A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Moje zkušenost s Global Assistance

25.06.2017 14:01:42 | happyhobby
happyhobby
Jak jsem slíbil v tématu "Velká Británie obytným autem, chtěl bych se touto cestou podělit o velmi tristní zkušenost se společností Global Assistance...Při své poměrně dlouhé cestě po Velké Británii nás potkala závažná závada na obytném autě, spočívající v havárii motoru.... Mám havarijní pojištění s asistenčními službami, takže jsem dále postupoval dle přísl. návodu.Očekával jsem pomoc i profipřístup ale byla to hrůza! Bohužel, nejsem schopen zjistit ani odhadnout jestli problém byl jen na straně Global Assistance a nebo i na straně jejich britských partnerů - v každém případě díky jakési "činnosti" několika lidí od Global Assistance a pravděpodobně jejich protějšků v Británii se oprava zbytečně protáhla o 3 - 5 dnů, s pochopitelným nárůstem nákladů za hotely, taxíky a další......
Takže dámy a pánové v Global Assistance : velký dík za "pomoc v nouzi" - tento dík předejte i vašim partnerům ve Velké Británii...Vám všem bych ze srdce přál,abyste se dostali do stejné a nebo podobné situace, pokud možno s celou rodinou,abyste si to patřičně užili....

Nu, a takhle to bylo .....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


pondělí, cca 16.hod:
Auto přestalo jet, totální ztráta výkonu,černý dým z výfuku... Podle pokynů na „zelené kartě“ volám Global Assistance (dále už jen G-A) v ČR... Po asi 10ti minutovém rozhovoru přislíbeno řešení.Už od prvopočátku požaduji odtažení do autorizovaného servisu s tím, že se nepochybně jedná o vážnou závadu.Nejbližší aut.servis ve Fort Wiliams (cca 60 km....)
Po asi 3 dalších telefonátech dostávám informaci, že budu odtažen do servisu (neautorizovaného) s ubezpečením, že závadu zcela jistě odstraní...

úterý, 7,00 hod,:
Dostávám SMS, že odtahová služba přijede na 8. hodinu.Následně několik telefonátů + info, že jsou jakési problémy na cestě..... Trajler přijíždí v 11 hod. Po mém dotazu,týkajícím se zmíněných problémů pouze udivená reakce řidiče a odpověď „I have no problems...“ Je cca 12 hod.,jsme odvezeni cca 40km k jakémusi šílenému „servisu“ firmy LIX TOLL, křižovatka + čerpací stanice, všude příšerná špína,nejbližší vesnice cca 3km,stojíme uprostřed černé blátivé plochy,venku vedro kolem 30 st.Po cca 1 hodině přichází jakýsi špindíra , nechá si otevřít kapotu, kontroluje olej, nechá nastartovat... Odchází s tím, že musí telefonovat a my máme čekat..Několikrát jdu do kanceláře s dotazem co bude dál, jediná odpověď „ čekejte....“
Kolem 17.hodiny voláme kamarádovi do Irska s prosbou o pomoc. Za cca 30min. kamarád volá zpět s tím, že:
servis opravu není schopen provést
máme zajištěn autorizovaný servis w Glasgow,který opravu zajistí... Jediná podmínka: druhý den musíme být do 9,00 na servisu a obojím informuje G-A ....
Volám G-A a dceru v ČR, takže G-A je informována a urgována ze tří míst.Mezitím jednám na LIX TOLL o možnosti transportu ještě v úterý, nebo ve středu brzy ráno... Nabídka LIX TOLL: vzdálenost 220km, cena 400 GBP....Kolem 19.hod. mám od G-A info, že je vše zařízeno a ve středu v 7.00 budeme naloženi a odvezeni do Glasgowa.
G-A striktně odmítá naši iniciativu v jednání s LIX TOLL tím, že takto sjednaný transport nebude v žádném případě refundován pojišťovnou......
Pro jistotu ještě 2x volám G-A a jsem ujištěn, že vše je zařízeno a zajištěno a v 7,00 ve středu odjíždíme do Glasgowa....

středa, 7,00 hod:
Nic se neděje, proto volám G-A, odpověď: „prověříme....“Volám dceři,aby i ona prověřila situaci...
V 8,00 hod info z G-A : „odtahovka je na cestě, víc nevíme....“ Následně do 10.hod. ěěkolikrát opakovaně volám G-A, ale žádné nové informace....
Kolem 11.hod.přichází další špindíra z LIX TOLL, nastartuje trajler a nacouvá k našemu autu....
Nakládá nás a jedeme směr Glasgow, kam dojíždíme na 13.hodinu.
Servis je de facto továrna řízená počítačem,každá operace je naplánována, na zmíněných 9,00 hod. vznikla jakási mezera v plánech a my jsme měli šanci se dostat do výrobního procesu.Bohužel, manažer oprav ukazuje na hodinky s tím, že nyní už volnou kapacitu nemá, a tedy musíme čekat ....Sháníme hotel, což se naštěstí daří (máme s sebou 2 psy, takže dost problém.....)

čtvrtek, cca 14 hod.:
Auto jde konečně na diagnostiku, zjištěn zřejmě totálně havarovaný motor, bližší info až po demontáži......

pátek , cca 10 hod.:
Diagnostika potvrzena, motor neopravitelný, jednání o ceně nového motoru + montáž, servis objednává nový motor, který bude v pondělí na servisu....

pondělí, cca 10 hod.:
Nový motor je na servisu, přestrojuje se příslušenství... Dle informace managera oprav bude auto hotové nejdříve v úterý večer,ale spíše až ve středu.

středa,09,00 hod.:
Auto opraveno, připraveno na předání, zkušební jízda, platíme opravu a odjíždíme......

Po dotazu, jak by se situace vyvíjela přijet v onu středu do 9 hod., informace : oprava by byla hotová pravděpodobně v pátek, nejpozději v sobotu dopoledne …

Takže rezultát : dík naprosté neschopnosti a „činnosti“, (protože prací se to nedá nazvat) jakéhosi idiota na G-A, nebo u jejich britského partnera, jsme strávili zcela zbytečné min.3 - 4 dny čekáním na opravu !!!!
A pokud by G-A zajistila odtah do autorizovaného servisu už úterý,mohl být celý problém zlikvidován ještě nejméně o 1 den dříve......
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
27.06.2017 12:37 85.207.13.***
 

Moje zkušenost s firmou Global Assistance.......

Při své trochu delší cestě (téměř 10.000 km) po Velké Británii jsem měl tu „čest“ seznámit se s praktikami firmy Global Assistance a jejich partnery v Británii, protože mne potkala těžká závada na autě.... Jelikož jsem měl dost rozsáhlou havarijní pojistku,u které byly i asistenční služby,bláhově jsem se domníval,že i přes závažnou poruchu bude řešení bez problémů... Bohužel, mé zkušenosti z této anabáze jsou natolik otřesné a tristní, že jsem se rozhodl podělit se o ně......
Pokusím se tady uvést časovou posloupnost celé záležitosti :
pondělí, cca 16 hod.:
Auto přestalo jet, totální ztráta výkonu,černý dým z výfuku... Podle pokynů na „zelené kartě“ volám Global Assistance (dále už jen G-A) v ČR... Po asi 10ti minutovém rozhovoru přislíbeno řešení.Už od prvopočátku požaduji odtažení do autorizovaného servisu s tím, že se nepochybně jedná o vážnou závadu.Nejbližší aut.servis ve Fort Wiliams (cca 60 km....)
Po asi 3 dalších telefonátech dostávám informaci, že budu odtažen do servisu (neautorizovaného) s ubezpečením, že závadu zcela jistě odstraní
úterý, 7,00 hod,:
Dostávám SMS, že odtahová služba přijede na 8. hodinu.Následně několik telefonátů + info, že jsou jakési problémy na cestě..... Trajler přijíždí v 11 hod. Po mém dotazu,týkajícím se zmíněných problémů pouze udivená reakce řidiče a odpověď „I have no problems...“ Je cca 12 hod.,jsme odvezeni cca 40km k jakémusi šílenému „servisu“ firmy LIX TOLL, křižovatka + čerpací stanice, všude příšerná špína,nejbližší vesnice cca 3km,stojíme uprostřed černé blátivé plochy,venku vedro kolem 30 st.Po cca 1 hodině přichází jakýsi špindíra , nechá si otevřít kapotu, kontroluje olej, nechá nastartovat... Odchází s tím, že musí telefonovat a my máme čekat..Několikrát jdu do kanceláře s dotazem co bude dál, jediná odpověď „ čekejte....“
Kolem 17.hodiny voláme kamarádovi do Irska s prosbou o pomoc. Za cca 30min. kamarád volá zpět s tím, že:
servis opravu není schopen provést
máme zajištěn autorizovaný servis w Glasgow,který opravu zajistí... Jediná podmínka: druhý den musíme být do 9,00 na servisu a obojím informuje G-A ....
Volám G-A a dceru v ČR, takže G-A je informována a urgována ze tří míst.Mezitím jednám na LIX TOLL o možnosti transportu ještě v úterý, nebo ve středu brzy ráno... Nabídka LIX TOLL: vzdálenost 220km, cena 400 GBP....Kolem 19.hod. mám od G-A info, že je vše zařízeno a ve středu v 7.00 budeme naloženi a odvezeni do Glasgowa.
G-A striktně odmítá naši iniciativu v jednání s LIX TOLL tím, že takto sjednaný transport nebude v žádném případě refundován pojišťovnou......
Pro jistotu ještě 2x volám G-A a jsem ujištěn, že vše je zařízeno a zajištěno a v 7,00 ve středu odjíždíme do Glasgowa....
středa, 7,00 hod:
Nic se neděje, proto volám G-A, odpověď: „prověříme....“Volám dceři,aby i ona prověřila situaci...
V 8,00 hod info z G-A : „odtahovka je na cestě, víc nevíme....“ Následně do 10.hod. ěěkolikrát opakovaně volám G-A, ale žádné nové informace....
Kolem 11.hod.přichází další špindíra z LIX TOLL, nastartuje trajler a nacouvá k našemu autu....
Nakládá nás a jedeme směr Glasgow, kam dojíždíme na 13.hodinu.
Servis je de facto továrna řízená počítačem,každá operace je naplánována, na zmíněných 9,00 hod. vznikla jakási mezera v plánech a my jsme měli šanci se dostat do výrobního procesu.Bohužel, manažer oprav ukazuje na hodinky s tím, že nyní už volnou kapacitu nemá, a tedy musíme čekat ....Sháníme hotel, což se naštěstí daří (máme s sebou 2 psy, takže dost problém.....)
čtvrtek, cca 14 hod.:
auto jde konečně na diagnostiku, zjištěn zřejmě totálně havarovaný motor, bližší info až po demontáži......
pátek , cca 10 hod.:
Diagnostika potvrzena, motor neopravitelný, jednání o ceně nového motoru + montáž, servis objednává nový motor, který bude v pondělí na servisu....
pondělí, cca 10 hod.:
Nový motor je na servisu, přestrojuje se příslušenství... Dle informace managera oprav bude auto hotové nejdříve v úterý večer,ale spíše až ve středu.
středa,09,00 hod.:
Auto opraveno, připraveno na předání, zkušební jízda, platíme opravu a odjíždíme......

Po dotazu, jak by se situace vyvíjela přijet v onu středu do 9 hod., informace : oprava by byla hotová pravděpodobně v pátek, nejpozději v sobotu dopoledne …

Takže rezultát : dík naprosté neschopnosti a „činnosti“, (protože prací se to nedá nazvat) jakéhosi idiota na G-A, nebo u jejich britského partnera, jsme strávili zcela zbytečné min.3 - 4 dny čekáním na opravu !!!!
A pokud by G-A zajistila odtah do autorizovaného servisu už úterý,mohl být celý problém zlikvidován ještě nejméně o 1 den dříve......

Sally 26.06.2017 07:06
Re: Moje zkušenost s Global Assistance  

Tak to Ti teda nezávidím. Platím si asistenci ÚAMK, a za celou dobu od vzniku těchto služeb jsem je využil jen jednou , a to ještě v ČR.

happyhobby 25.06.2017 15:01
Moje zkušenost s Global Assistance  

Jak jsem slíbil v tématu "Velká Británie obytným autem, chtěl bych se touto cestou podělit o velmi tristní zkušenost se společností Global Assistance...Při své poměrně dlouhé cestě po Velké Británii nás potkala závažná závada na obytném autě, spočívající v havárii motoru.... Mám havarijní pojištění s asistenčními službami, takže jsem dále postupoval dle přísl. návodu.Očekával jsem pomoc i profipřístup ale byla to hrůza! Bohužel, nejsem schopen zjistit ani odhadnout jestli problém byl jen na straně Global Assistance a nebo i na straně jejich britských partnerů - v každém případě díky jakési "činnosti" několika lidí od Global Assistance a pravděpodobně jejich protějšků v Británii se oprava zbytečně protáhla o 3 - 5 dnů, s pochopitelným nárůstem nákladů za hotely, taxíky a další......
Takže dámy a pánové v Global Assistance : velký dík za "pomoc v nouzi" - tento dík předejte i vašim partnerům ve Velké Británii...Vám všem bych ze srdce přál,abyste se dostali do stejné a nebo podobné situace, pokud možno s celou rodinou,abyste si to patřičně užili....

Nu, a takhle to bylo .....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


pondělí, cca 16.hod:
Auto přestalo jet, totální ztráta výkonu,černý dým z výfuku... Podle pokynů na „zelené kartě“ volám Global Assistance (dále už jen G-A) v ČR... Po asi 10ti minutovém rozhovoru přislíbeno řešení.Už od prvopočátku požaduji odtažení do autorizovaného servisu s tím, že se nepochybně jedná o vážnou závadu.Nejbližší aut.servis ve Fort Wiliams (cca 60 km....)
Po asi 3 dalších telefonátech dostávám informaci, že budu odtažen do servisu (neautorizovaného) s ubezpečením, že závadu zcela jistě odstraní...

úterý, 7,00 hod,:
Dostávám SMS, že odtahová služba přijede na 8. hodinu.Následně několik telefonátů + info, že jsou jakési problémy na cestě..... Trajler přijíždí v 11 hod. Po mém dotazu,týkajícím se zmíněných problémů pouze udivená reakce řidiče a odpověď „I have no problems...“ Je cca 12 hod.,jsme odvezeni cca 40km k jakémusi šílenému „servisu“ firmy LIX TOLL, křižovatka + čerpací stanice, všude příšerná špína,nejbližší vesnice cca 3km,stojíme uprostřed černé blátivé plochy,venku vedro kolem 30 st.Po cca 1 hodině přichází jakýsi špindíra , nechá si otevřít kapotu, kontroluje olej, nechá nastartovat... Odchází s tím, že musí telefonovat a my máme čekat..Několikrát jdu do kanceláře s dotazem co bude dál, jediná odpověď „ čekejte....“
Kolem 17.hodiny voláme kamarádovi do Irska s prosbou o pomoc. Za cca 30min. kamarád volá zpět s tím, že:
servis opravu není schopen provést
máme zajištěn autorizovaný servis w Glasgow,který opravu zajistí... Jediná podmínka: druhý den musíme být do 9,00 na servisu a obojím informuje G-A ....
Volám G-A a dceru v ČR, takže G-A je informována a urgována ze tří míst.Mezitím jednám na LIX TOLL o možnosti transportu ještě v úterý, nebo ve středu brzy ráno... Nabídka LIX TOLL: vzdálenost 220km, cena 400 GBP....Kolem 19.hod. mám od G-A info, že je vše zařízeno a ve středu v 7.00 budeme naloženi a odvezeni do Glasgowa.
G-A striktně odmítá naši iniciativu v jednání s LIX TOLL tím, že takto sjednaný transport nebude v žádném případě refundován pojišťovnou......
Pro jistotu ještě 2x volám G-A a jsem ujištěn, že vše je zařízeno a zajištěno a v 7,00 ve středu odjíždíme do Glasgowa....

středa, 7,00 hod:
Nic se neděje, proto volám G-A, odpověď: „prověříme....“Volám dceři,aby i ona prověřila situaci...
V 8,00 hod info z G-A : „odtahovka je na cestě, víc nevíme....“ Následně do 10.hod. ěěkolikrát opakovaně volám G-A, ale žádné nové informace....
Kolem 11.hod.přichází další špindíra z LIX TOLL, nastartuje trajler a nacouvá k našemu autu....
Nakládá nás a jedeme směr Glasgow, kam dojíždíme na 13.hodinu.
Servis je de facto továrna řízená počítačem,každá operace je naplánována, na zmíněných 9,00 hod. vznikla jakási mezera v plánech a my jsme měli šanci se dostat do výrobního procesu.Bohužel, manažer oprav ukazuje na hodinky s tím, že nyní už volnou kapacitu nemá, a tedy musíme čekat ....Sháníme hotel, což se naštěstí daří (máme s sebou 2 psy, takže dost problém.....)

čtvrtek, cca 14 hod.:
Auto jde konečně na diagnostiku, zjištěn zřejmě totálně havarovaný motor, bližší info až po demontáži......

pátek , cca 10 hod.:
Diagnostika potvrzena, motor neopravitelný, jednání o ceně nového motoru + montáž, servis objednává nový motor, který bude v pondělí na servisu....

pondělí, cca 10 hod.:
Nový motor je na servisu, přestrojuje se příslušenství... Dle informace managera oprav bude auto hotové nejdříve v úterý večer,ale spíše až ve středu.

středa,09,00 hod.:
Auto opraveno, připraveno na předání, zkušební jízda, platíme opravu a odjíždíme......

Po dotazu, jak by se situace vyvíjela přijet v onu středu do 9 hod., informace : oprava by byla hotová pravděpodobně v pátek, nejpozději v sobotu dopoledne …

Takže rezultát : dík naprosté neschopnosti a „činnosti“, (protože prací se to nedá nazvat) jakéhosi idiota na G-A, nebo u jejich britského partnera, jsme strávili zcela zbytečné min.3 - 4 dny čekáním na opravu !!!!
A pokud by G-A zajistila odtah do autorizovaného servisu už úterý,mohl být celý problém zlikvidován ještě nejméně o 1 den dříve......

Zpět na všechny diskuze