A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 21:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně
Neregistrovaný uživatel
17.11.2017 22:27 188.120.212.***
Pantour slibotechna  

Vážení přátelé ,
v žádném případě nevolte dovolenou s touto cestovní kanceláří.Velmi ráda mění termíny dovolených s příslibem slevových bonusů za předčasný odlet ,ale své sliby zásadně neplní.Přes několik telefonických urgencí je výsledek nulový.PROTO UŽ NIKDY VÍCE PANTOUR ,jedná s klienty ,jak se stádem ovcí.

Neregistrovaný uživatel
17.11.2017 00:03 80.250.30.***
 

Také bych se přidala, ale asi už je pozdě.

Neregistrovaný uživatel
06.11.2017 14:41 188.246.111.***
Re: ck Pantour ne ne ne  

Jen hňup zaplatí 20 litrů za dovolenou v Egyptě

Neregistrovaný uživatel
03.11.2017 12:06 178.72.244.***
Re: Nikdy více Pantour!  

Přesně, lidé jsou nepoučitelní. Kvůli slevě par korun, letí na dovolenu s takovými CK. Nikdy.. Potom si stěžuji a volají TV, aby jim pomohla.

Neregistrovaný uživatel
02.11.2017 20:13 89.103.105.***
Re: Nikdy více Pantour!  

Výborný, ať žije Pantour a ti co si rysknou od něj něco objednat.Nechápu , ýe někdo dokáže pro pár kaček slevy objednat u něčeho takového, přes veškeré negativní diskuze zde ve vláknech....

Neregistrovaný uživatel
02.11.2017 10:14 213.108.162.***
Nikdy více Pantour!  

Zájezd do hotelu Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort v termínu 21.-28.10. 2017. Let se společností Air Cairo SM427, zpoždění při odletu z Prahy cca 1,5 hod. Na letišti v Marsa Alam již čeká „delegát“ CK Pantour, který vám prodá egyptské vízum bez fronty, ale s příplatkem $2 za kus. Žádný čas ovšem neušetříte, neboť autobus stejně čeká na ty, kteří jedouce s jinou CK nakupují víza u okénka. Potom odjezd na hotel. V autobusu jsme poprvé a naposled spatřili delegáta CK, když vybíral dolary za víza. Od té doby, po celou dobu pobytu (21. – 27. 10.) nebyl spatřen.
Pobyt v hotelu Three Corners Fayrouz proběhl v naprosté pohodě. To ovšem není zásluha CK Pantour.
Pro odjezd na letiště na nástěnce v hotelu žádné informace! Poslední zápis na nástěnce byl ze dne 14.10. „Delegát“ CK Pantour Mostafa Emam při pokusu o kontakt vypíná telefon. Informaci o času odjezdu podala na můj telefonický dotaz paní Jana Rodovská, svačinové balíčky jsme si na recepci museli zařídit sami.
Odjezd na letiště ve 23.45 dne 27.10. 2017 pochopitelně bez delegáta. Plánovaný odlet 02:00 dne 28.10. Po stresující proceduře, za kterou ovšem CK Pantour nemůže se asi v 01 hod. ocitáme v odletové hale. A teď zlatý hřeb zájezdu: Až asi do 03 hod. se nic neděje, žádná informace o zpoždění! Potom se začala šířit zvěst, že v letadle přebývají dva pasažéři a my si máme mezi sebou rozhodnout, kdo teda neodletí!!! Po delší diskusi se skutečně našly dvě hrdinky, které se obětovaly, že odletí o dva dny déle. Prodloužený pobyt jim prý uhradí Air Cairo. Bližší informace neznám, rozhodně však těmto statečným ženám děkuji. Skutečný odlet ve 03:30 a dále vše v normálu až do přistání v Praze.

Neregistrovaný uživatel
01.11.2017 13:57 185.137.126.***
Jak probíhá reklamace..  

Po příletu na řecký ostrov Rhodos 25.6.2017 jsme obdrželi příletové informace že paní delegátka za námi přijde až 3 den, což nás trošku zarazilo když jsme tam byli pouze na 8 dní ale to jsme ještě přešli. Když přišel osudný den D kdy měla paní delegátka dojít tak nějak nedorazila. Po telefoní urgenci nám bylo sděleno že o nás NEVÍ nicméně jsme se domluvili a sešli se. Vše nám povykládala a nedostatky na pokoji také vyřešila. Zbytek dovči jsme si užili a přišel čas odjezdu na nástěnce bylo napsáno odjezd v 6 ráno. když v půl 7 autobus nepřijel tak jsme se snažili dovolat delegátce a ta měla vypnutý telefon. A tak jsme se vydali na letiště samovolně s obavami o odlet letadla. Dostali jsme se tam a hned jsme reklamovali že autobus pro nás nepřijel. Paní delegátka z jiného místa to s námi řešila, nicméně výsledek byl takový že autobus pro nás přijel v a odlet by jsme stihli. Tím vše skončilo. Po příletu jsme napsali stížnost kde jsme vše vylíčili a jako odpověď nám na naše stížnosti toto:

cituji dopis

"Delegátku jste kontaktoval až 3 den, ta se vás dotázala, zda chcete, aby osobně za vámi na hotel přijela. Řekl jste jí, že o osobní schůzku nemáte zájem. Delegátka vám zodpověděla vaše otázky po telefonu a i vám upřesnila, že informace k odletu najdete na info nástěnce"

V den odletu byl vypsán předpokládaný pick up u vašeho hotel v cca 06:15. Čas odletu byl v 08:55 a check-in se uzavírá 45 minut před odletem. Byl tedy velký časový prostor pro váš transfer, který trvá od hotelu na letiště pár minut. Transfer bohužel zpoždění měl, avšak byl stále v limitu dojezdu letiště. Delegátka bohužel žádný zmeškaný hovor neměla, pouze řidič volal do kanceláře, že jste do transferu nenastoupili, dle sdělení časové posloupnosti jste se museli u hotelu minout. Je nám líto, avšak rozhodnutí nečekat na transfer a jet na letiště taxi službou, bylo pouze vaše osobní svobodné rozhodnutí. Ohledně zmiňované ceny nám místní taxi služba sdělila, že cena 50 € za cestu na letiště neodpovídá, obvyklá cena je 20€ - 25€, pokud by si řidič chtěl „přivydělat“ tak max. 35€, ale v žádném případě 50€.

Takže z CK Pantour už nikdy více!!

Neregistrovaný uživatel
18.10.2017 08:23 193.165.236.***
CK Pantour  

NIKDY VICE s CK PANTOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! budte velmi opatrní, jedte raději s CK, která má zkušenosti, a na kterou je spoleh.Vedení CK Pantour si dohledejte a pochopíte....My jsme byli vekmi zklámáni...Draha dovolená a špína, šváby. >:)

Neregistrovaný uživatel
12.10.2017 14:42 46.26.244.***
Re: Faliraki hotel Elvi  

Madam, a jak má CK ovlivnit dlouhé čekání na jídlo? :)) mravence? Máte pocit,že mravenec si vybírá jestli půjde do hotelu nebo bytu? hlučné klima? Nezlobte se,ale z takových klientů jako jste vy se mi dělá zle. Zůstaňte radši doma a nikam necestujte. Akorát si děláte ostudu.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
10.10.2017 19:23 193.165.236.***
Faliraki hotel Elvi  

TATO CESTOVKA JE JEDNA velká katastrofa...změna hotelu,čekání na pokoje
nedefinovatelné kategorie... za zájezd jsem zaplatila 18 000,-, průvodkyně nezájem,
pokoj hrůza, výhled do betonových zdí, mravenci, hlučná klima, dlouhé čekání na jídlo,
žádala jsem navrácení části financí - zamítnuto, je to na hromadnou žalobu, je nás ze zájezdu dost, ale říkám si , že je škoda takhle využívat svoji energii, kterou je potřeba dobíjet...jsem si jista, že toto dobře dopadnout nemůže,je to jen otázkou času... nedoporučuji ani nepříteli >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze