A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

KDO je TOPFLY ;;;

06.01.2011 14:05:05 | Pavel 007
Vite nekdo neco o neve firme CK TOP FLY ...
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
14.02.2014 12:31 85.70.2.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Mám pobytovo-poznávací zájezd od 21.3. na 8 dní. Po přečtení většiny příspěvků jsem poněkud vyvedena z míry. Musím doufat, že se TOPka poučila z připomínek a budu moci chválit. Ubytování máme v hotelu Grand Haber a Dyadom resort. Pokud jste byli ve stejných, budu moc ráda za informace. Děkuji předem Hanka

  • Anonym (5)
  • Anonym (5)
Jaja
13.02.2014 14:08 213.192.19.***
nespokojenost s CK  

Dobrý den,
jen bych Vás chtěla upozornit na to že od nového roku je možno žalovat cestovní kancelář za zkaženou dovolenou. Je to dle zákona jednoduše vymahatelné. Celková částka by Vám pak měla být vrácena a náhrada za to co jste tam museli strpět. Myslím že je to konečně dobrý zákon pro spotřebitele, při tom když se cestovka chová takto.

  • Anonym (6)
Janina
08.02.2014 17:44 90.177.51.***
Re: dovolená v Turecku 2013  

Máme stejnou zkušenost!
Místo drahého luxusního hotelu v historickém centru Istanbulu jsme skončili
v šíleném hotelu v ruské čtvrti.Cestovka to bere jako normální.Již nikdy více!
Od té doby jsme tam byli znovu s jinou kanceláří a konečně si město užili.

  • Anonym (3)
  • Anonym (11)
Marta
06.02.2014 13:24 193.0.231.***
dovolená v Turecku 2013  

S touto cestovkou jsem byla na dovolené v říjnu 2013 v Turecku. Po příjezdu mi bylo sděleno, že je mnou vybraný hotel zavřený a ubytovali mě jinde - hned vedle mnou vybraného a OTEVŘENÉHO hotelu. Do dnes mi nikdo nevysvětlil, proč mi lhali. Hotel, ve kterém mě ubytovali byl na internetu prodáván levněji - cca 2 000,- na osobu. Samozřejmě, že se CK TOP FLY nemá k tomu, aby mi rozdíl vrátila. S touto cestovkou již nikdy více!

  • Anonym (15)
  • Anonym (26)
Jarmila
20.01.2014 13:38 109.238.40.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Mám pobytovo-poznávací zájezd na 18.5.2014.PO přečtení recenzí na tuto cestovku jsem zvědavá,jaké zkušenosti budu mít já a doufám,že nebudu mít jenom samé špatné zkušenosti.Jsem natěšená,po Turecku toužím už několik let,tak doufám,že nebudu zklamaná.Turecko mám moc ráda.

  • Anonym (9)
  • Anonym (49)
Indigoo
06.01.2014 18:44 193.85.217.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Reakce na příspěvky ohledně ubytovní:
Proboha lidi, uvědomte si, kolik ten zájezd stojí. Vy snad čekáte, že budete spát v nějakém paláci? Jsou to mnohdykrát ceny okolo 5-6 tis a to včetně letenky. Přijde mi, že někteří lidé jezdí na dovolenou jen pro to, aby hledali jen všechno špatné, šťourali se ve všem, běhali po hotelu a fotili si každou popraskanou omítku na chodbě či ušmudlané umyvadlo v koupelně. Tímto si tu dovolenou opravdu vylepší.
Příspěvek o stravování s kočkami a ptáky na stole mne též pobavil :D
Já bych nic neřekl, kdyby se jednalo o lidi, kteří vyhodí za hotel 20 tis a více a čekají od toho opravdu luxus, ale tohle je opravdu směšné :-D
Přeji všem fajn dovolené a zkuste se méně zaměřovat na ty špatné věci, naopak více vnímejte ty dobré ;-)

  • Anonym (17)
  • Anonym (15)
Neregistrovaný uživatel
19.12.2013 16:47 84.42.234.***
 

Dobrý den CK Topfly ,zůčastnili jsme se s manželem již po 2x vašeho nabízeného zájezdu na Pammukale.Jsme šokováni tím co zde čteme,jako bychom byli někde jinde.Poprvé nás provázela paní Jana a my všichni byli nadšeni nejen jejími vědomostmi ,ale i trpělivostí, letos s námi byla slečna Petra a ani ta nás nezklamala.Bohužel stejně jako při prvním zájezdě byl průběh zájezdu narušován klienty,kteří neměli zakoupený výlet na terasy a stejná situace se opakovala letos.Netaktnost klientů nebrala mezí a my byli rádi,že p Jana těmto klientům řekla ,že se mají chovat slušně.Petra byla dost vystrašená a spousta lidí nahlas řekla,že je dobře ,že jim někdo řekne ať se zklidní.Na hotelu v Belconti jsme Petře podepsali petici + dalších 20 lidí,kde se jasně vyjadřujeme k tomu,že jsme byli se zájezdem i službami plně spokojeni.Přejeme Vám do roku 2014 spoustu spokojených klientů .

  • Anonym (23)
  • Anonym (17)
Neregistrovaný uživatel
18.12.2013 14:06 195.146.129.***
Re: KDO je TOPFLY ;;;  

Tohto zájazdu som sa zúčastnil pred 2 rokmi a vidím, že nič sa nezmenilo - nekompetentné drzane, ktoré sa tvária ako delegátky, arogantné duo Karel a Karel a kopec dôverčivých klientov ktorí veria, že dovolenka s TOP FLY bude úžasná.. To len Turecko je úžasné, Top Fly je asi najhoršia CK na svete!!!

  • Anonym (12)
  • Anonym (16)
Neregistrovaný uživatel
17.12.2013 21:55 89.176.195.***
KDO je TOPFLY ;;;  

S touto cestovní kanceláří jsme byli s přítelem v říjnu t.r.. Připlatilůi jsme si poslední dny za All inclusive.2x50 Euro. Dali nás do takové špeluňky, plné Rusů a Čečenců, že jsme se chvílemi báli i o život. Hotel byl špinavý, stravování společně s kočkami a ptáky na stolech - no prostě hrůza. Stěžovali jsme si všichni ještě na místě. Delegátka Jana sice s námi souhlasila, ale potom nám sdělila, že kvůli svému souhlasu ji kancelář odvolala. Jak je vidno, nebyla to pravda a dle příspěvků (níže) jezdí stále.
Po příjezdu do Prahy jsme si stěžovali na kanceláři a bylo nám sděleno, že dle obchodních podmínek jsme jeli do Orientu, kde musíme počítat i s možnosti špíny a nedokonalého servisu.
Jednání pánů z kaceláře bylo arogamtní a vysloveně si z nás dělali legraci. Na žádost o kontakt na jejich německou část kanceláře mi už ani neodpověděli.
Nedoporučuji si na zájezdu od nich cokoliv připlácet navíc, přijdete zbytečně o peníze.
Příště bych s nimi nikam necestovala.
Byl to pro mě oiřesný zážitek. (((clap)))

  • Anonym (13)
  • Anonym (144)
Boban
30.11.2013 09:09 188.120.218.***
Re: nikdy více! :-(  

Písemná stížnost adresovaná CK TopFly s.r.o.:

Prostřednictvím prodejce Invia.cz a.s. jsem si koncem října 2013 zakoupil pobytově poznávací zájezd s CK TopFly s.r.o. Termín zájezdu 1. – 8.11.2013. Turecko, Belek, Pamukkale.
První nepříjemnost jsem zažil krátce po příletu do Antalye. Po nastoupení do autobusu určeného k přepravě z letiště do hotelu Belconti Vaše delegátka Petra vybírala od Všech zúčastněných pobytovou taxu 29,- Eur/os., jak bylo uvedeno v informacích k zájezdu. Poprosil jsem delegátku o doklad o úhradě, na který mám podle obchodního zákoníku právo, byl jsem však bezprostředně důrazně upozorněn, že jsem informace o povinné úhradě pobytové taxy měl v pokynech, tak ať ,,v tom nešťourám,,. Nebyl jsem sám, kdo požadoval doklad o úhradě, ale dostalo se mu podobné odpovědi.
Po přesunu do hotelu proběhlo ubytování v pěkném hotelovém resortu Belconti bez komplikací.
Po dvou dnech strávených v hotelovém resortu následoval třetí den transfer do oblasti Pamukkale a přenocování v termálním hotelu dle programu zájezdu. Následující den jsme měli absolvovat výlet na terasy Pamukkale, dle rozsahu uvedeném v Cestovní smlouvě. (tento zájezd se stejným programem jsem absolvoval již v červnu 2013) Bohužel jsem zažil nepříjemnou „sprchu“ od delegátky Petry a jejího tureckého kolegy p. Melicha. Paní Petra mně spolu se synem odmítla převézt z hotelu na terasy v Pamukkale. Na můj argument, že mám přejezd v ceně zájezdu , namítla, že má od CK TopFly jiné pokyny a nemá ani nejmenší zájem situaci řešit. Na mou prosbu o způsob řešení vzniklé nepříjemnosti na mne „nastoupil“ p. Melich a „gestápáckým“ výrazem „raus“ a gestikulací mne vyhodil z autobusu. Bezprostředně po tomto incidentu jsem tuto událost hlásil telefonicky na CK TopFly. Kde jsem se dozvěděl, že kolega, který má na starosti Turecko momentálně není přítomen. Následující den se prý marně snažil s delegátkou spojit. Nedozvěděl jsem se bohužel, co bylo důvodem tak dlouhého výpadku spojení s paní Petrou.
Následující ráno po odhlášení z hotelu a nastoupení všech cestujících do autobusu jsme zažili další nepříjemný šok! Místo české průvodkyně paní Petry, uchopil mikrofon p. Melich a německým monologem nás „pokáral“, co že jsme si ,, to dovolili,, na něco si stěžovat… Bohužel osobně příliš nerozumím německy, takže obsah jeho káravého monologu mi následně přeložili někteří z ostatních spolucestujících. Většina spolucestujících po sobě nechápavě pohlížela s úzkostí v očích.
Další arogantní zážitek nám dopřála delegátka Jana, ze stejné cestovní kanceláře, po návštěvě centra s koženou módou. (Viz kanál YOU TUBE.) Přistoupila do autobusu a v úvodu svého „projevu“ zmínila, že v minulých dnech proběhly mezi některými cestujícími ,, nějaké nepříjemnosti,,. Očekával jsem konečně nápravu v jednání delegátů a omluvu. Nikoliv! Velice důrazně nás napomenula, co si to dovolujeme stěžovat si a vyhrožovala, že pokud bychom si chtěli ještě na něco stěžovat, nechají nás vystoupit z autobusu, zablokují nám hotel, povolají bezpečnostní službu a na vlastní náklady odletíme domů…!
Po transferu na hotel měli dokonce někteří strach mezi sebou řešit vzniklou situaci, zřejmě se obávali dalších represí za strany delegátů.
Mně osobně se dostalo slovního napadení jednoho z účastníků zájezdu, jestli mi to za to stálo, na něco si stěžovat. Od koho se dozvěděl, že jsem jedním z nespokojených klientů, který si stěžoval?!
Turecko je překrásná země, hotel Belconti poskytl skvělé služby, ale díky arogantnímu jednání a vyhrožování delegátů CK TopFly se nejen pro mne, ale i některé účastníky stala tato dovolená s vaší CK :-( :-( „noční můrou“ s velmi nepříjemným psychickým dopadem.

Arogantní „výchovný zaměstnanec“ CK TopFly s.r.o., Jana: http://www.youtube.com/watch?v=tBwop1WNNm4&feature=youtu.be

Věřím v objektivní posouzení stížnosti.
S pozdravem
B.

  • Anonym (12)
  • Anonym (15)
Zpět na všechny diskuze