A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Pozor na Exim tours

20.04.2009 12:07:32 | Vlado
 Vlado
Vážení cestovatelé,po našich zkušenostech musím napsat že mohu doporučit jak Sunnydays nebo Fishera a naopak varovat před Exim tours.Tato kancelář chce co nejvíc vydělat a vy ji vůbec nezajímáte.Mi zažili hotový peklo v hotelu Badawia,bylo i 2x v televizi.4 dny na lůžku v Egyptě i v nemocnici na kapačkách.Po návratu domů někteří v nemocnici a 2 týdny marodění většina se Salmonelou.Vyjádření Eximu bylo že se vlastně nic nestalo a Salmonelu přesto že jsme každej z jiný části republiky dostali v Čechách.Když asi 30 lidí dovezli do nemocnice v Egyptě tak navíc já kterej jsem se jedinej domluvil obcházel s doktorama pacienty protože delegát nebyl.Když přijel tak zkolaboval taky a další přijel za 3 hodiny.Než delegáta dali na lůžko tak nám stačil v čekárně na kapačky říct že jestli má někdo žízeň vedle je bankomat a vedle v hotelu můžem koupit vodu.Lidem ale bylo tak zle že někteří nemohli ani chodit.Teprve když jsem to řekl turistický policii která přijela byla najednou voda.Pozor na Exim tours!!!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
19.10.2017 18:20 89.176.45.***
 

Zdravím zdejší, včera jsem zjistil, že pojištěnci u RBP mají na nezlevněné zájezdy u eximu slevu 15% a u zlevněnch 5%. Tak jsem si objednal zájezd SENTIDO ORIENTAL DREAM **** za 13990,- a čekal jsem, že tedy budu mít na 15% slevu nárok, ale prý že ne, že je to vedeno jako Last. Můžete mi někdo říct, jak poznám ze stránek, zda-li se jedná o last nebo o zlevněný zájezd? Snad nevadí odkaz, ale jde konkrétně o tuto nabídku:
https://www.eximtours.cz/egypt-marsa-alam-sentido-oriental-dream-z17-11-11-2017-18-11-2017-241745510
Na zájezd mi tedy dali jen 5% slevu (aspoň něco).

Neregistrovaný uživatel
07.07.2017 13:40 193.228.234.***
Exim  

Tak my byli s Eximem již 8 let po sobě a vždycky náramná spokojenost. Co slíbili, to bylo. pravda, na delegáty moc nároků nemáme - ale pokud jsme něco chtěli, tak to zařídili.
Zase jsme měli špatnou zkušenost Se sunny days, dokud existovala cestovka. Měnili časy, destinace, jednou nás vezmi do Brna, kde jsme odlítali místo Prahy...S Fischerem jsme byli 2x a také pokaždé potíže jak hrom.
Takže já pro změnu jen s Eximem.
P.S: NEJSEM zaměstnanec žádné cestovky a nikdy jsem nebyla.

  • Sally
Neregistrovaný uživatel
31.07.2016 18:57 194.213.47.***
okradeni o 2 dny?  

Ještě bych v této diskuzi ráda objasnila to, jak zde někteří již léta stále nadávají, že je nějaká CK OKRADLA o den, dva....Připadá mi, že titi lidé naprosto nejen že nečtou všeobecné podmínky Ck, ale ani nepřemýšlí.
Jen udám jeden takový vzor s ubytováním v ČR, např v Mariánkách.
Kdy myslíte, že se můžete na pokoj nastěhovat v den příjezdu? ANO , VĚTŠINOU PO 12 AŽ 14 HOD.
A KDY MUSÍTE OPUSTIT POKOJ V DEN ODJEZDU? VÉTŠINOU V 10:00.
Proč se tady tedy v různých diskuzích celé roky stál tedy omýlá, že byl někdo okraden o den, či 2.myslíte, že v zahraničí neplatí to co v ČR.
Dodám jen takovou vlastní zkušenost.
Ve Venezuele leckdy ubytovávají až po 15:00.
Shrnuto: první a poslední den dovolené je určen k přepravě.

  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
29.07.2016 20:33 178.255.168.***
 

Před několika dny jsme se vrátili z poznávacího zájezdu na Mallorcu, na který jsme se velmi těšili.
Bohužel výsledkem je naše velká nespokojenost na stranu delegátky pí.Bachraté, která reprezentuje CK Eximtours.
Již od začátku než byla vůbec dovolená uskutečněná (již zaplacená), tak bych chtěla poukázat na neinformovanost již při sjednávání dovolené samotné. Na dotazy personál pobočky v Českých Budějovicích nebyl schopen odpovědět (např. při vyzvednutí letenek nebyla žádná informovanost či případný telefon nebo konkrétní místo, kde se bude nacházet delegátka přidělená pro tento zájezd). Při příletu na letiště v destinaci Palma de Mallorca jsme byli odkázáni sami na sebe jelikož na nás nikdo nečekal a nepodal nám informace, kde si máme převzít zavazadla. Po hodině hledání jsme si vlastní silou našli zavazadla a začali hledat delegátku. Po půl hodině hledání kompetentní osoby jsem si všimla paní v růžovém, která se procházela po letišti. Po oslovení této paní jsem zjistila, že je delegátkou od Eximtours a ta nás odvedla k autobusu, kde čekala teprve delegátka našeho zájezdu. Po nastoupení do autobusu oznámila ostatním cestujícím změnu hotelu (Ti kteří byli ubytováni v hotelu America, že budou ubytováni v hotelu Samoa, který je o třídu nižší kategorie). Rozdala nám v autobuse letáčky a dále nám sdělila postup výstupů na hotely a rozloučila se s námi. Autobusem již nejela. Po příjezdu na hotel Samoa jsme si museli vyřídit vše opět sami. Po ubytování v hotelu nastal problém vytopení vodou z hořejšího patra nad námi. Nejdříve byl problém řešen s hotelem, ale neúspěšně. Obrátili jsme se tedy telefonicky na naši delegátku, která problém řešila nejdříve jako by šlo jen o krátkodobou vyřešitelnou záležitost. Problém se stával horším, jelikož celý strop v koupelně byl promočený a později začala voda ukapávat i ze žárovky v chodbě a nakonec i ve skříni. Po dalších telefonátech, nám hotel po telefonickém rozhovoru delegátky a hotelu nabídl pokoj, který neodpovídal počtu ubytovaných se slovy, že nám bude třetí postel donesena dodatečně. Prostorově byl pokoj už tak na dvě postele malý a nedokáži si představit, kam by byla třetí postel situována. Opět jsme oslovili delegátku telefonem a bylo nám sděleno, že takto to normálně chodí. Nebyli jsme spokojeni s jejím výrokem, protože pokoj nebyl situován na další přistýlku. Bylo nám dále telefonem sděleno, že nám jiný pokoj nemůže dát, že jiný není a že přesun jinam je nepřípustný z důvodu, že se jedná o pokoje vyšší kategorie (Avšak přesun z vyšší kategorie do nižší jak už jsem uvedla na začátku je zřejmě běžnou praxí). Po neústupném a trvalém jednání s delegátkou a s rozhodnutím, že odlétáme se stížností zpět do ČR, nám byla nabídnuta ze strany hotelu možnost pokoje odpovídající počtu lidí. Celá situace byla řešena skoro půl dne z mé dovolené.

Dále bych chtěla poukázat, že pokud jsem se dotázala samotné delegátky při jejich schůzkách v hotelu na jakékoliv informace, byla jsem odkázána na nástěnku či případné letáky, více informací mi nesdělila.
Dovolená byla zaplacena na 7 dní (20. - 27. 7. 2016) avšak poslední den jsme nemohli využít z důvodu brzkého odjezdu autobusu na letiště (5:00). Tudíž jsme využili pouze 6 dní a po problémech defakto 5 dní.
V ranní hodinách před odjezdem autobusu na letiště nastal další problém. Při opuštění pokoje a následnému přesunu se zavazadly jsme použili hotelový výtah, který se ovšem se mnou zasekl, když jsem s ním jela. Nouzovým tlačítkem jsem kontaktovala recepci hotelu, která začala problém řešit. Jelikož odjezd autobusu byl v 5:00 od hotelu a já byla stále ve 4:30 ve výtahu, kontaktovala jsem s tímto problémem tedy naši delegátku. Delegátka tento problém neřešila a odkázala mne na hotel, že je to problém jejich. Zeptala jsem se tedy jak postupovat pokud by se problém do odjezdu autobusu nevyřešil a bylo mi sděleno, že na to nemá čas, že tento problém máme řešit sami s hotelem či si případně vzít soukromě taxi na letiště do Palmy. Problém se zdárně nakonec podařilo po půl hodině vyřešit a odjezd se stihl. Opět ale svépomocí.
Obdobná situace s nepřítomností delegátky na letišti nastala i při odletu, kde jsme byli opět odkázáni sami na sebe.
Závěrem bych chtěla říci, že pokud je zájezd doprovázen delegátkou, která je zde od toho, aby řešila případné problémy či výpomoc s cestováním, hlavně tedy její přítomnost na letišti či hotelu měla uskutečňovat v rámci svého zaměstnání, což tak nebylo. Požaduji touto stížností kompenzaci za 2 dny (jeden den zkrácený řešením problémů a druhý zkrácený brzkým odjezdem).


  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
  • Jana VW.
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
04.07.2016 08:49 37.48.13.***
Krásná dovolená od Exim, v bulharskem elenite.... NIKDY VÍC!!!  

Když vynechám, že letadlo mělo tam, i zpátky 2.hodiny zpoždění a že nedostanete ani občerstvení v letadle, pokud tedy nechcete, za zvláštně vyhlížející bagetu zaplatit 90 korun. Musím se o této dovolené vyjádřit jen negativně. I když na voucheru stojí hotel ****. Byl nám přidělen bungalov, kde je vše v desolatnim stavu. Nemluvě o zápachu a různých potvor, v podobě hmyzu, co vybyhaji přímo z gauče! Tím, že jsme dorazili v sobotu, mohli jsme cokoliv řešit s cestovní kanceláří, až v pondělí, pač o víkendu nikdo nepracuje! Když jsme se konečně spojili s naší cestovní kanceláří. Bylo nám řečeno, že pokud chceme hotel, musíme si doplatit ještě 8000Kč, i Když už jsme zaplatili bez malá 51000Kč. Na dotaz proč máme bungalov, který je cestovkou nazývám vilou..?! Nám bylo řečeno, že co jsme si podepsali to máme.. A na naše argumentace, že jsme jasně chtěli hotel a to i zaplatili, nebyla vůbec brána zřetel. Na konec nám pomohla naše bulharská delegátka, která nám zařídila přes bulharskou cestovku, námi požadovaný a zaplacený hotel. Sice také s doplatek, ale ten činil pouze 56€. Což jsem i když nerad doplatil, ale nechat moji pětiletou dceru bydlet v rozpadající se chatce, kde bezpečnost elektrických a hygienických záležitostí, silně připomínala 80 léta, nebo zábavná videa na YouTube, jsem opravdu nemohl.. Hotel už vypadal o něco lépe, ale jeden výtah pro 8.pater hotelu mi přišlo poněkud zvláštní. :-D V recepci, která na první dojem působila honosne, ze stropu skrz bodová světla odkapala voda a pod tímto osvětlením, byli rozmístěny kbelíky do půlky plné vody.. Ale ku podivu, světla fungovali.. :-D Když přijdete na očekávanou a slibovanou písečnou pláž. Zjistíte, že realita je trochu jiná. Přístup do moře je kamenity a potřebujete boty do vody. Což bych zrovna v Bulharsku nečekal. Jídelna v rámci all inklusive, silně připomíná jídelnu ROH z roku 1985. Kde když nemáte ostré lokty, tak se nikdy nenajite. Kapacita jídelny, absolutně nezvládá kapacitu hotelu. Takže nejprve bojujete o stůl a navazne o některé jídlo, jako je třeba spiz, meloun, nektarinky apod. Zkrátka z dovolené se stává věčný boj a konflikt. A stále mluvím o dovolené v Bulharsku. Ale chyba lávky, to to místo, připomíná spíše SSSR. A můžu vám jen říci, že tito lidé, co se slušného vychování týče, mají velice málo, spíš žádné. A když je jich tu 90% co neděláte. Nejhorší je, že i personál v recepci i restauraci je ruský. Takže pokud neovladate tento jazyk, nikdo se s vámi nebaví! Dalo by se toho napsat ještě spousta, ale je to nekonečný příběh. Každopádně to pro mě byla drsná zkušenost. Závěrem, cestovní kancelář Exim Tour a dovolenou v Elenite, NEDOPORUČUJI!! Petr Kořínek..

Neregistrovaný uživatel
27.02.2016 00:13 77.234.40.***
“Nic horšího od EXIM TOURS již zažít nemůžete”  

Přikládám dopis, který jsem zaslal cestovní kanceláři EXIM TOURS.

Dovolená 15 dní v hotelu Magawish Village & Resort
Safaga Road, Hurghada, Egypt
Začnu od začátku (odlet). Odlet do Hurghada byl 00:05, poté změněn na 23:55. Přílet na letiště Hurghada cca. 04:20. Během letu bylo 1x občerstvení v cca. 01:00. Poté již žádné jídlo nebylo ani možné zakoupit, protože Travel service už ani neprodává bagety. Na letiště Hurghada dorazí každý z letadla již lehce hladov a zcela vyčerpán, ale pokud se těšíte na snídani v hotelu, dá se to přežít. Upozorňuji, že na letišti Hurghada se v nočních hodinách nedá nic k jídlu koupit a i když by to možné bylo, nedal nám delegát žádný čas, protože vás hned jako zvířátka zaženou do autobusů.
Na hotel se dorazilo v cca. 06:00. Před hotelem nám bylo delegátem řečeno, že ubytování bude až od 14:00, tedy až za 8 hodin. To se dá ještě přežít, když půjdeme na pláž a dáme si hned snídani. Delegát nás ale uzemnil, když nám řekl, že náramky dostaneme až od začátku pobytu, promiňte, tedy o něco dříve v 12:00. Tedy jen za 6 hodin.
Poté delegát odkráčel a starejte se. Nikde v hotelu není možné žádné jídlo zakoupit! První obchod v resortu otevírá až ve večerních hodinách. Extrémně hladov jsem byl nejen já, ale nejhůře na tom byl nejmenší syn (3 roky), kterému bylo velice špatně od hladu. Přítelkyně se psychicky hroutila, protože opravdu zde není možnost v ranních hodinách v okruhu několika kilometrů cokoli k jídlu a pití sehnat. Čekání 6 hodin v naprosto smradlavé, zatuchlé recepci, kde sedačky a vše kolem je naprosto zatuchlé cigaretovým kouřem bylo i pro mě, který jsem cestoval po mnoha zemích světa naprostým utrpením. Viděl jsem po světě už hodně, ale tohle je opravdu moc i pro otrlé. Jediné co se dá ve smradlavém lobby zakoupit je káva a limo. Káva za cca. 100 Kč a 2dc vody za 40 Kč. Tak jen čekání nás stálo více jak 800 Kč, než nám byl náramek recepcí dodán. Spaní na zatuchlé sedačce v lobby mohu také přirovnat ke spánku u popelnice, protože takto sedačky zapáchají. Určitě si budete říkat, proč jsem nevzal vyspat rodinu na pláž. Opravu to nešlo. Veškerou bagáž vám hotel nedovolí vzít do hotelu a musíte ji nechat venku před hotelem bez dozoru. Ano, hlídka byla, každý se z rodiny střídal na hlídce po hodině u bagáže, nemusím připomínat, že i dopoledne je tu více jak 35 stupňů a každý z nás byl unaven, nevyspán a dehydrován.
Konečně přišel nějaký človíček, který nám řekl, že si máme dojít do recepce pro klíče. Bagáž nám prý naloží do vozu a odvezou k bungalovu. Bylo nám řečeno, že to může trvat i 30 minut, než s bagáží dorazí. Tak to vám trochu nejde na rozum, ale už se těšíte konečně na odpočinek, tak to přejdete. Asi po 45 minutách dorazilo auto k bungalovu (cca. 500 metrů od recepce), a všechny kufry někdo řádně provětral. Vše bylo v bagáži přeházené, voňavky a drobné věci odcizeny!
Posuneme se k příchodu do bungalovu. Bungalov není v žádné zeleni (vaše foto), ale v naprosté poušti. Než naše rodina dorazila k bungalovu, musela projít zahradou, která se zavlažuje močůvkou. Ano, čtete správně, močí a výkaly. Ten smrad v tom horku vás tak omráčí, že je vám okamžitě na zvracení. Syn zvracel ihned po příchodu do bungalovu (z hladu, dehydratace a smradu) a přítelkyně (astmatička) si musela ihned lehnout a 2 hodiny to rozdýchávala. Tak to byl příchod do bungalovu (bungalov vámi nazván). Je to jen bouda v poušti, která se rozpadá. Začneme ubytováním v bungalovu. Na židle na tzv. terase si nelze sednout, protože tu jsou roztrhané smradlavé podsedáky. Koupelna: totální katastrofa. Horší koupelna než v chatě na Berounce. Dveře koupelny nelze zavírat, protože se zasekává zámek, takže dveře koupelny musí být stále otevřené. Nezameteno a nevytřeno možná několik měsíců. Záchod neumyt, umyvadlo taktéž. Sprcha nefunkční, musíte držet kolík sprchy, aby vůbec fungovala. Polovina vody ze sprchové hlavice uniká, takže to stříká všude kolem, jen ne na vás. Když už se konečně na vás voda dostane, tak se na vás přicucne naprosto špinavě odporný závěs sprchového koutu. Sprcháč má tak maximálně 70x70 cm, takže pouze pro hubené. Mám lehkou nadváhu, takže se sprchuji společně i se závěsem, protože ten je na mě nabalen pro nedostatek prostoru. Dlaždičky naprosto katastrofální, vše špinavé, roky nemyté. Rez a plíseň za zdech je zcela běžná.
Prostor na spaní. Postele naprosto katastrofické. Matrace je v polovině propadlá a na konci se svažuje. Takže záda mám propadlá a hlavu mám také propadlou. Zbytek těla je v optimální výšce běžné matrace. Po sundání prostěradla na nás vykoukl chránič matrace. Ten byl asi vyndán před naším příchodem z popelnice a ani nechtějte cítit ten smrad z matrace samotné. Matrace je naprosto z obou stran katastrofálně špinavá a několikrát pomočená. Najdete i zde fleky krve, předpokládám z menstruace.

Sezení v bungalovu. Sedačky mají stejně zatuchlé potahy, které nikdo roky nečistil. Sednout si můžete pouze, když si přehodíte vaše vlastní ručníky přes sedačky. Okna bungalovu stará několik desítek let, přes některá, ani není vidět ven do (pouště). O nábytku ani psát nebudu, prostě velice staré, chátrající a rozpadající. Ručníky a ani to smradlavé povlečení nám první 3 dny ani nikdo nevyměnil. Musel jsem 4 den uplatit uklízeče, aby nám dal alespoň čisté povlaky na polštáře a nová prostěradla. Povlaky sice vyměnil, ale prostěradla jsou stále stejná jako po příjezdu, tedy již 7 dnů! Bylo nám to divné, přeci jsem mu dosti zaplatil. Nakonec jsem přišel, jak to tu s uklízením přeci jen chodí. Uklízeč včera zašel za bratrem a vytáhl s kapes hašiš, ano hašiš. Zapálil ho a hodil do sklenice a začal ho před bratrem kouřit. V tomto stavu se přeci nedá uklízet. Úklid jednoho bungalovu mu trvá cca. 3 minuty. Dodá 2x toaletní papír, urovná špinavé povlečení a špinavé ručníky. Nic naprosto nevymění. Vámi popisovaný minibar na pokoji tu nikdo nemá, to je také nesmysl.
Bazény: Těšil jsem se, jak budou děti v bazénu a trochu si na druhé dovolené konečně odpočinu. Omyl vážení! V každém bazénu se koupe pouze místní muslimská komunita. Všichni jsou oblečeni i v bazénu. Nikdo opravdu nikdo z Evropanů si netroufne v bazénu vykoupat. Máte tam pěkné fotky bazénů (fotogalerie hotelu), nafotil jsem vám nové. 30 zahalených muslimských žen a 20 chlapů. Přidejte si k tomu 50 muslimských dětí a dokážete si představit jaké to v bazénu je. Takže bazény tu pro turisty nejsou, pouze pro místní komunity, která si z toho resortu udělala místní ubytovnu.
Jídelna: Veškeré jídlo je tu vařeno pro muslimskou komunitu, která zde naprosto převládá. Denně to stejné jídlo (nic se neobměňuje) pro Evropana zcela naprosto nepoživatelné. Když už seberete odvahu tedy do jídelny zajít, musíte si nejdříve projít zahradou hrůzy, která jak už jsem psal, je zavlažována močůvkou. Rozstřik močůvky je naprostý úlet při těch 40 stupních. Když už tedy dojdete do jídelny a nepozvracíte se po cestě, oddělá vás další smrad a to přímo z jídelny. Když už najdete nějaký ten zbytek jídla, musíte se jít posadit mezi dalších 100 zahalených žen. Jsme tu pro ně s rodinou jak atrakce (všichni blond). Pozorují nás jak zvířátka v ZOO. Děti muslimů chodí po těch pár nabídkových táců s jídlem a rukou vše ochutnávají před vámi. Ano strčí ruku do jídla a ochutnají, jestli si vůbec tohle dají.
Moře: pláž dostatečná, šlapete pouze v kelímkách a vajglech v písku, ale jinak se to přežít dá. Upozorňuji, že na pláž opět musíte přes zahrady hrůzy, které se stále zavlažují močůvkou. Močůvka je na pláž cítit méně, přežít už se to dá. Člověk si na smrad rychle zvyká, nic jiného nám ani nezbude. Horší je to v bungalovu, hlavně nevětrat, jinak ten smrad z močůvky máte i uvnitř.
Aktuální naše situace. Celá naše rodina má vyrážky po těle, předpokládám, že to bude z těch matrací, o průjmu všech nemusím více rozepisovat. Přítelkyni se špatně dýchá (astmatička), asi to bude z toho smradu všude, před kterým nikam nelze utéci. Já mám obrovské bolesti zad, protože ta matrace jak je zkroucená, si již vytvarovala mé tělo. Dnes jsem se odvážil (mám průjem) do města a nakoupil jsem kompletně desinfekční prostředky, koště, mop na vytírání, prostě komplet na úklid. Když je nám chvilkou lépe, tak se to tu snažíme trochu pouklízet, aby se to tady dalo přežít až do konce. Veškeré jídlo kupujeme v obchodě a na oběd a večeři již jezdíme do města. Denně si vše fotografujeme a točíme na kameru. Vaše fotky u nabídky hotelu jsou naprosto odlišné od skutečnosti a další České občany, které sem posíláte, jen uvádíte v omyl. Ani nechtějte slyšet, jaká slova od dalších ubytovaných už vaše cestovní kancelář dostala. Byl jsem i v jiných bungalovech u dalších Čechů a Poláků, všude podobné, možná i někde horší. Teď ještě jedu do města koupit povlaky na matrace a polštáře, protože toho zkouřeného uklízeče nemohu nikde najít.
Nic co popisuji, není smyšlené, máme velice mnoho svědků i s kontakty na ně, nemluvě že mám bungalovy 2. Vše podrobně fotografujeme a točíme na kameru, aby se to všechno zveřejnilo v ČR. Každý v ČR musí vědět, kam své klienty posíláte.
Až uvidíte naše fotografie po celém internetu, ani tomu nebudete věřit v jakém je to tady stavu, to vám garantuji.
Předem vás upozorňuji, že si nepřeji výměnu pokoje, protože je to tady v resortu všude stejné. Nepřeji si, aby se kontaktoval hotel, protože nic od nich nechci a rozhodně zde nebudu za stěžovatele. Já nejsem žádný puntičkář, ale tohle je opravdu moc. Naprosto odmítám komunikovat s vaším delegátem. Vůbec ho za mnou neposílejte. Ten Egypťan asi nemá mozek, když moc dobře ví, že je to tu hlavně pro místní muslimskou komunitu a ne pro Evropany. Pokud se má o nás starat, tak přeci musí vědět, jaké to tu je a měl vám ihned doporučit zrušení nabídky tohoto hotelu. Ten smrad z močůvky, kterou zavlažují i květináče u recepce musí cítit naprosto každý delegát.
Tohle byl pouze malinkatý odvárek z kompletní recenze, která bude kolovat internetem.
Těch dalších 8 dnů přežijeme na pokoji, protože nebudu riskovat zdraví dětí v tomto resortu. Opravdu si myslím, že naše skupina, která vám zaplatila za 2 dovolené červenec a srpen 2015 skoro 300tis., si tohle nezaslouží. Je nám hlavně líto méně majetných Čechů, kteří na to šetří rok a pak dostanou takovou pecku od vaší cestovní kanceláře. Jsou opravdu velice zklamáni a úsměv na dovolené zde uvidíte pouze na muslimské komunitě. Ano, je to smutné, ale měl by si to někdo od vás vyzkoušet. Jak říká sousedka ve vedlejším bungalovu, jsou tu bojové podmínky.

Více info a foto:
https://www.tripadvisor.cz/ShowUserReviews-g297549-d793464-r335063930-Magawish_Village_Resort-Hurghada_Red_Sea_and_Sinai.html

Renata P.
09.09.2015 09:39 84.244.117.***
Už nikdy s Exim tours  

Pokud si vybíráte dovolenou, vůbec neotvírejte stránky s nabídkou od této cestovky.
Letos v červenci jsme vycestovali se čtyřletým synem do Turecka.Vybrali jsme si moc pěkné letovisko TTH Sarigerme Palace - několik bazénů, velká zahrada, rozlehlá pláž s bílým pískem, animační programy pro děti... a hlavně, transfer z letiště pouhých 15 km,...moc jsme se těšili...Když jsme v noci vystoupili z letištní haly, delegátka nám sdělila, že náš hotel je plný a že nám vybrali jiný hotel vzdálený od letiště 120 km.Po dlouhém dohadování - jak se toto vůbec může stát? -jsme sedli do autobusu a jeli neznámo kam skoro 3 hodiny.Hotel byl sice luxusní, ale okolí strašné.Kamenitá mini pláž, rybky v moři, co nás okusovaly, náš malý tam vůbec nechtěl,mini klouzačky pro tak roční děti a jeden bazén. Večerní programy žádné, první dovolená, kdy jsme chodili spát po večeři. Dovolená nás stála cca 60 000,- a po návratu, když jsme zájezd reklamovali, nám nabídli slevu 2 000,- na další zájezd s jejich cestovkou.Samozřejmě nevyužijeme, protože s nimi už v životě nikam.
Nejhorší ale na tom všem je, což jsme se poté dozvěděli, že oni tento námi vybraný hotel nadále nabízeli, jako že je volný a jako my dopadlo ještě několik rodin ( byli jsme tam takto se třemi rodinami.) Opravdu si na tuto cestovku dejte pozor, protože nikdy nevíte, kde skončíte.

  • Jaja
  • Anonym (1)
EVELIN.ja 03.02.2015 14:50
Egypt  

Dobrý den. Létám do Egaptu i 2x ročně s Eximem a nemohu si stěžovat na jejich služby. Delegát Karem Ali je úžasný, zařídí co je třeba. V Květnu letíme s jinou cestovkou a mám obavy.
Zdravím Evelin

  • Anonym (2)
  • EVELIN.ja
  • stealin
Petr
03.02.2015 13:08 213.61.159.***
od Eximu nebrat hotel Baobab****,Zanzibar  

Uvedený hotel není ani omyl 4****, ale vybydlená ubytovna (nesvítící žárovky, o ktytech světel ani nemluvě, protékající záchod, prorezlá lednice, pavičiny na pokoji, špinavý bazén, rozpadlá lehátka u bazénu a na pláži, špinavý nefunkční toalety v restauraci a u bazénu) a delegátka na stížnosti reagovala stylem, vždyť je to Afrika, byl jsem s Eximem po 5 a naposledy. Nabídka jídla byla dost omezená, ale dalo se naštěstí vybrat, ale mnohem slabší než v 2** hotelu v Chorvatsku. Když jsem si stěžoval na pobočce (delegátka se nedostavila k odletu, kde jsem ji chtěl stížnost předat), tak mi potrvdili, že nejsem sám a chápou mou nespokojenost, omluvili se, že htel šel s kvalitou od inspekce v září rapidně dolu a že hotel budou stahovat z nabídky. Ale oficiální dopis z cestovky k mému překvapení byl, že je hotel je 4*** kavlita a že nechápou na co si stěžuji a reklamaci zamítají, požadadoval jsem kompenzaci nedodržení nabízené kvality. Naštestí okolí hotelu bylo super, tak jsme si dovolenou užili, ale cítím se se okraden o Eximu.

  • Anonym (1)
Luciášekk 09.12.2014 12:26
Exim tours nevybírejte si hotel oni Vás umístí kam budou chtít  

Na INVII.CZ jsme si objednali Coral beach Rotanu Resort pro své krásné dlouhé pláže, možnost šnorchlování, přízemní budovy, velkou zahradu a v srpnu 2014 ihned po příletu do Hurghady nám delegát sdělil, že Rotana je plná a že jedeme na jiný hotel. Ačkoliv jsem nesouhlasila a byla jsem sama s malým dítětem, nezbylo mi po pár dohadování jet na údajně jediný volný hotel Albatros Beach (opak Rotany) - bez šnorchlování, mini pláž, mini hotel, ubytování v patrech a velmi staré, to co jsme nechtěli. Jeli jsme do Egypta za šnorchlováním a hotel jsme si vybrali pečlivě, tak abysme byli spokojeni. Takže začaly telefonáty opět delegátovi a ten nechtěl nic řešit tak poté do Prahy a v tomto duchu byla celá dovolená. 3x jsme se za náš pobyt stěhovali, na Hilton Long Beach- tam nebyla od 12h odpoledne vůbec voda v moř- ani po kolena, nedalo se ani v moři plavat, a až 7 den po mých telefonátech nás přestěhovali kam měli tedy na Rotanu. Celá dovolená zkažená, ve stresu, na reklamaci odpověděli, dostali jsme 4 hvězdu za 4 hvězdu a tedy žádná náhrada. Takže na původně objednané Rotaně jsme byli 3 dny z 10 dnů a to proto že jsem neustálě volali svůj nesouhlas do Prahy( o účtu za telefon ani nemluvím). Opravdu zkažená dovolená a cestovka dává od toho ruce pryč.

Nicméně od jiných cestovek před i po nás na tento hotel přijeli jiní češi a tento problém neměli, tak zde byla asi jiná chyba, než že hotel byl plný.

Dejte si na to pozor. Jelikož cestuji opravdu často, tohle se mi zatím nikdy nestalo ani mým blízkým.
Zprostředkovatel zájezdu byl EXIM TOURS A OBJEDNÁNO NA INVII.CZ

Místo krásné pláže a šnorchlování jsme měli opravdu super pláž.

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze