A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Metal

03.10.2016 12:46:42 | Kudla1
Kudla1
Já mám s Expressbusem zkušenost dobrou. Jely jsme s kamarádkou a našimi dcerami do Bibione a všechno bylo v pořádku. Autobus byl v dobrém stavu, klimatizace fungovala jak měla, delegát nám dal po cestě spoustu dobrých tipů, řidiči byli sympaťáci... Místa jsme měly u sebe (objednaly jsme si na jednu cestovní smlouvu 4 místa, tudíž jsme měly místa u sebe) a dokonce jsme seděly na "čtyřce" se stolečkem mezi námi, z čehož měly hlavně holky ohromnou radost :-) Čas v Bibione jsme si zorganizovaly po svém, delegáta jsme přímo tam k ničemu nepotřebovaly, takže netuším, jaké byly jeho organizační schopnosti :-) Záleželo nám hlavně na bezpečnosti dopravy a to Expressbus splnil na sto procent.

S Expressbusem zase ráda pojedu :-)
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
nepřihlášená
10.04.2015 08:47 90.178.251.***
Zájezd Provence  

Dobrý den,
koupila jsem si u CK Metal květnový zájezd do Provence a po přečtení zde uvedených recenzí jsem opravdu na rozpacích, jestli jsem neudělala chybu.
Může prosím někdo, kdo se zúčastnil loni zájezdu do Provence s touto CK napsat, jak to probíhalo a jak byl spokojen ?
Nerada bych byla zaskočena a nemile překvapena.
Děkuji.


Kralupandy
08.04.2015 08:11 193.165.218.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Recenze je o tom, aby každý vyjádřil svůj názor na daný zájezd. A každé hodnocení je věcí názoru. Spousty lidí žádné recenze nepíšou jak pozitivní tak negativní.

  • Anonym (5)
  • Anonym (3)
Ck Metal
07.04.2015 22:08 176.74.128.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Dobrý den,

ráda bych se vyjádřila ke komentáři. Jednalo se o 8 účastníků, kteří nastupovali v Praze, ale patřili do autobusu, který byl svozový a jel z Brna. Pán, který se nenašel v zasedacím pořádku, byl právě ve třetím autobuse, ale dva autobusy, které byly dříve v Praze, tak ty dorazily na místo odjezdu dříve, jelikož nebyl ani jeden svozový z Brna. Pán, který volal, tak jsem hned vše vyřešila, když mi volal majitel, kde je problém. Hned jsem volala průvodkyni a řekla jsem jí, že určených 8 účastníků jsou právě u pí. Šťastné. Když jsem tuto informaci předala průvodkyni v Praze z jiných autobusů, která tuto informaci hned předala 8 účastníkům, že musí počkat. Ano, hned jsem nezvedla telefon, toto je pravda, ale vše jsem vyřešila během 10min. a to pán také musí potvrdit.

Co se týká našeho pochybení tak bylo to, že jsem hned nezvedla telefon, ale jinak CK Metal měla vše naplánované, jen muselo 8 účastníků počkat, aby nasedli do autobusu k pí. Šťastné. Dále k letadlům si nemyslíme, že je více místa, pokud se jedná o levnější zájezdy, v letadlech na last minute a charterové je daleko méně místa než v autobuse.

Přeji hezký den
Vedoucí cestovní kanceláře
Bc. Alexandra Konvalinková, Coufalíková
________________________________________
Cestovní kancelář METAL , Nádražní 674, Modřice, 664 42
tel.: 547 385 464 , mobil: 776 776 156, email:coufalikova@ckmetal.cz
www.ckmetal.cz

  • Anonym (4)
  • Anonym (5)
Zcestovalý pár čtyřicátníků
07.04.2015 21:35 193.86.27.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Dobrý večer,
rád bych také přispěl "s trochou do mlýna" a napsal za náš milující pár středního věku, který toho už hodně objel, vlastní subjektivní komentář k výše uvedenému zájezdu.
Samozřejmě co člověk to názor a postoj ve smyslu: "tady je horko - ne tady je zima", "jedete pomalu - ne jedete moc rychle", "proč jsme tak dlouho - proč jsme tady tak krátce" atd...Takže je předem jasné, že zase na náš komentář přijde určitě kritika a reakce ze strany jak CK tak i účastníků zájezdu.
Ale za nás dva:
nejprve stručně:
- CK by měla na sobě ještě hodně zapracovat
- delegátka paní Štastná patří (mezi těmi co jsme doposud poznali a že jich bylo), mezi ty rozhodně lepší (je to věcí co komu vyhovuje)
Nyní podrobněji:
negativa CK:
1.) my oba jsme ještě před odjezdem zažili stejnou infarktovou situaci jako autorky výše uvedeného komentáře, tzn. že po příjezdu 3 autobusů jsme NEBYLI ANO NA JEDNOM SEZNAMU a nikdo nebyl schopen říct, jak to!!! Delegátky nás posílaly jedna za druhou! Nepochopím, že nedostaly od CK INFO O TOM, že jede ještě ČTVRTÝ AUTOBUS!!! Takže tady totálně selhala vniřní struktura CK!!! Vrcholem byl telefonát s majitelem CK, který mi suše sdělil, že pokud nikde nejsme napsaní, tak nám vrátí peníze a JE TO???!!!! Asi nezažil stát na parkovišti se zavazadly, před sebou plány na zájezd, zařízeno hlídání psa, pracovní aktivity atd a jen suché oznámení?! Tak jsem požádal číslo na zodpovědnou osobu, ale ta má prý dovolenou??? Tak kdo přebral zodpovědnost? Kdo má aspoň jisté informace?? Prý pouze ten kdo má dovolenou! Takže vlastně nikdo není k mání, kdo by nám řekl co s námi! Můj názor: Fatální selhání!!!
2.) vstupné skupinové do zahrad je 13:50euro, my platili 15 nebo 16, už nevím, to nikdo nezařídil pro skupinu, když nás bylo dost???
3.) když vyšlo 2-patrové busy, musí sdělit klientům, že nad hlavami je místo akorát pro čepici, že všechna malá zavazadla dovnitř budou pod nohama, v klíně, na stole nebo v uličce. Takže už tak ke zkroucenému tělu další nepohodlí.(možná přidat za bus přívěsný vozík, jak to řeší jiné CK a dopravci)
Positiva CK:
1.) skvěle vymyšleno pořadí jednotlivých částí programů, které do sebe skvěle zapadaly a na vše byl dostatečně dlouhý čas, který se dal vždy využít
2.) tematicky skvěle naplněný zájezd, člověk si udělal bohatou a plnohodnotnou vzpomínku na Holandsko, čas byl využit maximálně i přes 9-ti hodinové prostoje kvůli pauze busů
3.) perfektní ubytování, které svým komfortem a kvalitou příjemně překvapilo
4.) bezvadní řidiči, jeli skvěle, bezpečně a spolehlivě
5.) delegátka (pí. Šťastná) nám naprosto vyhovovala, protože nás dostatečně zásobovala informacemi o všem důležitém i zajímavém o daném místě kudy jsme projížděli a tak se skvěle využila nudná sćesta po rovině (chápu, že to mohlo být zase jiným lidem protivné nebo obťěžující, ale to je věc nátury), také v samotném Amstru nám řekla vše, co bychom měli vědět, rozdala mapky centra, dobře zorganizovala nástupy na program atd.
Tedy závěrem:
kdo se rozhodne jet s CK Metal, tak se ale na všechno se raději 3x zeptat a opravdu na všechno!
My dva osobně už pouze letecky. Mám 2 metry a nemám odšroubovávací nohy! :o)
P.S. Jinak Holandsko opravdu stojí za shlédnutí! 8-)

Cestovní kancelář Metal
07.04.2015 15:48 88.101.79.***
Vyjádření + vysvětlení k recenzi  

Dobrý den,

rádi bychom vysvětlili i pro jiné zákazníky, co se dívají na recenze, jak fungují recenze. Např. na Silvestra odjelo 750 účastníků a z toho si stěžovalo 15 účastníků, většinou píšou recenze zákazníci, kteří nejsou spokojení a nemyslíme si, že je to objektivní, jelikož ostatní zákazníci, kteří se dívají na recenze, ale vidí např. z 50 účastníků jen 2 osoby, které nebyly spokojené a nikde není, že jelo takové množství zákazníků a zbylých 735 nebo 48účastníků bylo spokojeno a napsali nám na email, nebo s námi jezdí nadále. Zákazníci, kteří jsou spokojeni s námi jezdí a je vše v pořádku, tak většinou již nepotřebují psát recenze. Často se stává, že zákazník, který je spokojený, nenapíše recenzi, ale poděkuji přímo na místě a jede znovu na zájezd. Také bychom byli rádi, když se něco zákazníkům nelíbí na zájezdu, tak vše by měli řešit na místě, aby vše bylo vyřešeno ku jejich spokojenosti na místě.
Toto vyjádření jsme museli napsat pro vysvětlení pro ostatní zákazníky, kteří se dívají na recenze.

Přeji hezký den
Vedoucí cestovní kanceláře
Bc. Alexandra Konvalinková, Coufalíková
________________________________________
Cestovní kancelář METAL , Nádražní 674, Modřice, 664 42
tel.: 547 385 464 , mobil: 776 776 156, email:coufalikova@ckmetal.cz
www.ckmetal.cz

  • Anonym (3)
  • Anonym (3)
Cestovní kancelář Metal
07.04.2015 15:33 88.101.79.***
Re: Holandsko 3.-6.4.  

Dobrý den,

reklamaci jste mohli řešit přímo na místě.
Dále nesouhlasíme s danou recenzí, jelikož se nezakládá na pravdě, od ostatních zákazníků máme hezké recenze přímo na paní Šťastnou, tento termín odjelo 221 zákazníků a máme jedinou stížnost od Vás, která špiní i ostatní průvodce.

Přeji hezký den
Vedoucí cestovní kanceláře
Bc. Alexandra Konvalinková, Coufalíková
________________________________________
Cestovní kancelář METAL , Nádražní 674, Modřice, 664 42
tel.: 547 385 464 , mobil: 776 776 156, email:coufalikova@ckmetal.cz
www.ckmetal.cz

  • Anonym (3)
  • Anonym (3)
Kralupandy
07.04.2015 12:17 193.165.218.***
Holandsko 3.-6.4.  

Nikdy jsem neměly zapotřebí psát nějaké recenze na cestovní kanceláře ale tentokrát teda fakt musíme. Náš poznávací zájezd do Holandska 3.4-6.4. začal opravdu velmi dobře :-( Od CK jsme obdržely informace, že pojedou tři autobusy, na místě odjezdu v Praze byly už všechny tři autobusy ale ani na jednou seznamu cestujících jsme nebyly napsané. Ani jedna delegátka nám nebyla schopna říci nějaké informace co a jak i poté co se k nám postupně přidávali další cestující, kteří také nebyli nikde na seznamu. Po několika urgencích u delegátek, aby zavolaly do CK nám bylo sděleno, že přijede ještě jeden autobus z Brna. Naše delegátka paní Šťastná byla fakt strašná , i když tohle je fakt slabé slovo. Naše Pamela, jak jsme jí začaly říkat, nám řekla po celou dobu zájezdu opravdu málo informací a některé ještě hodně matující. Po Amsterdamu jsme chodili mezi jednotlivými památky a k některým nám neřekla vůbec nic a o některých strašně málo, tak že po příjezdu jsme zjišťovaly informace o jednotlivých památkách, které jsme vlastně viděly. Kdybychom se na tento zájezd vydaly sami, tak by jsme udělaly opravdu lépe. Co se týče vstupného do zahrady Keukenhofu bylo opravdu zajímavé to, že CK asi neví, že se dá koupit skupinové vstupenky za výhodnější cenu, když jsme se na toto ptaly naší delegátky, tak řekla, že o ničem takovým neví a že se máme obrátit na CK. V Holandsku se nám líbilo ale CK by měla opravdu zvážit koho posílá jako delegáta do této země, protože posílat člověka , který o tom ví co mi je fakt strašné a tímto způsobem CK přijde opravdu o hodně klientů, pokud budou posílám tuto delegátku. Pokud všichni cestující, kteří v autobusu říkali, že napíšou taky takové pěkné recenze, tak si tady ostatní klienti pěkně počtou.


  • marbes
  • Anonym (2)
  • Anonym (3)
Zlata a Predrag Ninkovićovi
07.04.2015 11:32 46.135.52.***
Velikonoční Řím, Vatikán a Florencie  

Dobrý den, chceme poděkovat za hezký zájezd. Řím nás sice moc nenadchnul, Florencie zato nadherná. Největší díky patří tentokrát oboum pánům řidičům(Martin a Pavel) za skvělou jízdu a servis. Až na pár protivných jedinců v autobuse, všechno bylo naprosto super. Děkujeme

  • Anonym (1)
Alena K.
06.04.2015 20:31 37.188.235.***
Viděn  

Chtela bych poděkovat delegátce Mestlove za zájezd do Vídně na Velikonoce. Řidiči se mi take nelibili, ale na autobusech byl napsán jiný dopravce, takze nevim. Někteří lide jsou v dnešní době tak hystericti, ze zkazi zájezd. Za nas spokojenost, i kdyz vše nebylo super, tak Ck Metal splnila naše očekávání a přejeme hezke Velikonoce.
Alena K.

  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
Ivana
05.04.2015 19:51 82.100.0.***
Velikonoční Vídeň 4.4.2015  

S touto CK Metal ,ExpressBUS !!!!!!!!!! NIKDY VÍCE !!!!!!!!!!!!! a pokud se odvážíte, tak jedině s vysokou životní pojistkou.Název Express mají zřejmě podle toho, jak řidiči jedou a jak dodržují rychlost.Nějaká 50 v obci nebo přikázaná rychlost jim absolutně nic neříká a jak se mezi sebou celou cestu bavili a nevěnovali pozornost, tak to byla zpáteční cesta HRŮZY řízení!!!!!!!!!!!! a to co jsme zažili během ranního odjezdu,následné poruchy autobusu,příjezdu do Vídně po 4 hod / z Brna / tak to se jen tak nevidí a doufám, už nikdy nezažijeme.Dva NEZKUŠENÍ řidiči,kteří nevěděli kam jet ,kde vysadit cestují ve Vídni...a ještě jeden z nich řídil tento bus poprvé... další problémy s nastupováním cestujících, kteří zmateně hledali autobus při odjezdu z Vídně... 42 cestujících, kteří jsou v rukách dvou nezodpovědných řidičů,koho je to vina? :-(

  • Anonym (1)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze