A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

KDO je TOPFLY ;;;

06.01.2011 13:05:05 | Pavel 007
Vite nekdo neco o neve firme CK TOP FLY ...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
18.12.2013 14:06 195.146.129.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Tohto zájazdu som sa zúčastnil pred 2 rokmi a vidím, že nič sa nezmenilo - nekompetentné drzane, ktoré sa tvária ako delegátky, arogantné duo Karel a Karel a kopec dôverčivých klientov ktorí veria, že dovolenka s TOP FLY bude úžasná.. To len Turecko je úžasné, Top Fly je asi najhoršia CK na svete!!!

  • Anonym (12)
  • Anonym (16)
Neregistrovaný uživatel
17.12.2013 21:55 89.176.195.***
KDO je TOPFLY ;;;  

S touto cestovní kanceláří jsme byli s přítelem v říjnu t.r.. Připlatilůi jsme si poslední dny za All inclusive.2x50 Euro. Dali nás do takové špeluňky, plné Rusů a Čečenců, že jsme se chvílemi báli i o život. Hotel byl špinavý, stravování společně s kočkami a ptáky na stolech - no prostě hrůza. Stěžovali jsme si všichni ještě na místě. Delegátka Jana sice s námi souhlasila, ale potom nám sdělila, že kvůli svému souhlasu ji kancelář odvolala. Jak je vidno, nebyla to pravda a dle příspěvků (níže) jezdí stále.
Po příjezdu do Prahy jsme si stěžovali na kanceláři a bylo nám sděleno, že dle obchodních podmínek jsme jeli do Orientu, kde musíme počítat i s možnosti špíny a nedokonalého servisu.
Jednání pánů z kaceláře bylo arogamtní a vysloveně si z nás dělali legraci. Na žádost o kontakt na jejich německou část kanceláře mi už ani neodpověděli.
Nedoporučuji si na zájezdu od nich cokoliv připlácet navíc, přijdete zbytečně o peníze.
Příště bych s nimi nikam necestovala.
Byl to pro mě oiřesný zážitek. (((clap)))

  • Anonym (13)
  • Anonym (144)
Boban
30.11.2013 09:09 188.120.218.***
Re: nikdy více! :-(  

Písemná stížnost adresovaná CK TopFly s.r.o.:

Prostřednictvím prodejce Invia.cz a.s. jsem si koncem října 2013 zakoupil pobytově poznávací zájezd s CK TopFly s.r.o. Termín zájezdu 1. – 8.11.2013. Turecko, Belek, Pamukkale.
První nepříjemnost jsem zažil krátce po příletu do Antalye. Po nastoupení do autobusu určeného k přepravě z letiště do hotelu Belconti Vaše delegátka Petra vybírala od Všech zúčastněných pobytovou taxu 29,- Eur/os., jak bylo uvedeno v informacích k zájezdu. Poprosil jsem delegátku o doklad o úhradě, na který mám podle obchodního zákoníku právo, byl jsem však bezprostředně důrazně upozorněn, že jsem informace o povinné úhradě pobytové taxy měl v pokynech, tak ať ,,v tom nešťourám,,. Nebyl jsem sám, kdo požadoval doklad o úhradě, ale dostalo se mu podobné odpovědi.
Po přesunu do hotelu proběhlo ubytování v pěkném hotelovém resortu Belconti bez komplikací.
Po dvou dnech strávených v hotelovém resortu následoval třetí den transfer do oblasti Pamukkale a přenocování v termálním hotelu dle programu zájezdu. Následující den jsme měli absolvovat výlet na terasy Pamukkale, dle rozsahu uvedeném v Cestovní smlouvě. (tento zájezd se stejným programem jsem absolvoval již v červnu 2013) Bohužel jsem zažil nepříjemnou „sprchu“ od delegátky Petry a jejího tureckého kolegy p. Melicha. Paní Petra mně spolu se synem odmítla převézt z hotelu na terasy v Pamukkale. Na můj argument, že mám přejezd v ceně zájezdu , namítla, že má od CK TopFly jiné pokyny a nemá ani nejmenší zájem situaci řešit. Na mou prosbu o způsob řešení vzniklé nepříjemnosti na mne „nastoupil“ p. Melich a „gestápáckým“ výrazem „raus“ a gestikulací mne vyhodil z autobusu. Bezprostředně po tomto incidentu jsem tuto událost hlásil telefonicky na CK TopFly. Kde jsem se dozvěděl, že kolega, který má na starosti Turecko momentálně není přítomen. Následující den se prý marně snažil s delegátkou spojit. Nedozvěděl jsem se bohužel, co bylo důvodem tak dlouhého výpadku spojení s paní Petrou.
Následující ráno po odhlášení z hotelu a nastoupení všech cestujících do autobusu jsme zažili další nepříjemný šok! Místo české průvodkyně paní Petry, uchopil mikrofon p. Melich a německým monologem nás „pokáral“, co že jsme si ,, to dovolili,, na něco si stěžovat… Bohužel osobně příliš nerozumím německy, takže obsah jeho káravého monologu mi následně přeložili někteří z ostatních spolucestujících. Většina spolucestujících po sobě nechápavě pohlížela s úzkostí v očích.
Další arogantní zážitek nám dopřála delegátka Jana, ze stejné cestovní kanceláře, po návštěvě centra s koženou módou. (Viz kanál YOU TUBE.) Přistoupila do autobusu a v úvodu svého „projevu“ zmínila, že v minulých dnech proběhly mezi některými cestujícími ,, nějaké nepříjemnosti,,. Očekával jsem konečně nápravu v jednání delegátů a omluvu. Nikoliv! Velice důrazně nás napomenula, co si to dovolujeme stěžovat si a vyhrožovala, že pokud bychom si chtěli ještě na něco stěžovat, nechají nás vystoupit z autobusu, zablokují nám hotel, povolají bezpečnostní službu a na vlastní náklady odletíme domů…!
Po transferu na hotel měli dokonce někteří strach mezi sebou řešit vzniklou situaci, zřejmě se obávali dalších represí za strany delegátů.
Mně osobně se dostalo slovního napadení jednoho z účastníků zájezdu, jestli mi to za to stálo, na něco si stěžovat. Od koho se dozvěděl, že jsem jedním z nespokojených klientů, který si stěžoval?!
Turecko je překrásná země, hotel Belconti poskytl skvělé služby, ale díky arogantnímu jednání a vyhrožování delegátů CK TopFly se nejen pro mne, ale i některé účastníky stala tato dovolená s vaší CK :-( :-( „noční můrou“ s velmi nepříjemným psychickým dopadem.

Arogantní „výchovný zaměstnanec“ CK TopFly s.r.o., Jana: http://www.youtube.com/watch?v=tBwop1WNNm4&feature=youtu.be

Věřím v objektivní posouzení stížnosti.
S pozdravem
B.

  • Anonym (12)
  • Anonym (15)
KamilaPetrovska 27.11.2013 11:49
NE! nikdy!  

Take ja se zcela ztotoznuji s nazorem pani Dany. Nevim, o jakych audiozaznamech mluvil pan Anonym, ale pokud slo o to moje video, ktere jsem udelal behem kazani "posily", pani Jany, tak to opravdu mam. Pouze jsem se rozhodl nesdilet na je YouTube, z duvodu ze nevim, jak je to s pripadnou ochranou osobnosti a zda by se me to nejak nevratilo. Proto jsem tam umistil pouze audio. Po domluve s pani z INVIA, ktera me sama kontaktovala s dotazem na kvalitu zajezdu, jsem to take poskytnul INVII. Bohuzel, zaznam pana Melicha v nemcine jsem nenahral, nebot jsem netusil, ze to bude tak drsne. Na pani Janu jiz jsem byl v zasade pripraven.

Moje pripominky k tomuto :
Osobne me nejvic vytocila pasaz o tom, kde je nam vycitano, ze jsme si koupili levny zajezd. Z teto vety je jasne, ze se nejedalo o nejaky last minute nekolika zbylich mist, ale o beznou cenu zajezdu. Tudiz uvedena puvodni cena a sleva o 43 % je podvod na klientech, aby meli pocit, ze usetrili. Je jasne, ze jeden z poslednich terminu na zacatky listopadu je jiz svou podstatou takto levny. Zajezd jsme koupili za cenu, za kterou byl nabizem. A jestli si TopFly spatne propocetla a zajezd pro ni nebyl dosti ziskovy, je to jen jeji vec a vycitat platicim klientum je vrchol arogance.

Krome pristupu a neprofesionality vsech 3 delegatu jsem byl jeste rozhorcen chovanim tureckeho ridice. Ve stejmem autobudse jsme absolvovali vsechny cesty. Autobus byl naplneny do posledniho mista. Moje sedadlo melo praskle operadlo, tudiz jsem mohl volit mezi jizdou bez moznosti se oprit, nebo mezi tim, ze moje sedadlo lezelo pani za mnou na nohach. Ridice jsem na to hned zpocatku upozornil, ale zadnou snahu to napravit neprojevil, jako by to nebyla jeho zalezitost. Upozornuji, ze jsem takto ujak dohromady cca 650 km !!! Take to, ze ridic neprodal vodu z autobusoveho baru, kdyz jsme se blizili do hotelu, me nemile prekvapilo.

Krom toho ale jsem byl nadmiru spokojen s ubytovanim a se stravou. Osobne mohu rici, ze jsem se jeste nikdy nesetkal s takovym servisem.

Audiazaznam zde...
http://youtu.be/tBwop1WNNm4

  • Anonym (25)
  • Anonym (22)
KamilaPetrovska 26.11.2013 12:21
šílené video delegáta TOP FLY v autobuse !!!! bez komentáře......  
  • Anonym (16)
  • Anonym (137)
Sasa
24.11.2013 18:15 77.78.117.***
Re:  

Take ja se zcela ztotoznuji s nazorem pani Dany. Nevim, o jakych audiozaznamech mluvil pan Anonym, ale pokud slo o to moje video, ktere jsem udelal behem kazani "posily", pani Jany, tak to opravdu mam. Pouze jsem se rozhodl nesdilet na je YouTube, z duvodu ze nevim, jak je to s pripadnou ochranou osobnosti a zda by se me to nejak nevratilo. Proto jsem tam umistil pouze audio. Po domluve s pani z INVIA, ktera me sama kontaktovala s dotazem na kvalitu zajezdu, jsem to take poskytnul INVII. Bohuzel, zaznam pana Melicha v nemcine jsem nenahral, nebot jsem netusil, ze to bude tak drsne. Na pani Janu jiz jsem byl v zasade pripraven.

Moje pripominky k tomuto :
Osobne me nejvic vytocila pasaz o tom, kde je nam vycitano, ze jsme si koupili levny zajezd. Z teto vety je jasne, ze se nejedalo o nejaky last minute nekolika zbylich mist, ale o beznou cenu zajezdu. Tudiz uvedena puvodni cena a sleva o 43 % je podvod na klientech, aby meli pocit, ze usetrili. Je jasne, ze jeden z poslednich terminu na zacatky listopadu je jiz svou podstatou takto levny. Zajezd jsme koupili za cenu, za kterou byl nabizem. A jestli si TopFly spatne propocetla a zajezd pro ni nebyl dosti ziskovy, je to jen jeji vec a vycitat platicim klientum je vrchol arogance.

Krome pristupu a neprofesionality vsech 3 delegatu jsem byl jeste rozhorcen chovanim tureckeho ridice. Ve stejmem autobudse jsme absolvovali vsechny cesty. Autobus byl naplneny do posledniho mista. Moje sedadlo melo praskle operadlo, tudiz jsem mohl volit mezi jizdou bez moznosti se oprit, nebo mezi tim, ze moje sedadlo lezelo pani za mnou na nohach. Ridice jsem na to hned zpocatku upozornil, ale zadnou snahu to napravit neprojevil, jako by to nebyla jeho zalezitost. Upozornuji, ze jsem takto ujak dohromady cca 650 km !!! Take to, ze ridic neprodal vodu z autobusoveho baru, kdyz jsme se blizili do hotelu, me nemile prekvapilo.

Krom toho ale jsem byl nadmiru spokojen s ubytovanim a se stravou. Osobne mohu rici, ze jsem se jeste nikdy nesetkal s takovym servisem.

Audiazaznam zde...
http://youtu.be/tBwop1WNNm4

  • Anonym (13)
  • Anonym (14)
Dana
23.11.2013 14:11 194.228.32.***
Re:  

Oslovuji autora prvního wow s velkou prosbou o zaslání odkazu na nahrávku. O:-)

  • Anonym (10)
  • Anonym (13)
Neregistrovaný uživatel
23.11.2013 14:06 194.228.32.***
Re: "Jestli ještě jednou ceknete..." zájezd 1.11.-8.11.2013  

Po druhé wow, vyplnila jsem dotazník zcela pravdivě a zároven odpověděla Invei na její dotazy ohledně tohoto zájezdu. Byly jsme celkově velmi spokojeny, ale opravdu delegáti mi poněkud zkazily náladu svými výrazy a přístupem k řešení problému s dvěma klienty.Takto se profesiánolové nechovají. Nebudu si kazit náladu a hezké dojmy z dovolené,ale mít ještě příjemné delegáty, kteří třeba umí ráno pozdravit a pracují se zájmem o co největší spokojenost klienta byla by tato dovolená na 1. zdraví Jana

  • Anonym (13)
  • Anonym (105)
jen anonym
18.11.2013 11:17 90.180.234.***
 

.. wow.. manipulace, nebo nepříčetnost účastníka, paní Šafaříkové M. ...? Nevím, avšak audio záznamy z kázání delegátů hovoří o něčem jiném... Inu, paní Šafaříková, kolik jste od CK TopFly dostala za šíření lži Vy ??? :) Když se podělíte, třeba budeme mít tu dovolenou ze stejného úhlu pohledu jako Vy také :o) :D

  • Anonym (15)
  • Anonym (15)
M.ŠAFAŘÍKOVÁ
16.11.2013 00:27 212.158.136.***
Re: "Jestli ještě jednou ceknete..." zájezd 1.11.-8.11.2013  

V TOMTO ZMIŇOVANÉM AUTOBUSE JSEM TAKÉ SEDĚLA A NIC Z TOHO, CO ZDE UVÁDÍTE NENÍ PRAVDA!
CHOVÁNÍ ZADNÍ ČÁSTI AUTOBUSU BYLA NEÚNOSNÁ, NAPADÁNÍ DELEGÁTŮ NEOMLUVITELNÉ! NEJEZDĚTE TEDY ZA HRANICE VAŠICH KRÁSNÝCH DOMOVŮ, KDYŽ POTOM MÁTE POTŘEBU DĚLAT ZLE A ŠÍŘIT LŽI!!
VYCESTOVALI JSTE ZA NAPROSTO SMĚŠNOU CENU, KDYBY JSTE UMĚLI POČÍTAT, TAK TADY NENAPÍŠETE NIC Z TĚCH NESMYSLŮ...
PETRA, MELICH I JANA JSOU NAPROSTO BÁJEČNÍ A PROFESIONÁLNÍ PRŮVODCI NA ÚROVNI.JEJICH TRPĚLIVOST BYLA OBROVSKÁ!
DĚKUJI JIM ZA KRÁSNÉ SEZNÁMENÍ S TOUTO KRÁSNOU ZEMÍ A VÁS PROSÍM PRO PŘÍŠTĚ, ZŮSTAŇTE DOMA A NIKAM NEJEZDĚTE, KDYŽ SE NEUMÍTE CHOVAT...
ZDRAVÍM TOP FLY A DĚKUJI @};--

  • Anonym (9)
  • Anonym (13)
Zpět na všechny diskuze