A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 21:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
17.11.2017 22:27 188.120.212.***
Pantour slibotechna  

Vážení přátelé ,
v žádném případě nevolte dovolenou s touto cestovní kanceláří.Velmi ráda mění termíny dovolených s příslibem slevových bonusů za předčasný odlet ,ale své sliby zásadně neplní.Přes několik telefonických urgencí je výsledek nulový.PROTO UŽ NIKDY VÍCE PANTOUR ,jedná s klienty ,jak se stádem ovcí.

Neregistrovaný uživatel
17.11.2017 00:03 80.250.30.***
 

Také bych se přidala, ale asi už je pozdě.

Neregistrovaný uživatel
02.11.2017 10:14 213.108.162.***
Nikdy více Pantour!  

Zájezd do hotelu Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort v termínu 21.-28.10. 2017. Let se společností Air Cairo SM427, zpoždění při odletu z Prahy cca 1,5 hod. Na letišti v Marsa Alam již čeká „delegát“ CK Pantour, který vám prodá egyptské vízum bez fronty, ale s příplatkem $2 za kus. Žádný čas ovšem neušetříte, neboť autobus stejně čeká na ty, kteří jedouce s jinou CK nakupují víza u okénka. Potom odjezd na hotel. V autobusu jsme poprvé a naposled spatřili delegáta CK, když vybíral dolary za víza. Od té doby, po celou dobu pobytu (21. – 27. 10.) nebyl spatřen.
Pobyt v hotelu Three Corners Fayrouz proběhl v naprosté pohodě. To ovšem není zásluha CK Pantour.
Pro odjezd na letiště na nástěnce v hotelu žádné informace! Poslední zápis na nástěnce byl ze dne 14.10. „Delegát“ CK Pantour Mostafa Emam při pokusu o kontakt vypíná telefon. Informaci o času odjezdu podala na můj telefonický dotaz paní Jana Rodovská, svačinové balíčky jsme si na recepci museli zařídit sami.
Odjezd na letiště ve 23.45 dne 27.10. 2017 pochopitelně bez delegáta. Plánovaný odlet 02:00 dne 28.10. Po stresující proceduře, za kterou ovšem CK Pantour nemůže se asi v 01 hod. ocitáme v odletové hale. A teď zlatý hřeb zájezdu: Až asi do 03 hod. se nic neděje, žádná informace o zpoždění! Potom se začala šířit zvěst, že v letadle přebývají dva pasažéři a my si máme mezi sebou rozhodnout, kdo teda neodletí!!! Po delší diskusi se skutečně našly dvě hrdinky, které se obětovaly, že odletí o dva dny déle. Prodloužený pobyt jim prý uhradí Air Cairo. Bližší informace neznám, rozhodně však těmto statečným ženám děkuji. Skutečný odlet ve 03:30 a dále vše v normálu až do přistání v Praze.

Neregistrovaný uživatel
01.11.2017 13:57 185.137.126.***
Jak probíhá reklamace..  

Po příletu na řecký ostrov Rhodos 25.6.2017 jsme obdrželi příletové informace že paní delegátka za námi přijde až 3 den, což nás trošku zarazilo když jsme tam byli pouze na 8 dní ale to jsme ještě přešli. Když přišel osudný den D kdy měla paní delegátka dojít tak nějak nedorazila. Po telefoní urgenci nám bylo sděleno že o nás NEVÍ nicméně jsme se domluvili a sešli se. Vše nám povykládala a nedostatky na pokoji také vyřešila. Zbytek dovči jsme si užili a přišel čas odjezdu na nástěnce bylo napsáno odjezd v 6 ráno. když v půl 7 autobus nepřijel tak jsme se snažili dovolat delegátce a ta měla vypnutý telefon. A tak jsme se vydali na letiště samovolně s obavami o odlet letadla. Dostali jsme se tam a hned jsme reklamovali že autobus pro nás nepřijel. Paní delegátka z jiného místa to s námi řešila, nicméně výsledek byl takový že autobus pro nás přijel v a odlet by jsme stihli. Tím vše skončilo. Po příletu jsme napsali stížnost kde jsme vše vylíčili a jako odpověď nám na naše stížnosti toto:

cituji dopis

"Delegátku jste kontaktoval až 3 den, ta se vás dotázala, zda chcete, aby osobně za vámi na hotel přijela. Řekl jste jí, že o osobní schůzku nemáte zájem. Delegátka vám zodpověděla vaše otázky po telefonu a i vám upřesnila, že informace k odletu najdete na info nástěnce"

V den odletu byl vypsán předpokládaný pick up u vašeho hotel v cca 06:15. Čas odletu byl v 08:55 a check-in se uzavírá 45 minut před odletem. Byl tedy velký časový prostor pro váš transfer, který trvá od hotelu na letiště pár minut. Transfer bohužel zpoždění měl, avšak byl stále v limitu dojezdu letiště. Delegátka bohužel žádný zmeškaný hovor neměla, pouze řidič volal do kanceláře, že jste do transferu nenastoupili, dle sdělení časové posloupnosti jste se museli u hotelu minout. Je nám líto, avšak rozhodnutí nečekat na transfer a jet na letiště taxi službou, bylo pouze vaše osobní svobodné rozhodnutí. Ohledně zmiňované ceny nám místní taxi služba sdělila, že cena 50 € za cestu na letiště neodpovídá, obvyklá cena je 20€ - 25€, pokud by si řidič chtěl „přivydělat“ tak max. 35€, ale v žádném případě 50€.

Takže z CK Pantour už nikdy více!!

Neregistrovaný uživatel
18.10.2017 08:23 193.165.236.***
CK Pantour  

NIKDY VICE s CK PANTOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! budte velmi opatrní, jedte raději s CK, která má zkušenosti, a na kterou je spoleh.Vedení CK Pantour si dohledejte a pochopíte....My jsme byli vekmi zklámáni...Draha dovolená a špína, šváby. >:)

Neregistrovaný uživatel
10.10.2017 19:23 193.165.236.***
Faliraki hotel Elvi  

TATO CESTOVKA JE JEDNA velká katastrofa...změna hotelu,čekání na pokoje
nedefinovatelné kategorie... za zájezd jsem zaplatila 18 000,-, průvodkyně nezájem,
pokoj hrůza, výhled do betonových zdí, mravenci, hlučná klima, dlouhé čekání na jídlo,
žádala jsem navrácení části financí - zamítnuto, je to na hromadnou žalobu, je nás ze zájezdu dost, ale říkám si , že je škoda takhle využívat svoji energii, kterou je potřeba dobíjet...jsem si jista, že toto dobře dopadnout nemůže,je to jen otázkou času... nedoporučuji ani nepříteli >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
30.09.2017 14:28 94.112.189.***
Faliraki Grecian Fantasia Resort 21.9.-28.9.2017  

I přes nepěkné recenze jsme to riskli a jsme rádi :-), vše od CK Pantour bylo OK, delegátku jsme prvně viděli na letišti a taky naposledy, ale byla to naše volba, jelikož jsme byli od CK jediní dva v tomto hotelu. Neměli jsme potřebu, aby za námi jela. :-)
Skútra jsme si vypůjčily na celý týden sami, bez problémů. Vřele doporučuji půjčovnu Tony's ve Faliraki, sympatický pokérovaný motorkář Tony.Protože vím co v Řecku znamenají 3*(spíš 2* a někdy méně)byla jsem s manželem připravená. Byli jsme velmi mile překvapeni, protože pokoj byl prostorný, čistý, krásně vymalovaný , měl dva balkóny a krásný výhled na bazén hotelu.
Jídlo bylo vynikající, pravda moc velká obměna to nebyla, ale šlo 7dní, spoustu zeleniny a saláty a hlavně maso :-), Jen ty tácy jak ve školní jídelně :-(
Dovolenou hodnotím na výbornou stejně tak jako CK Pantour a hotel Grecian Fantasia Resort, krásně jsme si to užili oba za přispění nádherného počasí.
Děkujeme a někdy příště Vítkovi

Neregistrovaný uživatel
28.09.2017 20:23 92.240.168.***
Kos, Lambi-aparthotel Apollon-Boheme s Pantourem  

V pondělí jsme se vrátili z dovolené v Řecku na Kosu, hotel Boheme od CK Pantour. Letěli jsme s nimi již podruhé a absolutní spokojenost!!! Přes velmi nepěkné recenze nás opět nezklamali. :-)) Vše podle smlouvy, fotografií. A úplné nadšení z paní delegátky Mariky Kelesidu. Tak úžasného človíčka jsme coby delegáta zatím nezažili. Její práce byla dělaná hlavně srdíčkem, poradila, zařídila a i se zajímala jak se máme, jak se nám líbily výlety. Řešili jsme výměnu pokoje a paní Marika do 20 min zařídila a vše bylo o.k. Děkujeme Mariko za příjemnou dovolenou i díky vám! ;-) Moře průzračné, teplé. Za nás tedy krásná dovolená s Pantourem.

  • Blanka pb
Neregistrovaný uživatel
27.09.2017 19:40 89.103.215.***
CK PANTOUR  

absolutně nespokojeni s delegatkou sl. Mirkou Rafajovou.Arogantní,ironická,drzá,neprofesionální a neschopná řešit naše požadavky a prosby.S drzím,ironickým úsměvem nám řekla,že výměnu pokoje řešit za nás nebude,že je to věc recepčního.Zvyšovala na nás hlas,nebo dělala,že nás neslyší.Turnus po nás s ní měl ty samé problémy.Žádám CK PANTOUR o vyjádření na mou stížnost s delegátkou sl.Rafajovou.Byly jsem v hotelu Fereniki Holiday od 8.9.-do 22.9.2017. :-D

Neregistrovaný uživatel
26.09.2017 19:29 89.176.180.***
top delegát  

V papírech napsáno, že na nás náš delegát bude čekat u stánku na letišti. Po příchodu u stánku byli pouze delegáti jiných CK. Když jsem jim ukázal voucher tak mě nasměrovali naproti na nějakého místního borce a z něj vypadlo pouze „bus number three“ .. OK nalodili jsme se do BUSu a rozjeli jsme se po hotelech. Jelikož jsem si vybrali hotel ve staré části města Malia (kde jsou velmi úzké uličky ) tak chápu, že se ne vždy lze s tím kolosem dostat k hotelu. Řidič vytáhl kufry z BUSu mávl rukou vpřed se slovy Bella Elena a vlezl zpátky a už jsme ho nezajímali. Nebudu rozebírat situaci že směr vpřed nebyl úplně z těch nejlepších navigačních pokynů toho dne :D. Nakonec jsem se ubytovali a začali užívat dovolenou. Po 4dnech jsem poslal mail holkám se kterými jsme ladili dovolenou , že by bylo fajn kdyby mi zjistili tel. číslo na nějakého delegáta, že jsem ještě stále žádného neviděli. Obratem odpověď „… kontaktovali jsme CK číslo Vám pošlou“. Po dalších dvou dnech jsem kontaktoval přes formulář na www přímo CK… stále nic :D. Po další urgenci (8mý den pobytu) jsem opět s holkám napsal mail a nakonec jsem teda telefonní číslo získali….heureka. OK jdeme volat delegáta. … asi se opaloval :D zavolal mi až k večeru zpět , že prej má zmeškaný hovor o co jde . Popsal jsem mu sitauci kdo jsem kde jsem a že mu volám proto , že jsem očekával jeho přítomnost ….. odpověď byla šokující “ aha já jsem Vám psal SMS a nedostal jsem odpověď , tak jsem si myslel, že jste nepřiletěli ( mobil jsem si na dovolenou nebral…. netušil jsem , že je to součást cestovního plánu :D). Pak už jen obligátní a je vše v pořádku? Potřebujete něco? Ujistil jsem ho že mě po tom jak to probíhá už v podstatě z jeho strany jen zajímá jen zajištění transferu na letiště až se budeme vracet domů. OK den před odletem SMS “ autobus Vás vyzvedne ve 13:10 před hotelem “ … to určitě :D asi ještě neviděl Neoplan v Old Village ….. dopadlo to přesně jak jsem očekával 13:20 mu píšu SMS jestli je vše OK, že vzhledem k tomu jak to prozatím probíhalo tak ho kontaktuji již po 10 minutách zpoždění. Telefonát od něj … jestli bych nemohl slézt na hlavní cestu k nějakému obchodu a že mě tam někde vyzvednou. Prostě abych to zkrátil delegát téhle CK může být člověk s telefonem kdekoli na světě. Poprvé jsem chtěl vyzkoušet služby CK kdy se nemusím o nic starat a proti tomu jak jsem zvyklý , že si booknu letenku hotel a transfer sám.S touhle CK byla jediná změna v tom že jsme měli transfer busem. Beru to jako zkušenost, že CK jsou jen zbytečný mezičlánek a inkasují peníze za to že napíšou pár mailů a delegát téhle cestovky je pouze člověk relaxující na dovolené za moje peníze.

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze