A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Metal

03.10.2016 12:46:42 | Kudla1
Kudla1
Já mám s Expressbusem zkušenost dobrou. Jely jsme s kamarádkou a našimi dcerami do Bibione a všechno bylo v pořádku. Autobus byl v dobrém stavu, klimatizace fungovala jak měla, delegát nám dal po cestě spoustu dobrých tipů, řidiči byli sympaťáci... Místa jsme měly u sebe (objednaly jsme si na jednu cestovní smlouvu 4 místa, tudíž jsme měly místa u sebe) a dokonce jsme seděly na "čtyřce" se stolečkem mezi námi, z čehož měly hlavně holky ohromnou radost :-) Čas v Bibione jsme si zorganizovaly po svém, delegáta jsme přímo tam k ničemu nepotřebovaly, takže netuším, jaké byly jeho organizační schopnosti :-) Záleželo nám hlavně na bezpečnosti dopravy a to Expressbus splnil na sto procent.

S Expressbusem zase ráda pojedu :-)
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Petra
14.04.2015 14:44 195.113.158.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Tak to jsme nejspíš jeli stejným autobusem! Nejhorší zájezd, jaký jsem kdy zažila, a to jezdím poměrně často a už jsme zvyklá na ledacos. Paní "průvodkyně" byla totálně neschopná - že se Holandsko správně jmenuje Nizozemí, nám zopakovala asi třikrát, ale kde budeme ubytování, v kolik hodin je snídaně a odjezd apod., to jsme se museli chodit doptávat sami... O řidičích ani nemluvě, na střídačku jsme v autobuse mrzli a padali vedrem, řidiči nás vždy jen odbyli s tím, že je rozbitá klimatizace nebo že za půl hodiny zastavujeme, takže už nemá cenu to řešit. A pustit v 11 večer nahlas film (potom, co jsme celý den tranzitu přes ČR koukali na černou obrazovku) a počkat si, až se spící pasažéři vzbudí a dojdou řidičům říct, aby ten kravál laskavě vypnuli, to snad v dnešní době ani není možné...
Rozhodně budeme reklamovat a s touto CK NIKDY VÍCE!!!

  • Anonym (3)
  • Anonym (8)
Lucie K.
13.04.2015 16:48 88.100.20.***
Paříž, Disneyland 9.4. - 12.4.2015  

Včera jsme se vrátili ze zájezdu do Paříže a Disneylandu.
Byly jsme moc spokojení a moc chválíme paní průvodkyni i oba pány řidiče. Všichni tři byli moc milí, vstřícní, ochotní. Až to bude možné vyrazíme rádi znovu. ;-)
Velká pochvala všem. Ještě jednou moc děkujeme.

  • Anonym (4)
Ck Metal
13.04.2015 12:33 88.101.79.***
Jiří Kuchta  

Dobrý den,

není pravda, že nemůžeme zajistit stabilní kvalitu, ale hromadu zákazníků pochvalné recenze nepíší, tudíž bychom si přáli, aby p. Kuchta nepsal, že nedokážeme zajistit stabilní kvalitu, jelikož nemá statistiku našich zájezdů a nemůže hodnotit, toto jsou jen domněnky, které nejsou podložené a stabilní kvalitu dokážeme zajistit.
Většina cestovních kanceláří mají externisty na průvodce, průvodci pracují na ŽL. Řidiče máme své, ale pokud je velké množství zákazníků, tak musíme brát i dopravce a toto je u všech CK.

  • Anonym (2)
Eva B
13.04.2015 06:30 90.178.39.***
Paříž, Disneyland 9.4. - 12.4.2015  

Dobrý den,
dnes jsme se vrátily ze zájezdu do Paříže a Disneylandu. Byly jsme moc spokojené se vším. Moc chválíme paní průvodkyni i oba pány řidiče. Všichni tři byli moc milí, vstřícní, ochotní.
Velká pochvala všem.
Ještě jednou moc děkujeme.

  • Anonym (2)
Jiří Kuchta 13.04.2015 00:27
Re: CK Metal frut, Expressbus Coufalík  

Bohužel u této CK to strašně záleží na konkrétním průvodci a na konkrétních řidičích. CK nedokáže dodržet konstantní kvalitu služeb - průvodci jsou externisté a řidiči s autobusy asi různě sehnaní. K tomu ještě ne zrovna ideální řešení názorů klientů - například můj příspěvek na facebookovém profilu loni po několika dnech smazali bez jakékoliv reakce.
Kdyby se klient mohl dopředu dozvědět který průvodce pojede a kteří řidiči, tak by se dalo udělat něco jako "černá listina" a CK by třeba po čase zjistila že se jí někteří spolupracovníci nevyplatí.

  • Anonym (4)
  • Anonym (1)
nepřihlášená
10.04.2015 08:47 90.178.251.***
Zájezd Provence  

Dobrý den,
koupila jsem si u CK Metal květnový zájezd do Provence a po přečtení zde uvedených recenzí jsem opravdu na rozpacích, jestli jsem neudělala chybu.
Může prosím někdo, kdo se zúčastnil loni zájezdu do Provence s touto CK napsat, jak to probíhalo a jak byl spokojen ?
Nerada bych byla zaskočena a nemile překvapena.
Děkuji.


Kralupandy
08.04.2015 08:11 193.165.218.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Recenze je o tom, aby každý vyjádřil svůj názor na daný zájezd. A každé hodnocení je věcí názoru. Spousty lidí žádné recenze nepíšou jak pozitivní tak negativní.

  • Anonym (5)
  • Anonym (3)
Ck Metal
07.04.2015 22:08 176.74.128.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Dobrý den,

ráda bych se vyjádřila ke komentáři. Jednalo se o 8 účastníků, kteří nastupovali v Praze, ale patřili do autobusu, který byl svozový a jel z Brna. Pán, který se nenašel v zasedacím pořádku, byl právě ve třetím autobuse, ale dva autobusy, které byly dříve v Praze, tak ty dorazily na místo odjezdu dříve, jelikož nebyl ani jeden svozový z Brna. Pán, který volal, tak jsem hned vše vyřešila, když mi volal majitel, kde je problém. Hned jsem volala průvodkyni a řekla jsem jí, že určených 8 účastníků jsou právě u pí. Šťastné. Když jsem tuto informaci předala průvodkyni v Praze z jiných autobusů, která tuto informaci hned předala 8 účastníkům, že musí počkat. Ano, hned jsem nezvedla telefon, toto je pravda, ale vše jsem vyřešila během 10min. a to pán také musí potvrdit.

Co se týká našeho pochybení tak bylo to, že jsem hned nezvedla telefon, ale jinak CK Metal měla vše naplánované, jen muselo 8 účastníků počkat, aby nasedli do autobusu k pí. Šťastné. Dále k letadlům si nemyslíme, že je více místa, pokud se jedná o levnější zájezdy, v letadlech na last minute a charterové je daleko méně místa než v autobuse.

Přeji hezký den
Vedoucí cestovní kanceláře
Bc. Alexandra Konvalinková, Coufalíková
________________________________________
Cestovní kancelář METAL , Nádražní 674, Modřice, 664 42
tel.: 547 385 464 , mobil: 776 776 156, email:coufalikova@ckmetal.cz
www.ckmetal.cz

  • Anonym (4)
  • Anonym (5)
Zcestovalý pár čtyřicátníků
07.04.2015 21:35 193.86.27.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Dobrý večer,
rád bych také přispěl "s trochou do mlýna" a napsal za náš milující pár středního věku, který toho už hodně objel, vlastní subjektivní komentář k výše uvedenému zájezdu.
Samozřejmě co člověk to názor a postoj ve smyslu: "tady je horko - ne tady je zima", "jedete pomalu - ne jedete moc rychle", "proč jsme tak dlouho - proč jsme tady tak krátce" atd...Takže je předem jasné, že zase na náš komentář přijde určitě kritika a reakce ze strany jak CK tak i účastníků zájezdu.
Ale za nás dva:
nejprve stručně:
- CK by měla na sobě ještě hodně zapracovat
- delegátka paní Štastná patří (mezi těmi co jsme doposud poznali a že jich bylo), mezi ty rozhodně lepší (je to věcí co komu vyhovuje)
Nyní podrobněji:
negativa CK:
1.) my oba jsme ještě před odjezdem zažili stejnou infarktovou situaci jako autorky výše uvedeného komentáře, tzn. že po příjezdu 3 autobusů jsme NEBYLI ANO NA JEDNOM SEZNAMU a nikdo nebyl schopen říct, jak to!!! Delegátky nás posílaly jedna za druhou! Nepochopím, že nedostaly od CK INFO O TOM, že jede ještě ČTVRTÝ AUTOBUS!!! Takže tady totálně selhala vniřní struktura CK!!! Vrcholem byl telefonát s majitelem CK, který mi suše sdělil, že pokud nikde nejsme napsaní, tak nám vrátí peníze a JE TO???!!!! Asi nezažil stát na parkovišti se zavazadly, před sebou plány na zájezd, zařízeno hlídání psa, pracovní aktivity atd a jen suché oznámení?! Tak jsem požádal číslo na zodpovědnou osobu, ale ta má prý dovolenou??? Tak kdo přebral zodpovědnost? Kdo má aspoň jisté informace?? Prý pouze ten kdo má dovolenou! Takže vlastně nikdo není k mání, kdo by nám řekl co s námi! Můj názor: Fatální selhání!!!
2.) vstupné skupinové do zahrad je 13:50euro, my platili 15 nebo 16, už nevím, to nikdo nezařídil pro skupinu, když nás bylo dost???
3.) když vyšlo 2-patrové busy, musí sdělit klientům, že nad hlavami je místo akorát pro čepici, že všechna malá zavazadla dovnitř budou pod nohama, v klíně, na stole nebo v uličce. Takže už tak ke zkroucenému tělu další nepohodlí.(možná přidat za bus přívěsný vozík, jak to řeší jiné CK a dopravci)
Positiva CK:
1.) skvěle vymyšleno pořadí jednotlivých částí programů, které do sebe skvěle zapadaly a na vše byl dostatečně dlouhý čas, který se dal vždy využít
2.) tematicky skvěle naplněný zájezd, člověk si udělal bohatou a plnohodnotnou vzpomínku na Holandsko, čas byl využit maximálně i přes 9-ti hodinové prostoje kvůli pauze busů
3.) perfektní ubytování, které svým komfortem a kvalitou příjemně překvapilo
4.) bezvadní řidiči, jeli skvěle, bezpečně a spolehlivě
5.) delegátka (pí. Šťastná) nám naprosto vyhovovala, protože nás dostatečně zásobovala informacemi o všem důležitém i zajímavém o daném místě kudy jsme projížděli a tak se skvěle využila nudná sćesta po rovině (chápu, že to mohlo být zase jiným lidem protivné nebo obťěžující, ale to je věc nátury), také v samotném Amstru nám řekla vše, co bychom měli vědět, rozdala mapky centra, dobře zorganizovala nástupy na program atd.
Tedy závěrem:
kdo se rozhodne jet s CK Metal, tak se ale na všechno se raději 3x zeptat a opravdu na všechno!
My dva osobně už pouze letecky. Mám 2 metry a nemám odšroubovávací nohy! :o)
P.S. Jinak Holandsko opravdu stojí za shlédnutí! 8-)

Cestovní kancelář Metal
07.04.2015 15:48 88.101.79.***
Vyjádření + vysvětlení k recenzi  

Dobrý den,

rádi bychom vysvětlili i pro jiné zákazníky, co se dívají na recenze, jak fungují recenze. Např. na Silvestra odjelo 750 účastníků a z toho si stěžovalo 15 účastníků, většinou píšou recenze zákazníci, kteří nejsou spokojení a nemyslíme si, že je to objektivní, jelikož ostatní zákazníci, kteří se dívají na recenze, ale vidí např. z 50 účastníků jen 2 osoby, které nebyly spokojené a nikde není, že jelo takové množství zákazníků a zbylých 735 nebo 48účastníků bylo spokojeno a napsali nám na email, nebo s námi jezdí nadále. Zákazníci, kteří jsou spokojeni s námi jezdí a je vše v pořádku, tak většinou již nepotřebují psát recenze. Často se stává, že zákazník, který je spokojený, nenapíše recenzi, ale poděkuji přímo na místě a jede znovu na zájezd. Také bychom byli rádi, když se něco zákazníkům nelíbí na zájezdu, tak vše by měli řešit na místě, aby vše bylo vyřešeno ku jejich spokojenosti na místě.
Toto vyjádření jsme museli napsat pro vysvětlení pro ostatní zákazníky, kteří se dívají na recenze.

Přeji hezký den
Vedoucí cestovní kanceláře
Bc. Alexandra Konvalinková, Coufalíková
________________________________________
Cestovní kancelář METAL , Nádražní 674, Modřice, 664 42
tel.: 547 385 464 , mobil: 776 776 156, email:coufalikova@ckmetal.cz
www.ckmetal.cz

  • Anonym (3)
  • Anonym (3)
Zpět na všechny diskuze