A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 21:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Hannah
14.06.2013 17:50:45 88.146.208.***
Blue Sky Beach  

Dobrý den,zítra odjíždíme do tohoto hotelu.Prosím napište mi,jaký typ zásuvek tam je.Budeme si brát notebook a nabíječky na mobil a foťák.Asi by mě naštvalo,kdyby tam zásuvky nefungovaly.Děkuji.

Neregistrovaný uživatel
14.06.2013 11:32:00 89.103.203.***
Re: Údajně **** Hotel Blue Sky, Kréta, který se sotva rovná ** a 1/2 a umístění není v Gouves ale v  

Pro rocni dite si radeji castecne jidlo vezmete...jinak v nabidce je k obedu pravidelne ryze, testoviny nebo brambory a ruzne prilohy typu - kvetak, brokolice, tak by si asi male vybralo, ale par sklenicek bych si vzala:)..polevky nebyly. Ke snidani pravidelne nabidka 1 reckeho bileho jogurtu + bily chleb, maslo...pokud to diteti staci.:)..pokud dite pije vodu, tak do plastoveho kelimku vam ji natoci, do lahvicky uvidite jak se budou tvarit. Plastovou lahev jen tak vam ale v tomto all inclusive nedaji..to si radeji kupujte za par drobnych vedle ve stanku. Dzus tam znamena zluty slazeny napoj z pet lahve, asi dost levny a nijak ne moc chutny, hodne sladky a nebo bublinky z post mixu (sprite, orangina a cola)..takze doporucuji redit. Caj - v nabidce pouze ke snidani a to pouze jeden druh jiz udelany v konvicce...mozna vam majitele na vyzadani neco pripravi. Je ale urcite moc fajn, ze je to hned vedle more, pozvolny vstup a muzete pro cokoli dojit do pokoje ci na bar ci do obchudku vedle...nase deti si to uzily, oni to nevnimaji. Navstivte akvarium. Rozhodne ale necekejte hotel zarizeny pro deti. My chodily s detma na hriste na konec promenady, asi 10-15 min vecerni vychazkou po veceri, do Golden Bay - opravdu 4hvezdy, kde je krasne hriste i pro malicke a vyborne ruzove vino do karafky servirovane do sklenky. Zkuste si uzit hlavne more a slunicko!

karla
14.06.2013 01:12:08 188.122.208.***
Re: Údajně **** Hotel Blue Sky, Kréta, který se sotva rovná ** a 1/2 a umístění není v Gouves ale v  

Moc děkuji za vaše postřehy z dovolené,ale sem upřimně v šoku...jedeme s 2 malýma dětma.Bylo nám řečeno,že je to hotel absut.pro děti i s jídlem.Tak nevím jestli se máme těšit...Vaše video nejde rozkliknout?-prosím dejte na Yutub,asi to zablokovali.Děkuji.Máme 1 roční dítě-doporučujete vzít jídlo sebou?Roční uspory asi budou fuč....achjo...proč?takový cestovky...

Neregistrovaný uživatel
13.06.2013 22:34:17 78.45.12.***
Re: Údajně **** Hotel Blue Sky, Kréta, který se sotva rovná ** a 1/2 a umístění není v Gouves ale v  

Hotel je Kokkini Khani nikoli v Gouvesu.

Mia
13.06.2013 22:33:18 78.45.12.***
Re: Údajně **** Hotel Blue Sky, Kréta, který se sotva rovná ** a 1/2 a umístění není v Gouves ale v  

Trochu se mi popletl popisky k fotografiím... :)

Mia
13.06.2013 22:31:52 78.45.12.***
Údajně **** Hotel Blue Sky, Kréta, který se sotva rovná ** a 1/2 a umístění není v Gouves ale v Kokk  

Dobrý den,
nedá mi to se nepřidat k hodnocení právě proběhlého pobytu v údajně **** hotelu Blue Sky, který se sotva rovná ** a 1/2 a pozor samotné umístění není nikoli v Gouves ale v Kokkini Khani!

Dojem z ubytování byl nejhorší (viz níže) ze všech dosavadních pobytů a to létám i do chudších zemí typu Egypt, Bulharsko apod. Vždy do tří hvězdiček, All inclusive a za poměrně nižší cenu či na 14 dní a ne na týden za necelých 13.000,- Kč.

UBYTOVÁNÍ ODPOVÍDÁ DVĚMA HVĚZDÁM, V OSTATNÍCH APARTMÁNECH V PŘEDNÍ ČÁSTI DVĚ A PŮL HVĚZDIČKÁM.

Písemně mi byl přislíben (2 ze tří podmínek při hledání) hotel i bar na pláži. Hotel je přes silnici, bar na pláži vůbec neexistuje... nepočítám-li možný donos nápojů za poplatek (v rámci all inclusive?!). Žádné funkční koše.

Pro děti žádný prostor n hraní. Bazének pro děti nemá schůdky. Tedy je nutné dítě vložit dovnitř a opět vyndat.

Avizované animační programy 2x týdně pro děti a dospělé se v podstatě neuskutečnili. Na naše stížnosti proběhla půlhodinová hra pro děti ve velmi nevhodném prostředí.

Pláž je malinká, taková "polosoukromá" se slunečníky a lehátky zdarma, jedna sprcha k dipozici. Písek úplně skvostný, taktéž moře! Velmi pozvolný přístup do moře, velké vlny, téměř neustále fouká a to dost. Na to velký pozor! Část zájezdu se hned první den spálila.

Po projití pobřeží oběma směry... zřejmě nejkrásnější pláž v širém okolí.

Bohužel žádné vodní sporty. Nejblíže byli v soukromém prostoru o tři pláže dál. Pobřeží nejde projít přímo po pláži.

V okolí žádná promenáda, natož stánky apod. V nejbližším okolí dva obchůdky. Hlavní silnice myšlená jako promenáda je cca 4km vzdálená a to jak vlevo či vpravo. Vláček v okolí hotelu nestaví.

Ubytování
Po nočním příjezdu jsem byla ubytována v polosuterénu, bez terasy, s okny na úrovni země, směřujícími do zdi. Podotýkám, že jsme nedostali ani vodu, natož cokoli jiného.

Okno ani vstupní dveře nešly zavřít, ani zabouchnout. Závada odstraňována do 00:45. Z toho usuzuji, že zde před námi nikdo nebydlel. Záchod nesplachoval = závada neodstraněna, teplá voda netekla ani v noci a ani přes den. Tam kde byly - potrhané sítě na oknech. Viz odkazy na fotografie níže.

Zařízení velmi skromné. Stropní světlo = pouze dráty. Koupelna bez jakéhokoliv odkládacího prostoru, bez hadru na vytření podlahy (sprchový kout s odtokem v podlaze). Místy plíseň. Absence mýdla, fénu, poliček, skleničky, háčků na ručníky, mnohdy i závěsu ve sprchovém rohu. Místy plíseň.

Úklid spočíval ve vytření podlahy a vyhození použitého toaletního papíru. Ani jednou nebylo ustláno apod.

Osobně jsem se po první noci probudila poštípaná, a od komárů to nebylo.

Stravovací prostory - pouze venkovní, částečně pod plátěným stanem, v době hlavních jídel - nedostatečné kapacity, plastové židle, papírové ubrusy, absence ubrousků, dochucovadel. Velmi často i příborů apod.

Vlastní odnos špinavého nádobí.

Veškeré nápoje i horké, v celém prostoru pouze do dcl kelímků. Bez lžiček apod. Dennodenní vyžadování, které později přešlo i v nepříjemné jednání majitelů...

Platící návštěvníci dostávaly, přímo před námi, vše do skla a to i v prostoru bazénu. Kde mě to i z bezpečnostních důvodů zarazilo.

Obecně je vybavení velmi staré a neudržované. Slunečníky u bazénu byli potrhané a pouze nedostatečné množství.

Několik rodin mělo podobné problémy - neuzaviratelné dveře či okna, nesvítící světla apod.

Pozor: elektrické zásuvky nejsou našeho typu.

Strava
Snídaně:
jeden druh sýru i salámu, jeden druh čaje, limonáda, káva (mléko, pečivo povětšinou na vyžádání - průběžně se nedoplňovalo). Jablka a pomeranče. Jedna marmeláda, čokoláda, jogurt a cornfleky.

Oběd / večeře:
mě tedy chutnalo, ale zase byl jen jeden druh masa nebo ryby (bez označení co vlastně jíte), jedna různá příloha a brambory. Saláty - rajčata, salátová okurka, cibule a občas i papriky.

Dezerty - vždy jen pudink nebo želé. Semtam byl perník (nutno říci, že absolutně vynikající).

Absence jakýchkoli svačin, dezertů (krom výše uvedeného).

V rámci all inclusive chybělo ovoce. V nabídce byly pouze jablka a pomeranče. Na dotaz nám bylo sděleno, že je pouze sezonní a dovozové, že se nekupuje a to ani melouny apod. Po několika stížnostech byl meloun přidán k obědu.

To samé s avizovaným růžovým vínem... přímo před námi bylo slévané do kelímku červené s bílým! Tvrdý alkohol naléván z neoznačených PET lahví...

Absence dezertů, zmrzliny apod. Opět po urgencích byla v omezením množství přidána kopečková zmrzlina.

Platící zákazníci si ovšem před námi odnášeli ledové kafe ve skle.
Denně žádáno o ubrousky, doplnění příborů a jídla atd. Stoly jsme si sklízeli sami.

Velký problém s nápoji!
Pokud jste chtěli např. colu a víno... dostali jste buď jedno nebo druhé a to do plastu a cca 1 dcl.

Opakované scény a dohadování, chtěli-li jste např. 3x víno nebo pivo, případně nápoje pro více lidí na pláž.

Za tento pobyt jsem utratila v jednom člověku 40 EUR jen za nakoupené nápoje, ovoce a zmrzlinu, které měli být v ceně!

Co nás opravdu dostalo a to velmi negativně, bylo, že o víkendu dorazili přátelé majitelů (cca oba dny 9 lidí včetně dětí, kteří dostali přednost a byli vpuštěni do restaurace před námi, kde se najedli z našeho a poté obsadili bazén s lehátky s barem.

Opět veškeré nápoje ve skle, se lžičkami a ice coffe se zmrzlinou, která ovšem nebyla pro nás.

Služby hotelu
Platící zákazníci z venčí měli téměř ve všem přednost. My bohužel zaplatili již předem.

Wifi fungovala jen v předu. Signál mobilního telefonu v zadních prostorách ubytovacího zařízení pouze a to jen někde jedna čárka.

Pláž
Dostupnost přes silnici. Zbytek viz výše.


Každopádně běžný standard je, že je-li klient nespokojen s kvalitou ubytování... má nárok na náhradní ubytování a to ve stejném počtu hvězdiček, případně vyšším.
Osobně jsem na této dovolené potkala postarší pár letící s jinou CK, který byl do hodiny od reklamace přestěhován!
... A nám se CK Pantour ani neozvala zpět.

Po dotazu na jméno nadřízeného slečny delegátky Zuzany jsme byli odmítnuti s tím, že není povinna (delegátka) nám toto jméno sdělit. Na prosbu o předání k telefonu, když s ním odcházela telefonovat mimo náš doslech - taktéž odmítnutí. Bylo nám osobně řečeno, že si máme zavolat na linku do Prahy a že nás k někomu přepojí.

Chápu, že se může stát chyba..(I když mi přijde neuvěřitelné, že si CK před uzavřením smlouvy samotný hotel neprověří...) Ale prostě je to o přístupu k danému pochybení.
A kde není vůle, není řešení... Samotnou mě napadla třeba možnost oslovit okolní hotely zda není možné na jejich animační programy přivést těch pár dětí od nás... Případně co se týče majitelů hotelu... nějaká vstřícnost ohledně řešení, omluva.. Prostě nic.

Myslím, že pár obrázku je mnohdy více než spousta slov:

Tady byl po mnoha urgencí proveden 30 minutový animační program pro děti - hotel Blue Sky****, Kréta:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151966190554838&set=o.113131555441186&type=1&theater

Výhled z okna mého pokoje v hotelu Blue Sky****, Kréta:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151966196584838&set=o.113131555441186&type=1&theater

Další pohled z mého pokoje v suterénu - hotelu Blue Sky****, Kréta (opravdu pod úrovní ulice):
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151966193849838&set=o.113131555441186&type=1&

Opravdu si nemyslím, že toto je odpovídající čtyřem hvězdičkám za necelých 13.000,- / týden... potažmo alespoň třem hvězdám.

Jeste doplnuji, ze na letisti v H. krom DutyFreeShopu neberou v zadnem obcerstveni karty, jen kes a bankomat je pouze pred letistem. V celem arealu letiste - mysleno po odbaveni uz bankomat neni!

Neregistrovaný uživatel
13.06.2013 22:23:00 80.188.25.***
Re: CK PANTOUR  

To je jasný. Hlavně si to užijte, o to přeci jde. Pláž je tam moc hezká a co se týče ubytování a jídla, připravte se na nižší kvalitu, než nabízí CK a pak nebudete tak zklamáni, jako my. Přeji Vám krásnou dovolenou a snad se pro Vás něco změní. Jistě jsme Vám něco zlepšili k lepšímu našimi dennodenními stížnostmi ;-)

RK
13.06.2013 21:58:24 89.103.203.***
Re: Blue sky beach-Kréta  

Dobry den, rada bych vam napsala slusnou a pravdivou recenzi, nebot jsme se z blue Sky vratili v nedeli - 3 matky se 3 detma ve veku 3-4 roky...detske jidlo samozrejme nenajdete, ani vybaveni pro deti, ale myslim, ze jsme za posledni tyden dost vyslapaly cesticku kazdodennima argumentama a stiznostma..takze vy urcite animacni program uz asi mit budete, jidlo je hodne zelenina, vzdy i vyber masa, pro deti vhodne, nasim chutnalo, snidane dost jednotvarne..bazen se jim take libil, ale brouzdaliste je dost zalostne, teple, chlorovane az beda, bez moznosti samotneho vlezu, zabradli...lepsi je more. Hotel je opravdu postarsi, prestoze z venku tak nevypada..malo mist k sezeni take - vse pouze venku pod "pergolou"...za presso si musite zaplatit a zmrzku pro deti vam daji, ale jen odpolede a to jsme uz take nastesti vyargumentovaly!..melouny uz jsou take, neb jsme je zaurgovaly a budete mit asi i ubrousky u stolu. Plastove kelimky ale budete mit porad, k veceri i k obedu, at uz konzumujete kdekoli...deti to tolik nevnimaji, ale my jsme cekali vetsi komfort nebo alespon pradive informace pred odjezdem. Nemusel to byt luxus, ale pokud CK vi, ze 4hvezdy v Recku jsou pokazde jine, tak preci nemuze nabizet tento hotel jako 4..z obou stran hotelu jsou dva krasne hotely - Rinella beach nebo Golden Bay, pro deti maximalne vybaveny, take 4h - hriste, animace, krasne bazeny i bary..a cena vychazi stejne. Jen jsou nabizeny pouze jinymi nez ceskymi cestovkami. Za nas to bylo velke zklamani neb jsme denne neco resily a delegatku zajimalo hlavne abysme si koupili nejaky vylet a ze muzeme pit cervene, bile a ruzove (to bohuzel nedodal nikdo za cely tyden)..to ze s nama jela z letiste a na letiste, to je fajn, ale kdyby uz ani to ne, tak pak nevim, proc by tam mela byt. Nastenku si take poridila az pote, co jsme ji to vycetli..ze nemame zadne informace:(,,,kazdopadne chtejte apartman nahore.

.....
13.06.2013 20:19:49 178.77.232.***
Re: CK PANTOUR  

To máte pravdu, že záleží kdo to píše. Ale tím pádem ty negativy zas na druhou stranu můžou psát jiné cestovky, aby poškodili konkurenci nebo pořád jeden a ten samej člověk, který chce CK poškodit!! Zprostředkovatelka našeho zájezdu mi vyprávěla o tom, jak Tomitour apod. vypisovali schválně negativní recenze k jiným cestovkám, když věděli, že jdou do kytek a taky že pak krachly :-D Já jsem si navíc zjistila info o této CK přímo od mojí kamarádky jejíž dobrá kamarádka dělá delegátku na Krétě, takže se ničeho nebojím a na dovolenou se těším ;-))

nespokojený klient
13.06.2013 18:26:22 80.188.25.***
Re: CK PANTOUR  

No, ono také záleží na tom, kdo ty recenze píše. Jestli to netlumí nějací zaměstnanci CK...?? Každopádně v nejbližších dnech přidáme fotky z hotelu Blue Sky, abyste jste si udělali přehled, do jakého "luxusu" jedete... Asi by si již v tuto dobu neměli naše CK dovolit něco takové nabízet svým klientům. V zahraničí by si to nikdo nedovolil! I český klient je již zcestovalý a tudíž má nějaké nároky. Již nejsme na začátku 90. let!!!!

Zpět na všechny diskuze