A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST

10.06.2014 19:05:15 | Pavi
Pavi
Objednávku na parkování jsem provedla přes internet. Během 10 minut mi přišlo potvzení mojí rezervace. Avšak jaké bylo naše překvapení po příjezdu na parkoviště. Byl zde jediný zaměstnanec, kterého jsme museli telefonicky budit. Ten nám řekl, že žádnou naší rezervaci nemá evidovanou a tudíž nás nemá kam dát! Potom řekl, že tam tedy můžeme nechat klíčky od auta, že nám po uvolnění parkoviště auto zaparkuje. Souhlasili jsme. Auto na odvoz na letiště měl k dispozici pouze jedno, navíc ještě s píchlou pneumatikou! Tudíž nepojízdné. Majitel firmy byl telefonicky nedostupný!! PROTO NEMOHU DOPORUČIT!!
Naštěstí jsme nakonec využili služeb sousední firmy vzdálené cca 1km - SKYPARKING, kde vše proběhlo na profesionální úrovni. Na letiště jsme se dostali včas díky tomu, že jsme jeli do Prahy s dostatečným předstihem.

Majitel se nám sice za vzniklé nepříjemnosti omluvil a nabídl další využití služeb zdarma. Sem se ale již v žádném případě nevrátím! Raději totiž upřednostním kvalitu služeb než nekvalitní službu zdarma! Tolik adrenalinu před vysněnou dovolenou již nechci zažít.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
23.09.2016 10:26 77.236.206.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Dvakrát jsem už parkovali na ParkovaniR7.cz a zatím nejlepší volba, obzvlášť v komunikaci a jednání s lidmi.

Neregistrovaný uživatel
11.09.2016 14:17 194.213.47.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

využívám AIR parking už asi 30x a doposud na 1

marbes 29.08.2016 07:54
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Na některé z parkingů přímo na letišti... tak drahé to už není a než ty nervy, to si radši 200,- připlatím (aspoň tolik byl v našem případě cenový rozdíl)

Neregistrovaný uživatel
25.08.2016 20:53 89.103.156.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

No jo,ale kam

Sally 22.08.2016 14:34
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Parkia nic moc. Asi bych tam auto uz nenechal. Prijeli jsme (kveten 2016) obsluha vypadal jako ozraly vratny. Zaparkujte tam a tam, nalozili jsme kufry a vezl nas na letiste. Vysadil nas a rekl kdy mame zpatky volat. Kdyz jsme doleteli volal jsem, ze jsme na miste a on ze do 10 minut dojede. Dojel s autem pro 8 lidi a nas tam bylo18. Tak se zacal rozcilovat ze mu to nikdo nerekl ze je nas vic. A kdo by mu co rikal, kdyz jsme vzajemne k sobe nepatrili. Tak povolal druhe auto pro 9 a ze se tam musime vsichni nejak nacpat. A se zavazadlama. Hnus. Kdyz jsme konecne vyjeli tak rika ze musi opatrne za ma spatne brzdy. Vysadil nas u vratnice parkoviste a tim to pro nas skoncilo. Auto nastesti bylo v poradku, ale priste si radeji priplatim.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
22.08.2016 07:20 46.135.1.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Zřejmě taky dobrá firma, ukazuje mi to, že buď není volné místo nebo se nepodařilo spočítat cenu.

Neregistrovaný uživatel
21.08.2016 20:05 89.103.156.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Ma někdo zkušenosti z firmou PARKIA.CZ .Děkuji

Neregistrovaný uživatel
20.08.2016 11:49 89.102.117.***
Děs - běs  

Přidávám svoji aktuální reklamaci na tuto firmu:

Na základě našeho telefonického hovoru Vás žádám o finanční kompenzaci za špatně poskytnuté služby vaší firmy.

Parkování proběhlo v termínu 5. - 7. 8- 2016.

Jak jsem Vás již informoval telefonicky, přístup Vašeho zaměstnance byl velmi zvláštní. Při našem příjezdu nebyl nikdo přítomen. Po čekání dorazil s dodávkou Váš pracovník a oznámil mně, že nemá moje auto kam zaparkovat, ačkoliv jsem tuto službu měl objednánu více jak 4 měsíce. Moje vozidlo po celou dobu parkovalo v otevřené a nehlídané části areálu (kromě kamer). Poté nám bylo oznámeno, že nám zastaví mimo běžný parking u letiště, že nemá zakoupenou průjezdovou kartu a vysadil nás u vzdáleného hotelu na chodníku.

Ještě horší byl však přílet z Londýna. Dle instrukcí jsem volal až po odbavení, když jsme čekali v příletové hale. Váš pracovník mě informoval, že na nás již čeká, ať tedy pospícháme na smluvené místo u hotelu. Když jsme chvatně vyrazili na smluveném místě, nikdo tam nebyl. Volal jsem tedy znovu, kde je s vozidlem. Řidič mě informoval, že právě odjel a že se za chvilku vrátí. Uběhla další půl hodina. Telefon nikdo nebral. Na stanovišti nás již čekalo více jak 8 lidí a řidič nikde. Při dalším telefonátu nám bylo oznámeno, že mu upadli brzdové destičky a vozidlo je v servisu. Ať vydržíme. Mezitím přijel s jiným vozidlem naložil německé cestující, kteří přilétli až dávno po nás a zase odjel. Po další hodině přijel s původní dodávkou pro 4 pasažéry. Nechal nás nastoupit všech 8 lidí. Moji synové a manželka seděli na zemi s kufry.

Návrh, že až příště poletíme, že budu mít slevu ze služby, jsem odmítl!!

S FLY PARKINGEM - již nikdy !!! >:)

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
15.08.2016 12:54 77.104.244.***
Re: FLYPARKING - OTŘESNÁ ZKUŠENOST  

Absolutně NEDOPORUČUJI! Po příjezdu na parkoviště jsme vstoupili na něco co mělo připomínat recepci. Rezervaci jsme provedli přes internet. Pánovi v ní jsme předložili vytištěnou rezervaci. Pán, který mluví stylem alá mumla brumla nakoukl do vytištěného dokumentu, kde je napsáný datum vytvoření rezervace, počet dní rezervace a částka. Pán hned ukazuje na datum vytvoření rezervace, kde je jasně a tučně napsáno 3. 8. 2016. , přesto se zeptal jestli jsme rezervaci dělali 3. 8. 2016 (nechápu takové dotazy). Říkáme ano a on na to: tak to už budete podle nového ceníku". Trochu jsem nechápal co to znamená tak jsem se zeptal. Pán opět mumlal něco o novém ceníku ačkoliv jsem se mu snažil vysvětlit že na rezarvaci je jasně cena 500,-. Pak nám ukázal vytištěný papír s nějakým novým ceníkem od 1. sprna, kde cena byla o 100 Kč dražší. Říkal jsem, že jsme rezervaci prováděli přes internet a je potvrzená a je za 500,-. Bylo nám odpovězeno, že to bude za 600,- a že můzu být rád, že nám tu rezervaci udělali... Zákazníka přeci nemůže zajímat, že mají nepořádek ve svých rezervačních systémech. Nejde ani tak o tu stokorunu jako o princip rezervace, která postrádala tak relevanci. Neměli jsme moc času se s pánem dohadovat, kupodivu jsme pospíchali na letiště ;) S pánem byla opravdu špatná komunikace, těžce jsem odvodil že nám říká něco ve smyslu "pojeďte za mnou". Parkování proběhlo celkem v pořádku. Zavazadla jsme naložili a jeli jsme. Pán ještě posměvačně dodal, že mám opravdu štěstí, že jedeme sami, že teď vezl v dodávce 14 lidí (v dodávce pro 9) a že seděli na zemi. Celou cestu nám něco vyprávěl po mumlansku...

Z letiště zpět PEKLO. Přílet v 00:15. Počkali jsme na zavazadla a volám na dispčink, že jsme již přiletěli, máme svá zavazadla a můžeme být vyzvednuti na smluveném místě. (hotel Marriott). Mám důvodné podezření, že jsme pána vzbudil, takže o 100% hlídaném parkovišti si všichni nechte jen znát. V 00:15 jsme vyběhli z letiště, že pro nás pán přijede, cesta trvá maximálně 10 minut. Venku pršelo a bylo 13 stupnů. Po 45 minutách, už poměrně naštvaný volám opět na dispečink, že jsem téměř před hodinou volal a jesti nás tedy opravdu vyzvedne. Bylo mi odpovězeno, že už jede. Opakuji, že to říkal už před 45 minutami. Pán se ještě zeptal, jestli tam je s náma někde jiný. Říkám, že ne. Pán trochu zvýšil hlas se slovy "to tam jsme jako sami jo? No tak já už jedu" a típnul to. Asi za 5 minut přišla rodinka co přiletěla z Bulharska. my tou dobou před hodinou přiletěli z Kréty. O dalších 5 minut později jsme se dočkali. Auto skutečně přijelo! Pak nám to vše došlo :) Pánovi se jednoduše nechtělo jet jen pro nás dva, tak nás nechal hodinu v dešti do doby, kdy přiletělo další letadlo a přišlo více lidí. Bylo nás nakonec 9 a nasoukali jsme se do vnitř dodávky jako sardinky. Jeden z cestujích byl na vozíku, bylo nám ho celkem líto jak se soukal do takového auta... V půl 2 ráno jsme byli na parkovišti. (přílet v 00:55) Když jsme přijeli ihned jsme nastoupili do auta a rychle od tamtud zmizeli! Už nikdy více!

Majitelé i personál by se měl opravdu výrazně zamyslet nad tím jak zdejší rezence řeší, jakým stylem komunikují s lidmi, kteří jim svěří svůj majetek, dají peníze za poskytované služby a následně jsou případně nespokojeni. Právě oni jsou totiž ti, kteří je živí. Spousta recenzí je tu opravdu podobného typu a negativní zkušenosti se prakticky shodují.

Je mi jasné, že jim to je poměrně dost jedno jak se chovají ke svým zákazníkům, protože lidé budou stále chtít stále parkovat u letiště a co nejlevněji. Zákazníci s negativní zkušeností se už ale nevrátí a jednou přijde den, kdy klientů bude ubývat a doplatí tak na své jednání. Osobně doufám, že to bude brzy.
-----
Mimochodem, prý jsem od konkurence a rezence je napsána za účelem pošpinění :-D Oni si nevydí na špičku nosu, všem říkají že si ty negativní recenze vymýšlejí apod. To je neuvěřitelné jak někdo dokáže ignorovat pravdu a kopat jen kolem sebe.

  • Macatova
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
10.07.2016 20:02 213.226.212.***
 

Cena je vysoká na to jaký je poskytován servis, ačkoliv jsem na tomto místě nikdy neparkoval a nikdy parkovat nebudu. Člověk se chce slušně dotázat na pár drobností před odletem (negativní reakce a recenze na netu) a zavolá na jejich kontaktní telefon, zvedne mu to 60 letý pán, který dle hlasu 40 let aktivně kouří a naštve ho i mráček na obloze. Pán je "sympaťák" a pokud se ho na něco chcete dotázat, tak je důležitý jak kdyby jste po něm chtěli aby Vás do USA odnesl na zádech. Nakopat do zadku za takové jednání. Nedokážu si představit tu cestu s tímto pánem, co se chová jak kdyby půl století nespal.

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze