A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 22:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
24.07.2017 11:12 93.181.71.***
jen pro otrle  

ck p

Neregistrovaný uživatel
21.07.2017 11:53 178.72.244.***
Re: hotel Summertime - CK Pantour - delegátka bez emocionálního cítění  

Vážený 188.85.213 nemáte pravdu a Vaše reakce je nepřiměřená. Já mám dostat to co si zaplatím. Pokud si starší paní zaplatila hotel na pláži, tak ho měla dostat. Delegáti v místech pobytu jsou někdy úplně zbyteční a to si je platíme v ceně zájezdu. Drzí, bez zájmu něco řešit a někdy i přijít. Již jsem to zažila a to i od velkých CK.

  • Jaja
Neregistrovaný uživatel
21.07.2017 10:42 188.85.213.***
Re: hotel Summertime - CK Pantour - delegátka bez emocionálního cítění  

Madam měla asi pocit, že když si v lastu koupila hotel s all in,tak to bude mít limuzínou od letiště? Madam,já tedy nevím,ale nechtěla jste trochu moc? Vážně vám dělalo problém si sama vést kufr po chodníku? A jak to děláte doma když někam cestujete? Víte, dělal jsem delegáta a jeden takovej magor jako vy,dokázal rozházet celou skupinu a dokonale nas.at nejednoho delegáta.

  • Jaja
  • Ja56
  • kulatyctverec
Neregistrovaný uživatel
18.07.2017 21:26 212.79.110.***
hotel Summertime - CK Pantour - delegátka bez emocionálního cítění  

Naše delegátka, Markéta Dražanová, nedokázala nabídnout pomoc klientům, kterým způsobila problémy nevhodným ubytováním při závěrečném opuštění apartmánu. Její arogantní chování dokázalo smazat všechny krásné okamžiky z týdenního pobytu na Korfu a to nemluvě o pošpinění jména CK i celého hotelu. Když si objednám hotel all inclusive a dostanu pokoj 1,5 km od hotelu a v poslední den musím po řeckých chodnících odtáhnout kufr do našeho vysněného exkluzivního hotelu, kde jsme původně měli bydlet, je tedy vrchol. Nakonec jsme tedy naší "ochotnou" delegátku donutili odvézt služebním autem kufry na hotel ( za úplatu)
Podotýkám. Šlo o starší a nemocné lidi. Velké zklamání. :-\

  • kulatyctverec
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
17.07.2017 10:38 94.199.44.***
Re: Rhodos srpen 2016 Faliraki hotel Matina  

tak delegát není od toho, aby Vám pomáhal s trestním oznámením na policii... A když někam cestuju, tak se vybavím malinko jazykově. Jinak policie na celém světě užívá tlumočníky. tohle si musíte řešit sama. Jinak jezdit do světa bez znalosti jiného jazyka je prostě Váš boj.

Neregistrovaný uživatel
15.07.2017 19:02 90.178.135.***
Re: V žádném případě nedoporučijeme!!!!  

chtěla bych se přidat, jak to mohu udělat, zájezd jsem reklamovala a nepochodila jsem. Děkuji

Neregistrovaný uživatel
15.07.2017 09:57 93.89.144.***
Re: Pantour-nikdy více  

Napsala jsem recenzi na link Delegáti CK - sice se nejedná o PANTOUR, ale taky takovou podvodnickou cestovku / Azur Reisen - Turecko / fakt je to strašné co si dělají se svými klienty a za co se delegáti platí.Ty nervy pak úplně zkazí dovolenou.Přeji pěkný den.

Neregistrovaný uživatel
15.07.2017 09:00 213.216.57.***
Pantour-nikdy více  

Rhodos-hotel Lardos Bay- 4.-15. 7. Předem chci napsat, že samotný pobyt proběhl v pořádku, se službami hotelu jsme byli spokojeni, což ovšem není zásluha CK Pantour. Dovolenou jsme měli zaplacenou od ledna a asi 3 týdny před odletem CK změnila termín odletu z důvodu nenaplnění kapacity. (??) Jako kompenzaci za problémy s tímto vzniklé nám CK nabídla slevu na tento zájezd a do smlouvy toto uvedla jako přeplatek, který vrací na náš účet 15. 6. Je 15. 7. a přeplatek doposud na účtu nemáme. Proběhlo několik mailových i telefonických urgencí, kdy se pracovnice CK stále vymlouvají na to, že požadavek již předaly na účetní oddělení. V CK Pantour pravděpodobně provádějí platby kvartálně. Po příletu na Rhodos nás nečekala delegátka, ale postarala se o nás jiná CK. Bonusem po příjezdu v noci na hotel bylo to, že pro nás neměli volný pokoj a první noc jsme museli strávit ve vedlejším hotelu-naštěstí vzdáleném jen pár metrů. O tom nás mohla předem informovat naše imaginární delegátka. Tu jsme za celou dobu pobytu neviděli, úvodní schůzka se nekonala. Den před odletem zpět jsme se marně na nástěnce snažili vyčíst čas transferu na letiště. Teprve po sms dotazu jsme se dozvěděli, co jsme potřebovali. Jako z pohádky-delegátka, kterou svět neviděl :-) Shrnutí: Porušení smlouvy ze strany CK, velmi špatná komunikace, nulová práce delegáta. Budeme dále řešit. Pro urychlení komunikace uvádím rezervační číslo: 84384.

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 21:54 109.71.213.***
Re: CK PANTOUR  

To je tezky,kdyz vetsina Cechu kouka pouze na cenu a pak se divi.Mel jsem rezervovany pobyt od Invie do Recka.Jakmile mi pani sdelila jmeno poradajici cestovni kancelare Pantour,kouknul jsem se na recenze a okamzite jsem rezervaci zrusil.Nakonec jsme leteli do Emiratu s jinou cestovkou.Dovolena je od toho,aby si clovek odpocinul,cestovka se ma o lidi postarat a ne tohle!Ja se svoji povahou bych rozhodne zadny 3 dny necekal na to co jsem si zaplatil a namysleneho a arogantniho delegata bych vyresil za 2 vteriny jednou ranou.Nechapu lidi,ze tohle dobrovolne podstupujete a jeste za to platite!Nejlevnejsi neznamena vzdy nejlepsi.Kdybych zazil situaci,kterou tu vetsina popisuje,tak by ty liny recky vsi videli,co dovede obycejnej ceskej clovek,co si poctive vydelal na par dni odpocinku!Lidi premyslejte hlavou a nechte za ty sluzby tyhle darmozrouty zkrachovat!Pantour vlastni nejakej Rek,co bydli v Heraklionu. Co si myslite,ze dostanete ze zaloby zpatky?Vubec nic.Kdyz bude nejhur,firmu poslou do konkurzu a za par tisic si udelaji novou a jedou dal!Premyslejte lidi!

Neregistrovaný uživatel
14.07.2017 19:41 95.82.135.***
Re: CK PANTOUR  

Přípojuji se k nespokojeným rekreantům této cestovky! Byli jsme na Krétě v červenci letošního roku. Při příletu do hl. města Heraklion jsme dostali papír s jednoduchými instrukcemi jak se na Krétě chovat i s telefonem na delegátku Dianu Včeličkovou.Prý druhý den dorazí na informační sraz! Vysadili nas před hotelem v noci. Bez znalosti jazyka jsme se domluvili rukama,nohama na recepci o ubytování. Pokoj-kobka! Dívali jsme se místo do parku-do srázu! Jednoho dne po návratu z pláže,která měla být 500m. a ve skutečnosti byla cc.3 km. se ve srázu pracovalo. Oblečení bylo zasypané hlínou. Vedení hotelu krčilo ramenama! Komunikace s Delegátkou-napište stížnost na SMS a pošlete to na CK. Udělali jsme. Delegátka si vypla mobil. Nedostavila se na schůzku a celý týden. Odjezd na letiště zpátky jsme si zjišťovali sami! Nikdo nebyl ani na letišti. Klienti z jiných hotelů měli stejné zkušenosti! Po příletu jsme zájezd reklamovali u Invie,ta dala od toho ruce pryč. Reklamovali jsme to přímo na Pantur. Bylo nám řečeno,že jsme jediní,kteří si stěžujem.A že jsme to měli řešit na místě,ale jak?? Takže PANTUR jděte do *****!!!!!!!

Zpět na všechny diskuze