A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Quality tours - Zájezdy v programu Senior 55 +

09.04.2012 13:45:06 | KTynecka
KTynecka
Prosím o Vaše zkušenosti s cestováním v uvedených programech (Španělsko, Kypr, Madeira). Např. s CK Quality Tours. Viz příspěvky na http://www.svetsenioru.cz/diskuzni-forum/zajezdy-v-programu-senior-55. Chtěla bych jet s téměř 80 letými rodiči, ale mám dos obavy. Děkuji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
21.09.2016 15:33 90.176.94.***
Re: Mar Menor 55+  

Na podzim 2013 jsme taky navštívili Mar Menor , hotel Las Gaviotas a opravdu skvělá dovolená, souhlasíme.

Neregistrovaný uživatel
20.07.2016 23:03 46.135.60.***
Re: SARDINIE 2016  

Bylo to skutečně ubohé a pohoda žádná,klienti jsou tam na to aby bylo obsazeno ,a když se jim něco nelíbí,mají si prý dle jejích slov koupit jiný,dražší zájezd a jsou nevděční,že nejsou spokojeni s chudýma snídaněma,žádným ovocem. Nehezký přístup ke klientům které nazařadila do fanklubu,pomlouvání ostatních klientů a až podpora šikany.
Večeře byla dlouho od 19,45 do 21h ,asi aby jsme nestihly skonzumovat pro fronty u jídla tu "neomezenou konzumaci vína a tekutin"kterou nám paní delegátka Alena stále předestírala.Vše byl :-$ pro ni problém se kterým nemůže nic dělat.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
20.07.2016 22:48 46.135.60.***
Re: CK OK, ale delegátka katastrofa  

:-*

Neregistrovaný uživatel
27.06.2016 09:48 82.142.107.***
Re: CK OK, ale delegátka katastrofa  

Vážený pisateli,účastnice zájezdu popsala jen fakta,která se stala.Jinak s touto delegátkou Alenkou z Kežmaroku bych nejel ani na to Slovensko.Názor je názor a fakta jsou bohužel fakta.Vaši narážku na ješitnost bych raději přehlédl a volbu dovolené dospělým a zcestovatelým účastníkům zájezdu ponechte jim samým.Jsou plnoletí a rádi přijmou doporučení jakým Alenkám se mají vyhnout,což jste neučinil(la).

  • cestovatelka123
  • Anonym (1)
  • Sally
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
27.06.2016 09:36 82.142.107.***
Re: CK OK, ale delegátka katastrofa  

Absolvoval jsem tento zájezd o týden dříve,bylo nás jen 54 a při odjezdu jsme si říkali,jak to dopadne až jich přijede 150.Očekávání se naplnilo,své výstupy paní delegátka ještě dle tohoto textu vylepšila.Zajímalo by mně,jakým způsobem byl tento "dovoz" ze Slovenska vybrán a proč si QT nechá takto kazit pověst ...

  • cestovatelka123
  • Anonym (2)
  • Sally
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
27.06.2016 09:20 85.237.234.***
Re: CK OK, ale delegátka katastrofa  

Vážená paní stěžovatelko,
Nikdo není schopný přečíst tuhle vaší stížnost ani do půlky. Tolik hnoje co jste naložili na delegátku se jen tak snadno nevidí. Sám jsem se zúčastnil tohoto zájezdu a vím, jak to bylo a jak to fungovalo. Paní ješitná, važte slova, která používáte a nevyjadřujte se za kolektiv - pardon - za účastníky zájezdu, protože já váš názor nesdílím. Doporučuji Vám, abyste příště zvolila individuální dovolenou, kde delegáti ani nebudou. Hnoje je stále dost. Pozdravuje účastník zájezdu na Sardinii.

  • Sally
  • Anonym (8)
  • cestovatelka123
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
20.06.2016 01:39 194.228.11.***
Re: Dovolená Sardinie 27.5.-3.6.16  

Přijelo nás 10.6. 150 kousků a byla to katastrofa, viz můj velmi detailní výčet nahoře. Shrnula jste to v tom odstavečku dokonale. I ten fan klub, Já jim říkala ze začátku suita. Fan klub by se mohl zaužívat pro příští klienty.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
20.06.2016 00:57 194.228.11.***
CK OK, ale delegátka katastrofa  

Sardinie 10.6. – 17.6.
Podle pochval delegátky Aleny B. níže vidím, že svůj Fan klub zakládá v každém zájezdu a ten jí píše nadšené ódy jako přes kopírák. Bohužel za sebe a troufám si mluvit i za některé další klienty, musím oponovat, protože její chování je neprofesionální, ofenzivní, netaktní až drzé a urážlivé, její organizační schopnosti bídné. Místo faktů kde, kdy, jak, co, řešení požadavků a stížností buď řekne, že to není v její kompetenci, nebo že výhrady nepřijímá a podle ní je vše v pořádku. Host se má přizpůsobit hotelu, popřípadě klientovi řekne, že už je v posteli a nechá ho uvízlého v jiném městě, protože hotelový řidič nepochopil, že má přijet za hodinu a ne za dvě - to si totiž měli sami senioři, z nichž někteří nevládnou dobře cizím jazykem, zařídit sami, že mizerně rozumí italští řidiči, je další věc. Klienta CK označí před ostatními za rozbíječe "kolektivu", řekne mu, že ji "nasral", přijde klienta k večeři obtěžovat, že mu teda taky něco poví: "že Slovák jí nikdy nevrazil kudlu do zad tak, jako to udělala tahle skupina Čechů". Musela jsem si to nechat zopakovat, upadla mi lžíce do polévky… Ano, paní Alena je Slovenka, přičemž kdyby dělala profesionálně svou práci organizátora a prostředníka klient/hotel, bylo by nám fuk, i kdyby byla Slitheenka z planety Raxacoricofallapatorius. Že vytáhne něco tak přízemního je opravdu… . Dokonce se mi pokusila říct, co o mně říkají u jiných stolů a jaký má názor ona na mne. Narazila: nevyžádané kritiky a k tomu drby mě nezajímají, a když se jí s českými turisty nelíbí, ať jde tam, odkud přišla a ať mne nechá konečně dojíst tu stydnoucí polévku. :-D

Místo řešení vše převádí do osobní roviny, chodí si stěžovat jedněm klientům na druhé, kteří se s ní pohádali nebo něco kritizovali, takže její suita či fan klub pak trousil k „prodrbanému“ člověku jedovaté poznámky. Prakticky šikana. Lidé se s ní hádali otevřeně, nebo chodili pak soukromě povyprávět své strasti nám, co jsme jí řekli kritické připomínky na posledním shromáždění přede všemi, protože chtěla vědět zhodnocení pobytu. Paní delegátka totiž považuje psaní recenzí na internetu za "ohovárání za zády". Ale za otevřenou kritiku z očí do očí a oznámení, že si na ni budeme oficiálně stěžovat, klienty vmžiku urazí, i když si o reflexe sama řekne.

Těch organizačních karambolů byla spousta: 150 seniorů stálo přes hodinu frontu na klíče k pokojům. Paní delegátka se usmívala "já taky stojím a nestěžuji si, nerozčilujte se, máte dovolenou" - pravila k seniorům. Tak to prý hotel dělá, každý pas si zapíše. Hned po tomhle martyriu, hladoví, unavení lidé dostali další šok u večeře. Posedali jsme si na volná místa a personál, včetně delegátky, nás začali vyhazovat (opakovaně) od stolů kamsi do rohu, k nijak neoznačeným stolům. Delegátka nezařídila ani u recepce jiný, rychlejší a pohodlnější způsob jak lid rozstrkat do pokojů, ani jak označit stoly, aby bylo zřetelné, kam jsme byli umístěni. Až pod nátlakem kritiky se celkem neochotně omluvila, že to "nezvládly". Nadhodila jsem personálu cedule s nápisem Quality Tours. Ráno už tam byly. Ovšem snídaně se podávala v jiném koutě, takže jsme opět seděli špatně. Termíny výletů na trhy se na tabuli specifikovaly slovy "po snídani", "dopoledne", "po večeři". Kolik to asi je hodin? Kamarádce řekla, že jí "ráno" dá lístek na dveře, zda pro ni bude místo v autobuse na výlet. Že by bylo šikovnější jí zavolat, odmítla. Klient má nejspíš od kuropění hlídat své dveře, zda na nich nebude cedulka. Její rétorika zahrnovala výrazy jako "tady máte zakázáno sedět", "buďte vděční, že máte neomezenou konzumaci vína k večeři zdarma." "važte si toho, jak je tu bohaté jídlo". Slovem "kolektiv" - rozuměj klienty, z nichž většina se navzájem neznala, až na pár větších skupinek, nešetřila: "kolektiv" chválila, že se při výletech nikdo neztratil, že je celý „kolektiv“ v autobuse a člověk si připadal jako na kolektivní socialistické rekreaci soudruhů z ROH. Přestože jsme byli její jediný zájezd a byla s námi pořád, neměla pevně daný termín, ve kterém bude lidem k dispozici, třeba v posezení na recepci. Když ji chtěl někdo zastihnout, musel ji hledat.

Opravdu odporné (a už ne tolik legrační) chování ale ukázala při zpáteční cestě, kdy se manželský pár - pán o berli, ztratil při zastávce a k autobusu dorazil o 20 minut později. Paní delegátka Alena se neštítila pětkrát v různých variacích zdůraznit, že kvůli nim, teď budou mít všichni ostatní zkrácenou příští zastávku... Chudáci to pěkně slízli od ostatních, jak se potom svěřili. Místo aby přispívala k pohodě, ukočírovala podobné a celkem běžné potíže, sama působila jako negativistický element.. Výlety, které byly v nabídce, z nějakého záhadného důvodu vlastně pomlouvala, krápníkové jeskyně jsou ubohé, Garibaldiho muzeum je na dlouho, zdržovali byste ostatní, zvažte jeho návštěvu, vysadíme vás tam a tam, ale nestojí to tam za moc.
Načasování informací měla také zajímavé. Kupodivu vyčerpávající informace a fakta o ostrově Sardinie jsme se dozvěděli až na zpáteční cestě v autobuse. Tak nějak bych je uvítala na začátku pobytu, i když jsem měla vlastní brožuru. Na cestě tam nám byly poskytnuty paní Alenou naopak takové relevantní informace k pobytu, jako že do vedlejšího Porto Cervo jezdí smetánka, hotely tam stojí i 22 tisíc Euro na noc, kolik vydělávají ti Němci, kteří si to tam mohou dovolit a podobné nezbytnosti. Asi jsme měli být oslněni jak nějací právě slezlí ze stromů, nebo nechápu. Navíc tvrdit, že jsou v Porto Cervo umístěny tři nejdražší hotely na světě je lež jako věž. Na světě jsou samozřejmě hotely 2x až 3x dražší a není jich málo 8-) Stačí zagůglovat. Při cestě z letiště nás „učila“, jak máme trávit čas na dovolené: odpočívat, plavat kdy chceme, o všechno je postaráno. Ještě že nám to prozradila. Při zpětném pohledu to vypadalo, že už předem odmítá jakékoliv připomínky, které musela slyšet už od minulých zájezdů. K popukání nakonec bylo, že na závěrečné info schůzce, kdy vlastně stačilo začít a skončit souvětím "…náklad kufrů začne... odjezd od hotelu bude..." hodnotila zájezd jako skupinu pionýrů a zase nás učila balit kufr, co se smí vzít do letadla, jak nemáme zapomenout věci v pokojích, protože je to pak pro ni starost navíc a "zjistíte, že ta věc nestála ani tolik, kolik náklady na její zaslání".

Člověk žasne, jak někdo tak profesionálně neschopný, neochotný a lidsky nekompetentní může dělat delegáta, protože takoví lidé, jako byla delegátka Alena, kazí pověst cestovkám, kazí dovolenou klientům a otráví čas, za který jsme zaplatili a měli si ho užít v klidu a bez nervů odkud a kdy je odjezd. Další klienti CK Quality Tours si zaslouží lepší péči delegáta. Toto byla opravdu vzácná výjimka, podle toho, co říkali její ostatní věrní klienti.

Na závěr si dovolím obecnou poznámku. Tím, že slušní lidé mlčí ke špatným věcem, protože se jimi z podstaty své decentnosti nechtějí zaobírat, je logické a pochopitelné. Ale bohužel tak necháváme v provozu to špatné a nekvalitní. Věcná kritika je vždycky výhledově užitečnější pro všechny i když to znamená zabývat se chvíli ubohostí a malostí a ohlížet se po tom, na co bych chtěl zapomenout. Jako někteří lidé, který prý něco podobného za dvacet let cestování ještě nezažili. Já teda také ne.
Jinak bylo místo, lidé, personál hotelu i mladá delegátka Ivanka fajn. V tomto období má Sardinie velmi příjemné podnebí, až na ten vítr, který ale patří ke koloritu ostrova ...

  • Sally
  • Anonym (3)
Neregistrovaný uživatel
07.06.2016 06:05 90.181.41.***
Re: Dovolená Sardinie 27.5.-3.6.16  

Poděkování paní Aleně i zaučující Ivance náleží,minimálně za snahu.Názor však vždy neznamená stížnost.Absence organizačního talentu i schopnost rozlišení důležitého od nepodstatného u paní Aleny byla překvapující,zejména při výletech.Také to při závěrečném hodnocení částečně přiznala a omluvila se,což je klad.Těch 54 "důchodců" bylo nezvykle tolerantních a ukázněných a delegátkám přejí,aby takové měla,až jich přijede plný počet přes 100 a nemuseli si vytvářet na obhajobu svých názorů,slovy některého z účastníků,"fan club".

Neregistrovaný uživatel
06.06.2016 17:04 46.135.23.***
Sardini 27.5.-3.6.2016  

Děkuji touto cestou delegátkám Aleně a Ivaně.
Byly velmi ochotné, některým věčně nespokojeným důchodcům se věnovaly 24 hodin denně.Na každém zájezdu se vždycky najdou nespokojení lidé.
Jednomu vadilo, že má špatný výhled z pokoje, dalším že je málo zeleniny u snídaně nebo málo ovoce u večeře. Toto odnášely delegátky, ale bohužel to nemohou ovlivnit.
Jinač byl pobyt včetně výletů pěkný. Škoda, že nebylo večer kam jít, vše bylo daleko.O program se starali animátoři .
Ještě jednou velký dík Aleně a Ivaně.



  • Sally
  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze