A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

KDO je TOPFLY ;;;

06.01.2011 14:05:05 | Pavel 007
Vite nekdo neco o neve firme CK TOP FLY ...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
29.06.2018 09:23 47.63.41.***
Top Fly si píše sama recenze  

To, že si CK Top Fly už léta píše sama recenze není věc nová,ale každý to ví. Mezi cestovkami se o tom mluví léta a každý zná praktiky této CK.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
28.06.2018 19:38 78.102.216.***
TopFly - Recenze - BULHARSKO  

Jak teď čtu v diskuzi. Asi 100 lidí - 100 chutí. Každopádně jsme se tento týden vrátili z Bulharska. Dovolená fantastická! Dostali jsme slevu za online rezervaci, rezervovali jsme to na dálku přes email, telefonická komunikace v pořádku. Let OK, na místě delegátka řekla všechno, co jsme potřebovali vědět a když si syn rozříznul nohu, tak nám pomohla se domluvit a ošetřit. Zbytek jsme si dělali podle sebe, jak jsme chtěli. Byli jsme v hotelu Azzuro-pěkný bazén, jídlo chutné a pláž pár minut. My jsme nadšeni a pojedeme zase!

Neregistrovaný uživatel
30.05.2018 07:19 82.117.139.***
Re: TOP FLY - Turecko pro seniory ? - ne - nedoporucujeme  

Vážená paní, mám zde příspěvek z 29.4.2018, tzn. ten samý zájezd.
Tedy vím o čem mluvíte. Ale s Vámi bych nejel ani do Prahy na hlavní nádraží.
S pozdravem Miloš, téměř senior.

Neregistrovaný uživatel
22.05.2018 01:50 46.135.73.***
CK SI ZDE I JINDE PÍŠE SAMA - KLADNÉ RECENZE!!!  

TOPFLY SI SAMA PÍŠE NA RŮZNÝCH STRÁNKÁCH KLADNÉ HODNOCENÍ.

Neregistrovaný uživatel
22.05.2018 01:49 46.135.73.***
Re: hodnocení CK TOP FLY- zájez Indie  


Dobrý den,
mohli by jste nám na sebe zaslat kontakt?email?
Chceme se zeptat na Vaše postupy a zkušenosti viz níže, co jsme psali CK a neodpověděli nám:


zasláno do CK:

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem

Neregistrovaný uživatel
20.05.2018 12:36 46.135.12.***
Re: Zkazena dovolena  

ano, souhlasime. Take jsme napsali stiznost - ale bez odezvy...

viz nas komentar:


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem

Děkujeme Vám

Učastníci Vašeho zájezdu Turecko

Dobrisek

Neregistrovaný uživatel
20.05.2018 12:33 46.135.12.***
TOP FLY - Turecko pro seniory ? - ne - nedoporucujeme  

Dobrý den,

zasíláme Vám shrnutí našich dojmů z Vašeho zájezdu. Jsme znechucení.

Stížnost na Vaši paní delegátku Turecko - asi paní Zuzana?

Dobrý den,


Zájezd Topfly - Kappadokia pro seniory - Turecko

Jsme nespokojeni. Pro nás je nepříjemné takto se vyjadřovat. I na zájezdu jsme paní delegátce naznačovali a zeptali se, ale její reakce a odpovědi nás hned odehnaly ve stylu už mne neotravujte a všechno je problém. Toto si nezasloužíme. Vaše paní Delegátka, nepříjemná, jméno, těžké říci paní Zuzana?Turecký pan delegát jí oslovil Suzi, takže jsme v polovině zájezdu zjistili, že je to tedy asi paní Zuzana. Nikdy více. Neslušná, hrubá, nevhodné řeči, neprofesionální paní na své dovolené, se svým programem. Jedna mapa a nějaké povídání o Turecku, co si každý sám přečte. Pořád měla svůj program, nevěnovala se, neřekla nám,kdyby jsme něco potřebovali, ať se ozveme, nesdělila nikdy, kde bydlí, kdyby se někomu něco stalo, co dělat, kde ji najít, několikrát jsme ji hledali, vždy marně, nezajímala se nikdy zda naše bydlení a strava je v pořádku, zda v autobuse není někomu špatně, zda se někdo neztratil, ke konci nás nepočítala vůbec, to jsme mohli jet samy. Nezajímala se zda skupinka je na místě, když už nám něco povykládala,pár vět, tam je to a tam toto, sraz v tolik a vše stihnete.Jediné, co této paní šlo velmi dobře a co neustále opakovala, byl prodej zájezdů, balíčků, pití v Eurech a vybírání peněz apod. A také ironické komentáře, že jsme jediní, kdo si nezakoupil balíček Balony. Nezájem o nás seniory. Empatie, bohužel, nebyla. Ani slušnost. Ví, že se neozveme a že ostatní senioři jsou slušní, neotravují, nestěžují si a nechají si všechno vnutit. Hrozné. I pána s berlemi nám bylo líto. Nikdy nepočkala až dojde na sraz, kde nám něco řekla. Vůbec nebyla ohleduplná. Copak senioři znají místní zvyky, jazyk, stravu, zacházení s kartou, například, jak otevřít pokoj nebo jak co funguje?Proč paní delegátka nemohla jít s nimi a pomáhat, dohlédnout pár minut na to, až se ubytujeme?Sdělit, co kde je v okolí, co je výhodné, co je bezpečné, na co si dát pozor apodobně. Za co je placená?Aby prodávala a užívala si svoji dovolenou a večeře a dostávala dárky a provize od prodejců. Stará paní v hotelu dostala vanu do které nemohla vstoupit. Místo,aby staří lidé měli všichni sprchový kout, stačí pár minut práce a ověřit si, zda je všechno v pořádku, stačí se zeptat a jít s nimi, když se jdou ubytovat a pak teprve se starat o sebe a svoje zájmy.Na hotelech byl nepořádek, chuchvalce bordelu, vlasy byly vždy všude.Čekat hodinu v prvním hotelu na úklid pokojů na chodbě?Ano, někdo čekal jen pul hodiny. Jezdit s kufrem nahoru a dolu a stát na chodbě, zda už je nebo není uklizeno?Ani omluva - nic, sprosté jednání. Paní delegátka se nejdříve sama jela ubytovat a nás tam nechala čekat. Nezajímalo jí to, jako vždy.
Hotel v horách,hrůza, vypadal, jak starý penzion, nejhorší bylo, že byl bez výtahu!Museli jsme tahat naše kufry nahoru bez výtahu, ano jen 2 patra. Kdyby aspoň paní delegátka zajistila, že personál hotelu nám pomůže s kufry nahoru nebo pan delegát.
Spoléháte se na to,ze senioři nečtou webové stránky a že se bojí si stěžovat, že se spokojí se vším, protože věří ve Vaši slušnost.
Abychom všechno nekritizovali, strava byla většinou dobrá a velký výběr, nejhorší byl hotel v horách, nedoplňovalo se a bylo zde hodně turistů, když byla formou bufetového výběru byla strava dobrá, přestože většinou jsme nevěděli, co to je a nikdo nám to nevysvětlil a i krajina Turecka byla krásná, hory a skály pěkné, pan řidič byl také dobrý.Jinak je to Hyenismus. Nezlobte se, je to odporné.
Ale také to nucení kupovaní nápojů, drahých za Eura, kupovat si 2 dcl vody nebo kávy za 2 až 4 Eura. Pro nás to bylo pro nás stresující a nepříjemné. Obsluha restaurace pak na nás byla nazlobená a nám z toho nebylo dobře. Stáli u nás a pořád sledovali, to bylo nepříjemné. A vybírat pro lidi,co mají plat opět peníze v Eurech na přilepšenou?Dva delegáti na nic a řidič. Ano ,pro řidiče na drobnost ano, ale říkat si o papírové bankovky a ještě dávat taxy, abychom daly každému za každý den částku? pro tureckoněmeckého placeného delegáta?pro vás placená paní delegátko?Sprosté. Nemáme slov. Vybrala jste si další peníze na Vaši zábavu na úkor seniorů. Je nám z toho špatně.Byly bychom rádi, kdyby jste nám zaslali i jméno a příjmení této paní. A kdyby jste jí to také laskavě sdělili.

S pozdravem

Děkujeme Vám

Učastníci Vašeho zájezdu Turecko

  • Sally
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
18.05.2018 12:03 185.16.181.***
Re: Kappadokia  

Vážená paní, 12.5.2018 jsem se vrátila z Turecka -Kappadokie a celý zájezd včetně delegátky,ubytování,jídla, výletů byla naprostá katastrofa, Je to předváděcí akce - Šmejdi!!!!! Teď řeším stížnost a soud. M.C. marta-cahova@seznam.cz

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
14.05.2018 13:46 91.127.237.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Poďakovanie
V máji 2018 (4.5. – 10.5) sme sa zúčastnili zájazdu s CK Topfly „To nejlepší z Izraele“. Neopísateľné zážitky zo Svätej Zeme boli umocnené perfektným sprievodcom pánom Riadom Abu Assadom. Výborná čeština, encyklopedické znalosti o krajine a histórii, veľmi pútavo podané, čo veľmi umocnilo naše zážitky zo zájazdu. Vďaka pánu Assadovi a CK Topfly sme prežili nazabudnuteľných 7 dní .
S úctou prof. MUDr. Jaroslav Kresánek, PhD. s manželkou, Bratislava, Slovensko

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
29.04.2018 15:08 82.117.139.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Dobrý den, kdo je TOPFLY, ...cestovka, nic míň, nic víc. Rozhodl jsem se zde napsat svůj názor, po přečtení článku na "Skrblíkovi" o levných prodejních zájezdech. Ano, prodejní akce probíhají (asi 3 nebo 4 akce), 1akce asi 1 hodina, nic však nemusíte koupit. V listopadu 2017 jsem s nimi jel+kamarád(průvodce Zuzana), na Severní Kypr za 6K, dobrovolně a rád jsem si zaplatil balíček fakult. výletů. 21.4-28.4 2018, ano včera jsem přijel. Turecko za 6K (last minute 4K), opět plus fakult. výlety (průvodce Helena) já+3 kamarádi. A teď pro ty, co čtou recenze, jako já, ale každý má svůj subjektivní názor. Klidně s nimi pojedu zas, co na tom, že nevím, kde budu bydlet, co na tom, kde bude večeře, kde je problém, že je přehozen program? Vždyť jsem vždy bydlel v dobrém hotelu, kde bylo co velmi dobrého jíst. Přijel jsem s nadváhou i teď. Za ty prachy super, obě průvodkyně-super, trochu tolerance od cestujících (nebyl to náš případ, ale sousední autobus měl vysírače, kteří pak pokazí náladu všem t.j. i průvodci, nechtít všechno hned přesně a být trochu flexibilní a máte prostě super výlet. A kdo chce, může si klidně myslet, že za TOPFLY kopu, ale mě je to úplně jedno...Miloš (59) ;-)

  • Anonym (1)
  • Sally
  • ramildas
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze