A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

pomoc při diplomové práci

25.03.2009 13:47:34 | Aneta. C.
Aneta. C.
Ahoj, Dobrý den,

jsem studentka Vysoké školy Polytechnické v Jihlavě a píši diplomovou práci na téma: Smluvní vztahy v oblasti cestovního ruchu. Jste zde zkušení cestovatelé a určitě se nebudete zlobit, když Vás požádám o pomoc, vložením krátkého dotazníku. Pokud budete mít chut a čas, zkopírujte si dotazník do Wordu a pošlete na e-mailovou adresu. Předem moc díky :-)

1.Smluvní vztah mezi cestovní kanceláří a zákazníkem vzniká na základě zákazníkem (příp. jeho zástupcem) podepsané písemné cestovní smlouvy potvrzené cestovní kanceláří. Seznámíte se před podepsáním smlouvy s obsahem všeobecných podmínek účasti na zájezdu?

a) ano
b) ne
c) částečeně


2. Cestovní kancelář zodpovídá za všechny závazky stanovené v cestovní smlouvě, tedy i za služby třetích stran (např. hotelu apod.). Pokud jste již byli někdy nuceni reklamovat zájezd, čeho se reklamace týkala.

a) ubytování
b) stravování
c) dopravy
d) nikdy jsem nic nereklamoval/a


3. S jakou cestovní kanceláří máte špatné zkušenosti, stručně uveďtě.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


4. Co při Vaší dovolené nebylo poskytnuto nebo bylo jinak i přesto, že jste službu či produkt měli sjednán a zaplacen?

a) typ ubytování
b) místo ubytování
c) strava
d) transfer z/ na letiště
e) délka a rozsah zájezdu
f) program zájezdu
g) vybavení pokoje /hotelu
h) vše bylo v pořádku

5. Cena zájezdu zpravidla zahrunuje i služby delegáta. Byl při Vašem pobytu delegát k dispozici?

a) Ano, po celou dobu pobytu
b) ne
c) pouze na mobilním telefonu
d) pouze při ubytování



6. S jakou cestovní kanceláří, která neporušila všeobecné smluvní podmínky a služby sjednané v cestovní smlouvě, jste cestovali?

……………………………………………………………………………………………….


7. Pokud jste v zahraničí byli nuceni vyhledat lékařskou pomoc a vznikly Vám náklady za ošetření, vyplatila Vám pojišťovna částku v celé výši?

a) ano
b) z části
c) ne


8. Odpovídalo prostředí Vašeho pobytu tomu, co je uvedeno v katalogu? ( vzdálenost k moři, do centra, hlučnost, možnost zábavy….

a) ano
b) ne
c) z části

9. Byla při Vašem autokarovém zájezdu dodržena stanovená trasa jízdy a autokar odpovídal kritériím stanoveným v katalogu/ smlouvě? ( klimatizace, TV, WC, video..)


a) ano, zcela uplně
b) z části
c) ne (uveďte prosím nedostatky)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

10. Jakou cestovní kancelář/e byste doporučil svým známým či příbuzným

………………………………………………
………………………………………………
……………………………………………..



Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Aneta. C. 25.03.2009 13:47
pomoc při diplomové práci  

Ahoj, Dobrý den,

jsem studentka Vysoké školy Polytechnické v Jihlavě a píši diplomovou práci na téma: Smluvní vztahy v oblasti cestovního ruchu. Jste zde zkušení cestovatelé a určitě se nebudete zlobit, když Vás požádám o pomoc, vložením krátkého dotazníku. Pokud budete mít chut a čas, zkopírujte si dotazník do Wordu a pošlete na e-mailovou adresu. Předem moc díky :-)

1.Smluvní vztah mezi cestovní kanceláří a zákazníkem vzniká na základě zákazníkem (příp. jeho zástupcem) podepsané písemné cestovní smlouvy potvrzené cestovní kanceláří. Seznámíte se před podepsáním smlouvy s obsahem všeobecných podmínek účasti na zájezdu?

a) ano
b) ne
c) částečeně


2. Cestovní kancelář zodpovídá za všechny závazky stanovené v cestovní smlouvě, tedy i za služby třetích stran (např. hotelu apod.). Pokud jste již byli někdy nuceni reklamovat zájezd, čeho se reklamace týkala.

a) ubytování
b) stravování
c) dopravy
d) nikdy jsem nic nereklamoval/a


3. S jakou cestovní kanceláří máte špatné zkušenosti, stručně uveďtě.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


4. Co při Vaší dovolené nebylo poskytnuto nebo bylo jinak i přesto, že jste službu či produkt měli sjednán a zaplacen?

a) typ ubytování
b) místo ubytování
c) strava
d) transfer z/ na letiště
e) délka a rozsah zájezdu
f) program zájezdu
g) vybavení pokoje /hotelu
h) vše bylo v pořádku

5. Cena zájezdu zpravidla zahrunuje i služby delegáta. Byl při Vašem pobytu delegát k dispozici?

a) Ano, po celou dobu pobytu
b) ne
c) pouze na mobilním telefonu
d) pouze při ubytování



6. S jakou cestovní kanceláří, která neporušila všeobecné smluvní podmínky a služby sjednané v cestovní smlouvě, jste cestovali?

……………………………………………………………………………………………….


7. Pokud jste v zahraničí byli nuceni vyhledat lékařskou pomoc a vznikly Vám náklady za ošetření, vyplatila Vám pojišťovna částku v celé výši?

a) ano
b) z části
c) ne


8. Odpovídalo prostředí Vašeho pobytu tomu, co je uvedeno v katalogu? ( vzdálenost k moři, do centra, hlučnost, možnost zábavy….

a) ano
b) ne
c) z části

9. Byla při Vašem autokarovém zájezdu dodržena stanovená trasa jízdy a autokar odpovídal kritériím stanoveným v katalogu/ smlouvě? ( klimatizace, TV, WC, video..)


a) ano, zcela uplně
b) z části
c) ne (uveďte prosím nedostatky)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

10. Jakou cestovní kancelář/e byste doporučil svým známým či příbuzným

………………………………………………
………………………………………………
……………………………………………..



  • Anonym (21)
  • Anonym (20)
Zpět na všechny diskuze