A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Pozor na Exim tours

20.04.2009 12:07:32 | Vlado
 Vlado
Vážení cestovatelé,po našich zkušenostech musím napsat že mohu doporučit jak Sunnydays nebo Fishera a naopak varovat před Exim tours.Tato kancelář chce co nejvíc vydělat a vy ji vůbec nezajímáte.Mi zažili hotový peklo v hotelu Badawia,bylo i 2x v televizi.4 dny na lůžku v Egyptě i v nemocnici na kapačkách.Po návratu domů někteří v nemocnici a 2 týdny marodění většina se Salmonelou.Vyjádření Eximu bylo že se vlastně nic nestalo a Salmonelu přesto že jsme každej z jiný části republiky dostali v Čechách.Když asi 30 lidí dovezli do nemocnice v Egyptě tak navíc já kterej jsem se jedinej domluvil obcházel s doktorama pacienty protože delegát nebyl.Když přijel tak zkolaboval taky a další přijel za 3 hodiny.Než delegáta dali na lůžko tak nám stačil v čekárně na kapačky říct že jestli má někdo žízeň vedle je bankomat a vedle v hotelu můžem koupit vodu.Lidem ale bylo tak zle že někteří nemohli ani chodit.Teprve když jsem to řekl turistický policii která přijela byla najednou voda.Pozor na Exim tours!!!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
30.07.2016 15:30 46.33.96.***
Re:  

93.91.....zase jeden chytrák,co umí anglicky,že?A je určitě mladý a zdravý...atd.
Ty si myslíš,že když tak můžeš jezdit Ty,tak může každý?To jsou opravdu rady k nezaplacení.Jdi s nima do háje. >:)
Jana VW má pravdu.Ne každý se hned zorientuje,není zcestovalý jako číslo 93...a proto je jistější,když má po ruce někoho kdo poradí.To ještě neznamená,že se budu někomu vysmívat a chovat se,jako kdybych sežrala Šalamounovo h...no.

  • Jana VW.
  • Anonym (1)
Jana VW. 30.07.2016 10:33
Re:  

Už dávno nejezdím s cestovkou, mám navíc mnohem víc dní než 20 a 3x za rok? To je trochu málo, nemyslíš :'( :-*

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
30.07.2016 10:27 93.91.154.***
Re:  

,ztratili jsme minimálně jeden den dovolené :'( to je nestesti - tak nejezdi s cestovkou a muzes mit třeba 20 dni navíc a třeba 3x za rok

Jana VW. 30.07.2016 10:17
Re:  

Ne každý se hned zorientuje na letišti, obzvlášť když letí třeba poprvé a navíc, pokud si není jistý, jestli je schopen se v destinaci sám domluvit, tak právě z toho důvodu využívá služeb CK a očekává pomoc delegáta. Takže veškeré připomínky typu jeďte na Mácháč jsou - slušně napsáno- zcela mimo.

Taky jsem kdysi byla s Eximem a naprosto chápu uvedené problémy. Tenkrát byla také až po příchodu na letiště oznámena změna hotelu ( samozřejmě do horšího ), tady na letišti řekli, že to bude řešit delegát na místě, tam se samozřejmě nikdo k ničemu neměl a než se mi podařilo problém vyřešit s tím, že jsme se tedy mohli nastěhovat do původně objednaného hotelu, ztratili jsme minimálně jeden den dovolené.

kulatyctverec 30.07.2016 08:48
Re:  

Souhlasím s tím, že pokud někdo si po příletu neumí najít na letišti kufry a vyměnit si pokoj by měl raději jezdit na Lipno. Dále mne zaráží ale fakt, že se někdo diví, že poslední den (i první) je určen k cestování. To už ukazuje i to, že dotyčný neumí číst. nebo je líný číst smluvní podmínky. To, že v některých autobusech z letiště v destinaci necestuje delegát, je úplně normální (to bývalo snad za ROH). Dále si myslím, že je úplně normální si napřed přrčíst informace na nástěnce CK. Takže rada: Jezděte na Lipno, nebo na Máchovo jezero.

  • Jana VW.
  • Anonym (1)
  • Anonym (4)
Neregistrovaný uživatel
30.07.2016 06:51 78.45.156.***
Re:  

Je naprosto neuvěřitelné, že v této době je někdo, kdo není schopen si po příletu najít a vyzvednout své kufry, že je někdo, kdo není schopen si v hotelu zajistit výměnu pokoje a že i dokonce zaseklý výtah dává za vinu CK.

  • Jana VW.
  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
29.07.2016 20:33 178.255.168.***
 

Před několika dny jsme se vrátili z poznávacího zájezdu na Mallorcu, na který jsme se velmi těšili.
Bohužel výsledkem je naše velká nespokojenost na stranu delegátky pí.Bachraté, která reprezentuje CK Eximtours.
Již od začátku než byla vůbec dovolená uskutečněná (již zaplacená), tak bych chtěla poukázat na neinformovanost již při sjednávání dovolené samotné. Na dotazy personál pobočky v Českých Budějovicích nebyl schopen odpovědět (např. při vyzvednutí letenek nebyla žádná informovanost či případný telefon nebo konkrétní místo, kde se bude nacházet delegátka přidělená pro tento zájezd). Při příletu na letiště v destinaci Palma de Mallorca jsme byli odkázáni sami na sebe jelikož na nás nikdo nečekal a nepodal nám informace, kde si máme převzít zavazadla. Po hodině hledání jsme si vlastní silou našli zavazadla a začali hledat delegátku. Po půl hodině hledání kompetentní osoby jsem si všimla paní v růžovém, která se procházela po letišti. Po oslovení této paní jsem zjistila, že je delegátkou od Eximtours a ta nás odvedla k autobusu, kde čekala teprve delegátka našeho zájezdu. Po nastoupení do autobusu oznámila ostatním cestujícím změnu hotelu (Ti kteří byli ubytováni v hotelu America, že budou ubytováni v hotelu Samoa, který je o třídu nižší kategorie). Rozdala nám v autobuse letáčky a dále nám sdělila postup výstupů na hotely a rozloučila se s námi. Autobusem již nejela. Po příjezdu na hotel Samoa jsme si museli vyřídit vše opět sami. Po ubytování v hotelu nastal problém vytopení vodou z hořejšího patra nad námi. Nejdříve byl problém řešen s hotelem, ale neúspěšně. Obrátili jsme se tedy telefonicky na naši delegátku, která problém řešila nejdříve jako by šlo jen o krátkodobou vyřešitelnou záležitost. Problém se stával horším, jelikož celý strop v koupelně byl promočený a později začala voda ukapávat i ze žárovky v chodbě a nakonec i ve skříni. Po dalších telefonátech, nám hotel po telefonickém rozhovoru delegátky a hotelu nabídl pokoj, který neodpovídal počtu ubytovaných se slovy, že nám bude třetí postel donesena dodatečně. Prostorově byl pokoj už tak na dvě postele malý a nedokáži si představit, kam by byla třetí postel situována. Opět jsme oslovili delegátku telefonem a bylo nám sděleno, že takto to normálně chodí. Nebyli jsme spokojeni s jejím výrokem, protože pokoj nebyl situován na další přistýlku. Bylo nám dále telefonem sděleno, že nám jiný pokoj nemůže dát, že jiný není a že přesun jinam je nepřípustný z důvodu, že se jedná o pokoje vyšší kategorie (Avšak přesun z vyšší kategorie do nižší jak už jsem uvedla na začátku je zřejmě běžnou praxí). Po neústupném a trvalém jednání s delegátkou a s rozhodnutím, že odlétáme se stížností zpět do ČR, nám byla nabídnuta ze strany hotelu možnost pokoje odpovídající počtu lidí. Celá situace byla řešena skoro půl dne z mé dovolené.

Dále bych chtěla poukázat, že pokud jsem se dotázala samotné delegátky při jejich schůzkách v hotelu na jakékoliv informace, byla jsem odkázána na nástěnku či případné letáky, více informací mi nesdělila.
Dovolená byla zaplacena na 7 dní (20. - 27. 7. 2016) avšak poslední den jsme nemohli využít z důvodu brzkého odjezdu autobusu na letiště (5:00). Tudíž jsme využili pouze 6 dní a po problémech defakto 5 dní.
V ranní hodinách před odjezdem autobusu na letiště nastal další problém. Při opuštění pokoje a následnému přesunu se zavazadly jsme použili hotelový výtah, který se ovšem se mnou zasekl, když jsem s ním jela. Nouzovým tlačítkem jsem kontaktovala recepci hotelu, která začala problém řešit. Jelikož odjezd autobusu byl v 5:00 od hotelu a já byla stále ve 4:30 ve výtahu, kontaktovala jsem s tímto problémem tedy naši delegátku. Delegátka tento problém neřešila a odkázala mne na hotel, že je to problém jejich. Zeptala jsem se tedy jak postupovat pokud by se problém do odjezdu autobusu nevyřešil a bylo mi sděleno, že na to nemá čas, že tento problém máme řešit sami s hotelem či si případně vzít soukromě taxi na letiště do Palmy. Problém se zdárně nakonec podařilo po půl hodině vyřešit a odjezd se stihl. Opět ale svépomocí.
Obdobná situace s nepřítomností delegátky na letišti nastala i při odletu, kde jsme byli opět odkázáni sami na sebe.
Závěrem bych chtěla říci, že pokud je zájezd doprovázen delegátkou, která je zde od toho, aby řešila případné problémy či výpomoc s cestováním, hlavně tedy její přítomnost na letišti či hotelu měla uskutečňovat v rámci svého zaměstnání, což tak nebylo. Požaduji touto stížností kompenzaci za 2 dny (jeden den zkrácený řešením problémů a druhý zkrácený brzkým odjezdem).


  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
  • Jana VW.
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
12.07.2016 17:44 37.48.21.***
Re: Exim tours nevybírejte si hotel oni Vás umístí kam budou chtít  

Není nic jednoduššího, než předem zavolat do CK a nechat si potvrdit, že mnou zaplacený hotel je skutečně zarezervovaný na moje jméno. Na zákaznické lince chtěli znát č.smlouvy a druhý den přišla informace, že je vše OK. Zvláště, když objednávám přes zprostředkovatelskou agenturu.

  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
06.07.2016 16:21 194.213.47.***
Re: Krásná dovolená od Exim, v bulharskem elenite.... NIKDY VÍC!!!  

V Evropě je letos více Rusů jak loni, jelikož nesmí do Turecka, v Egyptě jich je také poskrovnu....no a hold Rusů je hodně, tak se to musí někam nacpat :-)Osobně jezdím léta Egypty, v zimě Karibik a nemohu si na služby v" dobře "vybraných hotelích stěžovat.Všude je pěkně, jen vybrat dobře hotel a na ničem moc nešetřit, ostatně to platí ve všech sférách života .-) :-) :-) Myslím si, že si dnes člověk může o každé destinaci a hotelech na různých servrech počíst,a podle toho zvolit, kam se ubytovat.Já s tím problém nemívám.

  • Anonym (2)
  • kulatyctverec
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
05.07.2016 00:23 46.33.112.***
Re: Krásná dovolená od Exim, v bulharskem elenite.... NIKDY VÍC!!!  

Nevím, kdo Vám dovolenou vybíral, ale předpokládám, že když dokážete napsat svou recenzi, tak jste musel vědět, do čeho jedete. Stačí napsat název hotelu a vyjedou takové recenze a hodnocení, že hned začnu hledat něco jiného. To, že ruština je věčná a všudypřítomná, to není nic nového. Ale Němci nejsou o moc lepší spolubydlící.

Letadlo CK neovlivní, to si musíte vyřídit s leteckou společností. Navíc TS již vloni na jaře oznámil, že občerstvení ruší, také jsme letěli a zas taková tragédie to nebyla, dokonce i malý děti to přežili.
Pro jistotu jsem do kufru přibalila 2 láhve vody /transfer do hotelu byl 2hodiny a kdo je připraven není překvapen, ale řidič za 1USD prodával ledovou balenou vodu, tak jsme si ji rádi koupili/.

  • Sally
  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze