A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Moje jméno používá Ck Fischer protiprávně

12.09.2007 16:24:42 | Václav Fischer
Václav Fischer
Je tolik krásných jmen

Dnes přinesla Mladá fronta článek o tom, že se u soudu dožaduji, aby Cestovní kancelář Fischer nadále nepoužívala mé jméno ve svém firemním názvu.
Chtěl bych některé nepřesnosti a nejasnosti uvést na správnou míru.

Zcela samozřejmě nechci, aby se Cestovní kancelář Fischer nadále takto nazývala. Opakovaně jsem současné vedení této společnosti prosil, aby přestalo porušovat české zákony a svůj firemní název změnilo. Marně. Podal jsem proto na Cestovní kancelář Fischer žalobu.

Myslím, že se mé nechuti, aby firma, jejíž vedení a akcionáři pouští do světa ( bohužel opět většinou prostřednictvím Mladé fronty) lži o mých domnělých dluzích, není možno divit. Když se k mé dřívější činnosti tito lidé vyjadřují s takovým opovržením, divím se jim, že na mém jménu tolik lpí. A o tom, že je to mé jméno není pochyb, společnost jsem nejenom založil, ale navázal jí v 90 letech minulého století na tradice mé německé Fischer Reisen, která byla založena již v roce 1980.

Český zákon hovoří velmi jasně:
> Je-li součástí firmy právnické osoby jméno společníka nebo člena, který přestal být jejím společníkem nebo členem, může právnická osoba užívat dále jeho jméno jen s jeho souhlasem.

Já jsem v květnu tohoto roku, kdy jsem byl zbaven posledních několika akcií, přestal být společníkem nebo členem a proto Cestovní kancelář Fischer potřebuje k vedení firmy Fischer můj souhlas. Nemá jej !

Mluvčí cestovní kanceláře Fischer si v této souvislosti často plete dojmy s pojmy, když říká, že jeho společnost má značku. Ano, ochrannou známku skutečně má, ale to nemá nic společného s nutností mít můj souhlas k užívání mého jména v názvu firmy. Koneckonců ochrannou známku zpochybňuji též a chystám se k podání návrhu na zrušení a to z důvodu , že ochranná známka po dni jejího zápisu v důsledku užívání svým vlastníkem nebo s jeho souhlasem pro výrobky nebo služby, pro které byla zapsána, může vést ke klamání veřejnosti.

A to zcela jistě vede. Hodně lidí si stále myslí, nebo může myslet, že mám s Cestovní kanceláří Fischer něco společného, že připravuji její zájezdy a ručím tak za jejich kvalitu apod. Mluvčí Cestovní kanceláře Fischer v žoldu svého chlebodárce vědomě lže, když tvrdí, že o tom že jsem žalobu podal nic neví. Již 6. srpna t.jejího. poslali právníci Cestovní kanceláře Fischer mým právníkům dopis, ve kterém přijetí informace o podání této žaloby z mé strany potvrdili.

Nesmyslné je také tvrzení v dnešním článku Mladé fronty, že by si Cestovní kancelář Fischer mohla najít jiného Fischera, který by jí jména dal znovu. Nemohla ! I zde český zákon hovoří jasně když říká, že souhlas s používáním svého jména udělí společník nebo člen, který přestal být společníkem nebo členem. A to jsem já a nikoliv nějaký falešný Fischer, kterého by si CK Fischer koupila k tomu, aby jí dal jméno. To zákon nepřipouští.

Velmi bych přivítal, kdybychom nemuseli české soudy obtěžovat. Samozřejmě jsem připraven v případě, že Cestovní kancelář Fischer mému přání vyhoví a přejmenuje se, žalobu okamžitě stáhnout.
Je přeci tolik krásných jmen.

Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Ani
14.09.2007 21:46 217.115.251.***
RE: RE: RE: RE: RE: Dodatek  

Já jen, že na mou konkrétní otázku o cestování nebylo odpovězeno a my jeho problémy nevyřešíme - to je již politika.
Tak nevím, jestli je to ještě o cestování.

  • Anonym (2)
nada 14.09.2007 21:29
RE: RE: RE: RE: Dodatek  

Snad od 1.10. zase o cestování ;-) Doufám, že to Václavovi fakt bude fungovat.

  • Anonym (1)
Ani
14.09.2007 21:19 217.115.251.***
RE: RE: RE: Dodatek  

Jsem tu dobře na stránkách o cestování, nebo o politice?

  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
nada 14.09.2007 18:28
RE: RE: Dodatek  

Ježiši, uražená ješitnost je cítit z každého slova :-)
Václave, tady diskutují hromady lidí o cestování, a vy stále opakujete jak malé zaujaté děcko svoji nepovedenou písničku :-) Už to i začíná být trapné a hraničí s drzostí. Muž Vašeho věku už by uměl snést i názory jiných, a to Vy neumíte.
A znovu opakuji, přestaňte zde invektivně zmiňovat moji osobu, já jsem se do diskusí o jménu CK, Vašich dluzích, nedluzích, kvalitě CK Tomi Tour nezapojovala, pouze jsem vždy reagovala na Vaše osobní invektivy.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Václav Fischer 14.09.2007 11:37
RE: Dodatek  

Vážený Pavle,
vidím, že se zde někdo stará o to, aby se diskuze ubírala směrem, která není myslím pro tento server přijatelný. Já osobně s diskuzí končím a všechny Vás zvu na www.vaclavfischer.com, na stránky, které spustím 1.10.2007. Na stránky Orbion se možná tyto diskuze skutečně nehodí. Věřím, však, že administrátor zejména ty různé vulgarity dle běžného kodexu obdobných diskuzí vymaže.Chtěl jsem Vám původně i odpovědět na Váš poslední dotaz, ale již tak nečiním, můžeme si spolu o tom " popovídat " na mých stánkách po 1.10.2007. Orbion přenechávám k diskuzím mluvčímu CKF, xxxx, MaNo, paní Naďě a paní Jáje.

  • Anonym (1)
xxxx
13.09.2007 23:13 89.150.202.***
smlouvy  

to Pavel: Správně jste zmínil, že to asi bude ošetřeno ve smlouvách. Jde o to, jak obecně a podrobně jsou napsány. Po zkušenostech s právníky předpokládám formulaci, že "kupující přebírá firmu se všemi pasivy a aktivy". Tomu by odpovídalo i to, že došlo i k ředání ochrané známky "FISCHER"! Teď bude záležet na soudu, zda usoudí, že i jméno firmy patří k majetku firmy.

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
xxxxx
13.09.2007 23:00 204.13.236.***
Fischer  

Navíc, proč se Herr Fischer ohání zákony ČR, když se občanství demonstrativně vzdal.

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
-Pavel- 13.09.2007 22:59
Dodatek  

Reagoval jsem samozřejmě na první xxxxx, rozepsal jsem to, vyřídil nějakou poštu která zrovna přišla, dopsal a odeslal. Mezi tím tady přibylo několik dalších ubohostí, které by bylo pod mou úroveň vůbec komentovat.

  • Anonym (1)
xxxxx
13.09.2007 22:58 204.13.236.***
Jméno firmy  

"Kdo zdědí podnik nebo jej nabude smlouvou, může podnikat pod dosavadní firmou s nástupnickým dodatkem, jen má-li k tomu výslovný souhlas zůstavitele nebo dědiců nebo právního předchůdce".

Škoda v tom případě musí mít svolení od dědiců po p. Škodovi.

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
-Pavel- 13.09.2007 22:50
RE: RE: Moje jméno používá Ck Fischer protiprávně  

xxxxx: omlouvám se, nedal jste mi jinou šanci, jak Vás oslovit. Mám obavu, že v době, kdy hrabě Valdštejn tuto firmu založil a Emil Škoda odkoupil a dal jí své jméno a komunisti pak po válce zestátnili, tak platily úplně jiné zákony. Než ji pak 100% ovládla Appian Machinery, tak ji tuším žádný Škoda nevlastnil. Jen pro uvolnění nálady: zajímavé by bylo, jak by žádali o svolení Lenina, neb v roce 1951 až 1953 se Škodovka jmenovala "Závody V.I.Lenina" a v roce 1953 se vrátila k původnímu názvu (samozřejmě ji nemohl vlastnit ani teoreticky, protože byl 29 let po smrti) :-D

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze