A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 22:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
10.07.2013 18:36 88.100.241.***
Re: Vyjádření k hotelu Blue Sky Beach Kréta  

Pro Halibut:
nějaké fotky mi poslali na mou soukromou adresu nespokojení a napálení klienti, ale jelikož nemám žádný souhlas s jejich zveřejněním, tak je zde nemohu vyvěsit. Apeluji tudíž na ostatní, vyvěste zde fotky, které jste mi zaslali, ať ostatní vidí, jaká je skutečnost. Suterénní pokoje, kam již z principu ubytovávají rodiny s malými dětmi ( dle vyjádření majitelky malé děti neumí chodit po schodech a mohli by přijít k úrazu) jsou skutečně děsivé. A ta odpadní stoka pod balkony je fakt hnus. Díky za zvěřejnění fotek i z Facebooku. Denča

Neregistrovaný uživatel
10.07.2013 18:15 84.16.126.***
Re: Vyjádření k hotelu Blue Sky Beach Kréta  

Dobrý den, ráda bych upozornila na opětovné klamání klientů ze strany CK Pantour. Vážená paní Lukešová z CK Pantour, proč uvádíte číslo "5 nespokojených klientů"??? To už snad nemůžete myslet vážně???? Během našeho pobytu (začátek června) se pod reklamaci podepsalo cca 9-10 rodin a z recenzí vím, že Vám reklamace dále přicházejí... Proč dále klamete své klienty jakýmisi "bludy"?? Nejdříve prodáváte aparthotel jako 4 hvězdy, následně to změníte na 3, i když to odpovídá max. 2... O této skutečnosti musíte jasně vědět a pokud ne, tak nemáte v oblasti cestovního ruchu co dělat! To je naprostý amaterismus! Už není doba, kdy český klient koupil zájezd a zkousnul cokoliv. I český klient má své požadavky a představy a pokud koupí aparthotel 4 hvězdy, tak je MUSÍ dostat. A ne řešit nějaké reklamace ve smyslu tekoucí WC, kabely v pokojích, světla, plesnivé deky, nedostatek jídla a pití, animační programy... My jsme tam nejeli jako pokusní králici, kteří hlásí závady a testují hotel! To má být přeci zajištěno předem poskytovatelem. Nebo jsem snad z jiné planety???????
Postavte se, prosím, čelem ke svým chybám a neuvádějte své budoucí klienty v omyl a nezpochybňujte reklamace svých klientů a raději se z nich poučte a začněte je řešit místo pošpiňování...

Halibut 10.07.2013 17:54
Re: Vyjádření k hotelu Blue Sky Beach Kréta  

Dobrý den paní Denčo.
Váš článek je opravdu obsáhlý a dlouhý. Jeden odstaveček mne velmi zaujal a to:

"O recenzích klientky, respektive 5 klientů, víme, řešíme je a jsem si vědomi, že to ovlivnilo názor několika klientů, protože tuto recenzi vyvěsily všude, kde se dalo, na což mají samozřejmě nárok."

Klienti na napsání recenze mají nejenom nárok, ale pokud jsou takto znechucení a nespokojení a mají potřebu upozornit či "znechutit" ostatní, tak i slušnost k ostatním napsat recenze a přiložit patřičné fotografie. A já stále nevidím jedinou recenzi s příslučnou fotodokumentací zde na Orbionu. Proč? Zajímá mne to a chtěla bych si prohlédnout tu hrůzu, co kdyby do hotelu chtěl jet někdo z mých známých? To je pořát jen samé nadávání na to či ono, ale ukázat vše ve skutečnost, to ne. To je jak nařknout a obvinit někoho bez důkazů třeba z krádeže.

Takže z textu vyplývá, že vlastně těchto 5 nebo kolik klientů napsali recenze a vyvěsili je všude /nevím, recenze se v dnešní době většinou nevyvěšují/ jaksi opomněli Orbion, na kterém ale paradoxně strašně nadávají. To mi hlava nebere.

Denča
10.07.2013 16:47 88.100.241.***
Vyjádření k hotelu Blue Sky Beach Kréta  

Dobrý den,
chci se vyjádřit k hotelu Blue Sky. Zájezd jsem si zakoupila v lednu pro dvě dospělé osoby a 3 leté dítě. Naprosto souhlasím s tím, že popisky k tomuto hotelu byly v lednu na stránkách CK Pantour úplně jiné a změnily se až po stížnostech nespokojených klientů. Jako matka malého dítěte jsem si zakoupila 4 hvězdičkový hotel s nabízenými skvělými službami, hotel vhodný pro děti apd. v domnění, že se jedná o dobrý hotel se službami, jež CK Pantour prezentuje. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že na krátký čas CK tento hotel stáhla ze své nabídky a poté znovu začala prodávat s upraveným popisem služeb. Zájezd jsem si zakoupila u Invia.cz a ihned kontaktovala prodejce a žádala ho o vyjádření. Co mě ale zarazilo nejvíce, že prodejce zájezdů Invia.cz, jejichž služeb využívám pravidelně, léta a nikdy s nimi nebyl žádný problém, ale naopak jsem s nimi maximálně spokojena, má ve své databázi již tento hotel jako 3 hvězdičkový. Na své smlouvě mám uvedeny 4 hvězdičky, což je nedodržení smluvních podmínek a Invia to ihned začala řešit. Na moji žádost, mi byl změněn bezplatně hotel a CK Pantour zaslala toto vyjádření:
Dobrý den,
děkuji Vám za Váš email. Rádi bychom se k situaci vyjádřili a Vaši žádost vyřešili k Vaši spokojenosti.
O recenzích klientky, respektive 5 klientů, víme, řešíme je a jsem si vědomi, že to ovlivnilo názor několika klientů, protože tuto recenzi vyvěsily všude, kde se dalo, na což mají samozřejmě nárok.
Prvotní problém je v očekávání a porozumění klientů ohledně popisu ubytování a kategorie.
Blue Sky Beach není klasický hotel, ale aparthotel, tzn. standardní apartmány s programem all inclusive, naše hodnocení všude uvádíme jako 3*, 4* musíme uvádět, protože je aparthotel oficiálně od řecké asociace dostal a jsou i na smlouvě. Nikde neuvádíme, že se jedná o hotel,ale aparthotel hotelového typu - viz. oficiální popisek: http://www.pantour.cz/zajezdy/2203892/blue-sky-beach/#offer-desc
Poloha
PANClub light apartmány Blue Sky Beach je rodinný aparthotel s příjemným prostředím a personálem se nachází přímo u písečné pláže přibližně 12 km od letiště v Heraklionu, 1,5 km od centra letoviska Gouves. Apartmány hotelového typu v kategorii 4* doporučujeme naším klientům jako standardní 3*. V blízkosti hotelu se nachází obchody, kavárny a restaurace.
Stravování
All Inclusive: Snídaně formou bufetu: 08:00-10:00, oběd formou bufetu: 13:00-15:00, večeře formou bufetu: 18:30-20:30, bábovka: 11:30-12:00, bar: 10:00-22:00, v ceně: nealkoholické nápoje, pivo (točené), víno bílé, růžové, červené, rakie, káva, voda.Džus u snídaní, zmrzlina 16:00 - 16:30.

Tím, že jsou to apartmány, není vše tak, jako v klasickém hotelu. Popisek a i fotografie jasně ukazují, jak vypadá bazén, že má hotel i pokoje pod úrovní, i jak vypadá bar a pláž u hotelu. V tomto ohledu klientům nelžeme. Je jasné, že plno klientů vidí 4* a očekávají např. hotel Aphrodite nebo Aqua Sun, což chápeme, avšak apartmány Blue Sky takové nejsou a nikdy nebudou.
Víme, že nějaké reakce jsou, ale pokud si klient pozorně přečte popisek, nejedná se o standardní hotel 4*, ale o apartmány, tudíž nelze očekávat klasický servis. Navíc i cena odpovídá apartmánům 3*. Skutečnost, že stravu zajišťuje cateringová firma není nijak zavádějící, plno hotelů i vyšší kategorie služeb cateringu využívají. Nikde není dána podmínka, že strava musí být připravována přímo v ubytování.
Ohledně virozy, která tam byla - dle sdělení lékaře se jedná o lokální záležitost a se stravou v apartmánech nemá nic společného.
Rádi bychom naopak pozvedli klady apartmánů Blue Sky Beach - skvělá lokalita, písečná pláž s pozvolným vstupem do moře přímo u hotelu, klidné prostředí. Ubytování je sice jednodušší, ale prostornější než hotelový pokoj. Navíc v těchto dnech je na místě osobně pan majitel CK PANTOUR a případné nedostatky či připomínky ze strany klientů byly odstraněny.
Ohledně konkrétních 3 přízemních apartmánů, kterých se reklamace týče, jsme již s vedením hotelu zahájili jednání ohledně okamžité nápravy. Ostatní apartmány jsou v pořádku.
Chápu obavy klientů, věřím však, že apartmány, které tyto 2 klientky reklamovaly jimi obsazeny nebudou.
K dnešnímu dni byly všechny nedostatky ze začátku sezony odstraněny, all inclusive upraven a apartmány splňují vše, jak má naše CK uvedeno v popisku na našem webu.
Pokud však zájem o změnu apartmánu trvá, je tato změna v rámci destinace a daného letu možná zdarma, pouze je třeba doplatit rozdíl ceny.
Zašlete prosím smlouvu pod stejným číslem rezervace s novým hotelem a cenovým doplatkem. Villa Maria je v termínu 18.08. - 25.08. v prodeji a je dostupná v Rezaportálu, kde si zjistíte aktuální ceny ohledně doplatku
V případě dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat
S přáním příjemného dne
Petra Lukešová
product manager
Toto je vyjádření k situaci od CK Pantour. Já, jako klientka si nemyslím, že by cestovní kancelář byla špatná, jen pochybila, když si dopředu nezjistila skutečný stav hotelu a nabízených služeb. Odlétám 18.8.2013 do hotelu Villa Maria, která má sice 3 hvězdičky, ale služby dle recenzí odpovídají a žádný velký problém tam s nimi nebyl nikdy řešen. Doufám, že vše proběhne dle mých představ a dovolenou si se synem patřičně užijeme. Kdo odlétá do tohoto hotelu také, může mě kontaktovat zde. Děkuji přeji všem krásnou dovolenou. Denča

  • Anonym (1)
Halibut 10.07.2013 16:15
Re: Aqua San Village  

Pro 192.109.140
1)Prosím umíte-li správně číst, přečtěte si ještě jednou můj článek a příspěvek o fotodokumentaci, než se tak hloupě vyjádříte.
2) Diskutujeteli zde na Orbionu a patřičnou fotodokumentaci máte, proč nenapíšete recezni zde na Orbion a nepřiložíte fotografie. Vždyť přece chcete ostatní upozornit na špatný hotel se špatnými službami, nebo snad ne? Dokonce i podle vás na špatnou cestovní kancelář, tak do toho, máte přece jedinečnou možnost. Proč už jste to dávno neudělala? Nehledě na to, že nespokojených klientů je zde mraky, tak předpokládám, že vše nevyhovující a špatné /plísně, hygiena.....atd/ máte všichni nafocené. Já bych to tedy udělala, pokud bych byla tak rozhořčená jako vy všichni.
3)Jinak co se týče vašeho dotazu, zdali bych patřičnou částku zaplatila za daný hotel? Odpovím vám, že nikoli. Vždy než koupím dovolenou, tak si podborobně na internetu zjistím o hotelu a daném místě co se dá a pak se rozhodnu. Předejdu tím tak zbytečnému zklamání. Jinak ale 15.000,- Kč bych za čtyřhvězdičkový hotel v Řecku nedala ani kdyby odpovídal dané kategorii.

Neregistrovaný uživatel
10.07.2013 07:59 192.109.140.***
Re: Aqua San Village  

recenze hotelu jsou na : www.recenze.cz - hotel blue sky beach, foto jsem zaslala kdo požadoval, a myslím, že si málokdo fotil svou rodinu při střevních problémech, to snad ani nemůžete myslet vážně! Jedná se tu hlavně o problém vědomého šíření nákazy a ohrožení zdraví klientů a za to opravdu CK Pantour může, věděla o tom,žádné kroky nepodnikla, aby se nákaza dál nešířilia a nikoho z nás před odjezdem o tomto stavu neinformovala a pak se nemůže divit, že jsme naštvaní, když jsme prožili dovolenou místo u moře tak na toaletě a na pokoji. A myslím , že zaplatit 15 tis za ubytování a stravu odpovídající 2** místo avízovaných 4**** je dost peněz, vy by jste platila za 2** takovou částku? já teda ne, ale za 4**** ano, ale to bohužel neodpovídalo, tak mám právo se zlobit.

Neregistrovaný uživatel
10.07.2013 06:36 81.200.56.***
Re: Aqua San Village  

Dobrý den, této diskuse jsem se zatím nezúčastnila, ale také jsem si dovolenou kupovala v zimě a o tom, že CK doporučuje 4* hotel jako 3* nebylo ani řádky, na smlouvě mám dokonce 3,5* hotel. Rovněž nebylo psáno, že se jedná o apartmánový hotel, na smlouvě mám "hotel". Popisky ohledně vydávání jídla venku v pergole také v té době nebyly žádné. Až později CK upravila popis hotelu. Ještě by měla upravit stravu dle mého na "light all inclusive" . V tomto případě bych si dovolenou do Blue Sky Beach nekoupila.............A co se týká střevní virózy, trvala v hotelu velmi dlouho a CK o ní věděla, neměla vůbec posílat do takto nakaženého prostředí další turisty! Ano, je pravda, že střevní viróza může potkat kohokoli kdekoli (svoje jsme si užili i v Bulharsku - všichni, i s dětmi), ale nikdy nikde to nebylo v tak velkém rozsahu. Myslím si, že CK, aby si uhájila své jméno, by měla skutečně tento hotel stáhnout z nabídky. Recenzi na CK napíšu, až se vrátím z dovolené, patřím k těm šťastnějším, kteří měli dovolenou do Blue Sky Beach zaplacenou na pozdější termín a měli tak možnost si vyměnit hotel, takže nakonec po hrůzách, které jsem četla tady a po neprospaných nocích se konečně na dovolenou těšíme a po návratu určitě napíšu, jak jsme se měli.

Halibut 09.07.2013 23:01
Re: Aqua San Village  

Vážená paní Anno.
Nedá mi to ještě nereagovat. Nebyla jsem na místě a nemohu soudit, nevím kdo a kdy problém s virózou nahlásil delegátce a za jak dlouho reagovala na danou situaci, ale jak jsem pochopila, zavolala do hotelu lékaře. Ale např. stěžujete-li si na plíseň,je potřeba dokumentace v podobě vypovídajících fotografií či videa. Jinak co se týče dováženého jídla, přeplněných stolů, /pečivo si všude lidé běžně krájí sami a nikde nemáte jistotu, jestli na ně nikdo jiný nesahal/, postmixy všude také fungují na principu naředění vodou /ovšem slanou, to jsem ještě nezažila/. i některé zbytky jídel se v hotelích využívají a podávají se i v dalších chodech, to vše je pouze a jen záležitostí vedení daného hotelu. Snad si nemyslíte, že cestovní kanceláře každou chvíli obíhají všechny své hotely a zjišťují, co je tam dobré či špatné. Nehledě na to, že co bylo včera super, může se náhle změnit k horšímu nebo naopak. Nepochopila jsem také vaší větu, že CK popisovala zájezd do hotelu jinak než v současnosti. To myslíte jako, že když jste si zájezd kupovali, byly u něj jiné popisky než teď? Nebo to myslíte tak, že popisky CK neodpovídali současnému stavu hotelu? Ve všech hotelích ať přijedete kamkoli se služby liší během sezóny i mimosezóny mnohokrát, někdy k lepšímu, jindy k horšímu, zkrátka úroveň kolísá. Toto není vina CK, ale vedení hotelu, zrovna tak přidělování pokojů, nebo když nastane top stav, do daného hotelu se prostě nedostanete a umístí vás jinam, to vše je v kompetenci hotelů, nikoli CK. Nechtěla jsem se zde nikoho dotknout pokud tato nepříjemnou virózu prožil, ale toto se nám může opravdu každému stát kdykoli a kdekoli. Je to nepříjemná skutečnost nebo jinak řečeno smůla. Myslím si také, že pokud je hotel opravdu takto problémový, určitě jej daná CK příští rok vyřadí ze své nabídky. Zdá se, že jste opravdu letos neměli štěstí, protože například my jsme se nedávno vrátili z dovolené v Turecku a měli jsme možnost jak na letišti, tak v letadle poklábosit s klienty dané CK a ti byli jak s CK, tak s hotely v Turecku velmi spokojeni, tak vám přeji ať vám vše dopadne k vaší spokojenosti. Na tolik vašich stížností jsem ale zatím nenašla zde na orbionu na tento hotel žádnou recenzi i s přiloženými fotografiemi. Prosím, když jste prožili tu hrůzu, dejte sem recenze plus fotogalerii, ať si lidé udělají svůj úsudek. Od toho Orbion. je.

Blanche
09.07.2013 22:41 93.91.154.***
Re: Aqua San Village  

Vážená paní,je dobře,že jste si dovolenou užila a líbilo se Vám,holt jste měla šťastnou ruku,to že cestovní kancelář Blue sky beach nabízí a předem neprověří je opravdu věc CK a ne klientů,kteří si tento hotel vybrali.To že delegátka s námi nechtěla komunikovat je problém CK a ne turistů,ale vážně v tomto apartmánovém hotelu byly neskutečné nedostatky.A věřte,že za méně peněz jsme byli v Turecku i na Djerbě,podotýkám že létáme vždy začátkem června,ale co jsme zažili zde to opravdu nikde.Kdyby hotel nabízeli od začátku jako 3 hvězdy jako nyní asi by si ho koupil v Řecku málokdo,ale i ty 3 hvězdy jsou pro tento dalo by se říct lepší kemp hodně. >:)

Blanche
09.07.2013 22:41 93.91.154.***
Re: Aqua San Village  

Vážená paní,je dobře,že jste si dovolenou užila a líbilo se Vám,holt jste měla šťastnou ruku,to že cestovní kancelář Blue sky beach nabízí a předem neprověří je opravdu věc CK a ne klientů,kteří si tento hotel vybrali.To že delegátka s námi nechtěla komunikovat je problém CK a ne turistů,ale vážně v tomto apartmánovém hotelu byly neskutečné nedostatky.A věřte,že za méně peněz jsme byli v Turecku i na Djerbě,podotýkám že létáme vždy začátkem června,ale co jsme zažili zde to opravdu nikde.Kdyby hotel nabízeli od začátku jako 3 hvězdy jako nyní asi by si ho koupil v Řecku málokdo,ale i ty 3 hvězdy jsou pro tento dalo by se říct lepší kemp hodně. >:)

Zpět na všechny diskuze