
a má to zasebou celé CK VIVAMONDE chudaci turisti

Vivamonde děs a hrůza Truci jsou špinavci jídlo hrozné Mahberi neodpovídá 4 hvězdám nehorázný bordel okupace Rusů nedoporučuji !!!

s CK VIVAMONDE již nikdy více,taky totálně zkažená dovolená 2010 více http://www.youtube.com/watch?v=jbHzpUxa1u4&feature=mfu_in_order&list=UL
Přeji hezký den,
předem předesílám, že nechci nikoho napadat, urážet a podobně, pouze sem přispívám se svou špatnou zkušeností a s upozorněním pro další klienty na co si dát pozor. Uznávám, že jsem stále ještě dost naštvaná! Přes server Dovolená.cz jsme zakoupili zájezd do Turecka - s odletem13.5. v oblasti Antalya-Lara, pořádaný CK Vivamonde. Jednalo se o velmi pěkný, pětihvězdičkový hotel, ultra all inclusive za výbornou cenu - i přesto, že jsme se trochu obávali jet na dovolenou s malou cestovní kanceláří na základě této diskuze jsme se rozhodli, že to prostě zkusíme a zájezd objednáme. Oblast Lara jsme vybírali úmyslně - v Turecku jsme byli a tak jsme tentokrát chtěli blízko městu, letišti a turistickým zajímavostem - např. Perge. Nikam jinam jsme nechtěli. Zájezd jsme objednávali cca měsíc před termínem odletu. Celý měsíc se nám nikdo neozýval, tak jsme počítali s tím, že je vše v pořádku a těšili jsme se na parádní dovolenou. Lehce jsme znervozněli, když manžel týden před odletem volal CK Vivamonde, kdy že můžeme očekávat pokyny - byli jsme ujištěni, že ještě ten den přijdou a že je vše v pořádku. Nic nepřišlo ani v pátek, ani v pondělí a až v úterý po několika urgencích nám je zaslali, stále mělo být vše v pořádku (i přesto, že už CK dávno věděla, že je problém). Ve středu ráno nám volala slečna ze Student Agency, že jí v úterý večer, víceméně chvíli po tom, co nám CK poslala pokyny, přišla z CK zpráva, že náš hotel je plný a nemohou nás tam ubytovat a nemají ani žádný jiný hotel v oblasti Lara. Nabídli nám jeden jediný náhradní hotel - 20 km východně od Beleku - byl pětihvězdičkový, byl ultra all inclusive, ale zdaleka se podmínky nepodobaly námi vybranému hotelu a hlavně to byl hotel uprostřed ničeho odkud bychomse špatně kamkoliv dostávali - máme tříleté dítě a přesně tohle jsme nechtěli. Opět nám tvrdili, že pro nás jiný adekvátní hotel nemají a zvláště už ne v oblasti Lara, že je tam všechno plné - přesto ještě 12.5. na stránkách CK byly tři hotely v oblasti, od 13.5. s možností objednat.
Když to vezmu kolem a kolem, nejde o to, že bychom přišli o své peníze - ty jsme měli alokované u Student agency, odstoupit od smlouvy nebyl problém... Jde zejména o způsob jednání s klientem, který mi přijde nehorázný - i přesto, že CK už déle předem věděla, že je s hotelem problém, tak zájezd prodávala a nás předem na možné komplikace neupozornila, dále mi vadí klamání ostatních zákazníků - nevím jestli CK lhala nám, že v oblasti už nemají žádné další hotely a nebo její taktika byla nalákat klienty na inzerované hotely a pak jim podstrčit něco jiného, každopádně mi to přijde neférové... Je opravdu nepříjemné, když se 48 hodin před plánovaným odletem dozvíte, že nemáte hotel... A to ani nebudu domýšlet to, co mi naznačila slečna z CK - že vlastně můžeme být rádi, že oni jsou tak strašně solidní, že nám to řekli dva dny před odletem a ne až na místě... Opravdu si nedokážu představit co by se stalo, když bych přistála v Antalyi s tříletým děckem a oni nám řekli, že pro nás nemají hotel a nepřeju Vivamonde vědět, jaké důsledky bych z toho vyvodila...! Tolik jen jeden smutný příběh a nepříjemná zkušenost a upozornění pro další, kteří s Vivamonde plánují jet na dovolenou. Nechte si několikrát potvrdit, že pro vás mají ubytování, že pojedete tam, co skutečně objednáváte a stále prověřujte, prověřujte a prověřujte. My už raději s Vivamonde nikdy nikam nepoletíme!