A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Diskuze

Původní dotaz

CK Metal

03.10.2016 12:46:42 | Kudla1
Kudla1
Já mám s Expressbusem zkušenost dobrou. Jely jsme s kamarádkou a našimi dcerami do Bibione a všechno bylo v pořádku. Autobus byl v dobrém stavu, klimatizace fungovala jak měla, delegát nám dal po cestě spoustu dobrých tipů, řidiči byli sympaťáci... Místa jsme měly u sebe (objednaly jsme si na jednu cestovní smlouvu 4 místa, tudíž jsme měly místa u sebe) a dokonce jsme seděly na "čtyřce" se stolečkem mezi námi, z čehož měly hlavně holky ohromnou radost :-) Čas v Bibione jsme si zorganizovaly po svém, delegáta jsme přímo tam k ničemu nepotřebovaly, takže netuším, jaké byly jeho organizační schopnosti :-) Záleželo nám hlavně na bezpečnosti dopravy a to Expressbus splnil na sto procent.

S Expressbusem zase ráda pojedu :-)
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 08:51 86.61.212.***
Re: všechny recenze na zájezd 15-20.8. Paříž  

Já na nikoho nervala, taky mluvím jako 3. osoba co seděla nahoře. Takže mi nenadavejte O:-)

Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 08:33 94.143.232.***
Re: všechny recenze na zájezd 15-20.8. Paříž  

Pozitivní reakci jsem psala a seděla jsem nahoře s Vámi. Paní průvodkyně se rozbrečela protože jste na ní řvaly přes celý autobus, že Vás okradla což nebyla pravda.Řešily jste to 2 dny a nedáte pokoj ani teď. To oslovení k... sedí. :-(

Neregistrovaný uživatel
23.08.2017 08:09 86.61.212.***
RE: všechny recenze na zájezd 15-20.8. Paříž  

Ráda bych se také vyjádřila k zájezdu a k vám, kteří zde urážíte některé účastníky. Paní rozhodně nechodily pozdě, jediný kdo přišel pozdě byl už níže zmíněný pár, který byl poté seřván paní průvodkyní jako malé dítě. (Poté jsme jeli už jen na ubytování- o žádný další program jsme kvůli nim nepřišli, nevím co to tady vykládáte). To, že se paní průvodkyně "rozbrečela" bylo velmi směšné, neboť se jí jen pár lidí nahoře snažilo vysvětlit, že když je na lístku napsáno GROUP ADULT (skupinový lístek), a že lístky byly koupeny 1.4.2017, tak je snad logické, podle selského rozumu, že lístky byly prodány se slevou. Což si paní průvodkyně nedokázala vysvětlit. To, že na nás nahoře určité dámy, které seděly v dvoupatrovém autobuse dole, řvaly, že jsme "kundy" sem už nikdo nenapíše. Ano, máte pravdu, že pro každého to bylo "jen" pár €, ale když si to sečtete, tak to je 400-500€ jen na náš zájezd. To vám pořád přijde málo? Všechny tyto pozitivní recenze jsou od lidí co seděli dole, neustále flirtovali s řidiči (za což pak dostávali kafe, čokoládu zdarma) a lezli pí. Salákové, jak se říká, do zadku. Nevím, jestli jim to za to sstalo, nejspíš ano. My jsme si navzdory všemu zájezd užili, Paříž byla úžasná, ale příště pojedeme samy nebo s jinou cestovkou než CK metal. A také si předem radši zjistíme průvodkyni.

  • Dee Dee 11
  • Anonym (2)
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
22.08.2017 21:14 89.190.90.***
Re: CK Metal, Expressbus, Paříž  

Tahle paní, co tohle psala, patřila na výše zmíněném zájezdu, mezi pár samolibých, arogantních a psychicky nepříliš vyvinutých lidských bytostí, kterým se na tomto zájezdu nic nelíbilo, vše napadaly a kazily celý chod zájezdu. Chodily pozdě a jediné co udělaly bylo to, že řvaly na celý autobus jejich opravdu zvláštní buranské projevy nedovršeného mentálního vývinu. Nedokázaly pochopit, že fungující organizace zájezdu je jednoduše důležitý základ pro splnění přání všech cestujících, stihnout toho co nejvíc a bezpečně. Pro napadení cestovní kanceláře i jejich delegátů by si našly cokoliv, takže nemá cenu argumentovat, protože na každé čehý je hot. Tyto ženy nedokázaly unést to, že jim delegátka vytkla jejich pozdní příchod a že nereflektovaly organizačních pokynů paní Salákové. A pak už se chovaly neurvalým způsobem neustále a vše bylo špatně. Zhrzené ego dokáže pokazit opravdu spoustu věcí. Nedokázaly s tím přestat ani když se paní Saláková rozbrečela z jejich neustálého napadání. Zkazily svým jednáním průběh jinak skvělého zájezdu. Paní Salákové vyčítaly nějakých pár Eur, ale jedna z těch paní v tom křiku zmínila, že v mrakodrapu radši neplatila kartou, ale že si šla vybrat.. Každý normální člověk ví, že za výběr z bankomatu v cizině se platí od 100 kč výše a za platbu kartou nic.. Ale křičí kvůli pár penězům..? Směšné? Ano! Někdo to prostě má v hlavě poskládané jinak, nebo v tomto případě dokonce vůbec. Srážka s hlupákem je vždy bolestivá a tyhle dámy byly a zůstanou učebnicovým příkladem. Určitě mají právo na lepší komfort, ale ať si za něj připlatí jinde, u jiné CK nebo ať raději nejezdí nikam.

  • Anonym (2)
  • Dee Dee 11
  • Anonym (1)
Neregistrovaný uživatel
22.08.2017 20:19 94.143.232.***
Re: Paříž 15-20.8.  

přesně tak :-)

Neregistrovaný uživatel
22.08.2017 12:49 94.143.232.***
Paříž 15-20.8.2017  

Dobrý den, chtěla bych se ještě vyjádřit k této recenzi a další na Slevomatu. Paní Saláková byla terčem agresivního chování několika účastnic zájezdu, kdy na ní řvaly přes celý autobus, že jim prodala drahé lístky na Montparnass. Paní Saláková jim v klidu vysvětlila jak a za kolik nakoupila, na vlastní náklady druhý den jela na Montparnass, aby se sama přesvědčila, za kolik se lístky prodávají. Znovu druhý den vše vysvětlovala a i přes to, že zjistila , že informace na netu jsou staré z roku 2013, byla neustále napadána skupinou žen. V autobuse bylo pár dospívajících dětí ne plno, jak psaly v recenzi. Daleko horší než, okřiknutí, aby držely už hubu, bylo jejich chování, které bylo vzorem právě pro tyto dospívající děti.
Paní Saláková, se nám snažila ušetřit za skupinové lístky každé Euro a vracela každému do posledního centu co vybrala navíc.
Ještě k tomu, že jsme je neodvezli 4km na zastávku autobusu. To už je do nebe volající drzost. Byl to jejich náhradní program do Disneylandu a měly si tudíž samy zajistit dopravu a ne chtít po celém autobusu, aby se jim přizpůsobil.
Průvodkyně od začátku nastavila pravidla na včasný příchod zpět do autobusu z toalet, abychom se nezdržovali a včas přijeli na místo, což je v pořádku a při skoro 80ti lidech se čas dodržovat musel. Stihnout se to dalo. Kdybychom přijeli pozdě určitě by si zase tyto paní zgustly na tom, že jsme přijely pozdě. A zkuste vzpomenout na film Účastníky zájezdu, kdy se řidiči dohadovali kolik minut jim dáme. Dáme 30 nebo 40 a stejně nepřijdou. :-)
Přeji pěkné dny a méně takových kauz.
Rykířová Kamila

  • Anonym (3)
Dee Dee 11 22.08.2017 07:06
Paříž 15-20.8.  

Zájezd se nám moc líbil a chtěli bychom poděkovat paní průvodkyni, která je opravdu profesionálka a poskytla nám spoustu užitečných informací. Pánové řidiči nám také vycházeli vstříc a vozili nás na místa kam ani nemuseli aby nám ušetřili čas i peníze. :-)

V autobuse se našlo sice pár věčně nespokojených paní, které působily spíš trapně a mají sedět doma na zadku a nikam nejezdit když se jim vše nelíbí no prostě jsou to....

Ck metal děkujem za hezký zájezd :-)

  • Dee Dee 11
  • Anonym (2)
Neregistrovaný uživatel
21.08.2017 22:20 78.102.210.***
Paříž 15-20.8.2017  

Dobrý den,

chtěli bychom moc poděkovat paní průvodkyni Salákové i řidičům za krásný zájezd Paříž 15-20.8.2017. Vše bylo dobře zorganizované. Bylo vidět, že paní průvodkyně ví opravdu hodně a práce ji baví. Kde to šlo, nám zařídila slevu a nemuseli jsme díky jejím lístkům čekat ještě v dalších frontách. Všichni byli ochotni a vycházeli nám vstříc.

Bohužel jsme se na zájezdu setkali i s lidmi, kteří byli věčně s něčím nespokojeni a při jejich chování nebrali ohled na ostatní. Nejvíce se předvedli, když přes celý autobus začali pořvávat (už to dost vypovídá), že je paní okrádá a že měli mít levnější lístky. Nakonec se stejně ukázalo, že neměli pravdu, protože si všichni našli ceny vstupů. Bohužel to, že jsme díky paní průvodkyni i řidičům několik eur ušetřili, už neviděli.

Jinak bylo vše super a doufáme, že ještě někdy pojedeme :-)

  • Dee Dee 11
Neregistrovaný uživatel
21.08.2017 21:35 188.95.60.***
Vysvětlení CK Metal  

Dobrý den,

pro informaci, vstupy na památky jsou v režii průvodců, ne cestovní kanceláře.
Vše jsme předali průvodci, aby se vyjádřil.

Zasílám vyjádření od průvodce i od jiného klienta a bylo by dobré, kdyby klienti mluvili pravdu. Ohledně Montparnassu: Na Montparnass jelo jenom cca 2/3 účastníků a paní i někteří další chtěli platit kartou, tak jsem je poslala do fronty přímo k pokladnám s tím, že kdo tam ale nechce čekat může si za stejnou cenu koupit lístky u mne, protože jich ještě několik mám u sebe. Každý tedy měl možnost volby! Upozornila jsem, že tyto předprodejové lístky nejsou levnější, protože na Tour stejně jako na Eifelovku žádné skupinové slevy nejsou a my přicházíme jako jednotlivci. Nemusejí čekat ty fronty u pokladen ! Paní si dala práci a na internetu si dokonce našla, že ceny jsou nižší - 15 € dospělí a mládež cca 7 € a usilovně o tom přesvědčovala ostatní klienty....! Malá francouzská revoluce to byla! Když se však potom všichni ostatní podívali na ceníky Montparnassu na netu, přišlo se na to, že ona vyhledala staré ceny z r. 2013 .Ostatní zjistili, že se zostudila paní, ale průvodkyni se neomluvila, i když ostatní zákazníci toto po paní požadovali. Paní průvodkyně je velmi znalá profesionálka a ohledně čekání, tak pán dorazil o 45 min. později, a také se neomluvil, každý zákazník musí pochopit, že celkem 70 osob na něho čekalo a on se choval poté hrubě k průvodkyni. Paní průvodkyně je musela obvolávat a oni nenapsali žádné info ohledně dostavení se na místo. Zákazník, který napíše, že se čekalo max. 30min. a je to v pořádku, musí pochopit, že je poté ochuzený celkově zájezd a program. Jedná se o poznávací zájezd a ne pobytový. Průvodkyně zařídila, aby zákazníci nemuseli jet metrem do La Defence, tak je odvezl autobus.
Myslíme si, že zájezd proběhl skvěle a paní by měla ocenit přístup průvodkyně a ochotu. Autobus byl Neoplan a byl to pěkný patrový autobus, ale bohužel, ne vždy se každému zavděčí, zákaznice byla spíše usměrněná jinými zákazníky, aby se omluvila, ale místo toho zasílá negativní recenze, které jsou neoprávněné.

Recenze od paní:
Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat za krásný zájezd Paříž s paní Salákovou. Řidičům za to, že nás v pořádku dovezli tam i zpět, za jejich práci s občerstvením a ochotu.
Paní průvodkyni Salákové, děkujeme za to, že nás skvěle informovala o všech místech v Paříži, že se o všechny starala jak nejlépe mohla i za její humor. :-) Obdivuji, že zvládla sama skoro 80 lidí. Paní Mirka je skvělá, už jsme s ní jeli jednou do Provence a nyní podruhé do Paříže a budeme se těšit na další setkání.
CK Metal doporučuji - jsme spokojeni se vším.:-) Cena skvělá, doprava i program super, ubytování krásné, průvodkyně nejlepší.:-)
Prosím přepošlete tento email paní ředitelce a prosím aby jste pochvalu vyřídili i paní Mirce. Sice jsem jí to řekla už u autobusu, ale od paní ředitelky to bude znít zase jinak.
Přeji krásné dny a hodně spokojených účastníků zájezdů.
Rykířová Kamila
A díky za místa v buse. :-)

Děkujeme za informaci
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.: +420 547 385 464

  • Anonym (1)
  • Dee Dee 11
Neregistrovaný uživatel
21.08.2017 13:34 83.208.250.***
CK Metal, Expressbus, Paříž  

Dobrý den,

Negativa - pí. Průvodkyně - Hrubá na cestující, kteří se ztratili v okolí Moulin Rouge, po zbytek zájezdu je ztrapňovala po celém autobusu a tím jim kazila celou dovolenou. Nikomu z cestujících čekání na ně myslím nevadilo, protože už jsme se přesouvali do hotelu. Pí. Průvodkyně byla nepříjemná i na cestující, kteří se o 5 min opozdily na benzínce, kde jsme si měli všichni dojít během 20min na toaletu a dát si večeři (76 cestujících). Tyto cestující opět hlásila po zbytek dovolené do mikrofonu v autobusu. Pí. průvodkyně se nás snažila kromě prvního dne co nejdříve zbavit, zřejmě aby měla co nejvíce času na sebeuspokojování kávičkou. O paříži jsme se toho moc nedozvěděli, ale jména hříšníků nikdy nezapomeneme.
- Expressbus - autobus byl zastaralý, což by nikomu samo o sobě nevadilo. Při cestě z ČR na Rozvadově začala kapat jedné z cestujících voda na koleno, naštěstí silný déšť neměl dlouhého trvání a kapání přestalo. V noci před druhou zastávkou kdy jsme se snažili spát se pod jedním z cestujících ozvalo rupnutí a propadl se na cestujícího za sebou. Zlomené opěradlo nedrželo v pozici a nebylo to určitě nadměrnou váhou, neboť tento cestující mohl vážit cca 60kg. S tímto problémem byl postižený za řidiči dvakrát. Oba dva pokyvovala a říkali, že s tím něco udělají. Bohužel cestující jim nestál ani za omluvu, že s tím nic nejde udělat, nejspíš proto, že se na to ani nepodívali. Celý zájezd postižení cestující jezdily s prasklým opěradlem. Cestující okolo postiženého místa ovšem říkali, že o tomto problému už věděli když vyjížděli z Brna. Nejspíše pohodlý a bezpečnost cestujících jim nic neříká. Tento problém zjistila i pí. průvodkyně, když se hádala o ceně lístku a opřela se o zlomené opěradlo, které se propadlo. Opět se nic neopravilo.
- CK Metal - cestující poukazovali i na předražené vstupenky na mrakodrap Montparnasse od pí průvodkyně za 17 euro. Na lístku jsme měli ať už děti, mladistvý či dospělí GROUPE ADULTE což po chvíli hledání na oficiálních stránkách mrakodrapu stojí 11,5 pro dospělé.

Pozitiva - Paříž je velmi krásné město a i přes ne moc skvělou pí. průvodkyni a neochotné řidiče řešit problém, byl zájezd krásný a moc jsme si ho užili. Na tyto vzpomínky z autobusu vzpomínáme s usměvem a už nikdy si nevyberem CK Metal s autobusy Expressbus :-)

  • Dee Dee 11
  • Anonym (2)
  • Anonym (1)
Zpět na všechny diskuze