A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Neckermann

24.05.2008 08:41:40 | jabarimba
jabarimba
začátkem května jsme se zúčastnili prodlouženého víkendu pořádaného touto CK do Andorry. Mohu jen chválit, hotel, průvodkyně, doprava. Snad jen to počasí mohlo být trochu lepší. Andorra je ministáteček mezi Francií a Španělskem s krásnou horskou přírodou. Letěli jsme chartrem do Barcelony a odtud po prohlídce nejznámějšího chrámu Sagrada Familia jsme asi 3 hodiny pokračovali do Andorry. Kdo miluje hory a turistiku tak si přišel na své. A také kdo miluje nákupy. V blízkosti našeho hotelu se nacházely známé lázně Caldea, kam doporučuji návštěvu. Hezky jsme si těch pár dní tam užili a v neděli jsme odlétali odpoledne zpět z Barcelony domů. Bohužel naše letadlo mělo 4 hodiny zpoždění. Nevím jestli to bylo cestovkou nebo jestli jsou už jiná pravidla, s kterými jsem se ještě nesetkala, dostali jsme každý poukázku na 12 euro na občerstvení. Létám poměrně často ale že bychom dostali nějakou kompenzaci za zpožděné letadlo se mi ještě nestalo. Dopravu zajišťovala Travel Service. Chválím hlavně průvodkyni paní Inku, která byla moc příjemná a znalá místních poměrů. Celkově se nám zájezd s CK Neckermann moc líbil a určitě využijeme další služby této CK.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Jája
20.08.2014 09:01 178.72.244.***
Re: Špatná zkušenost s CK Neckermann  

Plně souhlasím, hrozná cestovka. Své jsme si užily s dcerou loni v Turecku. Reklamace je prostě nezajímali a jen lhali. Nikdy více. Všechny zájezdy jsou c cizím jazyce, protože jejich delegáti jsou na nic. To jsme letěli z České republiky. :-|

Tomaaas
19.08.2014 17:19 178.209.152.***
Špatná zkušenost s CK Neckermann  

Rád bych využil možnosti upozornění na nekalé praktiky, které se nám bohužel dostalo od společnosti Neckermann u které jsme si zakoupili zájezd na podzim 2013 na Bali.

Tímto chci upozornit na nebezpečí, kterému se zákazník vystavuje uzavřením smlouvy s touto společností. Tato společnost se zákazníkem uzavírá smlouvu na společnost v Německu (byť přes českého zprostředkovatele) a tím využívá následné složitosti uplatňování jakékoli reklamace a prakticky nemožné vymahatelnosti práva.

A pokud si myslíte, že můžete ušetřit tím, že poletíte z Německa a třeba se o vás lépe postarají, jste na velkém omylu.

Nebezpečí plyne především z důvodu, že na vyřízení reklamace není v Německu zákonem stanovená lhůta (a proto např. v našem případě je zcela v pořádku 3/4 roku čekat na vyjádření k reklamaci) a také případný soud s vymáháním nároků probíhá v této zemi a dle jejich zákonů, takže pokud nehodláte na soudní výlohy a právníky při reklamaci dovolené, platit desetitisíce, máte prostě smůlu.

Dbejte tedy zvýšené opatrnosti s kým je smlouva podepisována a nepodepisujte nikdy smlouvy s firmami z cizích zemí! Případně si předem zjistěte, jaké to pro vás bude mít důsledky, pokud se něco nepříjemného stane.

Pro příklad uvádím popis naší události a závěr jejich řešení a také vzorek jejich neurvalého chování:

Smlouvu jsme podepsali s Neckermann partnerem, zprostředkovatel prodeje je společnost: Thomas Cook s.r.o., se sídlem v Praze, pořadatelem zájezdu je německá cestovní kancelář: Neckermann Reisen. Na Bali jsme měli odletět z Mnichova 7.12.2013 ve 14:55 s leteckou společností Quatar. Po nasednutí do letadla jsme čekali asi do 18:30, kdy nám oznámili, že letadlo má poruchu a máme si z letadla vystoupit. Zhruba do 22:30 jsme čekali v letištní hale, kdy nám průběžně oznamovali, že poletíme zhruba za hodinu a půl.
Letištní personál vůbec na tuto situaci neuměl reagovat, na cestující byl velmi nepříjemný až drzý a arogantní s tím, že prakticky nesděloval žádné informace. Když cestující žádali o reklamační protokoly a náhrady za zpoždění letu, letištní personál se choval velice hrubě s informacemi, že pokud se cestující neuklidní, vyškrtnou je z letu.
Ve 22:30 nám oznámili, že náš let byl definitivně zrušen a odletíme až další den v 10:00. Dostali jsme tedy zpět naše zavazadla, kdy se ještě letištnímu personálu podařilo jeden z našich kufrů ještě zničit a zhruba ve 23:45 jsme se dostali na hotel. Ráno jsme spěchali na 8:00 na letiště a snažili se ještě zničený kufr vyreklamovat. Z Quataru nás posílali do Lufthansy, která prý má zastoupení v Německu a Lufthansa nás posílala na Quatar, že prý nepřijímají reklamace. Reklamační protokol nám nikdo nenabídl, jen nám paní z Lufthansy napsala na letenku e-mailovou adresu, kam máme stížnost podat. Z uvedené e-mailové adresy se nám dosud nikdo neozval, nikdo na naši reklamaci nereagoval nebo se případně omluvil.
Očekávali bychom, že pokud má letadlo takovéto zpoždění, že se nám Neckermann Reisen/Thomas Cook s.r.o. ozve telefonicky v českém jazyce, za zpoždění letu se omluví, domluví se s námi, zda něco nepotřebujeme, případně nám přeloží informace od letištního personálu. Opravdu jsme na letišti byli ve velmi nepříjemné situaci, anglickým informacím od letištního personálu jsme úplně nerozuměli nebo jim nebylo rozumět pro hluk ostatních cestujících, kteří byli rozzlobeni kvůli stále se zvětšujícímu se zpoždění.
Kvůli zpoždění v Mnichově jsme čekali na přestupu v Doha místo plánovaných 3,5 hodiny celých 7,5 hodin, což bylo velmi nepříjemné a fyzicky i psychicky náročné. Na Bali jsme tedy dorazili se zpožděním asi 24 hodin, unavení po nekonečných čekáních na letištích.
O zpoždění jsme informovali cestovku z vlastní iniciativy již na letišti při čekání s tím, že se o reklamaci po našem návratu postarají a nic není problém. Reklamaci jsme podali 9.1.2014 a do této chvíle, tedy do července 2014, jsme urgovali reklamaci zhruba po 2 – 3 týdnech. Z české strany Neckermanna nám, pokud tedy vůbec nějaká odpověď přišla, bylo oznámeno, že naši reklamaci zhruba 1x do měsíce urgují, že německý Neckermann má velmi mnoho reklamací k řešení a že si máme počkat.
Už jsme nevěděli, kam se máme obrátit, tak jsme zkusili napsat na e-mailovou adresu jednatelky Neckermanna v ČR. Během dvou dnů jsme obdrželi odpověď, kdy nám CK Neckermann přiznává kompenzaci za všechny tyto útrapy v částce 4 000 Kč. Tato částka představuje pouze poměrnou část dovolené, tedy kompenzaci za nevyužité ubytování v rozsahu jedné noci a snídaně v hotelu pro dvě osoby. Nezohledňuje den času strávený na letišti, který jsme si neobjednali a rozhodně nechtěli absolvovat.
Když jsme tuto částku opět reklamovali, bylo nám sděleno toto:
„Od pořadatele zájezdu jste obdrželi nabídku finanční kompenzace, která je konečná, a je v adekvátní výši v poměru k ceně a délce zájezdu. Tato finanční kompenzace Vám bude převedena na Vámi sdělené číslo účtu.“ (citace společnosti)
S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili a opět částku reklamovali, ale nikdo se již neozval. Na naše e-maily, zprávy na FB již nikdo nereaguje.
Přiznanou finanční částky 4 000 Kč, po odečtení zahraniční platby, jsme dostali po dalším více než měsíci. Platbu za zničený kufr 67 euro jsme dosud (již je to více než měsíc) na nás účet neobdrželi a asi se jich ani nedočkáme.
Přemýšlíme, že celou záležitost budeme řešit pomocí médií a soudní cestou.
Máte někdo obdobnou zkušenost a jak jste ji řešili a podařilo se Vám jí uspokojivým způsobem vyřešit?

Takac
03.03.2012 14:46 79.127.221.***
Chybejici delegati  

Dobry den,

lakaly by mne zajezdy poradane CK Neckermann. Slysel jsem vsak, ze tato CK nedisponuje dostatecne ceskymi delegaty, kteri bud v oblasti uplne chybi (napr. Tenerife) anebo jsou v nedostatecnem poctu (1delegatka na cely ostrov Rhodos).
Zlepsi se toto v budoucnu a budu moci letet napr. na Tenerife bez obav?
Je mozne pozavat od CK Neckermann v tomto ohledu lepsi sluzby v budoucnu?
Dekuji za odpoved,P. Takac

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Vika1
22.07.2010 21:04 94.113.166.***
RE: RE: CK Neckermann  

Danulko1, asi jste pozapomněla, že jste to napsala do trochu jiné diskuze - pročtěte si "Turecko s Neckermanem" a uvidíte, že vás nikdo nesmazal.

  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
k.m cb
22.07.2010 19:56 92.62.224.***
RE: RE: CK Neckermann  

Danulka1: Nikdo....pokud vím Váš příspěvek je v tématu Turecko s Neckermannem - apropó docela jsem se pobavil - podle Vás by musel delegát vyřizovat i nákup zmrzliny,když se nedomluvíte...
Jinak já jsem s CK Neckermann spokojen a zájezdy s ním mě vycházejí v průměru o pět tisíc levněji než u konkurence.

  • Anonym (1)
  • Anonym (2)
Danulka1 22.07.2010 15:12
RE: CK Neckermann  

Kdopak vymazal můj negativní příspěvek o CK Neckermann? :-x

  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Again 20.07.2010 13:39
CK Neckermann  

My také využili dubnové akce (1.-2.4.) CK Neckermann jako Iriska a letíme na Zante do Alikanas v srpnu. Máme 4* hotel s all-incl. pro 2 osoby celkem za 22 tis. Kč ;-)

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Iriska 06.04.2010 18:08
RE: RE: RE: RE: CK Neckermann  

No, tak my se domluvíme naprosto perfektně kdekoli, tak to není problém. Navíc máme zakoupen zájezd od českého Neckermanna s odletem z Prahy a zaplacené máme také služby českého delegáta. To je dost podstatné!

  • Anonym (4)
  • Anonym (3)
re:
06.04.2010 17:38 90.178.76.***
RE: RE: RE: CK Neckermann  

V mem prispevku bylo hodnekrat pouzito, "vas, vas atd.." ...Tim jsem nemyslela primo konkretni osobu, ale vseobecne a muze si to precist kdokoliv ... Spis jsem si tady na orbionu celkove precetla spousty pristevku. Novejsich i starsich ruznych zamereni, prispevku na jednotlive CK atd.

  • Anonym (4)
  • Anonym (4)
katkach
06.04.2010 16:39 84.42.225.***
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: CK Neckermann  

Ja jsem to myslela s tim delegatem k nicemu tak, ze kdyz napr. pichnu dve kola na aute (ano, to se muze stat - nam se to stalo :-) ) a bude to pozde vecer a delegatovi se nedovolam a nedomluvim se, tak je mi v tu chvili k nicemu, ze mam ceskeho delagata. Za ta pichla kola si dosadte cokoliv - treba i mnohem vaznejsiho...
Jejich praci urcite nechci nijak znevazovat, nedelala bych to ani za nic, prudicu je vsude dost...

  • Anonym (1)
  • Anonym (4)
Zpět na všechny diskuze