A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

My pLANET

29.04.2008 15:30:48 | uika
Má někdo zkušenosti s cestovkou My Planet???? jedu s ní v září a nemám o ní žádné info.Dík L.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
21.07.2016 10:59 213.180.35.***
My pLANET - ostrov Rhodos  

My jsme se právě vrátili v dovolené na Rhodosu s touto cestovkou. Obavy byly, ale ne na místě. Vše bylo v pořádku, dle popisu, služby výborné a česká delegátka Linda na místě velice schopná, milá, ochotná a hlavně komunikovala.
Hotel Diagoras, pokoje slušné a jednoduše zařízené, čisté, každý den úklid a klima zdarma. My byli umístněni cca 100m od hotelu v jeho dalším studiu též s bazénem. Byl zde klid a také volná lehátka.Co se týče stravy vše bylo lehké, pestré a vyvážené. Personál usměvavý a ochotný. Všeho dostatek hlavně pití. Pláž byla vzdálena 1200m, ale kažkou hodinu byla poskytnuta hotelová busová doprava. Fakultativní výlety byly předražené, opravdu se vyplatí si buď v Čechách nebo na místě vypůjčit auto 45 euro na den + benzín. Ostrov má 70km na délku a 30km na šířku, zážitek si ho projet a zastavit si, kde chcete, bez obav. Autobusová doprava dostupná 15min a levná. Můžeme doporučit.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
28.11.2015 11:45 77.78.89.***
MY PLANET- katastrofa, nesolidnost, neodpovídá na reklamaci - mrtvý brouk, již nikdy více !!!  

Dobrý den,
s CK My Planet jsme byli naprosto nespokojeni. Hrozné a studené jídlo, zažívací problémy většiny hostů nijak neřešené vedením hotelu ano CK. Naše reklamace z léta dosud nebyla vyřízena ( CK dělá mrtvého brouka ), řiznán byl jen zlomek požadované částky a to bez řádného odůvodnění a částka dosud nebyla připsána na čet. V současné době CK MY PLANET alias TRAVEL PLANET s.r.o. vůbec nereaguje na mé emaily ani na doporučené dopisy. průběhu pobytu žádné a pokud náhodou byly, byly otřesné. CK MY PLANET alias TRAVEL PLANET s.r.o. tedy po těchto zkušenostech V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI. :-(
MY PLANET alias TRAVEL PLANET s.r.o.- katastrofa, nesolidnost, nevstřícnost ke klientům, neodpovídá na reklamaci - mrtvý brouk, již nikdy více !!!

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
20.10.2015 11:24 88.17.95.***
Re: My pLANET  

a kolik jste za zajezd zaplatil? A jak byste si predstavoval sluzby delegata? ze vam bude 24 hodin u zadku?

Neregistrovaný uživatel
20.10.2015 10:06 164.8.216.***
Re: My pLANET  

Dobrý den,
s CK My Planet jsem byl naprosto nespokojen. Nejen, že pro nás po příletu nebyl rezervován pokoj v hotelu na Rhodosu, ale dokonce ani delegátka nebyla při řešení problému dostupná. Náhradní ubytování jsme si tak museli zajistit a zaplatit sami. Jsou to téměř dva měsíce a má reklamace dosud nebyla vyřízena, respektive mi na ni bylo odpovězeno po řádném termínu, přiznán mi byl jen zlomek požadované částky a to bez řádného odůvodnění a částka dosud nebyla připsána na můj účet. V současné době CK nereaguje na mé emaily. Služby delegátky nebyly v průběhu pobytu žádné a pokud náhodou byly, byly otřesné. CK My Planet tedy po této zkušenosti nedoporučuji.

Marcela
03.09.2015 12:30 188.75.131.***
Re: Zakynthos - CK My Planet  

A kde jste byla přesně prosím?

Iveta
24.08.2015 22:10 77.236.206.***
Zakynthos - CK My Planet  

S touto CK jsem cestovala poprvé a rozhodně naposledy. Začalo to tím, že v destinace neměla delegáta, jen "vypůjčenou" delegátku od jiné CK, která s námi odmítla řešit problém nepotvrzené rezervace ubytování po příletu. Po celou dobu jen tvrdila, že v její kompetenci je jen prodávat nám zájezdy a doporučovat místa k navštívení. Po první konfrontaci kvůli check-in se již neukázala.

V hotelu přiznali, že každou neděli mají problém s tím,že CK nepotvrzuje rezervace a klienti tam musí nahánět CK pro zaslání. My takto strávili více než hodinu, provolané stokoruny ani neřeším. Nikdo z personálu se nezajímal.

Opravdu již nikdy více

Jana
03.08.2015 13:41 193.165.251.***
Peklo s My planet na Krétě  

Dobrý den,

právě jsme se vrátily z dovolené z My planet na Krétě. Zaplatily jsme si 3* hotel přímo na pláži s fajn recenzemi. Po příletu jsem si na brožurce všimly jiného jména hotelu - aktivně samy jsme se musely dotazovat delegátky, co že to znamená. Delegátka Petra P. je mladá, nezkušená a neschopná dívka, která absolutně neumí komunikovat s klienty a ani s hotelem. Už na letišti na nás nečekala u východu, ale kdesi po cestě k autobusu. Věděla, že má v autobuse 3 páry dívek, kterým se změnil hotel a sama je nevyhledala. Následná diskuze o tom, proč se nám změnil hotel také stála za to - slečna delegátka se "blbě" usmívala a nechtěla v podstatě nic říct. Sdělila nám, že se o změně hotelu dozvěděla den předem (tzn., že cestovka to bůhví jak dlouhou dobu věděla a nás neinformovala - kdyby totiž ano, v životě bychom neodletěly). Následně delegátka mlžila i ohledně hotelu a jeho služeb - což ale bylo tak evidentní, že jsme jí okamžitě prokoukly a bylo nám jasné, že jedeme do naprosté díry. Ta díra se jmenovala Fereniki resort & spa hotel. Původně jsme měly zaplacený hotel Sandy beach 4 km odsud. V autobuse slečna delegátka nikam netelefonovala, nic neřešila - což nás hodně znervózňovalo. Pak vystoupila v prvním hotelu s klienty, kteří tam bydlely a nás nechala jet bez jakéhokoliv řešení do Fereniki. Po příjezdu tam jsme se neubytovaly a okamžitě jí volaly, ať kouká přijet a situaci řešit. Hotel byla odpornost sama. Hotel nebyl na pláži, jak jsme měly zaplaceno a kvalita ubytování odpovídala tak maximálně 1* - někde ani to ne. Delegátka po příjezdu do hotelu nevyřešila vůbec nic - ani lepší pokoje, ani klimatizaci zdarma jako kompenzaci, nic. Na recepci z ní měli úplně dobrý den. Slečna nám tvrdila, že jí ukradli telefon a ona tak nemá žádné kontakty na cestovku a nemá tak kam zavolat - zlý sen. Byly jsme nuceny se ubytovat - 3x jsme se stěhovaly! Nefunkční klimatizace na pokoji, nefunkční zámek, recepce drzá a neochotná, špinavá a odporná koupelna. Fuj. A delegátka Petra přijela druhý den bez jakéhokoliv řešení a bez formulářů na reklamaci - i když věděla, že ji chceme sepsat. Tvrdila, že si pro ně musí do kanceláře v Heraklionu, kam měla jet druhý den v pondělí. My se mezitím snažily řešit situaci přes CK a přes Invia. CK vůbec nereagovala a Invia se nám snažila maximálně pomoci. Bohužel oni jsou pouhý zprostředkovatel, a tak měli dost svázané ruce. V úterý delegátka volala, kde že jsme a ať za ní přijdeme na recepci, že je v hotelu. Řekly jsme jí, že jsme konečně po 3 dnech na pláži a ať nám nechá formuláře na recepci, že si je tam vyzvedneme, vyplníme a ona nám je poté podepíše. Na to Petra odpověděla, že formuláře nemá, že je zapomněla přivézt. Důvod její cesty do hotelu jsme tedy absolutně nepochopily!!!! Stěhovaly jsme se celkem 3x v rámci "hotelového" komplexu!!! Formuláře jsme dostaly až ve středu, CK nekomunikovala ani s Invií - ti nám pravidelně volali a informovali nás o průběžném stavu situace. Sami byli naprosto šokovaní tím, jak ani jim CK nezvedá telefony a že jejich přístup je naprosto otřesný. Paní vedoucí Belková prý ani nevlastní služební telefon a její kolegové tak na ní nesmějí dávat kontakt. Neuvěřitelné. Nemohly jsme využívat ani zaplacený all inclusive, protože hotel nebyl na pláži. Ručníky se měnily jednou za týden - fuj. Strava hrozná, všude fronty, chyběly čisté talíře, příbory, skleničky.....nikdy jsem nic takového nezažila. Nefungovala klimatizace v pokojích, popřípadě na recepci neměli dost ovladačů, takže ač jste si ji chtěli zaplatit, měli jste smůlu. A CK mlčela. Delegátka také - té jsme musely říkat, co má dělat. Máme sepsanou reklamaci, kterou nám podepsala - nutno podotknout, že se vším naprosto souhlasila. A teď se hodláme obrátit na všechny strany, abychom dostaly své peníze zpátky. CK si asi myslela, že když do hotelu přesune 3 páry holek, že nebudou křičet. To se ale hodně moc spletla. Je zvláštní, že jsme každý pár kupovaly zájezd x týdnů od sebe a skončily stejně. Jasný případ overbookingu. S touto CK již nikdy nikam nepojedeme. Nejen že spolupracuje s "hotelem" jako je Fereniki, který nemají rádi ani místní, protože jim kazí dobré jméno, ale i přístup CK a neschopné delegátky byl přímo šokující. Věřím, že pokud jste ubytováni tam, kde si to zaplatíte, pak můžete být s CK spokojeni. Leč pokud tato CK praktikuje běžně overbooking, tak není nikdy jisté, kam vás dají. Přidejte nezkušenou delegátku a máte o horor postaráno.

Aneta
29.06.2015 18:51 94.142.238.***
Ostrov Kos- hotel Apollon/Boheme, středisko Lambi  

Ahoj, jely jsme s CK My Planet (už po několikáté) a zklamaní jsme opět nebyly! Dovolená byla fantastická a můžu ji jen vřele doporučit! Jak ostrov Kos, tak středisko Lambi, tak hotel Boheme, tak Ck My Planet! Naprosto perfektní!!
Zde detail: Poměr cena/ kvalita byl fantastický! Za týden all inkl. jsme za osobu zaplatili 13 000,- a za tuto cenu byla nabídka FANTASTICKÁ! Bydlely jsme v hotelu boheme, což má 2* (Apollon má 3*), ale musím říct, že do Apollonu bych ani nechtěla. Je více v centru dění a pokud chcete mít klid, tak nemáte kam utéct. Cesta z Boheme do Apollonu vedla překrásnou zahradou, každý den jsme se kochaly!
Co se uprchlíků týká, žádné jsme neviděly! Ani u nás, ani v hl. městě Kos. uprchlíci se však na tento ostrov vyloďují, a to v počtu cca po desítkách. Míří do hl.m., kde hledají policii či vyslanectví, tam se jich ujmou a míří dále do Shengenu... což už je na jinou debatu, ale každopádně UPRCHLÍCI VÁM DOVOLENOU OPRAVDU NEKAZÍ A NEZKAZÍ!!!! A navíc musíte mít štěstí abyste je viděli.
Ubytování bylo jednoduché- postel, stolky, skříň, rádio, lednice, poměrně velká terasa. Naprosto ideální, více člověk nepotřebuje. Klima v ceně! Denně proveden úklid. Sem tam se v pokoji našlo nějaké zvířátko (pavouk, něco jako stonožka atd), ale přeci jen jsme v tropické oblasti, pokud se tomu chcete vyhnout, neotvírejte dveře ani okna, ale to napadne snad i blba... Personál je jinak velmi ochotný nechtěného návštěvníka zlikvidovat :-) Personál je vůbec celkově velmi ochotný!!
Co se stravy týče, musím dát z 5* číslo 6! Nebo 7! Nechybělo naprosto NIC!!! Po celý den byla k dispozici zmrzlina. snídaně, oběd a večeře byly tak pestré, že jsme nevěděly, co si nabrat dříve. Vše se neustále doplňovalo. Během 5ti minut byl plný pekáč toho, co právě došlo. K dispozici dorty, meloun, saláty, sýry, maso, ryby, hranolky, zálivky, ... prostě vše!
U hotelu Apollon lehátka od rána obsazená, u hotelu Boheme se člověk nemusel bát, že nenajde místo. Bazén je přibližně stejně veliký, bar nabízí stejné věci a je zde klid :-)
Delegátka byla docela fajn, ochotná cokoliv a kdykoliv řešit, ale VŠE co nabízí, je velmi předražené! Samozřejmě je pohodlné využít jejích služeb, ale kdo hledá rozumné ceny, vůbec se nebojte podnikat VŠE na vlastní pěst!!!! My jely na výlet lodí po 3 ostrovech s jídlem s místními za 25,-€ (CK 43,-€) a nabídka zcela totožná. U půjčení auta jsme se nechaly nalákat a překecat, ale můžete si půjčit auto KDEKOLIV, protože všude (i u CK) se vyplatí si zaplatit pojištění za 10,-€ na den, auto nás pak vyšlo celkem na 57,-€/den. V hotelu nabízí vůz za 37,-€/den pokud si ho půjčíte na 2 dny (2 dny tedy DOPORUČUJI, vše si vychutnáte v klidu) + pojištění 10,-€/den. Delegátka nabízí též vynikající domácí olivový olej za 4,-€, pokud se však zeptáte na baru, má ten samý za 2,-€ :-) a rozumí česky :-)
Wifi vždy v lobby zdarma.
Pláž cca. 400m. Ale vzhledem k tomu, že pláž lemuje víceméně celý ostrov, takže si každý najde to své. Lehátka se slunečníkem někde za 5,-€ někde za objednaný drink, někde zdarma... Pláž je písčitá s oblázkami, krásně se dá kdekoliv lehnout!

Danča
02.10.2014 20:04 31.133.8.***
Hotel Semiramis  

Jela jsem poprvé s touto cestovkou, ale moc spokojená jsem tedy nebyla. Dovolená na 8 dní trvala vlastně jen 6 dní, protože jsme z Prahy odlétali v sobotu v 18 hod. a na místě do hotelu jsme dorazili po 23 hod.kdy už jsme nedostali žádnou večeři a s pitím byl také problém i když jsme měli all incllusive. Náš pobyt měl začít večeří a končit obědem. Další sobotu jsme odlétali z Kréty v 22,15 hod a od 12 hod. jsme celý čas pročekali v recepci. Ani personál a strava nic moc. Ještě že to byl zájezd na poslední chvíli, tak to finančně šlo. Když si ještě vzpomenu na zcela poškozený kufr, který se mi vrátil na Ruz. letišti tak jsem naštvaná ještě teď. Reklamujte ho v 1, 30 hod. ráno po tak únavném čekání na návrat domů. Ještě že to počasí bylo fajn.

  • Anonym (3)
Sandy78 18.12.2013 13:12
Opět na Kosu  

Tak jsme se konečně dostala k tomu sepsat dalších pár vět o naší letošní dovolené a stejně tak jako vloni, tak i letos byla super. Opět jsme zvolili ostrov Kos, tentokrát studia Apollon Boheme a opět to byla dobrá volba. Ačkoliv jsou to studia jednoduchá a ani jsme nečekali žádný extra nadstandard, byli jsme příjemně přkvapeni. Jsou udržovaná, čistá, poměrně blízko pláži. Už teď se těšíme na léto :-)

  • Anonym (11)
  • Anonym (13)
Zpět na všechny diskuze