (zpráva přišla, až když jsme napsali, jsetli vůbec balík dorazil, sami nedali vědět). V reklamaci jsme žádali výměnu za nový kus ne opravu. Až dnes volala paní z reklamací,že kino nevymění, protože je poškrábaný čelní panel a když budeme cchtít peníze zpět, dají nám jen půlku. Prosím o radu, jak postupovat dál!!!Nutně!! Děkuju

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
zzaza 11.11.2009 12:05
reklamace zavazadel  

Zavazadlo jsme reklamovaly hnedka na letišti i když byla půlnoc,byly v kanceláři!!Sepsal se krátce protokol.Doma jsme zavolali na uvedené číslo-pro oba poškozené kufry si přijeli z Prahy sami osobákem a už třetí den jsme měli kufry zpět..jeden perfektně spravili a druhý nám dali nový.TAKŽE SUPER SLUŽBA.!!!!

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Matej2
26.10.2009 22:56 77.240.96.***
RE: reklamace zavazadla  

Tak to je absolutni nesmysl, poskozene zavazadlo je mozne reklamovat i zpetne!!! CSA uvadeji 7 dnu. Nevim jestli to odpovida zakonne lhute doporucuji proverit s danou leteckou spolecnosti. Ovsem bude nutne nejak prokazat, souvislost poskozeni s cestovanim, bude nutne trochu domluvy s aeroliknou, ale vetsinou byvaji "rozumni" hodne stesti a nedejte se odradit

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Lucy13
23.10.2009 14:14 78.102.128.***
reklamace zavazadla  

no ted už žádný:( tohle se musí řešit vždycky ještě než projdete do příletové haly...přímo u tech pásů jsou na ruzyni přepážky a tam se to musí nahrásit..takže ted už fakt smůla no

  • Anonym (1)
Mandelinka
15.09.2009 19:53 89.102.216.***
RE: reklamace zavazadla  

Vážená slečno nebo paní Kleinová, myslím, že jste se měla ptát už příslušných pracovníků na letišti!!! Nebo jste pospíchala domů na Orbion???

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze