A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

postup CK ???

18.10.2009 23:40:15 | Adora
Adora
zdravím všechny cestovatele,
v září jsme byli na dovolené v Tunisku a jsme do dnes rozčarovaní z postupu ck.
Dovolenou jsme zaplatili prostřednictvím cestovní agentury na last min. Odletěli jsme do Tuniska a asi šestý den nás kontaktovali z CK, že paní z agentury za nás nezaplatila dovolenou ať se ji pokusíme nějak kontaktovat (v kanceláři nebrala tel.) a domluvit se s ní na zaplacení, jinak by nás prý museli vystěhovat z hotelu bez nároku na letenky zpět. Ty dva dny hrozných nervů, co s náma bude bych nikomu nepřála. Dva dny telefonátů a sms nezi náma, našema známýma a ck, aby někdo našel paní z agentury, Mezi tím jsme se dozvěděli, že zrejmě zkrachovala a nejsme jediní, kdo takto dopadl.Ti ostatní už ani neodletěli. Když pominu to, že nám v agentuře dluží za špatně vyučtovanou cenu dovolené ještě 9ooo,- , tak strašné bylo, že když ck zjistila, že jim to paní z té agentury nezaplatí, začali požadovat po nás, abychom si dovolenou zaplatili znovu a s ní se pak soudili. Na námitky, že takovou částku znovu nemáme nám tvrdili, že jestli to nezaplatíme (ať si někde půjčíme, ať se domluvíme s rodinou atd), do určité hodiny, tak nás vystěhují z hotelu a budeme si muset zajistit letenky domů sami.
No hrozné nervy a stres. Až když jsme řekli, že to tak nenecháme a doma to budeme medializovat, tak nám řekli, že v zájmu zachování dobrého jména jejich ck nás tam nechají do konce a s paní z agentury si to budou řešit sami.
Mě jde hlavně o to, jestli měla cestovní kancelář právo po nás chtít zaplatit znovu a hrozit nám vystěhováním z hotelu, když oni mají s tou cestovní agenturou smlouvu o obchodním zastoupení a my máme smlouvu a doklady o zaplacení v pořádku.
Teď mi přišel účet za telefon a šla jsem do kolen, za tu cenu jsme mohli vzít ještě jednu osobu, největší částka za přijaté hovory z ck, kdy oni nám neustále volali. Po kom mám žádat náhradu, po CK, nebo to přičíst k částce, co nám dluží v agentuře?
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
mikhail 25.10.2009 18:49
RE: RE: RE: RE: RE: RE: REAKCE CK  

to Lucy13: Pokud bych si prostudoval pořádně smlouvu + všechny možné dodatky, povinnosti a vložená ,,alibi,, pro CK ( kdy CK nemusí, není povinna atd..), asi bych se tak vyděsil, že bych raději zůstal doma a dovolenou trávil ve vaně v koupelně... 8-)

Lucy13
25.10.2009 17:26 78.102.128.***
RE: RE: RE: RE: RE: REAKCE CK  

Nechci tvrdit, že jste si to vymyslela...ale prostě za hl. sezonnu se v CK sebehne hodně..a věřte, že solidní CK se snaží vše vyřešit...nechápu proč vás chtěli vystěhovat, je jasné že na to nemají právo ale na obranu CK bych pro přístě doporučila si prostudovat smlouvu a zákl. práva a povinnosti zákazníka.

Adora 25.10.2009 00:29
postup ck ??  

děkuji všem, kteří mě podpořili a přeji vám jen příjemné a hezké zážitky z dovolených.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
anasko 23.10.2009 22:52
zmena hotelu  

Souhlasim..Jednomu paru co letel s nami na letisti po priletu jen tak suše oznamili ze nejedou do toho hotelu co si objednali ale do jineho...fakt mily...byla to cestovka Azur Reisen...i kdyz my jsme s nimi zadne problemy nemeli..

linka
23.10.2009 22:20 90.179.88.***
RE: RE: REAKCE CK  

Pracovala jsem pro ruzne CK jako delagatka, podporuji Adoru,protoze vim,jak nektere CK dokazi zkazit lidem dovolenou kvuli chybam ze strany CK a nuti delegaty tyto veci urovnavat (BS,SD...)

EvaK
23.10.2009 17:05 89.176.74.***
RE: RE: RE: REAKCE CK  

Chápu, že se CK snaží zachovat dobré jméno, ale měla by na něm pracovat neustále a ne až dojde na průšvih a následně na stížnosti.

Eva

mikhail 23.10.2009 16:07
RE: RE: RE: RE: RE: REAKCE CK  

to Lucy13:Z Vašeho pohledu se to může jevit jako ,,dělání z komára velblouda,,...ale mě osobně by asi také nebylo do zpěvu a jásání, kdyby mi do pohodové dovolenky najednou zavolali s tím, že ,,v podstatě nemám uhrazenou dovolenou,, a ,, co s tím dělat,, atd... Po letošním hektickém létu, kdy se nám předvedl Tomi Tour a pár dalších CK ( o případných CA nemluvím...) se Adoře nedivím, že stresovala! Navíc můj osobní názor je ten, že CK MT tímto vůbec neměla Adoru zatěžovat a měla si to přímo řešit s inkriminovanou CA...A ,,cancy,, o ,,právech klienta, která nabydou až po zaplacení,,?? Platím u CA- její případná dohoda o platbách CK ( okamžitě, splatnost atd..), to přece nemohu vědět a ani mě to snad nezajímá, ne?

Adora 23.10.2009 14:43
RE: RE: RE: RE: REAKCE CK  

Lucy,
to je od Vás velmi milé, takže já jsem vystresovaná potížistka a dělám z komára velblouda. Já nevím, jak to v cestovních kancelářích chodí, ale několikrát jsme všichni v TV viděli, že třeba klienti zůstali na letišti a podobně, tak se nedivte, že jsme z toho byli vystresovaní (z oznámení, že nás budou muset vystěhovat). A můžu Vás ubezpečit, že jsem si to nevymyslela, protože nevím, co bych z toho měla a ani ve snu by mě takový případ nenapadl.

Lucy13
23.10.2009 13:46 78.102.128.***
RE: RE: RE: REAKCE CK  

Osobně neznám nikoho z CK marine tour ale sama pracuji v CK a tyhle potížistky jako je p. Adora znám...v danou chvíli si přijdou stresovaný a dělají z komára velblouda...:) CK po vás nemohla chtit vystěhování protože ví, že tohle se musí řešit přes CA se kterou má sepsanou smlouvu..
nechci zlehčovat situaci, do které jste se dostala ale v jelikož v tomto oboru pracuji tak vím , co jsou lidé zač a co jsou všechno schopni si navymýšlet a zveličit. Možná máte poučení pro přístě - nekupovat zájezdy přes CA ale rovnou přes Ck - třeba přes internet...komunikujete přímo s CK a možnost toho co se vám ted stalo se minimalizuje, protože v malé CK jako CK MT je se tohle prostě hlídá.

Iriska 23.10.2009 12:46
RE: RE: REAKCE CK  

Adora: Držte se, je jasné, že po přečtení diskusního téma si každý inteligentní člověk utvoří vlastní názor o celé záležitosti...
pro zachování dobrého jména je nejen CK, ale každá firma schopná udělat cokoli... :-?
Přeji Vám, ať se celá záležitot vyřeší a vyjasní nejlépe k oboustranné spokojenosti... ;-)

Zpět na všechny diskuze