A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

dovolená s BS

08.08.2007 09:12:49 | percival
Moje dovolená s Blue Style.
Začala zpožděním letu o 2hodiny, to nám u přepážky oznámili jen vylepením papíru na sklo.Při odbavení zavazadel přidali zpoždění další 3hodiny. Dostali jsme papírek do hotelu k ubytování a jídlo a informaci, že hotel je v terminálu, kam jsme se dostali přes pasovou kontrolu již bez kufrů. V terminálu odletové haly nás bloudilo ve skupince co jsem napočítal asi 24 lidí s dětmi. Hotel jsme našli, ale tam se rozčilovali, že BS jim tam denně posílá lidi, ale že jsme na špatném místě. Chodili a hledali jsme po terminálu 2hodiny, děti si lehaly na zem. Po 2hod jsem se dovolal na BS- odd. pro styk s veřejností, po vysvětlení naší situace, nám poslali pomoc- jednoho z lidí, který nás od přepážky vlastně do terminálu poslal. Teď se strašně divil a vyvedl nás zase ven do haly a poslal do hotelu Terminál-je prý jen kousek od haly.Šly jsme to dobrých 20minut v horku s dětmi. V hotelu Terminál se na nás již z dálky přátelsky smáli, my jsme se nesmáli, asi proto, že tam to nebylo a byli jsme již také jedni z mnoha od BS které poslali zase zpět k odletové hale, kde jsme našli ten správný hotel, ovšem ne díky BS. Nevím přesně jeho jméno, snad Marriott. Po dotazu na recepci, jestli nás budou informovat o odletu, jak tvrdili na BS úsměv jak na blázna-to musíme sami. Takže procházka asi 8x na informace do haly. Předpokládaný odlet se trochu protáhl letadlo z Monastiru do Prahy přiletělo v 23hod. Do špinavého letadla, se záchodky asi 8cenové skupiny jsme nasedli ve 23.30 a seděli v dusném letadle až do 00.30, do Monastiru jsme doletěli hladce, pak už nešlo hladce nic.
Ve středisku Skanes Riváges, kde jsme měli trávit dovolenou s manželkou a dvěma dětmi nám dali okolo 04.00hod na recepci klíče a vedl nás zřízenec notný kus cesty k bungalovu, otevřel nám a bezelstně se optal jestli líbí. Nemohli jsme s manželkou v první chvíli ani mluvit.Hnusná, odporná, vybydlená, špinavá, smradlavá, tmavá díra bez oken, ale zato tam byly mravenci všech velikostí a broučci všech barev. Otočili jsme se a šli jsme na recepci. Marně jsme vysvětlovali delegátce, že pokoj co nám dali se ani na hony nepodobá tomu co prezentovali v katalogu, na argumenty, že v katalogu píší, že pokoje nemusí odpovídat tomu na obrázku jsme se snažili vysvětlit, že nepotřebujeme stejně nazdobený pokoj, ale kvalitu -delegátka tvrdila, že je to věc hotelu, že ona bydlí stejně špatně. To mně nedojalo, snažil jsem se jí vysvětlit, že ona bere za to peníze, ale já jsem za to bohužel zaplatil, i když jsem mněl spíše pocit, že mi ty peníze BS vlastně ukradla.Další argument--BS za nic neodpovídá a my si vlastně ani nemůžeme stěžovat je stejně nehorázný. Snažil jsem se vysvětlit, že BS vyfotí hotel Pupp a lidi nažene do něčeho proti čemu je hotel Luník v Praze IA6* -a to už vypadá jako podvod. Nebo si jdete koupit Mercedes, ten vám ukážou, ale po zaplacení vám nutí Trabanta, je to to samé o co se snaží a naopak já na reklamaci mám nárok. Debata nikam nevedla. Delegátka se nás snažila dostat zpět do té hnusné díry a my se rozhodli, že to raději budeme s dětmi spát na recepci v křeslech.. Delegátce jsem ještě slíbil, že hned ráno volám na český konzulát, aby nás odtud dostal, slíbil jsem také oslovit česká media.
Ráno asi v 7hod od bungalovů přišly dvě účastnice našeho zájezdu a hned za delegátkou, kde je ubytuje. Delegátka se divila, Vždyť bydlí. Ty dvě slečny měly za to, že je ubytovali prozatímně a ráno dostanou pokoj, který si zaplatily. To už jsme řvali na delegátku 4. Ta tvrdila co vám hotel dal to neovlivníme(BS). S manželkou mluvíme velmi dobře německy, tak za šéfem hotelu-- co si BS zaplatil to má. Vzali jsme je dohromady ať to vysvětlí společně. Výsledek byl takový, že nám nabídly kompenzaci – hotel Chiraz, který byl vzdálen asi 800m a dopravu taxíkem na jejich náklady ovšem až druhý den ráno. Ještě ten den jsme se šli do Chirazu podívat, oslovili jsme ředitele, vysvětlili mu co se přihodilo, on nám ukázal pokoje, ty byly velmi slušné oproti Skanes Rivages, prohlédli jsme si areál hotelu a druhý den jsme se stěhovali. V hotelu jsme zjistili, že takový pokoj co jsme dostali, velký, rodinný má hotel jen 4. To bylo asi jediné dobré. Oproti Skanes Rivages fungovali i animátoři a dokonce v češtině. Jinak jak jsem četl v recenzích – špína, boj o všechno(příbory,nádobí,jídlo,místa na lehátku.). Venkovní bazén – jedna velká žumpa. Možná to i žumpa byla, ale vydávali to prostě za bazén. Vnitřní bazén čistý a v chlóru co tam byl bylo i něco vody. Pláž špinavý hnus, trávu z pláže začal osamoceně sám hrabat až jeden zoufalý host hotelu, asi si myslel, že zaměstnancům hotelu to dojde a pláž uklidí – marně. Jen denně přibývala tráva a velbloudí trus – no prostě hnus. V moři pod vodou nebylo vidět na konec ruky. Zato tam bylo tolik medúz, že jsme se do vody odvážili opravdu jen několikrát. Děti po několika kontaktech s medúzou do vody nechtěly a já když mě žahla na rty také ne.
Jídlo pálilo tak, že ho děti nemohly ani polknout a jedly jen pizzu a hranolky v baru když měly štěstí a vystáli jsme si dlouhou frontu a něco zbylo. Já poslední týden jen snídal .Snídaně dobré, oběd hnus, maso polosyrové. Dost jsem postrádal tu rozmanitou a bohatou Tuniskou kuchyni jak prezentovala BS. Večeře jako oběd. Zelenina –dostatek ale bez chuti. Ovšem výborné zákusky. Ovoce jen melouny, podivné broskve a švestky. Pro lidi co po takovém obědě nedostanou žaludeční potíže přijdou jistě vhod.
Na své si jistě přijde i entomolog, který navštíví některé WC v hale, ale potřebuje také dobrý žaludek. Kdo půjde v přízemí okolo masáží směrem ke krytému bazénu, bych doporučil obezřetnost, nekoukejte na částečně spadlý strop, protože si nevšimnete, že ze tropů odkapává voda a na loužích uklouznete. Výtahy fungovaly 3 dny potom šel jen jeden – naprosto nestačil – a zase fronty. Lidé od nás ze zájezdu co si vybrali Chiraz se také několikrát stěhovali, absolutně nespokojení. Zažil jsem i lidi co druhý den raději odletěli zpět domů. V Chirazu všichni nadávali a nakonec napsali vyjádření na připomínkový list od BS, ale po zkušenostech s touto cestovkou jsme se rozhodli odeslat listy na asociaci CK. Ve Skanes Rivages ten den co jsem zažil hodně lidí nadávalo delegátce také, ale jak je u nás zvykem většina po straně bokem, to naprosto nechápu.Ve Skanes Rivages BS mělo asi 5 apartementů , které opravdu odpovídaly katalogu a ostatní hnusné díry, ty jistě od hotelu zaplatili míň, ale zákazníkům prodali za stejně a ještě měli alibi, před klienty- máme také dobré ubytování, ale bohužel hotel to rozděluje.
Ve Skanes Rivages byl čistější bazén, možná i lepší jídlo, horší animátoři. Nejhorší bylo, že all inclusive vystáli jednu frontu na pití a potom ještě jednu aby podepsali 3x účtenku s číslem pokoje.
V Chirazu se mojí manželce i dětem líbily večerní animační programy. Já to vždy nějak přetrpěl. Bylo to jak celý den a ještě večer na spartakiádě.Hudba i přes den řvala tak, že jste neslyšel, kdy vám chtěl někdo něco říci. Tak brutální scénky v kabaretu jsem také dlouho neviděl občas praštil jeden animátor druhého tak, že až lehl.
Ovšem místo k večernímu programu jste si museli také obsadit už o mnoho dříve. Minimálně dvě hodiny u hnusně špinavého plastového stolu jste mohli sledovat na dosah stolů otevřené krabičky elektrických rozvodů- je zázrak, že si na to některé děti ještě nesáhly, nebo hnusné kočky jistě očkované- jak je v Africe zvykem, co lezou do jídelny a když se nedíváte i k vašemu jídlu na stole. Hezké bylo i hnízdo divokých včel v boudě na převlečení plavek - mojí manželce vydržel otok na lýtku 3dny.
Na konec dovolené jsme věděli, že v18.30 v Praze jistě nebudeme, ale nejdřív ve 23hod, to znamená do 12hod opustit pokoj a sedět celé odpoledne někde na recepci. Když je 41°C ve stínu je to nezapomenutelné. Den před tím jsme s delegátkou domluvili jeden pokoj se sprchou a záchodem. Ta to ovšem nedomluvila s nikým. Když jsme s animátorkou poprosili na recepci hotel hned nám vyhověl. Dostali jsme pokoj v suterénu se záchodem, kam by se nevešel už ani papírek- šel vrchem. Vlastně bylo i jedno, že nešla voda, vždyť sprcha byla stejně utržená. Takový nepořádek co se válel všude okolo v hromadách po místnosti by nesneslo ani prase.Klíč jsme vrátili- že to budou řešit. Asi to ještě řeší. Hotel má jít v říjnu do rekonstrukce. To je už dost pozdě o pár let. Nechápu jak může někdo napsat kladnou recenzi na Chiraz, nebo dokonce na BS. Buď to napsalo samo BS, nebo někdo kdo chce když jsem se spálil já, tak proč ne druhý, dost možná že to napsal někdo, kdo byl celý čas v Tunisku v hlubokém bezvědomí. Z vlastní zkušenosti můžu tvrdit, že uprchlický lágr v Rakouském Traiskirchenu oproti tomu všemu co jsem viděl v Tunisku byl luxus s nóbl kuchyní.a až přehnanou sterilní čistotou.
Chudáci lidi , kteří nemluví cizím jazykem a jsou odkázáni na lidi od BS, ty nemůžou zhola nic. Kdyby byl i hotel Chiraz úplně OK, stejně ty prvé dny ve Skanes Rivages by položily stín na celou dovolenou. Připravili mě o1 den dovolené, odletěli jsme později, o další dny kdy jsme museli řešit ubytování proč ne, vždyť jsme si to zaplatili . Na druhou stranu to semkne lidi a poznal jsem pár dobrých lidiček a kudy budu chodit budu dělat zdarma reklamu BS.
Podle mě BS nemá nárok dál fungovat a dál podvádět lidi.

Bohumír Percival
České Budějovice
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Jawista
28.03.2010 17:44 88.101.204.***
RE: CK BS  

Vážený diskutující Luks,
s podivem jsem si přečetl Vaši reakci. Hlavně mne udivila její "včasnost a chytrost" názoru. Vaše rady jsou naprosto k ničemu. Stalo se nám něco podobného jak v Tunisu, tak v Egyptě i když s jinou CK. Pokud je Váš příspěvek motovován Vaším vztahem k CK BS, tak by to chtělo rychlejší reakce.
Dokáži Bohumila plně pochopit a zajímalo by mne, jak se k případu postavila Asociace CK a CK sama. Nejsem určitě sám, koho by to zajímalo. Předpokládám, že vůbec nereagovaly, prostě se to nechá vyšumět. Vždyť v ČR každý zisk z podnikání je OK a to bez ohledu, jak zisk vznikl. V jednom ale s vámi souhlasím a to v tom, že když jsou problémy, člověk si všímá i věcí, které by jinak přehlédl.
Vaše stanovisko a rady k popisu průběhu pobytu i cest jsou až urážející. Již jste někdy zažil podobnou situaci a řešil jste ji podle vašich rad? Gratuluji, že se vám to povedlo.
K Vašim jednotlivým radám si dovoluji upřesnit:
k bodu 1) Z části souhlasím
k bodu 2) Vy jste byl přítomen, když Bohumil řval na delegátku? Pokud ano, proč jste mu neporadil ihned na místě? Proč jste se delegátky nezastal?
k bodu 3) Jaké řešení máte na mysli?
k bodu 4) Vy v Tunisu očekáváte vepřo-knedlo-zelo? Já teda ne. Nic takového Bohuslav nepíše. Já očekávám kvalitu stravy podle kategorie hotelu a podle tipu stravy.
k bodu 5) Četl jste pozorně? O výměnu podle popisu bylo požádáno okamžitě. Sám uvádíte, že možnosti delgáta jsou omezené a dokonce přirovnáváte Bohumila k malým dětem, které chtějí spát u zástupců CK. Přehládl jste, že tam i ty malé děti byly.
k bodu 6) Vyřešeno bylo pouze ubytování.
Nebyla vyřešena špína, strava a to co je uvedeno.
Co se týče Vámi doporučovaného desatera, tak hlavně doporučte CK BS, aby toto desatero nechala samostatně podepisovat klienty, jako seznámení s kvalitou nabízených služeb. Myslím si, že k této CK nemáte daleko.
Podle vašeho názoru za nic nemůže CK, ale hotel v místě a pod. vaše argumenty. Vzpamatujte se, než něco podobného napíšete. Smlouva byla řádně uzavřena s CK BS a za dodržení smlouvy odpovídají smluvní strany ( to jsou CK a klient). Postupování odpovědnosti za nedodržení smlouvy na další poddodavatele je v ČR rozporu s obecně platnými předpisy. Pokud má CK neseriozní obchodní partnery, ať letecké společnosti, nebo hotely v Tunisu, tak ve vztahu ke klientovi je vždy odpovědná CK. Drobných výjimek je jen velice málo.
Závěrem bych chtěl Bohumilovi Percivalovi projevit svoji upřímnou soustrast ne jen nad zpackanou dovolenou, ale i nad radily, kteří mají "zvláštní podrobné informace" k obhájení nepřéjemností, která jsem nikde nenašel uvedené. Je to prostě v ČR způsob podnikání a právního bordelu.
S přáním hezčích a spokojenějších pobytů s našimi CK v zahraničí.
Vladimír Růžička

Luk@s
27.03.2010 20:36 41.153.204.***
RE: RE: RE: Dovolená s Blue Style  

bohužel delegát sám nemá právo ihned během několika minut rozhodnout o vyřešení a možnostech přestěhování.Přece nejste malé děti, aby jste spali u zástupců CK. ;-)

Luk@s
27.03.2010 20:29 41.153.204.***
CK BS  

vážený pane Percival,

1)za opoždění letu nezodpovídá ck BS, ale letecká společnost, škody s tím vzniklé hradí také letecká společnost(hotel,strava atd.)

2)"řvát " na delegátku se určitě nevyplatí, delegát není sluha klientů a jestliže budete řvát tím více zhoršíte danou situaci,jestliže došlo ke skutečnosti, že jste nedostali odpovídající pokoj lze vše řešit s klidem,hotel vám nabídnul přestěhování tak moc dobře věděl, že je chyba na jejich straně. Obrana hotelu byla, že BS si zaplatili špatné pokoje což je ze strany hoteliéru lež, kterou se obhajují a špiní jméno CK.

3.za špinavý bazén, fronty u nápojů, v restauraci nezodpovídá CK , ale management hotelu, tohle jste měli řešit s delegátkou vždy se najde řešení.

4.nelze očekávat, že přijedete do cizí země a budou servírovat "vepřo knedlo zelo" jiná země jiny mrav, člověk se musí přizpůsobit - doporučuji nastudovat cestovatelské desatero:-)

5.do hotelu kde vás ubytovali a pokoj byl jako "kopka" ihned jste měli žádat výmenu pokoje.
6.výměnou hotelu jste vlastně ztratili nárok na kompenzaci jelikož vše bylo vyřešeno na místě (přestěhování). Jestliže byly jakekoliv problemy behem vaseho pobytu od toho je tam delegát, nesmite si zkazit dovolenou hned na začátku, poté už se na vše budete dívat skepticky.

S přátelským pozdravem

Luk.s ;-)

Míša96 17.09.2008 12:36
RE: RE: RE: RE: Dovolená s Blue Style  

To Katkach:
Samozřejmě, že se nám to nelíbilo...ale doufali jsme to, že to nebude alespoň změna k horšímu. Změna hotelu nám ani tak nevadila, kategorie zůstala stejná, jen nám spíš vadila ta změna místa. Ale přežili jsme to a nakonec se nám dovolená moc líbila, záleží s kým tam jedeš a jak se rozhodneš, že dovolenou prožiješ...jela jsem tam s přítelem a dovolená byla strašně moc hezká ;-) :-) že jsme i tak trošku tam zapomněli na to, jak se k nám cestovka zachovala...delegátka na místě prostě nic nezmohla, i když jsme jí několikrát přemlouvali, zkusili jsme podat reklamaci zájezdu, tak uvidíme, jak s k ní cestovka vyjádří ;-)

JAJAJAJA 16.09.2008 15:28
RE: Dovolená s Blue Style  

To KH: Nebo spíš Markéta333, Jeeloo, Ondra, Katka77, mončin, Petra11, Marcikon? Vy jste zase moc rozesmál mě.

katkach
16.09.2008 13:38 84.42.236.***
RE: RE: RE: Dovolená s Blue Style  

Jeste dodam, ze zmena hotelu, to je neco jineho, pokud by to nebyla zmena o dost horsi, asi bych to akceptovala, pokud by hotel splnoval moje pozadavky, ale do jineho strediska bych se presunout nenechala ani nahodou...
Nastesti jezdime s CK, kde se nam nejspis nic takoveho neprihodi....

katkach
16.09.2008 13:37 84.42.236.***
RE: RE: Dovolená s Blue Style  

Misa - a proc jste si to nechali libit? Ja bych na to nepristoupila, i kdybych mela spat u delegata doma. Nehla bych se od nej, dokud by nesjednal napravu.

Míša96 16.09.2008 13:25
RE: Dovolená s Blue Style  

pro KH:
Rozhodně s tebou nesouhlasím…letos jsme s BS jeli poprvé a také naposledy. Koupili jsme si od nich zájezd (ne však last minute!) Den před odletem nám změnili jak ubytování, tak hlavně místo…z klidné části ostrova Zakynthos nás přesunuli na nejrušnější část plnou angličanů…opravdu nic příjemného. Od cestovky jsme se ani omluvy nedočkali, asi jsme toho chtěli moc, že jsme si za své našetřené peníze chtěli užít to, co jsme si zaplatili. To pak nevím proč existují katalogy zájezdů, když ti cestovka stejně dá podle svého…

Míša_96
16.09.2008 13:22 86.49.89.***
RE: Dovolená s Blue Style  

Rozhodně s tebou nesouhlasím...letos jsme s BS jeli poprvé a také naposledy. Koupili jsme si od nich zájezd (ne však last minute!) Den před odletem nám změnili jak ubytování, tak hlavně místo...z klidné části ostrova Zakynthos nás přesunuli na nejrušnější část plnou angličanů...opravdu nic příjemného. Od cestovky jsme se ani omluvy nedočkali, asi jsme toho chtěli moc, že jsme si za své našetřené peníze chtěli užít to, co jsme si zaplatili. To pak nevím proč existují katalogy zájezdů, když ti cestovka stejně dá podle svého....

Ema 10.09.2007 23:29
RE: Dovolená s Blue Style  

To KH: A že jste se zde ještě nezaregistroval a nepodal o sobě nějaké informace... Docela ráda bych zde na webu viděla od vás ještě nějaké další postřehy.Teda jestli nejste jenom pracovník pro zvlášní úlohy příslušné CK ...

Zpět na všechny diskuze