A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Pozor na Exim tours

20.04.2009 12:07:32 | Vlado
 Vlado
Vážení cestovatelé,po našich zkušenostech musím napsat že mohu doporučit jak Sunnydays nebo Fishera a naopak varovat před Exim tours.Tato kancelář chce co nejvíc vydělat a vy ji vůbec nezajímáte.Mi zažili hotový peklo v hotelu Badawia,bylo i 2x v televizi.4 dny na lůžku v Egyptě i v nemocnici na kapačkách.Po návratu domů někteří v nemocnici a 2 týdny marodění většina se Salmonelou.Vyjádření Eximu bylo že se vlastně nic nestalo a Salmonelu přesto že jsme každej z jiný části republiky dostali v Čechách.Když asi 30 lidí dovezli do nemocnice v Egyptě tak navíc já kterej jsem se jedinej domluvil obcházel s doktorama pacienty protože delegát nebyl.Když přijel tak zkolaboval taky a další přijel za 3 hodiny.Než delegáta dali na lůžko tak nám stačil v čekárně na kapačky říct že jestli má někdo žízeň vedle je bankomat a vedle v hotelu můžem koupit vodu.Lidem ale bylo tak zle že někteří nemohli ani chodit.Teprve když jsem to řekl turistický policii která přijela byla najednou voda.Pozor na Exim tours!!!
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
08.08.2016 21:23 158.255.26.***
Re: okradeni o 2 dny?  

Možnosť neskoršie uvoľnenia izby check-out neumožňujú cestovky ale hotel. T. z. ak máš o túto službu záujem, musíš sa dohodnúť na recepcii hotela a ten podľa svojich možností za príplatok neskorší odchod z izby umožní. My túto službu využívame pri odletoch zo vzdialenejších destinácií, keď nás čaká dlhý spiatočný let.

Jaso
:-) :-) :-)

  • Sally
  • pisces-maki
Neregistrovaný uživatel
07.08.2016 17:56 78.45.156.***
Re: okradeni o 2 dny?  

Právě takovéto klienty mají CK nejvíc v oblibě, mohou jim prodat cokoliv za přemrštěné ceny a koupáci to rádi koupí... :-D. No a pak si samozřejmě stěžují, to je jasné. :-D

  • Sally
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
07.08.2016 17:24 94.113.165.***
Re: okradeni o 2 dny?  

77.236.218.*** - protože je to tak stanoveno všeobecnými podmínkami. Jestliže vám to nevyhovuje, tak ten zájezd prostě nekupujte, když nejste schopni pochopit základní věci. Myslím, že ani cestovka nebude želet takových "zákazníků", kteří nechápou , co si vlastně kupují a pak vyřvávají, že je někdo okrádá.

  • Sally
  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
07.08.2016 10:29 194.213.47.***
Re: okradeni o 2 dny?  

pro 218: služby od v den příjezdu 12:00 a v den odjezdu do 12:00, to je normální všude na světě.A pokud máte all tak též od 12- 15 a do 10-12.Nikdo vás neokrádá....

  • Sally
  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
06.08.2016 15:49 77.236.218.***
Re: okradeni o 2 dny?  

Proč by prvni a posledni den měl byt na dopravu.Chapu ze musim opustit pokoj treba do 12 :00 ale kdyz Vám cestovka prezentuje jak jedete na 12 dni a mate to allinclusive tak bych mel mit jidlo celi den a ne že mám narok až na oběd a posledni den jen na snídani tak bud me okrádá cestovka nebo hotel.

  • Sally
  • Anonym (1)
Jana VW. 01.08.2016 20:17
Re:  

Já mám naopak nejraději, pokud je poslední den odjezd co nejdřív. Stejně bych si to už moc neužila a jen provizorně ležet na pláži a počítat hodiny do odjezdu by mě moc nelákalo.

Mám ale dobrou zkušenost z cesty do Istanbulu - odlet byl poslední den až těsně před půlnocí, taky jsem z toho nebyla nijak nadšená ale nakonec nám cestovka nad rámec smlouvy umožnila užívat pokoj na hotelu až do odjezdu na letiště. Tenkrát se jednalo o Firo.

kulatyctverec 01.08.2016 13:20
Re: okradeni o 2 dny?  

Jak jednoduché, pokud nechci připlácet za dřívější check-in i za pozdější check-out, připravím si na vrch zavazadla plážovou tašku se vším potřebným a jdu se válet na pláž, nebo projít do města. Pokoj si přeberu ve stanoveném čase. Obdobně je tomu i při odjezdu. Tak nevím jaké okradli - jsem v destinaci a užívám si od příjezdu do odjezdu (byť chvíli bez pokoje). Dělá to tak většina normálních lidí... ;-)

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
01.08.2016 10:03 195.47.33.***
Re: okradeni o 2 dny?  

Zkuste se jen tak podívat namátkově na různé hotely ve světě třeba přes booking.com a uvidíte, že check-in bývá většinou ve 12 - 14 hod a check-out mezi 10 - 12 hod. Snad to už konečně klienti CK pochopí a nebudou se zbytečně tady rozčilovat. Pokud vím, tak některé CK dokonce umožňují připlatit si za dřívější check-in i za pozdější check-out, pokud budete s předstihem znát dobu svého příletu či odletu.

  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
01.08.2016 08:10 89.103.105.***
Re: okradeni o 2 dny?  

Kdo nechce čekat na pokoj ať nikam nelétá a jede si na čas kdy ho ubytují někam sám autem,a ubyde nesmysluplnych reklamaci,ze neměli od rána pokoj.

  • Sally
  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
31.07.2016 23:53 78.102.36.***
Re: okradeni o 2 dny?  

No a CO ? Jestliže si kupuji zájezd u cestovky, MUSÍM počítat s tím, že pokoje v hotelu budou volné cca po 14.00 hod . a uvolnit je musím cca v 9.00 hod. Moje volba je, zda koupím zájezd, neboť při koupi většinou nevím v kolik hodin poletí letadlo. Tudíž buď koupím a musím počítat i s tím, že opustím pokoj ráno v devět a odlétat budu třeba v 23.00 a naopak, že přiletím v 6.00 ráno a pokoj bude volný ve 14.00 hod. Nechápu co komu na tom pořád není jasné. Pokud s tímto nebudu smířena - zájezd od cestovky nekoupím a musím si vše obstarat na vlastní triko. A jestli tohle někdo nechápe (nesouvisí to s jazykovou vybaveností) tak opravdu může jen na ten Mácháč.

  • Anonym (2)
  • Sally
  • kulatyctverec
  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze