A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST

10.06.2014 20:05:15 | Pavi
Pavi
Objednávku na parkování jsem provedla přes internet. Během 10 minut mi přišlo potvzení mojí rezervace. Avšak jaké bylo naše překvapení po příjezdu na parkoviště. Byl zde jediný zaměstnanec, kterého jsme museli telefonicky budit. Ten nám řekl, že žádnou naší rezervaci nemá evidovanou a tudíž nás nemá kam dát! Potom řekl, že tam tedy můžeme nechat klíčky od auta, že nám po uvolnění parkoviště auto zaparkuje. Souhlasili jsme. Auto na odvoz na letiště měl k dispozici pouze jedno, navíc ještě s píchlou pneumatikou! Tudíž nepojízdné. Majitel firmy byl telefonicky nedostupný!! PROTO NEMOHU DOPORUČIT!!
Naštěstí jsme nakonec využili služeb sousední firmy vzdálené cca 1km - SKYPARKING, kde vše proběhlo na profesionální úrovni. Na letiště jsme se dostali včas díky tomu, že jsme jeli do Prahy s dostatečným předstihem.

Majitel se nám sice za vzniklé nepříjemnosti omluvil a nabídl další využití služeb zdarma. Sem se ale již v žádném případě nevrátím! Raději totiž upřednostním kvalitu služeb než nekvalitní službu zdarma! Tolik adrenalinu před vysněnou dovolenou již nechci zažít.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
31.05.2017 08:54 185.15.109.***
FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Nejhorší parkování, které jsme zažili a už nikdy více! Namísto slibovaných 5 minut trvala přeprava na letiště i s čekáním na jediné! auto 50 minut. Čekala tam i s námi tři auta, tedy přišlo to, o čem píší další. Celkem nás do transportéru nacpal 11!!! To, že je auto skoro na rozsypání a komentovat stav parkoviště a řidiče opravdu nemá cenu.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
23.09.2016 10:26 77.236.206.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Dvakrát jsem už parkovali na ParkovaniR7.cz a zatím nejlepší volba, obzvlášť v komunikaci a jednání s lidmi.

  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
20.08.2016 11:49 89.102.117.***
Děs - běs  

Přidávám svoji aktuální reklamaci na tuto firmu:

Na základě našeho telefonického hovoru Vás žádám o finanční kompenzaci za špatně poskytnuté služby vaší firmy.

Parkování proběhlo v termínu 5. - 7. 8- 2016.

Jak jsem Vás již informoval telefonicky, přístup Vašeho zaměstnance byl velmi zvláštní. Při našem příjezdu nebyl nikdo přítomen. Po čekání dorazil s dodávkou Váš pracovník a oznámil mně, že nemá moje auto kam zaparkovat, ačkoliv jsem tuto službu měl objednánu více jak 4 měsíce. Moje vozidlo po celou dobu parkovalo v otevřené a nehlídané části areálu (kromě kamer). Poté nám bylo oznámeno, že nám zastaví mimo běžný parking u letiště, že nemá zakoupenou průjezdovou kartu a vysadil nás u vzdáleného hotelu na chodníku.

Ještě horší byl však přílet z Londýna. Dle instrukcí jsem volal až po odbavení, když jsme čekali v příletové hale. Váš pracovník mě informoval, že na nás již čeká, ať tedy pospícháme na smluvené místo u hotelu. Když jsme chvatně vyrazili na smluveném místě, nikdo tam nebyl. Volal jsem tedy znovu, kde je s vozidlem. Řidič mě informoval, že právě odjel a že se za chvilku vrátí. Uběhla další půl hodina. Telefon nikdo nebral. Na stanovišti nás již čekalo více jak 8 lidí a řidič nikde. Při dalším telefonátu nám bylo oznámeno, že mu upadli brzdové destičky a vozidlo je v servisu. Ať vydržíme. Mezitím přijel s jiným vozidlem naložil německé cestující, kteří přilétli až dávno po nás a zase odjel. Po další hodině přijel s původní dodávkou pro 4 pasažéry. Nechal nás nastoupit všech 8 lidí. Moji synové a manželka seděli na zemi s kufry.

Návrh, že až příště poletíme, že budu mít slevu ze služby, jsem odmítl!!

S FLY PARKINGEM - již nikdy !!! >:)

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
10.07.2016 20:02 213.226.212.***
 

Cena je vysoká na to jaký je poskytován servis, ačkoliv jsem na tomto místě nikdy neparkoval a nikdy parkovat nebudu. Člověk se chce slušně dotázat na pár drobností před odletem (negativní reakce a recenze na netu) a zavolá na jejich kontaktní telefon, zvedne mu to 60 letý pán, který dle hlasu 40 let aktivně kouří a naštve ho i mráček na obloze. Pán je "sympaťák" a pokud se ho na něco chcete dotázat, tak je důležitý jak kdyby jste po něm chtěli aby Vás do USA odnesl na zádech. Nakopat do zadku za takové jednání. Nedokážu si představit tu cestu s tímto pánem, co se chová jak kdyby půl století nespal.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
30.06.2016 08:01 81.200.50.***
Petr Volovec  

Navíc tady mám PROMO KOD na Goparking generující slevy : xxx111

stačí zadat při rezervaci

:-|

Neregistrovaný uživatel
30.06.2016 07:57 81.200.50.***
Petr Volovec  

Já Vás lidi nechápu...
Za dovolenou utratíte 50.000Kč a šetříte 300kč na parkování někde u nějakého youdy a jeho hroudy...
Parkování má smysl pouze u zavedených firem jako je letiště nebo třeba Goparking.
Všechno ostatní je daleko s rizikem nedojetí na letiště s parkováním na trávě atd... opravdu mi nestojí za to ušetřit 200kč

Zdar!

copy 22.06.2016 18:48
Flyparking po starom  

Flyparking, prečo by sa mali mazať staré príspevky, keď vy evidentne dodnes fungujete podobne, resp. rovnako. Stačí si prečítať recenzie na google mapách.
https://www.google.sk/search?q=FLYPARKING&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=csBqV-XOBcGv8we4y4G4AQ#gfe_rd=cr&lrd=0x470bc0a9963cd975:0x3c08b2c243b8e0ce,1,,

Neregistrovaný uživatel
04.06.2016 21:57 188.175.112.***
Šetříte na špatném místě...  

Vážení, bez urážky: dobře vám tak. Za dovolenou dáte desetitisíce a pak škudlíte, abyste ušetřili dvě stovky za parkování na letišti. V životě bych nedal auto na tyhle pochybný "parkoviště" a ještě tam nechat klíče!? Až vám vyměněj řídící jednotku auta za 40 litrů, to se budete divit. Na letišti na D-éčku mám auto zaparkovaný za 9 stovek a v klidu. Ušetříte dvě kila a pak jste na nervy. PS Jsem zde registrovaný, ale nešlo to přihlásit přes mobil.

Neregistrovaný uživatel
16.11.2015 11:17 193.86.204.***
Jak se vyvarovat nepříjemným situacím s pakováním u letiště  

Zdravím všechny. Také mám dost nepříjemnou zkušenost s nepojištěným parkovištěm u letiště v Praze, kde jsem před rokem zaparkoval. Uvítali nás na parkovišti velice mile, odvezli na letiště a mile se s námi rozloučili. Po našem návratu na letiště jsem ihned volal asistenci parkoviště, s tím, že potřebujeme odvoz. Čekali jsem asi 20 minut, než se za námi dostaví vůz parkoviště. Ten největší problém nastal, kdy jsme se vrátili na parkoviště a zjistili, že na střechu našeho vozu spadla poměrně velká větev ze stromu a karosérie je promáčknutá a poškrábaná. Začali jsme tuto událost řešit s provozovatele parkoviště, který ale argumentoval tím, že nemá pojištěné parkoviště a ve smlouvě uvádí že pouze poskytuje pozemek o výměře pár m2! :-X

Po několikahodinových debatách zůstal spor nevyřešený a tak jsme už unavení z dlouhé cesty museli jet domu. =-O
Jaký je závěr? Nikdy neparkujte na neznámém parkovišti - nebo zjistěte o daném parkovišti více dříve než tam pojedete (např. zde: http://www.parkingunit.com/parkovani-u-letiste-praha ). Reference parkoviště a hodnocení reálných uživatelů jsou Vám k dispozici, tak se nenechte napálit jako já. :-(

Neregistrovaný uživatel
28.09.2015 17:24 195.191.202.***
Potvrzuji - otřesná zkušenost  

Bohužel musím potvrdit stejně negativní zkušenosti jako jsou zde prezentovány.

16.9.15 po e-mailové rezervaci na nás nikdo nečekal...parkoviště bylo bez obsluhy. Pán přijel po cca 15min. Zmatený, nic nenachystáno, bylo nás moc, tak jsme pustili rodinu s dětmi. Pán se vrátil po půlhodině možná 40min. nevím byla zima, tma a vládla nervozita. Naskočili jsme do auta, rozškubla jsem kalhoty o něco v té omlácené dodávce. Nevešli jsme se, takže starší pár čekal znovu. Nakonec si nebyl pán řidič nebyl líný říct o 100Kč na parkování u letištní haly...
26.9.15 volali jsme hned. Pán hlásil že je sám, má fofr, ať čekáme u jakéhosi hotelu Marriot/Merriot? Doptali jsme se kolemjdoucích. Tam už čekal zmrzlý cizinec s ženou, že čekají už 10min a doufají, že někdo přijede. Pán přijel po 30min. Jel s námi velmi zostra. Byli jsme rádi, že auto bylo v pořádku a nikdy víc.
Jako benefit se mi ozval kdosi (neumí se podepsat) z čísla 737 527 721 s "upozorněním", že za negativní reakci na jejich firmu se mi ozve právní zástupce. Máte-li někdo obdobnou zkušenost prosím ozvěte se mi. Nemám ráda takové jednání a upozorňování. Myslím si, že zákazník se má předcházet a služby zlepšovat...
Díky.

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze