A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

KDO je TOPFLY ;;;

06.01.2011 13:05:05 | Pavel 007
Vite nekdo neco o neve firme CK TOP FLY ...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Mario Frenko
29.04.2012 08:08 78.187.233.***
Reakce na poznavaci zajezd Turecka  

Zdravim,
po precteni diskuse jsem mel pocit, ze radeji nikam nepoletim a necham zajezd propadnout. Bal jsem se recenze tady. Nakonec jsem odletel s obavami a udelal jsem dobre. 8-)
Odlet 22.4., navrat 29.4.. Na letisti probehlo vse bezproblemu, v autubuse se nas ujala delegatka Jana, co byla vyhra. Informovala nas presne o pribehu programu a bavila nas pri dlouhych prejezdech. Hotel Ring beach, Hotel Halici a posledni byl Eftalia Aqua resort. Ubytovani bylo luxusni, stylove, plno jidla, jen trosku cenove vyssi co se tyce na utraceni za alkohol. proto doporucuji si zakoupit nebo priplatit All inclusive. A co se tyce vytek...tady na serveru, musim oponovat, ANO PLATILI JSME POBYTOVOU TAXU, ale doklad nam davali automaticky, take JSME BYLI POZADANI O DOBROVOLNY PRISPEVEK NA DELEGATA A RIDICE, bylo to celkem 5euro na osobu za 5 dni, a pripeli jsme a radi, nebot jsme to brali jako odmenu za sluzby a narocnou celodnenni praci, kterou jsme mohli alespon ocenit dobrovolnym prispevkem. Vyklad byl dostacujici a prohlidky velmi zajimave. A co stiznosti ohledne komercnich nakupu v kozarske fabrice, sperkarstvi ci kobercich. Ja si nestezuji, bylo to zajimave, clovek se neco dozvedel. A beru to, ze kdyz si nekdo chce nekoupit, tak at tam stvrdne treba cely den :), je to prece jen hromadny zajezd. A ja to resil tak, ze po prohlidce jsem si dali picko, caj ci kafe a posedeli v mistnich barech a pockali na ostatni. Je pravdou, ze posledni hotel a plaz je oddelena frekventovabnou cestou, ale ruch nejde temer slyset a pristup na plaz vede hotelovym tunelem. A doporucuji si sjet do mistni vesnice sbernym autobusem za zhruba 2 eura, je to zazitek a vylet nabizi mnozstvi obchudku a restauraci. Posledni den jsme zjistili, ze dokonce za hotelem zhruba 400metru vyrosto nakupni centrum. Mne osobne se zajezd hodne libil a za ty penize jsem si to uzil. A balicek za 100 euro doporucuji si zakoupit, stoji to za to a jeste se kazdy den pekne nadlabnete dobrym obedem a poznate mnoho zajimaveho z turecke kultury. A timto bych chtel podekovat CK Topfly za zajimavou dovolenou a Jane za skvely pristup a zprijemneni dovolene myslim si vsem ucastnikum zajezdu busu cislo 2 :-* A :-* A jeste jsme obdrzeli 500Kc slevu na dalsi zajezd, coz celkove poznavacku opet slevnuje. Za ty prachy bych si snad ani neuzil u nas v hotelu stejne kaegorie. Jsem rad, ze jsem nedal na negativni prispevky tady na Orbionu. kdyz se nad tim zamyslim, tak tady opravdu asi pisi jen prudici a vecni nespokojenci. Nechapu, ze kdyz jede nekdo na dovolenou, tak si ji ma uzit a nechat ty stresy v CR ci doma. Ale kritika se pise snadneji a pochvalu ci spokojenost se da hure napsat, nebot ty skvele zazitky si clovek nechava ve sve mysli. Sedim na recepci a cekam na autobus na letiste a reknu Vam, vubec se mi nechce domu....Dekuji,myslim si, za vsechny. ;-)

CK TopFly
27.04.2012 20:54 90.177.206.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Dobrý den,
vážený pane Komado,
celý tým CK TopFly Vám děkuje za milou referenci. Rádi Vás přivítáme i s Vašimi přáteli na některém z našich zájezdů... Ať se Vám daří. ;-)

Milan Komada
26.04.2012 21:19 62.245.67.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Obraciam sa na Vás ohľadom mojich skúseností, ktoré som nadobudol s mojou kamarátkou Zuzanou, cez Vašu CK, pri návšteve Istanbulu tento víkend.
Kedže som sám turistický sprievodca po islamských krajinách ( Irán, Egypt, Turecko apod. ), tak si všímam možno viac ako bežný človek prístup CK, služby delegátov a celkovú starostlivosť a koordináciu zájazdu zabezpečovanú zo strany CK.
Chcem sa vyjadriť najma k pani delegátke Renate Bartulcovej. Možem povedať, že som maximálne spokojný. Pani Bartulcová, je so svojim prístupom naozaj profesionál, ktorý svoju prácu robí veľmi dobre a kvalitne. Má veľmi dobrý všeobecný prehľad a organizačné schopnosti. Je vtipná a informácie podáva jednoducho a vecne. V tom má u mňa veľké plus.
Myslím si, že je človek na pravom mieste. A určite budem cestovať s ňou opať do Istanbulu.
K Istanbulu sa nebudem vyjadrovať, pretože je to vzhľadom na jeho historickú a svetovú hodnotu zbytočné. Ten je bezkonkurenčný a patrí medzi moje obľúbené svetové metropolity. So službami hotela sme boli maximálne spokojní a vobec nám nevadilo, že sme mali zmenu hotelu.
Možem Vám povedať, že Vaše služby využijeme opať na jeseň do tejto destinácie. Okrem mňa a kamarátky, berieme so sebou i našich partnerov. Teda pojdeme už 4.
Pretože Vašu CK a Vaše služby budem vrele odporúčať ďalej.
S pozdravom,
Milan Komada

D.
25.04.2012 22:08 86.49.44.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Zrovná já jsem to všechno četla a jela jsem, protože je mi to jedno a líbila se mi cena. Zákazník ale není povinen vyhledávat pravdivé informace bůhvíkde, pročítat diskuse a číst mezi řádky. Má právo očekávat hotel 4*, který je na fotce od Topfly, nemyslíte?

Reakce CK TopFly
25.04.2012 21:27 90.177.206.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Vážení a milí klienti,
věřte, že každého z Vás si velice vážíme, v žádném případě neděláme rozdíl mezi klientem slevomatu, klientem přes cestovní agenturu či klientem na přímo. Dovolíme si Vám znovu dát na vědomí odpovědi na dotazy k nabídce právě na slevomatu. Tam se mimo jiné dočtete již předem plánované ceny výletů, jakož i informaci, že - citujeme z odpovědi: "Toto samozřejmě není luxusní eurovíkend v hotelu Kempinsky za 1.000 Eur na osobu.. Zájezd je vhodný pro nadšené cestovatele, kteří chtějí obdržet přijatelné ubytování za více než výhodných podmínek.." - viz odkaz zde: http://www.slevomat.cz/sleva/diskuze/13371
Přejeme všem krásné jarní dny... :-D :-D :-D

D.
25.04.2012 21:13 86.49.44.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Paní "myus", prohlédla jsem si Vaše fotky, a pokoje v Hamidiyi, to je stejný luxus :-D
Ještě doplním, že jak v sobotu pršelo, bylo mi trochu v pokoji chladno, a další noc, kdy jsme venku chodily v tričkách, opálily se, nám najednou zatopili - topení nešlo vypnout (nebo jsme na to nepřišly jak), takže jsme měly celou noc otevřené okno do světlíku :-D Koho by rozhodilo pár komářích štípanců :-D

  • Anonym (3)
  • Anonym (2)
D.
25.04.2012 20:57 86.49.44.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

I já jsem byla na eurovíkendu v Istanbulu ze slevomatu a chci se podělit o zážitky. Za mě - letadlo s námi v pořádku odletělo i přiletělo, v chumlu lidí v Istanbulu jsem snadno našla zástupce Topfly, transfer z/na letiště byl zajištěný, a objednaný hotel Hamidiye taky. Cena 7000 byla velmi zajímavá a oceňuju i ranní odlet tam a večerní zpět. Malé zpoždění při odletu neřeším, ostatně to asi cestovka neovlivní, stejně tak hodinové čekání na autobus na letišti, to se může stát.
Nechápu ale, proč cestovka sama sobě škodí arogantním a neférovým chováním ke svým zákazníkům. Hotel Hamidiye, prezentovaný jako 4*, je taková prapodivná ubytovna a můžu ujistit paní "myus", že o nic nepřišla. Ty levnější 3* hotely si radši ani nepředstavuju. V Hamidiyi jsme dostaly pokoj s oknem do světlíku, přesně jak píše pán v předchozím příspěvku. Takže jediné okno vedlo do šachty a nechtěně jsme viděly lidem do protějšího pokoje. Špinavá šachta s větráky klimatizací a okny dalších pokojů v nižším patře znamená neustálé pološero už v tak ošuntělém pokoji. Postel vypadala jak nouzové lehátko, dveře do koupelny nešly dost dobře zavřít a koberec a přehozy už něco zažily. Sprcha tekla jedním prudkým proudem, ale po pravdě jsem byla ráda, že vůbec teče voda. Jiné pokoje byly nepatrně lepší. Pokoj jsme neměnily, nebyly jsme v šoku, protože jsme četly negativní recenze na tripadvisoru a známe úroveň tureckých hotelů. Jely jsme za krásami Istanbulu a hotel nás moc nezajímal. Ještě nás vytočil recepční, který má v recepci vyvěšenou cenu tureckých lázní (mimochodem super), a když jsme se šly objednat, napálil nám cenu na nehoráznou sumu - cena se prý změnila a hotovo. Šly jsme se tedy zeptat dolů a nakonec zaplatily mnohem míň.
Nechápu ale, proč cestovka nenapíše pravdu, že jde o jednoduché ubytování, zadělává si na problémy nesmyslným vychválením podprůměrného hotelu nebo výměnou hotelů a odpovídat paní "myus" stylem "Skutečně nevím, co více bychom pro Vás mohli napříště udělat - zkusíme snad zajistit hotel Hilton, rozvinout červený koberec, otevřít láhev značkového šampaňského a políbit ruku" ??? Jak si to můžete k zákaznici dovolit? Pánové majitelé se nám představí falešným jménem, to je trapné, a pak se takhle chovají na diskuzích??? Můžete napsat fakta, vyjádřit se, ale osočovat zákaznici, která má nepochybně pravdu???
Výlety jsou dost drahé, to by taky asi nikomu nevadilo, ale povinné návštěvy nasmlouvaných obchodů nás odradily. Vše jsme prošly samy, vstupy do Hagia Sofia, Topkapi plus extra harem a plavba po Bosporu a ježdění mhd stojí pár desítek lir. Je to levné, je to blízko sebe, fronty - záleží na štěstí, naše zkušenost 0-15 minut.
Celkově se mi zájezd moc líbil, protože letadlo, autobus a hotel byly zajištěné, nic dalšího jsme po cestovce nechtěly a super program jsme si zajistily samy s dalšími účastníky zájezdu :-D

  • Anonym (1)
myus 25.04.2012 20:55
Re:  

vazeni, je celkom vtipne, ze jedine cim si myslite, ze sa branite, je to, ze ste tu zverejnili moje meno..nie, naozaj s tym problem nemam, na rozdiel od vas, takze vazeny pan Melc (Karel I) a pan Vanek (Karel II):

- stale trvam na tom, ze ten hotel bol slusna 3* - vasa argumentacia, ze to je na turecko este uzasne, je uz naozaj mimo a nicim nepodlozena, vid foto priamo z hotela ( http://drobik.cz/kuran/ ) a mimochodom, 4* hotely nemaju terminaly na platobne/kreditne karty?

- ci je adekvatna kompenzacia to, ze ste nam kvoli nizsej kategorizacii hotelu ponukli na vyber 10 EUR z ceny vyletu alebo usadenie pri exitoch v lietadle, co vas nic nestalo, tie miesta su tam tak, ci tak a nakoniec aj tak boli obsadene ludmi, co taku "kompenzaciu" nedostali, napr. sedadlo 11C pri spiatocnom lete – to nech naozaj kazdy posudi sam (mimochodom, preco ste nam teda davali kompenzaciu, ked ten hotel bol 4*?) - kompenzacia bola z nasej strany prijata z dovodu, aby sme s vami uz nic pocas 4dnoveho pobytu nemuseli riesit a to, ze, sme to prijali este neznamena, ze nemame pravo vyjadrit sa k celej veci a povedat svoj nazor – neziadame od vas ziadnu dalsiu kompenzaciu

- co sa tyka listkov do palaca topkapi bez ucasti na fakulativnom vylete, tie ste naozaj neboli schopni podla vasich slov zabezpečit (a to nielen nam), pretoze ste ani zjavne nechceli - ano, na recepcii mi zaistili pristup k PC a tlaciarni, ale po tom, ako som si to u recepcneho sama vybavila, vy ste sa o moznosti kupit listky cez net (https://muze.gov.tr/buy_e_ticket) ani nezmienili, tak si prosim nepripisujte zasluhy, ktore zjavne nemate, ked tu chcete hovorit A, povedzte aj B – v case, ked som riesila na recepcii nakup listkov, ste mali plne ruky práce s klientami, ktori neboli spokojni s ubytovanim, takze naozaj jediny, komu mozem podakovat, je recepcni a tomu sme sa myslim nalezite odmenili

- k delegatke dase naozaj nemam vyhrady - mimochodom, na to, aby ste sa vedeli spravat k ludom slusne, nemusite mat ani vy ziadny certifikat delegata

na vase invektivy typu cerveneho koberca a podobne reagovat nebudem, nie som na to odkazana

myslim, ze ludia si z vasej reakcie tiez urobia nazor sami, to, ze ste majitelia cestovky vam este nedava pravo spravat sa k ludom arogantne..alebo viete co, spravajte sa tak, ale potom budete odkazani naozaj len na akcie typu slevomat a ani vasi delegati (dasa) to nezachrania..vela stastia

Vorosova

  • Anonym (2)
  • Anonym (7)
Honza
25.04.2012 17:53 212.100.62.***
Eurovíkend v Istanbulu  

Na eurovíkendu v Istanbulu 20.-23.4. jsme byli také, tak mohu referovat.

Co se TopFly povedlo:
- po slevě velmi dobrá cena za Istanbul, ale rozhodně nelze argumentovat, že bychom měli zájezd za levné peníze=nižší kvalitu, jednalo se o slevu z ceny, ne o snížení ceny při snížení kvality služeb
- průvodce v letadle, na letišti ***** včas, i na hotelu denně (resp. ráno na info schůzkách)
- snídaně v hotelu bohaté, v pohodě

Co už tak dobré nebylo, ale za co CK moc nemohla:
- zdržení na letišti, kde skoro hodinu sháněli autobusy (turecký zástupce se alespoň snažil), do autobusu na nás zbyl tento místní, ne český delegát - nevím, možná ostatní se cestou něco o Turecku dozvěděli, ten náš řešil, zda se delegátka odhodlá dojít do druhého hotelu a kam má kdy lidi dovézt (co se nedostali do Hamidiye, vysadiliv jiném hotelu se slovy, že je lepší)

Co se CK TopFly nepovedlo:
- v hotelu jsme nejdříve dostali pokoj sice celkem hezký, ale s výhledem do světlíku - tj. 2 m a pak zeď s oknem do nějakého kanclíku, žádný balkón. Delegát (asi jeden z pseudo Karlů=majitelů) odmítl pokoj vyměnit s tím, že prý volné pokoje nemají, že máme přijít na recepci druhý den po snídani a důrazně žádat výměnu. Tomu pomoc s ubytováním neříkám. Když to viděl turek - chlápek obsluhující výtah, došel k recepčnímu sám a ten nám dal IHNED pokoj nový - v pátém patře, pěkný velký TROJlůžák, s balkonem, s výhledem na mešitu (asi jediný s tímto průhledem mezi protějšími baráky v celém hotelu:) )
- na první infoschůzce sám delegát prohlásil, že sice to je 4 hvězdičkový hotel, ale v Turecku že je potřeba odečíst dvě hvězdičky, tak ať si lidé nestěžují - což je ale myslím v rozporu s tím, co CK říkala o hotelu dříve, tj. že i podle nich hotel odpovídá 4 hvězdičkám
- samotné výlety byly hooodně drahé, ale když se někdo nechal ... My jeli po Bosporu tu samou cestu za 20 USD s angl. průvodcem (a nechali se nalákat na oběd za 10 EUR:-); BTW nejlevnější cesta po Bosporu je asi za 15 YTR od paláce Dolmabahce, cesta na Princovy ostrovy je asi za 5 YTR ... ), do Topkapi jsme šli za oficiální cenu 25 YTR (fronta minimální, ač všude strašili, jaký je problém bez delegátů lístek sehnat). Egyptský bazar s kořením, mešitu aj. jsme si prohlésli sami zadarmo:-) Jestli český výklad a povinné kobercárny/zlatníci (předpokládám, že pár promrhaných hodin) stáli za takový příplatek, ať si každý udělá názor sám.

  • Anonym (2)
  • Anonym (3)
CK TopFly
25.04.2012 14:57 78.41.23.***
Re:  

Vážená paní Vörösová,
ano, namísto hotelu Hamidiye, který byl v over-booku jste obdrželi ubytování ve zcela nově po rekonstrukci otevřeném hotelu Kuran, který se nachází přímo na konci ulice Laleli Cadesi, ve stejnojmenné části Laleli. Tento hotel nabízel takovýto standard: Klimatizované pokoje, vybavené novými koupelnami, požárním hlásičem, plně vybaveným minibarem, tresorem zdarma, wifi v lobby i v pokojích zdarma. Opravdu toto není standard 3* hotelu v Istanbulu - tomu věřte.
Delegáti Karel a Karel byli na místě skutečně "technickou podporou" - nejsou fundovanými průvodci s certifikací. Certifikované průvodkyně jsou 4 další děvčata, která sklidila potlesk po kažém z výletů (Jitka, Renata, Martina a Dáša).
Vy, milá paní, jste okamžitě dostala kompenzaci - usazení na místech XXL v letadle vč. přednostního odbavení a toto jste stvrdila jako dostatečnou kompenzaci. Dále jste žádala zajištění vstupenek do památek. Okamžitě po příjezdu Vám recepce hotelu zajistila PC s tiskárnou, opět zdarma. Skutečně nevím, co více bychom pro Vás mohli napříště udělat - zkusíme snad zajistit hotel Hilton, rozvinout červený koberec, otevřít láhev značkového šampaňského a políbit ruku.... Krásný den všem, nechť si každý udělá obrázek sám... Děkujeme všem milým klientům za podporu a pozitivní ohlasy.... :-)

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze