A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

Jak řešit zpožděný let?

26.08.2016 08:12:09 | petka.no
petka.no
Poradíte mi prosím jak získat kompenzaci za zpožděný let? Čekala jsem na letišti 6 hodin. Kvůli počasí to být nemohlo, protože bylo krásně. Děkuji
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
02.09.2016 08:50 178.209.152.***
 

Za 12hodinové zpoždění, strávení času na letišti od odpoledne do brzkého rána je opravdu chuťovka,navíc když člověk pak nemůže dle plánu do práce= pro mne je to újma a žádala jsem o kompenzaci. I když má člověk nárok v našem případu na 250 euro,přikývla jsem na voucher na příští let zadarmo,protože stejně plánujeme opět vyrazit. Tak doufám,že společnost bude funkční a i my. Chtěla jsem to rychle uzavřít,proto jsem se nepouštěla do dalších akcí, jako vymáhání přes nějaké instituce. U voucherů si ale dejte pozor,aby nebyly nějak moc podmíněny, jako doba platnosti - my to máme do konce roku 2017,lety po Evropě dle letového řádu krom Kanár, dotazujte a písemně si nechte napsat,že jsou to zpáteční letenky zdarma,tj. bez dalšího doplácení ostatních poplatků....Při stížnosti a žádosti jsem použila níže uvedený tiskopis,přiložila veškeré dostupné kopie letenky,palubního lístku,fotografií tabule z letiště,lepítka z kufrů,přesný čas příletu (pokud není možno ho dohledat,klidně napiště na letiště v Praze,pošlou informaci),potvrzení pro zaměstnavatele o zpoždění-to vám pošle letecká společnost po zažádání e-mailem, přímo na letišti po příletu u okénka jsme nepořídili.Lepší poslat hned vše,co máte,protože pak se společnost stále dožaduje nějakých doplnění,což prodlužuje vyřízení. Já jsem měla za pár dní vouchery doma.
Jinak opravdu záleží na důvodu,kvůli kterému bylo zpoždění, někdy nárok není.

Neregistrovaný uživatel
31.08.2016 18:27 92.52.51.***
Re: Jak řešit zpožděný let?  

Milý/á 93.91.154.***, až Ťa raz nepustia do prebookovaného lietadla, prípadne stráviš neplánovanú noc na letisku, tak sem rád zavítaš pripomenúť si, ako získať odškodné za to "nic". 8-)

  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
31.08.2016 17:58 93.91.154.***
Re: Jak řešit zpožděný let?  

docela pobavi jak kazdej chce peníze za nic :-D

  • R29
  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
26.08.2016 10:38 92.52.51.***
Re: Jak řešit zpožděný let?  

Týkaju sa každého letu ( aj charteroveho) ktorý spĺňa podmienky omeškania.
Neviem ako je to pri zásahu vyššej moci - nárok zdarma preverí poverená spoločnosť a potom sa môžete rozhodnuť či si budete nárokovať sami alebo cez zastupujucu právnu firmu.

Neregistrovaný uživatel
26.08.2016 10:22 46.135.143.***
Re: Jak řešit zpožděný let?  

Týkají se tyto náhrady i charterových letů?

Neregistrovaný uživatel
26.08.2016 09:55 92.52.51.***
Neregistrovaný uživatel
26.08.2016 09:54 92.52.51.***
Neregistrovaný uživatel
26.08.2016 09:49 92.52.51.***
Re: Jak řešit zpožděný let?  

V prípade odmietnutia nástupu do lietadla, zrušenia letu alebo meškania do cieľového miesta (uvedeného na vašej letenke), ktoré je dlhšie ako 3 hodiny, máte nárok na náhradu vo výške 250 až 600 EUR podľa letovej vzdialenosti:

Lety v rámci EÚ

1 500 km alebo menej - 250 EUR
viac ako 1 500 km - 400 EUR

Lety medzi letiskom v EÚ a letiskom mimo EÚ

1 500 km alebo menej - 250 EUR
1 500 km až 3 500 km - 400 EUR
viac ako 3 500 km - 600 EUR

Môžete si žiadať odškodné priamo od leteckej spoločnosti, prípadne sa obrátiť na niektorú spoločnosť, ktorá taketo služby poskytuje, napríklad APRA.

petka.no 26.08.2016 09:12
Jak řešit zpožděný let?  

Poradíte mi prosím jak získat kompenzaci za zpožděný let? Čekala jsem na letišti 6 hodin. Kvůli počasí to být nemohlo, protože bylo krásně. Děkuji

Zpět na všechny diskuze