A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK PANTOUR

22.04.2012 22:37:27 | Ivana.ban
Ivana.ban
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s CK Pantour? Mají výborné ceny, ale jsou na trhu teprve necelý rok, tak mám trošku obavy...

Děkuji.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
27.06.2017 20:40 95.82.134.***
Re: CK PANTOUR  

Vaše obavy jsou oprávněně cestovku Pantotour vřele doporučuji jen pro dobrodružné povahy a silné žaludky,

Neregistrovaný uživatel
25.06.2017 10:34 188.85.213.***
Re: CK PANTOUR  

to, že si nemůžete odnést jídlo a nápoje z restaurace považuju za samozřejmost...Ale opět se ukazuje ta česká malost..honem si nabrat žrádlo a pití na pláž,ať za to nemusím platit.

Neregistrovaný uživatel
24.06.2017 20:09 46.29.1.***
Kreta - Hotel Golden beach Hersonissos  

Po prečítaní recenzii na CK Pantour som sa trochu obávala, ale všetko prebehlo v poriadku. Hotel zodpovedal popisu. Delegátka bola s nami pri prílete, prišla na hotel a tiež bola s nami aj na letisku pred odletom. Takže maximálna spokojnosť a určite opäť využijeme služby cestovky.

Neregistrovaný uživatel
21.06.2017 19:37 217.197.37.***
S nimi už nikdy!  

S nim už nikdy! Kdyby nebylo práce recepčních v hotelu Blue bay - Kréta tak se nedostaneme ani na letiště. Delegátka nám 3x nadiktovala tel. číslo špatně. V hotelu jsem si všimli, že nemají žádnou nástěnku a ani šanon tak jsme ji naspali kdy se dostaví do hotelu a odpověděla, že druhý den přijde. Vůbec nevěděla jak se kam dostat. A sdělili jsem ji i to, že zde nemají žádné info. Slíbila, že vše dodá, a že za ni bude od příštího týdne Jakub Emej. Delegáti nedodali žádné info k odletu a k jejich službám o informovanosti mluvit ani nebudu. V sobotu odlet od pátku vypnutý mobil. Žádné info na nástěnce! Hotel zajistil transfer. Přes Invii se nám po 2 hodinách ozvali z Prahy, že info vždy visí a pan z cestovky se nedal přesvědčit, že tam opravu nic nevisí. Nakonec mi psal a volal, že info k odletu máme na recepci, avšak to jsem mu poděkovala, že je velmi laskav, ale to by nám odletělo letadlo a nevím jaký transfer pro nás poslal, když už jsem za 5 min. vystupovali na letišti v Heraklionu. Tato situace se bohužel stala celému autobusu, ale ti měli alespoň info na nástěnce, ale to my ani to. Nemůžu říct, že by to bylo cestovní kanceláří je to chyba zaměstnanců, které si vybírají. Ale pokud mluvíme s Prahou na sos lince tak očekáváte, že situaci vyřeší, ale ani to se nestalo. 6 hodin trvalo zajistit info o transféru na letiště a nakonec ještě v úplně špatný čas. Jen je mi záhadou co a pro koho poslal, když celý turnus už byl v autobuse. 10.6.2017-17.6.2017 Blue Bay Kréta

Neregistrovaný uživatel
20.06.2017 17:15 213.226.212.***
Korfu  

Byla jsem s CK Pantour na Korfu v termínu 3.-10.6. a vše bylo v pořádku. Hotel Nautilus v Barbati odpovídal popisu, líbilo se mi tam. Trochu zmatek na letišti při příletu, hodně lidí, delegátka řekla číslo autobusu a dál už to bylo na nás. Při informační schůzce na hotelu řekla delegátka vše důležité, byla ochotná zajet na hotel i mimo plánované termíny schůzek, dostali jsme i telefon na česky hovořícího lékaře, kdybychom museli řešit nějaké zdravotní potíže. Při odletu byla delegátka u přepážky a pomáhala s odbavením. Žádné problémy nenastaly, ač jsem se trochu před odletem obávala podle negativních recenzí. U mě tedy zkušenost dobrá.

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
20.06.2017 12:45 213.220.198.***
Re: CK PANTOUR  

CK Pantour nebrat! Byli jsme na Krétě (3.-10.6. 2017) all inclusive, strava ve 4* hotelu jak bylo v nabídce na zájezd. Realita - strava 500 metrů od ubytka v nějaké místní taverně, nemožnost výběru jídla a odnosu nápojů na pláž. Delegátka Mirka Rafajová co má řešit případné problémy absolutně nepoužitelná, svým chováním dávala najevo že ji tak akorát otravujeme. Za celý pobyt (8 dní) jsme ji viděli jen 1x. Při odletu nebyla na letišti jak uváděli, žádná případná pomoc s nějakým problémem při odbavení, vše jsme si organizovali sami na vlastní pěst. Takových podvedených nás tam bylo více, hromadná reklamace již podána. Tuto CK vřele nedoporčuji! Pokud Vás zajímá cokoliv dalšího, mail xmikj@seznam.cz

Neregistrovaný uživatel
16.06.2017 20:49 31.47.97.***
egypt hughada hotel titanic palace  

Prosím má někdo zkušenost jedeme v říjnu a máme mimčo,zda s ck Pantour nebyly problémy,loni jsme byly v tomto hotelu s jinou cestovkou a bylo to ok,i když jsme věděly do čeho jdem děkuji za příspěvky Jana

  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
14.06.2017 20:13 93.89.107.***
PANTOUR  

Po mé dnešní zkušenosti již nikdy více.Nechali si zaplatit za rezervovaný zajezd a potom asi za hodinu volali,že už není k dispozici a nabizeli jinou destinaci.Paní si vyslechla svoje.Naštěstí se peníze vratily.Každopádně Pantour už ne.

Neregistrovaný uživatel
12.06.2017 17:59 37.48.50.***
Marsa s Pantour  

Už nikdy vic. V Egyptě jsme byli již 6x, vždy bez problému. Az letos s Pantour velka nespokojenost.

Neregistrovaný uživatel
05.06.2017 15:16 31.30.12.***
Re: Joanna Aparthotel  

Tak to je hloupost, pokoje nerozdělují cestovky, ale recepce na místě.
:-D

  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze