A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

hromadná soudní žaloba

14.05.2008 12:14:51 | Milena Uhrova
Vážení, chtěla bych Vás varovat před CK Prácheň Písek s.r.o.,
Chtěla jsem jet na léčebný pobyt do Izraele jaro 2008.11.2. jsem zaplatila 32 391 kč. 26.3. 08 mi přišel od CK Prácheň doporučený dopis v němž oznamovali, že pro malou ůčast se zájezd ruší a peníze budou vráceny. Dnes je 14.5. a peníze nikde. Napsala jsem na Asociaci cestovních kanceláří, kde mi bylo sděleno, že CK Prácheň Písek pro nesolventnost a pro pro špatné zacházení se zákazníky,byla vyloučena z této asociace a mám prý podat trestní oznámení. Chtěla bych Vás tímto oslovit, Vás kterým Ck Prácheň s.r.o. také nevrátila peníze a rádi byste se k žalobě připojily.
Milena
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
aalka
25.12.2008 10:49 83.208.110.***
RE: RE: hromadná soudní žaloba  

Hromadná soudní žaloba je podle mě hloupost. Stačí se podívat na www.justice.cz a vidět, že cestovka nemá prakticky žádný majetek a pokud správce konkursní podstaty něco prodá, tak to půjde bance jako hlavnímu věřiteli. Cestovka by podle vaší logiky mohla žalovat klienty, kteří s ní přestali jezdit a přivedli ji tak ke krachu. Klienti, kteří v závěru její eistence cestovce pořád důvěřovali, můžou žalovat cestovku, že do poslední chvíle vybírala peníze a realizovala zájezdy, aby krach odvrátila. Příští rok mají podle prognostiků zkrachovat tisíce firem. Kromě pojištěných cestovek po nich zůstanou všichni věřitelé bez peněz. Věřitelé, kteří dostali 80%, budou pro ty, co přišli nebo přijdou o vše, k vzteku. Proto soud považuji za pitomost. Spíš se tady nabízí tržní kompenzace. Silné cestovky se vás mohou chopit a ze svých produktů vám poskytnout 20% slevu. Tímto markentingově líbivým tahem získají nové a vděčné klienty. Prý se tak už k mnohým klientům CK Prácheň zachovala CK Kalousek nebo CK Pohoda. Ty náklady za spoluúčast při pojištění i čekání na vyplacení pojistného vzaly na sebe. :-? Být vámi, sledovala bych diskusi a třeba se nějaká cestovka chytí. Máme tu tržní prostředí a já nejsem marxista, tak věřím v jeho zákonitosti.
Alka

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
Petr -
25.12.2008 02:58 88.103.139.***
RE: hromadná soudní žaloba  

Dobrý den, stalo se mi to samé, o čem píšete. Sice naštěstí z menší částkou, ale taky mě to pěkně štve. Na euroalarmu jsem se na to ptal a to samé mi řekli jako Vám. Prý je to žalovatelné, protože veděli že jsou v krachu a i přesto nadále vybírali peníze za zájezdy. Kdyby nás bylo víc, tak by ta žaloba mohla býti i reálná.

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
Hana Tůmová
22.12.2008 13:15 62.209.224.***
hromadná soudní žaloba  

Ráda bych se připojila k hromadné soudní žalobě na ck Prácheň, protože i po zaplacení odškodného od pojišťovny jsem přišla o více než 17.000 Kč, protože jsem měla v předvánočním prvním termínu plně zaplacené 2 místa v zájezdu Indie-Nepál, plánovaném na říjen 2008, cena cca 86000Kč, pojišťovna uhrazuje 79,7 procent,t.j. cca 69.000 Kč a na zbylou sumu se prý máme soudit, tak když by nás bylo více tak by se to soudění možná i vyplatilo.

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
micák 14.08.2008 20:38
RE: Dvojka pro allli  

Ahoj,
přihlaš se na Orbion, napiš mi na můj profil - a mohu Ti napsat co Tě zajímá.Tahle diskuze není o pravopisu, ale o cestování.Jiří ;-) :-|

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
chanelka
14.08.2008 10:25 83.208.110.***
Dvojka pro allli  

Milý Micáku,
můžeš napsat, jakých chyb se allli dopustila? Já bych jí dala dvojku. :-?
Chanelka

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
micák 13.08.2008 20:16
RE: Eduard Halama  

Re: alllí. Chybí Vám ve Vašem zajímavém mailu 3 čárky a jedno písmeno - tedy 4 chyby...známka 5. :-(
Za slohovou úpravu - tak 4. :-(
Výsledek je zdrcující, tak že bych nikoho neposílal do školních lavic, když tam asi patřím taky.... :-D

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
alllí
13.08.2008 15:10 83.208.110.***
Eduard Halama  

Pan Halama asi ví, proč žádá, aby nikdo nereagoval na jeho plivance. Expedici, které se zúčastnil, si jako cestovatelka také pamatuji. Všem nám svým sobeckým jednáním znepříjemňoval cestu. Hotelbusovou expedici si spletl s komfortním zájezdem, avšak za lidovou cenu. Můžu porovnat a tak vím, že CK Prácheň dělala nejkvalitnější hotelbusové zájezdy v republice, s bezkonkurenční sravou i průvodci. Kuchaři Hackerschmiedová, Přikryl nebo Jícha u plotny doslova čarovali. Průvodci Rezler nebo Kabíček jsou republiková špička. To bohužel nemůžu napsat o bratrovi Eduarda Halamy, který někdy svým přístupem dělal Práchni ostudu. Konce CK Prácheň je mi velmi líto, tento osud bych spíš přála panu Halamovi, který ve svém egoistickém přístupu, tenkrát před 8 lety, nadával průvodci za to, že zkrátil prohlídku, protože doprovázel zraněného účastníka do nemocnice.
Místo provozování agentury by se měl pan Halama vrátit do školních lavic a znovu se učit česky, např. shodu podmětu s přísudkem nebo správnou podobu slova "příspěvek" :-P

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
BouchalováSmolíková
06.07.2008 17:46 89.176.7.***
Kuba  

Totéž, co se stalo vám, jsme zažily na jaře i my. Pro údajný malý zájem se zájezd na Kubu, který jsme zaplatily, nekonal. Peníze nám vráceny nebyly a nový zájezd se slibovanou slevou jsme nedostaly. K hromadné žalobě bychom se připojily. :-x Věra Bouchalová

  • Anonym (1)
  • Anonym (8)
Milena Uhrova
16.06.2008 13:13 88.146.63.***
RE: RE: RE: RE: RE: Krach CK Prácheň  

Dobrý den paní Kofroňová, bohužel jsem zájezd stornovala s tím, že mi cestovka vrátí peníze Tímto chci poděkovat všem, kteří s námi ,co jsme přišly o peníze, soucítí a účastnili se dobrou radou. Milena

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
channah
13.06.2008 15:27 194.228.18.***
Info  

Dobrý den všem,

jak zde již bylo zmíněno, CK Prácheň byla pro případ úpadku pojištěna u České pojišťovny a.s., která na základě předložení platné cestovní smlouvy, dokladu o zaplacení a vyplněného formuláře Oznámení o pojistné události vyplatí pojistná plnění klientům, jejichž zájezd se měl konat po datu vyhlášení úpadku, tzn. po 15. květnu 2008. Podklady zašlete na adresu asistenční služby Euroalarm Assistance Prague. Pokud je váš nárok oprávněný, bude Vám pojistné plnění vyplaceno po 6 měsících. Tato doba je stanovena, aby měli všichni poškození klienti dostatek času se se svými nároky přihlásit.

Ostatním, kteří nárok na pojistné plnění nemají, bohužel opravdu nezbývá nic jiného, než si zjistit správce konkursní podstaty (po jeho vyhlášení by mělo být jeho jméno uvedeno v rejstříku úpadců u CK Prácheň) a přihlásit se do konkursního řízení.

Hodně štěstí všem, mrzí mne to za vás :-(

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Zpět na všechny diskuze