A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Nefunkční a uživatelsky nepříjemný Orbion. Jaké jsou vaše zkušenosti?

21.08.2017 11:56:54 | Ctirad Sedlák
Ctirad Sedlák
Zdravím všechny. Opět jsem se pokusil založit fotoalbum a "cestopis" na Orbionu a opět je to fiasko. Kdysi jsem nahrál a okomentoval několik set fotek, neuložila se ani jedna, zmizely všechny texty, které jsem k fotkám přidal. Pochopitelně jsem se na Orbion dlouho nevrátil. Nyní jsem mu dal ještě jednu šanci a nedostal jsem se ani k nahrání fotografií. Obrázky se prostě nenahrají, text "cestopisu" se nedá editovat (nefunguje např. kurzíva), uložený cestopis se neobjeví v nabídce... K tomu uživatelsky nepříjemné prostředí (málo intuitivní, příliš mnoho klikání sem a tam, "chyba 404 - stránka neexistuje", po nainstalování nejnovějšího Adobe Flash Player a samozřejmě restartování počítače mi Orbion sděluje, že "nemám nejnovější Adobe Flash Player" atd. atd. atd.) a naprostý nezájem provozovatelů o zpětnou vazbu. Po prvním nepovedeném pokusu jsem jim napsal o svých potížích, neodpověděli. Dnes nemají na stránkách jediný kontaktní údaj, což v překladu znamená: "neotravujte"...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
10.12.2017 10:36 46.33.96.***
Re: admin  

Děkuji za vysvětlení,asi si to tu nějak každý přeberem po svém.Ale když už to bylo nutností,proč nešlo udělat něco hezčího,srozumitelnějšího..prostě lepšího?Změna se přece obyčejně dělává k lepšímu,vy jste to udělali naopak.

admin2 10.12.2017 09:11
Re: admin  

Dobrý den,

na to není jednoduchá odpověď. Stará verze Orbionu například neměla žádný administrační systém a bez se stalo nereálným spravovat tak velké množství recenzí, fotoalb apod. Čímž nechci omlouvat problémy nového Orbionu, ale ke změně vedly převážně důvody, které uživatel nevidí.

Neregistrovaný uživatel
09.12.2017 12:49 46.33.96.***
Re: admin  

Čtyři roky se jen omlouváte a řešíte a nic jste nevyřešili.Za dnešek ještě ani jeden příspěvek v diskuzích.To mluví samo za sebe.Souhlasím s Jitkou.Všechny ty vaše odborníky povyhazujte a začněte od začátku,jinak můžete mít Orbion pouze pro reklamy.Pořád čekám na odpověď,jaký jste měli důvod rušit ten starý a pořídit takový paskvil,který není ani funkční,přehledný jako ten původní ani hezký na pohled.Chybí mi mapka kde jsem byla,kam pojedu....a nejen to.Všechno bylo přehledné i pro laiky,dnes tomu tady nerozumí kolikrát ani odborníci přes počítače.

  • kimona
  • Anonym (1)
admin2 09.12.2017 10:12
admin  

Dobrý den, Jitko,
díky za zprávu. Omlouváme se za nepříjemnost, není to problém přímo ve fotogaleriích, ale obecně serveru. Občas se to bohužel stane, ale víme o tom a řešíme nápravu.

Jitka 08.12.2017 16:38
Re: Fiš  

Se zájmem jsem si otevřela přezajímavou fotogalerii za Madagaskaru. U páté fotky mně to pokaždé vyhodilo a vyskočilo:

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500

Už před lety jsem vám psala, ať vyházíte ty vaše neumětely, co parodují práci programátora. Evidentně jste přijali další, ještě pitomější a nešikovnější. To je takový problém naprogramovat něco, co pořád nevyhazuje nějakou chybu?

Fiš 20.11.2017 19:42
Re: Fiš  

Mám pocit, že takové poloanonymní sdružení, fóra a diskuze nemají žádnou valnou hodnotu, jen to, jak zabít čas eventuálně najít si tu opravdu seriozní přátele, s nimi komunikovat jinou formou.
Přiznám se, že jsem na netu našla pár přátel, se kterými se dá spolupracovat.
To ostatní na netu-myslím samo zábavu-je jen pro srandu králíkům :-D :-D
Jestli si někdo dovolí vymazat negativní hodnocení z veřejných stránek k tomu určených můj názor jen potvrzuje.
To je tak k tématu"veselá současnost Orbionu" apod., všechno.Z mé strany.Už i já stará naivka jsem pochopila, že to je úplná ztráta času, tady cokoliv řešit. :-D

  • Sally
  • Blue.blue
Jardík 20.11.2017 12:56
Re: Fiš  

Na TripAdvisoru také není všechno v pořádku. Vložil jsem asi sedm recenzí (Egypt),odepsali mi,že děkují za druhou.Ke všemu tu předchozí ,mírně negativní,po měsíci smazali.Mám také dojem,že většinu kladných recenzí si píší sami animátoři,nebo turisté,které o to oni doslovně požádali.

  • kimona
admin2 19.11.2017 15:11
Re:  

Dobrý den,

Fiš: k odhlášení čas od času dochází při aktualizaci serveru, to tak mají skoro všechny komunitní weby, s tím nejde moc dělat. Horší je hláška o chybném heslu, to je problém na naší straně, za který se omlouváme - pomůže naštěstí opakované přihlášení. Na smajlíky určitě sahat nebudeme, nebojte :)

Sally 18.11.2017 16:07
Re: Fiš  

To jsme na tom stejně. Už sem nic nevkládám, občas nějakou diskuzi. Jinak su na TripASdvisorovi nebo na Cestolinu

  • kimona
Fiš 18.11.2017 13:44
Re:  

A kruciš! >:)Zase mě to odhlásilo, i když mám zafajfkováno"neodhlašovat",a zase mi to napsalo"neplatné heslo"i když heslo je platné >:) >:) >:)

Já už jsem tu vlastně taky jen ze srandy.................jako Vy admini :-D

Jak šáhnete na smajlíky, tak odcházím definitivně O:-)

  • Blue.blue
  • kimona
Zpět na všechny diskuze